Mám od nich i čistič a ten čistí obstojně.
2 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu
a u O-kroužku mu motorovej olej nepomůže? to bych prosil vysvětlit detailně prosím, protože tahle informace by mohla být přínosná...z praxe(opravdu osobní)vím , protože jsem už pár řetězů odjezdil, rozebral a naopak i spojoval, že u staršího, ale ještě bezproblémového řetězu O-kroužky, nebo X-kroužky příliž netěsní...jasným důkazem je "prášení" rzi z čepů řetězu, i přesto že je zatěsněnej...
abys neměla pocit, že se na tebe vyvyšuju, tak ti prozradím i to, že my také netušíme , jak je to možné...ale vzhledem k typu jeho údržby, což je jediná činnost na tom řetězu, se prostě jeví logické to, že je to dané právě způsobem mazání řetězu...a to má jeho big asi 63 koní, takže se tam ten řetěz nefláká...
a k té výdrži řetězů...osobně si myslím, že jedinej problém je v údržbě...samozřejmě je spousta faktorů, ovlivňujících životnost celé sady , ale údržba je asi ta nejzásadnější...
každej kdo maže podle kilometrů je naivka, bez povědomí o mechanismech...maže se kdykoliv, kdy je potřeba...tamto je prazáklad všech mýtů, který končej hláškou " ty řetězy hovno vydržej, maximálně tak 15 tisíc"...pak se jdeš mrknout takovýmu ferdovi na řetěz a je suchej jak sahara a chrastí pomalu i ve větru...a to je druhej důležitej nešvar... lidi prostě nemažou...myslej si že je to nesmrtelná součástka...
já tvrdim, že je lepší, aby byl řetěz mazanej i víc a častěji než potřebuje, než jednou ho nenamazat...já třeba mažu téměř pokaždý, když někam jedu... prostě hodim biga na centrál naštípnu ho a zařadim jedna...vedle vrat garáže mám sklenici od kafe(Nescafé gold ) a štětec v igeliťáku vedle toho...místo zahřejvání namažu...trvá to 30 vteřin a mám klid...
no a v jakým stavu mám řetěz? za 18.000km jsem dopínal jen jednou...a to je to sada složená z nové zadní rozety, z jetého pastorku a z jetého řetězu...důvody jsou prosté, bylo to nouzové řešení za slítanou řetězovku, kdy jsme měli naplánovanou cestu a vybouchl mi dodavatel řetězu, takže jsem neměl v den odjezdu jinou šanci než poskládat sadu ze z části starých ale ještě dobrých dílů a nové rozety....a sada se zatím netváří, že jde do věčných lovišť...odhaduju, že 15.000 ještě dá...vůbec jsm s tím nepočítal, že takhle vydrží...
divný viď..?
teď mám v plánu udělat i nějakej jednoduchej přímaz...je evidentní, že se to vyplácí....
a s těma Obrnicema děláš chybu, je to soukromej bigsrázek...tak 20 bigů + další endura... všechno pohodáři a neteoretici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Bandaska píše: mám , nedám ... jsi opravdu teoretik(čka)...nic ve zlém, ale tenhle přístup je typicky teoretickej...je snad jasný, že když píšu, že má ORIGINÁL - původní řetěz, tak nemůže být netěsněnej(jak píšeš neokroužkovej)...originály na bigu byly vždy těsněný, to už je ale opravdu info jen pro nejneinformovanější...
a u O-kroužku mu motorovej olej nepomůže? to bych prosil vysvětlit detailně prosím, protože tahle informace by mohla být přínosná...z praxe(opravdu osobní)vím , protože jsem už pár řetězů odjezdil, rozebral a naopak i spojoval, že u staršího, ale ještě bezproblémového řetězu O-kroužky, nebo X-kroužky příliž netěsní...jasným důkazem je "prášení" rzi z čepů řetězu, i přesto že je zatěsněnej...
abys neměla pocit, že se na tebe vyvyšuju, tak ti prozradím i to, že my také netušíme , jak je to možné...ale vzhledem k typu jeho údržby, což je jediná činnost na tom řetězu, se prostě jeví logické to, že je to dané právě způsobem mazání řetězu...a to má jeho big asi 63 koní, takže se tam ten řetěz nefláká...
a k té výdrži řetězů...osobně si myslím, že jedinej problém je v údržbě...samozřejmě je spousta faktorů, ovlivňujících životnost celé sady , ale údržba je asi ta nejzásadnější...
každej kdo maže podle kilometrů je naivka, bez povědomí o mechanismech...maže se kdykoliv, kdy je potřeba...tamto je prazáklad všech mýtů, který končej hláškou " ty řetězy hovno vydržej, maximálně tak 15 tisíc"...pak se jdeš mrknout takovýmu ferdovi na řetěz a je suchej jak sahara a chrastí pomalu i ve větru...a to je druhej důležitej nešvar... lidi prostě nemažou...myslej si že je to nesmrtelná součástka...
já tvrdim, že je lepší, aby byl řetěz mazanej i víc a častěji než potřebuje, než jednou ho nenamazat...já třeba mažu téměř pokaždý, když někam jedu... prostě hodim biga na centrál naštípnu ho a zařadim jedna...vedle vrat garáže mám sklenici od kafe(Nescafé gold ) a štětec v igeliťáku vedle toho...místo zahřejvání namažu...trvá to 30 vteřin a mám klid...
no a v jakým stavu mám řetěz? za 18.000km jsem dopínal jen jednou...a to je to sada složená z nové zadní rozety, z jetého pastorku a z jetého řetězu...důvody jsou prosté, bylo to nouzové řešení za slítanou řetězovku, kdy jsme měli naplánovanou cestu a vybouchl mi dodavatel řetězu, takže jsem neměl v den odjezdu jinou šanci než poskládat sadu ze z části starých ale ještě dobrých dílů a nové rozety....a sada se zatím netváří, že jde do věčných lovišť...odhaduju, že 15.000 ještě dá...vůbec jsm s tím nepočítal, že takhle vydrží...
divný viď..?
teď mám v plánu udělat i nějakej jednoduchej přímaz...je evidentní, že se to vyplácí....
a s těma Obrnicema děláš chybu, je to soukromej bigsrázek...tak 20 bigů + další endura... všechno pohodáři a neteoretici
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | Dnes v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |