globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
29.7.2011 v 11:18
Tim myslim velke, smrdici, dunici, hlasite atd.
Nebo vsechno uz je totalne sterilni?

Idealne dvouvalec, vzduchac, vetsi objem.

Buelly uz se nevyrabi, coz je skoda. Na zadnem jsem nikdy nejel. Jak to jede? Jel jsem na XR1200, je ten zatah podobny?
MT01 vypada super. Jeste lip vypada MT0S. Ale ten motor pry moc nejede?
HD XR1200 - nejede to nejak super, ale klepe se to, zvuk super, vzduchac, remen, no co vic chtit
Moto Guzzi - vubec se nevyznam. I kdyz par dnu zpatky jel pres Tesin Griso (nebo jak se to jmenuje?) a moc pekny zvuk a jelo to hezky odspoda.
Ducati - ty klasicke modely (GT, Paul Smart) jsou super, ale Ducati pry se serou.
Nejake choppery - no tady uz vubec se nevyznam. Ty velke Intrudery jsou hnusne , VTXo nic moc, ale moc se mi libi Warrior.

Napada nekoho jeste nejaka poradna motorka? Takova anarchie na dvou kolech

2 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 10:27 | Nahoru | #61
nevím proč se to vždycky musí polarizovat.
Já bych taky kromě S4RSka chtěl mít v garáži starý Comando od Nortona, nebo Matchlesse. Nějakej sportovní jednobuch z 60'let ...a fakt je, že nový motorky se čím dál víc sterilizujou. Podle zvuku už nepoznáš nic.

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 10:31 | Nahoru | #62

t_freedom píše: hele, nic ve zlým...nevím na kolika "nasranejch" kusech poctivýho železa si jel...ale na antihop zrovna pro nějakej nízkozdvihovej Vtwin v litrovým čtřtaktu bych moc nenadával
Mě osobně by se hodil



Já neříkám, že bych se na takovým poctivým stroji (nějaký taliánský dvouválcový litrový hovado) nezabil v první zatáčce - jsem moc málo vyježděnej na to, abych páchal takovýhle pokusy o sebevraždu. Ale třeba za takovej moc pěknej kus nasranýho železa, na kterým jsem se kousek svezl, považuju Yamahu RD 500. Zhovadilý chování + zvuk půllitrovýho dvojtaktu a turboefekt při otevření přívěr způsobily, že bych tomu odpustil i to, že je to zmrzlina Akorát jsem na tom seděl jak mamut na tříkolce... Všechno je to moc malý.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 10:31 | Nahoru | #63
privateer> Přesně tak - je to prostě o stylu. Já nechápu lidi co lítají na starých jawách - podle mě jsou to stroje, které patří do můzea nebo do šrotu. A oni zase na oplátku nechápou mě, že si šetřím na nejnovějšího bawora GS, protože je plný elektroniky.

Ale na dovolené na kypru jsem si na dva dny půjčil HD (1200ccm - ale nebijte mě, nevím jaký to byl typ, protože se v tom vůbec nevyznám), protože nic jiného kromě skůtrú v půjčovně neměli a najel sem přes 800 kiláků. Jde to a vůbec to není tak špatné, jak tady mnozí píšou - má to něco do sebe.

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 10:35 | Nahoru | #64

t_freedom píše: nevím proč se to vždycky musí polarizovat.
Já bych taky kromě S4RSka chtěl mít v garáži starý Comando od Nortona, nebo Matchlesse. Nějakej sportovní jednobuch z 60'let ...a fakt je, že nový motorky se čím dál víc sterilizujou. Podle zvuku už nepoznáš nic.



Já tomu taky nerozumím,ale asi sem hloupej-jen sem reagoval na mafoše Viťulku-ono je to krásně vidět když dojedu někam na sraz na enfieldovi(ti mazanější to poznaj)ale sou tací kteří to přejdou nějakou poznámkou na téma odpadávající díly a něco o oleji a ona je to ve skutečnosti nová motorka s řídící jednotkou a power commanderem a jinejma ptákárnama,která je v lepším stavu než okolostojící japonci,akorát to nedává tak okázale najevo.

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 10:37 | Nahoru | #65

Pedrodelgado píše: privateer> Přesně tak - je to prostě o stylu. Já nechápu lidi co lítají na starých jawách - podle mě jsou to stroje, které patří do můzea nebo do šrotu. A oni zase na oplátku nechápou mě, že si šetřím na nejnovějšího bawora GS, protože je plný elektroniky.

Ale na dovolené na kypru jsem si na dva dny půjčil HD (1200ccm - ale nebijte mě, nevím jaký to byl typ, protože se v tom vůbec nevyznám), protože nic jiného kromě skůtrú v půjčovně neměli a najel sem přes 800 kiláků. Jde to a vůbec to není tak špatné, jak tady mnozí píšou - má to něco do sebe.


Dobrá půjčovna-asi vím kam pojedu na dovolenou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 10:45 | Nahoru | #66
Pedrodelgado> půjčovna a 1200ccm napovídají Sportster. Po 883 nejzákladnější Haryk.

Do svejch 29let jsem tvrdil "choppera" nikdy(nebo až budu děděk) ...svezl jsem se na Vulcánu 1500 a byl to první zážitek, kdy jsem nemusel na motocyklu tahat vší silou za heft a honit to. Dost mě to překvapilo...sám sebe jsem překvapil, jakou pohodu ve mě ten dlouhozvih s bucharem uvnitř vykouzlil.
Prostě na Duckně mám pravý zápěstí furt v křeči, oči jak šnek a prdel furt vyvěšenou hned doprava a hned doleva. Tohle bylo docela procitnutí z maniakálního oparu motocyklismu

Naposledy editováno 02.08.2011 10:45:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 10:50 | Nahoru | #67

t_freedom píše: nevím proč se to vždycky musí polarizovat.
Já bych taky kromě S4RSka chtěl mít v garáži starý Comando od Nortona, nebo Matchlesse. Nějakej sportovní jednobuch z 60'let ...a fakt je, že nový motorky se čím dál víc sterilizujou. Podle zvuku už nepoznáš nic.



Tak vidíš. Mě se zase zdají všechny starší motorky úplně stejné, resp. jsou všechny stejně k ničemu s výjimkou pěkné dekorace v garáži

Staré mašiny byly na jedno brďo - kdežto dneska si můžeš vybrat od krosky, přes motárda, supersporta až po cruisera; s elektronikou nebo bez, se čtyřválem, polomotorem nebo jednobuchem; k tomu ta hromada barev a doplňků jako třeba laděné výfucky

Prostě přesně podle vkusu každého soudruha

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 10:50 | Nahoru | #68
"Poctivý železo" pochází z doby,kdy výrobci motorek toužili,ale ještě neuměli udělat lehčí motorky,aby se nekroutily a jely.Všechen vývoj tlačí dopředu v převážný většině závody a částečně i armádní potřeby.Co by Agostini ve svý době dal za dnešní třeba R1,nebo Wehrmacht za BMW GS...
Podle mýho splňuje touhu po univerzálu se kterym si pojezdim po městě,můžu odbočit do lesa,trochu to v serpentinách protáhnout,nebo dát i dovču(sám),jedině Scrambler.
Mmch Leitner na Erzbergu 2009 kapánek se svym Moto Morini Scrambler ztrapnil tovární jezdce na BMW HP2,nebo KTM 990SE coby "hobík",kterej sundal světla a přezul to na špunty a ještě jel na HEZKÝ motorce

Naposledy editováno 02.08.2011 10:51:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 10:52 | Nahoru | #69

t_freedom píše: Pedrodelgado> půjčovna a 1200ccm napovídají Sportster. Po 883 nejzákladnější Haryk.

Do svejch 29let jsem tvrdil "choppera" nikdy(nebo až budu děděk) ...svezl jsem se na Vulcánu 1500 a byl to první zážitek, kdy jsem nemusel na motocyklu tahat vší silou za heft a honit to. Dost mě to překvapilo...sám sebe jsem překvapil, jakou pohodu ve mě ten dlouhozvih s bucharem uvnitř vykouzlil.
Prostě na Duckně mám pravý zápěstí furt v křeči, oči jak šnek a prdel furt vyvěšenou hned doprava a hned doleva. Tohle bylo docela procitnutí z maniakálního oparu motocyklismu



přesně táák

(todle vyjádření bych dal povinně přečíst každému, kdo kritizuje ty velké krávy - je to prostě o něčem jiném)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 11:09 | Nahoru | #70
Pedrodelgado> k těm starem mašinám...jde o to, co ty o nich vůbec víš. Víš? Vše začalo jednoválci..máš recht, ale tehdejší jednoválce od Nortona, AJS, JAPu, BSA, Sunbeamu atd...to byly často hodně litrově našláplý mrchy. Norton dělal na posledních jednobuchách přes 50HP(ve spojení s 120kg motorky to lítalo přes 160km/h) Jak přišly dvouvály už to byl kalup. Všichni si myslíte, že starý mašiny byly L&K z "Postřžin" ...vraťe se na zem...v 50' letech se "lítalo" přes 150km/h na takovejch gumách a silnicích, že by tam dnes bez GS1200 nikdo nejel ani kilo Ty mašiny fungovaly a jezdili - mnohdy fungují dodnes bez větších zásahů.

Ohledně těch "velkejch kráv" ...no já mluvil o chopperech(Vulcán je cruiser) a jedinej chopper kterej byl v Nipponu vyrobenej byl VS1400 intruder...ten by šel(ořezat, zesílit přední vidli, lepší brzdy a dalo by se) 350kg velkýho cruisera je fakt na nic. Moc starostí v krizovce.

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 11:24 | Nahoru | #71

t_freedom píše: Pedrodelgado> k těm starem mašinám...jde o to, co ty o nich vůbec víš. Víš? Vše začalo jednoválci..máš recht, ale tehdejší jednoválce od Nortona, AJS, JAPu, BSA, Sunbeamu atd...to byly často hodně litrově našláplý mrchy. Norton dělal na posledních jednobuchách přes 50HP(ve spojení s 120kg motorky to lítalo přes 160km/h) Jak přišly dvouvály už to byl kalup. Všichni si myslíte, že starý mašiny byly L&K z "Postřžin" ...vraťe se na zem...v 50' letech se "lítalo" přes 150km/h na takovejch gumách a silnicích, že by tam dnes bez GS1200 nikdo nejel ani kilo Ty mašiny fungovaly a jezdili - mnohdy fungují dodnes bez větších zásahů.

Ohledně těch "velkejch kráv" ...no já mluvil o chopperech(Vulcán je cruiser) a jedinej chopper kterej byl v Nipponu vyrobenej byl VS1400 intruder...ten by šel(ořezat, zesílit přední vidli, lepší brzdy a dalo by se) 350kg velkýho cruisera je fakt na nic. Moc starostí v krizovce.



Máš pravdu - nevím o nich nic. Staré stroje obdivuju, ale pouze v můzeu. To, že to kdysi (v pravěku) jezdilo rychle pro mě není argument, abych na tom jezdil v dnešní době. Jó, kdysi sem to byl schopný taky udělat holce dvakrát po sobě bez přestávky a teďka potřebuju mezi čísly pauzu tak týden
Ale taky říkám, že jsou lidi, kteří přesně tohle chtějí a nic jiného je nezajímá. Začal jsem jezdit až v pozdějším věku (33) a nejsem odchovanec jawy - pouze rejže - a sentiment mi nic neříká

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 11:28 | Nahoru | #72

Vito_Corleone píše: Jesli to spíš neni tak trochu závist chlapci, že taky nemáte v garáži novou zmrzlinu ať už japonce, či helmuta nebo taliána. Myslim, že většina z vás, kdyby zatáhla za plyn třeba na litrovym gsx-r, tk si regulérně nasere do trenek, pokud by se na tom vubec udrželi To na nějak prd prd vydechlym šrotu ala ural či tyhle parodie shnilý zkrátka nezažijete. Tam akorát kadle kadle hovno to jede, zato z toho odpadávaj díly a chčije olej, fakt zábava hadr...



Tady někdo nepochopil rozdíl mezi spotřebním zbožím a motorkou.

Ano, kdo se chce jen projet, může si koupit levně vyrobenou rejži z plastu a elektroniky bez kovových dílů, která sice ze začátku bude fungovat, ale po 5 letech už se tam bude vše srát a po deseti letech ti při snaze objednat další neopravitelný díl výrobce pošle poukázku na ekologickou likvidaci s tím, že tento model již není podporován, kup si novější. Vše je tam spočítané na samou hranu únosnosti odlehčeného materiálu, takže stačí nepříznivá shoda náhod a všechno se to navzájem zničí.
Tyhle stroje sice poskytují rychlost a když je točíš tak i zrychlení, ale takové sterilní, nudné. Jezdil jsem na tom a ještě občas jezdím, ale vůbec mě to nebaví. To je akorát tak když se chci někam rychle přesunout.
A pak tu jsou stroje z oceli a hliníku, kde nějaký plastový díl jen těžko hledáš - třeba ten Ural, které jsou vyrobené strojařským způsobem. Tyto stroje jsou spolehlivé i po 40 letech, jen se mění opotřebené díly, které si v případě nutnosti vyrobíš sám u kohokoliv, kdo má v garáži soustruh. Při jízdě na nich nemáš pocit, že sleduješ jízdu v televizi, ale cítíš tu jízdu a vychutnáváš si ji, cítíš každý zápal motoru a jeho reakce na plyn.

S takovýmto strojem pojedu kdykoliv třeba na Sibiř, protože vím, že za každých podmínek dojedu. Nepojedu tam s novým BMW R1200GS, u kterého mi uprostřed pustiny řídící jednotka nahlásí "Program provedl neplatnou operaci" a já budu v prdeli, protože budu potřebovat diagnostiku na přeflashnutí firmware, přičemž nejbližší bude buďto 8000km na západ v EU, nebo 8000km na východ v Japonsku, protože obyčejné dílny všude po světě si nemůžou dovolit diagnostický přístroj za 2 mega od BMW.
Já se sice vývojem řídících jednotek a digitální elektroniky zabývám jako konstruktér, ale dobře vím, že není úspěchem něco udělat složité. Úspěchem a projevem geniality je dokázat dosáhnout požadované funkce principielně jednoduchým, spolehlivým a snadno vyrobitelným/opravitelným řešením.

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 11:32 | Nahoru | #73

Deadman píše: Tady někdo nepochopil rozdíl mezi spotřebním zbožím a motorkou.

Ano, kdo se chce jen projet, může si koupit levně vyrobenou rejži z plastu a elektroniky bez kovových dílů, která sice ze začátku bude fungovat, ale po 5 letech už se tam bude vše srát a po deseti letech ti při snaze objednat další neopravitelný díl výrobce pošle poukázku na ekologickou likvidaci s tím, že tento model již není podporován, kup si novější. Vše je tam spočítané na samou hranu únosnosti odlehčeného materiálu, takže stačí nepříznivá shoda náhod a všechno se to navzájem zničí.
Tyhle stroje sice poskytují rychlost a když je točíš tak i zrychlení, ale takové sterilní, nudné. Jezdil jsem na tom a ještě občas jezdím, ale vůbec mě to nebaví. To je akorát tak když se chci někam rychle přesunout.
A pak tu jsou stroje z oceli a hliníku, kde nějaký plastový díl jen těžko hledáš - třeba ten Ural, které jsou vyrobené strojařským způsobem. Tyto stroje jsou spolehlivé i po 40 letech, jen se mění opotřebené díly, které si v případě nutnosti vyrobíš sám u kohokoliv, kdo má v garáži soustruh. Při jízdě na nich nemáš pocit, že sleduješ jízdu v televizi, ale cítíš tu jízdu a vychutnáváš si ji, cítíš každý zápal motoru a jeho reakce na plyn.

S takovýmto strojem pojedu kdykoliv třeba na Sibiř, protože vím, že za každých podmínek dojedu. Nepojedu tam s novým BMW R1200GS, u kterého mi uprostřed pustiny řídící jednotka nahlásí "Program provedl neplatnou operaci" a já budu v prdeli, protože budu potřebovat diagnostiku na přeflashnutí firmware, přičemž nejbližší bude buďto 8000km na západ v EU, nebo 8000km na východ v Japonsku, protože obyčejné dílny všude po světě si nemůžou dovolit diagnostický přístroj za 2 mega od BMW.
Já se sice vývojem řídících jednotek a digitální elektroniky zabývám jako konstruktér, ale dobře vím, že není úspěchem něco udělat složité. Úspěchem a projevem geniality je dokázat dosáhnout požadované funkce principielně jednoduchým, spolehlivým a snadno vyrobitelným/opravitelným řešením.



Kde to mám podepsat??
Já sem za urala vděčnej-všechno sem se na něm naučil i když to nebylo potřeba,prostě sem si ve volnejch chilkách bádal co a jak funguje

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 11:37 | Nahoru | #74
Ale jo, třeba ta Guzzi se ještě celkem drží, akorát si to člověk musí doma dodělat > minimálně ten origo vejfuk s katem uložit do skříně
Až je normy donutí udělat z toho vodníka, bude hůř..
Staré časy nikdo bohužel už nevrátí, o to vzácnější a opečovávanější snad budou ty kusy co se dochovaly

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 12:40 | Nahoru | #75
Ale abych šel s dobou tak si udělám na boční kastl enfielda nápis se stejnou grafikou jako má R1,ale abych to odlišil tak tam bude R 0,1

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 14:00 | Nahoru | #76
S Džavou jsme na tom stejně...ale v době kdy Jawa měla zvuk jména(ve 2T nízkokubaturních) se ve světě dělaly skvosty. Jezdit, pro mě znamená vědět něco o tom na čem sedím. Snažím se už od dětských let chápat principy motorů a techniky - když chce tohle někdo chápat, musí se ohlídnout a smeknout před minulostí a schopností našich (pra)dědů. Zvědavost a úcta k její práci ve mě vyvolává nutkavej pocit " to musím mít"

1 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 14:37 | Nahoru | #77
Vito_Corleone> No ty vole, co bych boha jeho dělal s litrovým čtyřválem? Navíc pět let starej litrovej Japan se dá v pohodě sehnat pod 80 litrů - za to neseženeš ani 17 let starou poválenou 748! O penězích tohle fakt není si myslím , spíš bych řekl, že každej holt nechce plastovej vysavač z Asie - i když jasně, taky bych jednou rád okusil MVA F4 v litru... Každopádně pro mě osobně teda takovej Harley - Davidson, nebo třeba ten Enfiel, starej Norton, ale i ta stará Jawa dokážou vykouzlit víc legrace než celá ta moderní plastová a podle majitelů prý údajně dokonalá a naprosto spolehlivá Asijská produkce za posledních 30 let dohromady! A když už sporta, ta jedině Ducati , bo ta jediná stále ještě splňuje definici pořádný chrastící a vibrující mašiny s koulema , na který je jízda pokaždý naprostej masakr , i když to třeba není trhač rychlostích rekordů na dálnici!

t_freedom> Antihňup na Ducati? Proč proboha? Já si nenechám kazit radost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 14:53 | Nahoru | #78

Pedrodelgado píše: Tak vidíš. Mě se zase zdají všechny starší motorky úplně stejné, resp. jsou všechny stejně k ničemu s výjimkou pěkné dekorace v garáži

Staré mašiny byly na jedno brďo - kdežto dneska si můžeš vybrat od krosky, přes motárda, supersporta až po cruisera; s elektronikou nebo bez, se čtyřválem, polomotorem nebo jednobuchem; k tomu ta hromada barev a doplňků jako třeba laděné výfucky

Prostě přesně podle vkusu každého soudruha



No tak zrovna výfuky se ladily už dávno.Akorát to nebyla seriová produkce.Nikdo nemá na moji koncovku goldstar - tá má tlumivky na bajonetu a můžeš si ubírat,přidávat a posouvat v koncovce do té doby než bude majitel ale hlavně motor spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 14:55 | Nahoru | #79
DMC.motobiker> stačí bejt ten "hňup" v dávkování meziplynu a s radostí si zatančíš... a popravdě...i to je výhoda Ducati...taneček s motocyklem ti zase tak někdo nedopřeje...

Někdy se tam za tebou budu muset podívat na ty vaše englány (ty voe tahat železnou desku za Matchlessem...přijedu vám oboum za to nafackovat!!! )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 14:58 | Nahoru | #80
privateer> Kdyby věděli jak se ladili F1čkový motory do monopostů v 50' - 60' letech... ...brzda/dynamo, nebo pumpa a sloupec vody a pak si jen posouval teleskopický laufy a koukal kdy to dá víc
Chtěl bych bejt mechanikem v tý době!!!! Ačkoli nevěřím tomu, že někdo z těch co ještě žijou vůbec slyšej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 15:10 | Nahoru | #81

t_freedom píše: DMC.motobiker> stačí bejt ten "hňup" v dávkování meziplynu a s radostí si zatančíš... a popravdě...i to je výhoda Ducati...taneček s motocyklem ti zase tak někdo nedopřeje...

Někdy se tam za tebou budu muset podívat na ty vaše englány (ty voe tahat železnou desku za Matchlessem...přijedu vám oboum za to nafackovat!!! )


Ne , v klidu , bylo to na Nortonu!

Jinak vím o čem mluvíš , zrovna nedávno mi táta povodil Monstera polem právě když ostře podřadil před kruháčem! Zadek mu začal lítat sem a tam a už to nešlo jinam než rovně! Takže na tom asi něco bude , na 916 mě to sice při podřazování taky ¨už párkrát rozhodilo (ustál jsem to) , ale od tej malorážky (M600) bych to teda fakt nečekal...

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 16:31 | Nahoru | #82

t_freedom píše: privateer> Kdyby věděli jak se ladili F1čkový motory do monopostů v 50' - 60' letech... ...brzda/dynamo, nebo pumpa a sloupec vody a pak si jen posouval teleskopický laufy a koukal kdy to dá víc
Chtěl bych bejt mechanikem v tý době!!!! Ačkoli nevěřím tomu, že někdo z těch co ještě žijou vůbec slyšej


Si myslím že byli 100% hluší ještě před důchodem.jak si myslíš že sem odlaďoval ty posuvný tlumivky.Chvilku sem je skládal pak sem to nakopl a jel se projet,pak zastavil a takovým uděláátorem abych tam necpal pracku sem je přeskládaval ,když to jelo na volnoběh-taky sem měl potom trochu zalehlo v uších

Naposledy editováno 02.08.2011 16:34:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 18:32 | Nahoru | #83

DMC.motobiker píše: Ne , v klidu , bylo to na Nortonu!

Jinak vím o čem mluvíš , zrovna nedávno mi táta povodil Monstera polem právě když ostře podřadil před kruháčem! Zadek mu začal lítat sem a tam a už to nešlo jinam než rovně! Takže na tom asi něco bude , na 916 mě to sice při podřazování taky ¨už párkrát rozhodilo (ustál jsem to) , ale od tej malorážky (M600) bych to teda fakt nečekal...



Tak to už hodně přibarvuješ co? Měl jsem ji nedávno týden pujčenou a mírumilovnější motorku jsem ještě nezažil dokonce má ten (brutální) monster tak krásně roztomiloučkej zvouček když s ním jedeš po dálnici a je vytočenej . Každopádně ale musím souhlasit s tím že některý ty starý motorky maj něco do sebe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 19:27 | Nahoru | #84
Monty jack> Tak ona je celkem hodná mašina i 916 , u Monstera 600 musíš brát v potaz, že je to nejslabší Ducati co za posledních 20 let vyrobili... Jinak samo to nejede , ale krouťák to má celkem slušnej , hodně je to znát ve srovnání se stokoňovou+ šestkou ve vysavači... Ono pak když na tom pak blbě podřadíš, tak se kolo dákáže bloknout celkem bez problémů - i když většinou to motor v pohodě pobere , na litru už je to ale o poznání horší...

Ale o tom to je...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 19:46 | Nahoru | #85

DMC.motobiker píše: Monty jack> Tak ona je celkem hodná mašina i 916 , u Monstera 600 musíš brát v potaz, že je to nejslabší Ducati co za posledních 20 let vyrobili... Jinak samo to nejede , ale krouťák to má celkem slušnej , hodně je to znát ve srovnání se stokoňovou+ šestkou ve vysavači... Ono pak když na tom pak blbě podřadíš, tak se kolo dákáže bloknout celkem bez problémů - i když většinou to motor v pohodě pobere , na litru už je to ale o poznání horší...

Ale o tom to je...


noo..zas toho monstříka tak nedémonizuj...když ho srovnám s vysavačem, tak je na tom hůř i tím krouťákem...49 monster, 68NM R6...

U monstera to dělá spíš zpřevodování a kraťoučké kvalty... Takže třeba rozjezdy atd, to má větší koule na tom monsteru. Na tem vysavaču se jezdí drobet jinak, ale bloknout zadní kolo není problém, stačí prohazovat dvě motorky z niž jedna má obrácené řazení...

Naposledy editováno 02.08.2011 19:47:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 20:14 | Nahoru | #86
RomanSS> No jo, ale taky jde o to, kde má ta R6 těch 68Nm... Jestli je to třeba v 11ti tisících, tak tam už se není o čem bavit... Jak to říkali v Top Gearu - je to jako když si ten krouťák dáš v garáži úplně nahoru na regál, kde na něj už v životě nedosáhneš... Jinak jasně, jsou to úplně nesrovnatelné stroje ve všech směrech... Ale příjde mi, že na tom vysavači se dá kolo zablokovat snad jedině když jedeš hodně blízko u omezovače a podřadíš na nižší kvalt , kde už se ten motor nemá kam dotočit... Na dvouválu (a teď nemyslím šestkovýho Monstera ) se kolo dost často blokne i když bez plynu podřadíš třeba jen při dvou tisících!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 20:16 | Nahoru | #87
RomanSS> Ale jinak koukám, že jsi teda zajímavě přesedlal... Většinou se začíná Japončíkem, pak se jde na Aprilku a Ducati příjde až na konec , ale ty to máš nějaké proházené... Teď abych si taky pořídil ten vysavač - F4 v litru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 20:19 | Nahoru | #88

DMC.motobiker píše: RomanSS> Ale jinak koukám, že jsi teda zajímavě přesedlal... Většinou se začíná Japončíkem, pak se jde na Aprilku a Ducati příjde až na konec , ale ty to máš nějaké proházené... Teď abych si taky pořídil ten vysavač - F4 v litru...



Neustupuj sterilitě - když už vysavač, tak šestivál přes 2 litry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 20:21 | Nahoru | #89

Enthropy píše: Neustupuj sterilitě - když už vysavač, tak šestivál přes 2 litry


No u té MVA bych se sterility moc nebál... Jinak kolem dvou litrů by mně stačil i dvouvál , taky třívál by nebyl marnej - ale šesti? Co to je?

Něco s motorem z Tatry a nebo snad BOSS HOSS?

Naposledy editováno 02.08.2011 20:22:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 20:22 | Nahoru | #90

DMC.motobiker píše: RomanSS> No jo, ale taky jde o to, kde má ta R6 těch 68Nm... Jestli je to třeba v 11ti tisících, tak tam už se není o čem bavit... Jak to říkali v Top Gearu - je to jako když si ten krouťák dáš v garáži úplně nahoru na regál, kde na něj už v životě nedosáhneš... Jinak jasně, jsou to úplně nesrovnatelné stroje ve všech směrech... Ale příjde mi, že na tom vysavači se dá kolo zablokovat snad jedině když jedeš hodně blízko u omezovače a podřadíš na nižší kvalt , kde už se ten motor nemá kam dotočit... Na dvouválu (a teď nemyslím šestkovýho Monstera ) se kolo dost často blokne i když bez plynu podřadíš třeba jen při dvou tisících!


Jojo, na sportu se kolo bloklo, když jsem si o to řekl...na vysavaču musím být uplný kokot aby se mi to přihodilo...

Ono to zas tak hrozný není, jak píšou všichni zarytí Ducatisti, ty vysavače... Ale patří to na okruh...Na silnici to vytočíš aby to trochu jelo, ono se to splaší a ty jsi za kokota...I při kochání tam je pořád 10 tisíc...asi přelepím otáčkoměr a pak mi to tak ani nepřipadne.

Se zkráceným převodem je to hned jiné, je to uplně jiná motorka, je s tím prdel pořád... Na jedničku na dvojku se nemusí sahat na spojku a zvedá se to... To mně čistě plynem bez výplachu jen na jedničku, lůdra.

Jinak, přesedlal jsem, moc jsem na tom nenajel a už to prodávám. Na silnici to balím a pořídí se ještě horší píšťala... Teda ta stejná, ale novější a jen na jebání po okruhu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
něco levného do 10 Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... kubikula8 14 13.11.2023 v 09:37 Krautkopf
Babetta 210 přechod z M2T na kvalit... Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... moje-moto 15 19.3.2023 v 08:58 mRKEF
Babetta 210, jak 12v žárovku Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 50/555 Pionýr, ... Blackwhitee 16 20.1.2023 v 19:46 krokoš


TOPlist