Nevěřím že neslícované kanály budou mít až tak katastrofální vliv na chod jednoho válce.. Děkuji za veškeré tipy a odpovědi..
1 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
Jehlu zvední jen o jeden zářez.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
SonicX píše: c.j.> Sice ne gufera, ale nějaký kroužky tam jsou..
A nebo máš aspoň důvodné podezření, že tam jsou, že??
Nevěřím že neslícované kanály budou mít až tak katastrofální vliv na chod jednoho válce.. Děkuji za veškeré tipy a odpovědi..
No ... už to tak bude, nemyslím jen kanály, ale ono to celkově jsou výrobní nepřesnosti, umocněné sáním z jednoho karburátoru. Z fyzikálního hlediska dva stejné válce budou pracovat stejně. Nepracují, protože stejné nejsou.. To bys musel pečlivě vybírat a sladit. Pkud máš teda motor jinak v pořádku. Stačí se podívat na okýnka v kanálech, jak je zalisovaná vložka... Prostě jawa +- jede, některé líp, některá hůř, ale yamaha rd to není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
SonicX píše: laďa prášil> Na ty gufera jsem věřil jak na pána boha.. Začínám pomalu uvažovat, že si udělám přírubu na dva karburátory, ale zřejmě vyladit tlaky v sání bude asi příliš komplikovaný problém..
Ta příruba to stejně nespasí, protože hned za ní to poletí do jedné díry. Bude si to pořád cucat po svým.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
SonicX píše: laďa prášil> Tak řeší se to otevřenými filtry a přetriskováním karburátorů, ale to už pak bude opravdu jak tank a to nemám zapotřebí..
Ne nutně. Mě to s otevřenejma laufama (expanzní komora a za ní jenom absorbční tlumení - něco jak měla Yamaha RD 350), odstraněným tlumičem sání (což je skoro jak otevřenej filtr) a o 28 čísel větší hlavní tryskou žralo míň, než v originál provedení. Trasu Josefův Důl - Brno to v jednom a s bagáží odbrblalo za necelejch 9 litrů. A to mám rozežranej 30 let starej motor 634, kterej ještě neměl jedinou generálku a zní jak míchačka plná štěrku.
Naposledy editováno 22.05.2011 11:20:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
SonicX píše: laďa prášil> Tak řeší se to otevřenými filtry a přetriskováním karburátorů, ale to už pak bude opravdu jak tank a to nemám zapotřebí..
"Vyladit tlaky bude komplik problém" a řeší se to otevřenými filtry a přetryskováním? Tak já nevím, kam míříš, ale stejný válcce, stejný karbce, stejný filty = stejný ty tvoje tlaky
otryskovat karbce zas není takový problém - pokud jezdíš za 11 je to bohatý, pokud pod tři, je to zaručeně chudý
Enthropy píše: Ta příruba to stejně nespasí, protože hned za ní to poletí do jedné díry. Bude si to pořád cucat po svým.
Kámo 638 má sání jinak, přes válce, ne přes kartery. Čili má vlastně dvě díry, každý válec zvlášť.
Enthropy píše: Ne nutně. Mě to s otevřenejma laufama (expanzní komora a za ní jenom absorbční tlumení - něco jak měla Yamaha RD 350), odstraněným tlumičem sání (což je skoro jak otevřenej filtr) a o 28 čísel větší hlavní tryskou žralo míň, než v originál provedení. Trasu Josefův Důl - Brno to v jednom a s bagáží odbrblalo za necelejch 9 litrů. A to mám rozežranej 30 let starej motor 634, kterej ještě neměl jedinou generálku a zní jak míchačka plná štěrku.
Tak To já jedu Šternberk -Hořice a V hradcu zapínám rezervu (max 150km), ale i když jedu rychleji, na jedno tankování to dám s kem
laďa prášil píše: "Vyladit tlaky bude komplik problém" a řeší se to otevřenými filtry a přetryskováním? Tak já nevím, kam míříš, ale stejný válcce, stejný karbce, stejný filty = stejný ty tvoje tlaky
otryskovat karbce zas není takový problém - pokud jezdíš za 11 je to bohatý, pokud pod tři, je to zaručeně chudý
Ano, stejný karbce, ano, stejný válce, ano, jeden airbox = problém. Musel bych airbox překopat a přeřezat tak abych tam nacpal dva karbce, pak teoreticky nemusím nic měnit. Ovšem udělat airbox aby nevypadal dopraseně bude horší. Proto se na dva karbce dávají většinou otevřené filtry = jiné tlaky a tedy i jiné HT..
2 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
Enthropy píše: Ne nutně. Mě to s ... odstraněným tlumičem sání (což je skoro jak otevřenej filtr)..
Už jsem o tom někde četl ale nepochopil, to má nějakou restrikci v airboxu?
..i když, co bych na to sahal, když to jede dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
Nevím, kolikrát byl ten motor půlenej ale asi už byl karter v místě labyrintu vymačkanej. Popřehazoval jsem to a od tý doby klid.
P.S. uprostřed je labyrint, gufera bys tam fakt blbě dával
Naposledy editováno 23.05.2011 06:45:41
Ároš píše: laďa prášil> jako tak nák sem to myslel nejni co ladit, akorát ty karby musej bejt stejně otevřený ne ?
No... nevím jestli musej, to asi nemusej. Ale já jsem žačal tak jezdit a tak už to tak mám - otevřený nejen karbce, ale i výfuky. Ani nechci tvrdit, že to jede dobře, ale tak nějak jsem si zvykl
PS nikdy jsem nic nenasál a že bych dělal výbrus kvůli tomu, že nemám filtr... to se spíš našel k výbrusu jinej vážnejší důvod...
Naposledy editováno 23.05.2011 09:35:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
SonicX píše: laďa prášil> Ztráta času pro někoho kdo rád jezdí, potěšení pro někoho kdo má hovno co na práci a rád ladí..
Jestli seš nemajetný impotentní invalidní důchodce v důchodě, tak to asi beru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
c.j. píše: Už jsem o tom někde četl ale nepochopil, to má nějakou restrikci v airboxu?
..i když, co bych na to sahal, když to jede dobře
Na stupu do airboxu je u našich verzí (co mají v karbecu hlavní trysku 92) takovej plastovej labyrint, kterej jde vyndat prstama nebo šroubovákem. Verze pro rozumnější státy (SSSR a jiné, kde byly benevolentnější hlukové normy) byly bez labyrintu a s hlavní tryskou tuším 115. Dohledej si to v katalozích, ale rozdíl dělal tuším dva koně. Navíc to má zakovej příjemnější basovější zvuk.
A pokud se tam narvou ještě laufy z ČZ 350/472 (stejnej motor), tak to jede a zní ještě o chlup líp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
Teď mám ale jiný závažnější problém Z nějakého důvodu se mi zdeformovala plynová rukojeť a nejde s ní točit (plyn se nevrací už od zimy). Jsem myslel, že to dělá lanko, ale ono nejde to plastou rukojetí na řidítku otočit ani bez lanka Prostě se na vnější straně smrskla.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |