globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr
Zdravim zajímá mě jakou moto by jste si vybrali v 16 letech na nasbírání zkušeností? Když tak napište i proč. Osobně bych chtěl něco z tihle: Honda NSR 125R, Honda CBR 125R, Aprilia RS 12, ale klidně i napiště nějákou vaši kterou byste brali. Chci nějákou silniční. Chtěl bych něco co de sehnat tak do 30000Kč a nějám moc se nes*re. Díky

(reakce na) Výběr

25.5.2011 v 23:18 | Nahoru | #31
Fogi> tak to většinou vzniká tak, že někdo koupí vylítanou mrdku před smrtí, pak do toho nasype i prachy který nemá a všude říká jakej je to sráč.. Ale že za to může zanedbaná údržba minulého majitele jaksi spoustě lidí nedojde..

na druhou stranu 1500km ujedu kolikrát za 2 dny, to fakt nic neznamená..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr

26.5.2011 v 14:13 | Nahoru | #32
dva_hrnce> No s tou tvojí si moc jistej nejsem když si to se mnou chceš rozdávat .. PS: Nevím proč sem furt cpeš věci z mého profilu, když to nikoho nezajímá ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr

26.5.2011 v 15:37 | Nahoru | #33

Márty- píše: No tady je vidět že jsi na tom nejel, týden jezdíš podle předpisů a pak tomu dáváš co to jde. NSR a zadřít ? To by muselo být v hrozným stavu nebo hodně najeto, je to nejspolehlivější 2-takt ve 125 ccm supersportech.

Hannnz22> Určitě bych ti Hondu NSR doporučil, stačí do ní lít kvalitní olej a benál. Když se kní dobře chováš (zahřívání motoru před jízdou atd...), tak ti to vrátí a ty budeš spokojenej , že sis dobře vybral. U RS bych se bál motoru, ale u NSR vydrží motor bez generálky i 40 000km, ale záleži na jednotivlých případech, moje NSR má 27 000km taky bez generálky a motor pořád vesele přede.



Věřim ti a na 90% se rozhoduju pro NSR. Ještě se na ní pořádně podívam atd.. A Děkuju Ti za pořádnej názot.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr

26.5.2011 v 15:41 | Nahoru | #34
A.n.d.r.y> hele mladej, když se začneš navážet, musíš počítat s reakcí. Na netu to ještě není tak horký, ale taky by ti jí někdo moh plácnout v reálu, ale to asi takovej hrdina nejsi, co?
A když už chceš slovíčkařit, tak jedna fotka neznamená furt, trošku se ti pletou pojmy a dojmy.

(reakce na) Výběr

26.5.2011 v 16:23 | Nahoru | #35
Hannnz22> Nemáš zač, taky jsem to měl při výběru těžký, napřed byla jadná volba Aprílka, pak mě ale docvaklo že mám peníze maximálně na benzín a ne na opravy za 10k. A přitom jsem chtěl 2-takt kvuli svižnosti a zážitkům z jízdy. Jak říkám, jestli se ktomu budeš slušně chovat tak ti tam nic neodejde ani do toho nic nevrazíš. Hlavně tam lij plnou syntetiku!

Výběr

26.5.2011 v 16:57 | Nahoru | #36
Márty-> Tak to jsme na tom stejně. U mě tak jasná volba Aprilka , ale tak mi to docvaklo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr

26.5.2011 v 17:33 | Nahoru | #37
dva_hrnce> Proč říkám furt ? Hned první tvá reakce na můj příspěvek a hned si musel vytáhnout něco z mýho profilu, třetí příspěvek to samý .. já s tou reakcí souhlasím, mě to baví poslouchat řeči typu, že sou to motorky na hovno apod., pojmy s dojmy si tady plete hodně lidí. Já nevidím vůbec žádnej problém v tom že je to italská motorka, ale to je asi tak jako když slyším že každej motorkář je hovado .. V reálu hrdina opravdu nejsem, ale mlátit se nenchám, na to vem jed .. toť můj názor a myslím že tím bysme to mohli uzavřít, RS pro mě ve 125 byla,je a bude jasná volba.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr

26.5.2011 v 17:43 | Nahoru | #38
tak pro mě je jasná volba CBR...pokud nemáš dost peněz tak je to uplně ta nejlepší možnost,,spotřeba malá,,drahá taky není,,a koupíš za ty prachy o dost novější než NSR a nic se ti na tom nevysere můžeš najet přez 40tis. km a pořád pošlape,,,než NSR s aprilky,,sou náročný na benzín spotřebu,,,a pořád se akorát sere,,,mám 5 kámošu,,,3 mají NSR 125,,a 2 aprilku 125,,,,a pořád moto v servisu,,něco rozdrbanýho,,,,a každej by měl vědět že NSR v okamžiku co dosáhne 35tis.km tak ho co nejrychleji prodat protože pak už je všechno totalne v háji,,,2 ze 3 kámošů mají už GO protože všechno špatně,,,a ted mi řekni kolik mají najeté ty NSR na které si koukal???,,,poyhybuju že to bude kolem 10-20 tis km ,,takže bud si kup CBR,,jezdi měj na benzín,kup si oblečení,,a jezdi kdy chceš a jak chceš,,,nebo kup jednu z těch dvou dalších zminovaných a jezdit budeš sice o něco rychleji,ale ne moc nadlouho

(reakce na) Výběr

26.5.2011 v 19:28 | Nahoru | #39
kika.> Hmm divny že u nás v klubu (4 NSR) nikdo problém nemá (s ničím). Čím to asi bude ?

1 reakcí na tento příspěvek Výběr

26.5.2011 v 20:18 | Nahoru | #40
tím že najezdíte za sezonu 500 km? :D

(reakce na) Výběr

26.5.2011 v 20:24 | Nahoru | #41
A.n.d.r.y> ukaž mi prosim kde jsem co vytáhl krom té fotky a kde jsem na tebe reagoval.
Moje první reakce byla na Fogiho, a to ve smyslu, že se mi libi chlubeni 1500km bez závady :)
Proti italský motorce ani slovo, buď čtu blbě já, nebo ty..

Naposledy editováno 26.05.2011 20:25:46

(reakce na) Výběr

26.5.2011 v 22:25 | Nahoru | #42

Marty321 píše: tím že najezdíte za sezonu 500 km? :D


1 reakcí na tento příspěvek Výběr

27.5.2011 v 18:37 | Nahoru | #43
Plnej souhlas s Marty321 a dva hrnce. Až se ti něco posere, tak pak se neptej, co s tím.
Jo a ještě by tu nemuseli kecat ti co jenom nadávaj na CBR, když na tom nikdy nejeli. Tak ať se do tej motorky laskavě neserou a staraj se o ty svý poruchový dvoutakty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr

27.5.2011 v 22:13 | Nahoru | #44

Orličan píše: Plnej souhlas s Marty321 a dva hrnce. Až se ti něco posere, tak pak se neptej, co s tím.
Jo a ještě by tu nemuseli kecat ti co jenom nadávaj na CBR, když na tom nikdy nejeli. Tak ať se do tej motorky laskavě neserou a staraj se o ty svý poruchový dvoutakty.



Jo jo a ty se starej o tu svou neporuchovou motorku prosimtě a nepiš o dvou taktech když o nich víš hovno. Já ti taky nepíšu o tvým CBRu.

Výběr

27.5.2011 v 22:32 | Nahoru | #45
Já bohužel mám zkušenost z dvoutaktem, a není to nic co bych si znovu z vlastní vůle koupil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr

28.5.2011 v 11:25 | Nahoru | #46
Márty-> Tak mi teda řekni, proč tady všichni nadávají na čtyřtakty ? Protože jste na tom nikdy neseděli a klábosíte tu něco z doslechu. Jo a s dvutaktama zkušenosti mám a moc dobrý rozhodně nejsou.
Marty321-> .

Výběr

28.5.2011 v 12:06 | Nahoru | #47
nečetl jsem tu diskuzi, ale je to jednoduché

4T pokud nemáš na provoz

2T NSR, pokud nějaké peníze máš

Ital 2T, pokud máš na provoz + údržbu, jelikož RS i Mito umí jet kolem 190 km/h, což je skoro závodní technika, která potřebuje pečlivou údržbu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr

28.5.2011 v 13:09 | Nahoru | #48
Orličan> Jsi možná tak řídil fechtla . 4-takt nežere a nejede, tak kdo ho chce tak at si na něm jezdí, ale podle mě je 4-takt v 50 a 125ccm největší omyl.
PS: A nemusíš všechno opakovat po svích kamarádech jak vocas.

Souhlas s rich.puzzle.

Naposledy editováno 28.05.2011 13:12:11

Výběr

28.5.2011 v 13:26 | Nahoru | #49
mě stačilo jet v autoškole na 4T a nebo za kámošem , po rovince to ujde , ale do kopce

Výběr

28.5.2011 v 13:45 | Nahoru | #50
No myslim si že je zbytečný se hádat 4T X 2T, protože každej si bude zastávat svoje. Ale myslim si že prostě 2T když se chce předjíždět za cenu toho že se o to člověk musí starat a 4T když stačí nějáký poježdění a člověk se o to nemusí moc starat.

Výběr

28.5.2011 v 14:51 | Nahoru | #51
jako já si myslím že ten rozdíl rychlosti o nějakých 20km/h už je úplně jedno ,,rači pojedu o 20km/h mín a budu mít na benzín a budu moct pořád jezdit kdy chcu a kam chcu,,,než jet o těch dvacet víc a jezdit možná někdy o víkendu,,já nechci být jen sváteční jezdec,a mám 16,,takže nevím kde bych vzala nějakých 10 000kč na GO,,a na podobný závady u 2T,,takže →CBR

(reakce na) Výběr

28.5.2011 v 15:05 | Nahoru | #52
Márty-> Proč myslíš omyl ? Podložený to ničím nemáš a jenom se zbytečně hádáš. A jak ty můžeš vědět na jakým 2T jsem jezdil? To budeš asi jasnovidec.
A je zajímavý, že většina, co má 4T se shodne, že to jsou nejlepší motorky na začátek i běžné ježdění. A vocas rozhodně nejsem, na to vem jed.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr

28.5.2011 v 18:30 | Nahoru | #53
jestli ti něco říká Kawasaki KX 250, tak na té mám nalítáno jaxviň.. potom ale bylo potřeba snížit časovou náročnost mýho koníčka, takže se snížením času na stroji přišlo i 4T kx 250 f.. že by vtom byl nějakej zásadní rozdíl? ani moc ne.. jenom to žere trochu míň(když se kotlilo s 2T, tak to bylo třeba i za 10 ) teď jezdim tak za 5... při kotlení se vlezu do sedmi(a to do toho nemusím lít žádnej olej ). spolehlivost větší, údržba menší. Co všechno chceš čekat od 125? na doživotí to neni, počkám si pěkně na šestikilčo a pak litra, a ty si klidně pořád lítej na 2T 125.

(reakce na) Výběr

31.5.2011 v 06:41 | Nahoru | #54

Marty321 píše: jestli ti něco říká Kawasaki KX 250, tak na té mám nalítáno jaxviň.. potom ale bylo potřeba snížit časovou náročnost mýho koníčka, takže se snížením času na stroji přišlo i 4T kx 250 f.. že by vtom byl nějakej zásadní rozdíl? ani moc ne.. jenom to žere trochu míň(když se kotlilo s 2T, tak to bylo třeba i za 10 ) teď jezdim tak za 5... při kotlení se vlezu do sedmi(a to do toho nemusím lít žádnej olej ). spolehlivost větší, údržba menší. Co všechno chceš čekat od 125? na doživotí to neni, počkám si pěkně na šestikilčo a pak litra, a ty si klidně pořád lítej na 2T 125.


Výběr

27.9.2011 v 18:00 | Nahoru | #55
Tak rozdíl mezi kx 250 a kx 250f není jenom v tom,že to žere možná polovičku,ale hlavně,že ta kx 250 2 takt má mnohem větší sílu a jezdit na ní je radost,samo s tím,že na ní umíš zato když dám na místo řidiče úplnýho začátečníka,tak se buď vyseká,nebo prostě přizná,že to je brutál,když bych tohle udělal u 250f tak i ten začátečník tomu bude hned kotlit a půjde mu to mnohem víc.. Ten dvoutakt je prostě síla za to čtyřtakt je takovej ,,sterilní" a když se přidá,neděje se skoro nic,mnohem líp se na něm naučíš jezdit po zadním kole a takový kravinky,protože tě nepřehodí přes záda jako když blbě otočíš plynem na cvaj-taktovi.... Toť můj názor

Výběr

27.9.2011 v 19:01 | Nahoru | #56
já mam nsr 125 za 13500 + 6000 opravy a jede jako drak. jezdim podle prachů. Když jsou prachy tak to vytáčim a žere to a když nejsou prachy tak jedu eko jízdu

takže za mě určitě NSR

Naposledy editováno 27.09.2011 19:02:15

Výběr

29.9.2011 v 06:45 | Nahoru | #57
kdyz 2t za 30 tak pocitej ze do dvou let do toho vrazis aspon dalsich 10 :)

1 reakcí na tento příspěvek Výběr

29.9.2011 v 21:31 | Nahoru | #58
RockShock řekl přesně daný problém .. 4T 125ccm se dá sehnat ve slušném stavu za 30 .. mojí CBR v TOP stavu a v origo laku atd.. teď zrovna prodávám a to jen z důvodu přechodu na 6stku .. když si vemu byla to nej motka do začátků .. a byl sem ze začátku rád, že jela tak málo .. alespoň sem byl limitovaný výkonem a možná i kvůli tomu žiju .. jak se znám ..

Udržba skoro nulová .. výměna oleje jednou za 4 tis km za 220 (Motul 5100) .. jinak liju benzín a jezdím každý den .. bez problémů

S 2Taktama mám zkušeností málo, ale vím co se stalo bráchovi .. koupil AF-1 Futuru za 40 tis .. v TOP stavu po komplet GO motoru .. po 12 tis km se mu vysypalo ojniční ložisko a kupovat klikovku, oijnici, píst, písní kroužky .. dělat nový nicasil .. atd.. nebyla levná záležitost a zhouplo se to do 16 tis .. takže i s motorkou do toho dal (koupě + oprava) 56 tis a byl rád když to pak prodal za 35 tis .. 2 Takt NIKDY .. Sice to jede, ale mělo by to vymizet z cest .. 4 takt je pro holého začátečníka IDEÁLNÍ motorka .. malý výkon .. relativně dobrý podvozek (CBR 125R, YZF R125 atd..) Ano .. Vale z něho rychlostí nebude .. ale koleno s tím dá .. a naučí se ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr

30.9.2011 v 10:17 | Nahoru | #59
R4Zzy> neberte to tak ze hanobim 2t. Ale kdybych nemel pomerne stabilni prijem, extremni iniciativu se v tom vrtat, a za prdeli profi dilnu, tak bych byl hooooodne v rospacich. BTW - a nezapominejte ze kazda liska si chvali svuj ocas!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr

30.9.2011 v 13:06 | Nahoru | #60
2T NSR CBR je sice spolehlivá ale jak už tu někdo psal,když vidím někoho na CBR tak to trochu z dálky vypadá jako by jel na kole.. NSR vypadá narozdíl od CBR jako motorka a taky pěkně jede,servis sice dražší ale pokud tomu nebude někdo dávat hned za studena kouř a podobně,tak bych se toho nebál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R Honda23 49 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 11 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV


TOPlist