globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vypadá krásně ale nejede :D
16.5.2011 v 21:01
Jednoho krásného dne při prvomájové vyjížďce směr Stříbro - Plzeň motorka vypověděla službu. Zadřena zřejmě na klice. Dostatek oleje, dostatek chladící kapaliny, optimální teplota... přesto se mi jí povedlo zadřít :( po 1400 km
Říká se, že do stejný řeky dvakrtá nevkročíš... Bohužel, nebo snad bohudík, si jedeme zítra pro tu samou a opět úplně novou... zabijte mě :D
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 19:57 | Nahoru | #61
Jack82> njn, mít tenkrat možnost koupit bawo za ty prachy co jsi za něj dal ty, tak asi taky MG nemám, ale co už..

Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 19:59 | Nahoru | #62
dva_hrnce> 220 jsem ze Sportky nikdy nedostal ani z kopce. ale o to u tý motorky až tak nešlo, jela výborně do 180 (6000ot.) a ve dvou a s kufry se dalo držet v pohodlí trvale 160. Pružnost při předjíždění na dálnici 150-180 výborná. kámošovi ukazovala sportka odchylku 0,3-0,5l, mě 1-2l. jestli se ti vyhly klasické problémy s elektronikou tak si muzes gratulovat

Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 20:04 | Nahoru | #63
dva_hrnce> květenen 2009 jsem za Sportku ABS dával 245. kufry 18, topcase givi v laku s lotnou 9, padáky 4,5. Po roce a 10500km šla pryč za 193 komplet, nic moc Beru to tak že jsem přihodil 25 a měl jsem BMW se 130km. Kámoš koupil za 250 tu "zaprášenou" černou Sportku ABS co jsem nad ní ohrnoval nos a šla pryč po 3/4 roce a 6500km za 208, bez jedinýho doplňku, šikovnej chlapec

Naposledy editováno 20.05.2011 20:06:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 23:01 | Nahoru | #64
Jack82>Nechci s tebou diskutovat o BMW nevím o něm nic,vím co mám doma a rozhodně nemáš pravdu v tom jak píšeš že 4v sportka je jalovější do 6000ot.než 2-ventil.Já jsem zase slyšel že když u Motoguzzi přidáš v zatáčce plyn můžeš upadnout jak s tebou houpne klikovka.Chtěl jsem to vyzkoušet proto jsem si ji koupil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 23:14 | Nahoru | #65
MichalDK> tak obecně 2ventil jde lépe odspoda a 4ventil jde lépe nahoře (proto třeba v-tec u Hondy) , takže bych tomu věřil, ale nejel jsem na 4ventilu, nevím.
A aby Ti klopný moment motoru a kardanu dělal bordel v zatáčce, to by chtelo starší Guzzi, tyhle nový to maj dost eliminovaný.
Ani jedno nemyslím zle a sry že reaguju za Jack82

1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D

21.5.2011 v 00:03 | Nahoru | #66
MichalDK> jel jsem jen na Stelviu 4V a tam to na prvních modelech tak bylo. když jsem kupoval Sportku 2V tak 4V nebyla v nabídce "z dovozu" a u Apiritu stála asi 339,- . kamarád jel i na 4V Sportce i 2V a právě díky tomu projevu motoru nakonec koupil 2V, ale jak říkám, to byl rok 2009 a 4V byla rel.novinka. mě už dneska přijde slabý skoro všechno, vždycky se najde situace kdy chybí výkon nebo krouťák. jo a jedna věc mě na Sportce srala asi nejvíc a to že sem pořád něco brousil v zatáčkách, zadní péro fakt špatný a kolečkem jsem mohl točit jak zběsilej. kdo chce i cestovat ve dvou, mění péro nebo celej tlumič. jo a sólo jsem jednou chytnul pravej (poloprázdnej) kufr, to mi hlava nepobrala

Naposledy editováno 21.05.2011 00:08:11

1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D

21.5.2011 v 09:41 | Nahoru | #67
Co se tyka A-spiritu, tak jsem tam dal motorku na jare na serizeni a takovou redsezonni prohlidku a vratila se mi v lepsim stavu a jede lepe. Zlepsila se reakce na plyn. Takze ja si stezovat nemuzu, ikdyz jsem na ne taky posilal spinu za strasne dodaci lhuty. Takze nevim, asi zalezi na stesti.

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

21.5.2011 v 09:47 | Nahoru | #68
MartinFary> tak za dodací lhůty nemůže česká firma, ale taliáni který to do čech posílaj..

s jejich servisem nemám zkušenost žádnou, oni se tam také svého času dost točili zaměstnanci, takže to bylo každou chvilku jinak, takže jim rozhodně nechci křivdit.

Ale já osobně bych dal moto někam, kde mám jistotu, než přemýšlet koho zrovna zaměstnali a co mi na tom domrdá.

mě stačilo jejich jednání když jsem chtěl koupit Guzzi.

natřikrát jsem jim diktoval telefonní číslo (poprvé dokonce osobně) a stejně mě pak chodily žádosti o můj telefon mailem.

po týdnu jsem to vzdal, zavolal do Sušice a moto byla třetí den připravená a odjel jsem na ní..

Vypadá krásně ale nejede :D

21.5.2011 v 12:13 | Nahoru | #69
dnes si už A-spirit and family nemuze dovolit tak natažený ceny jako kdysi, právě díky "šedému dovozu" ze zemí EU. V době když jsem kupoval Sportku, tak 2V ABS stála v A-spiritu 319 to je neakceptovatelný rozdíl proti 245. Griso 8V 339 vs 259. Dneska se to dost srovnalo, ale stejne je tam tech min. 25 rozdíl. U motorky za 350 se to dá akceptovat i díky té 4-leté záruce, ale třeba Shiver 169 vs 200 to se prostě nedá pak se nemuzou divit ze 2/3 prodejů "jejich značek" jsou z dovozu.

MartinFary: me to vzdycky jede líp po seřízení ventilů, synchronizaci a výměně nebo vyčištění vzduchového filtru, to je jiná motorka vždycky je celkem jedno co toje za servis, pokud to udelají správně

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

21.5.2011 v 12:18 | Nahoru | #70
dva_hrnce> Já se nepřu o tom že dvouventil jde lepší od spoda než čtyřventil reagoval jsem na tvrzení že do 6 ti tisíc je 4v jalovější než 2 ventil.A za spodek se dá považovat nějakejch 3-3,5tis.Všechny Moto Guzzi 1200 sport 4v mají nový naladění paliv map vyrobené od 4 měs 2009.Na tovární nastavení 4v po 4 měs 2009 táhne do 3,5 tis potom má lehký propad toč.momentu do cca 4,5 tis a potom jde do omezovače jako hrom.Jak jsi psal o tom klopným momentu.Tak to jsem napsal protože jsem to taky slyšel stejně jako někdo něco slyšel a povídá o tom že slyšel že válce pálej do kolen,že 4v je jalovej do 6 tis.Taky nic ve zlým.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

21.5.2011 v 12:26 | Nahoru | #71
Jack82>O stelviu nic nevím řeč byla o Spotce .Vážím metrák nemyslím si že bych jezdil jako mrdal,gumu dám do kraje,ve dvou s kuframa jezdím taky a ničím nebrousím.Třeba je tam už jiná zadní prožina.oprava:pružina

Naposledy editováno 21.05.2011 12:30:50

1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D

21.5.2011 v 13:07 | Nahoru | #72
MichalDK: v aspiritu meli tu stříbrnou předváděci sportku ten uplne prvni model, ja na nem nejel ale kamarad co se rozhodoval mezi 2V a 4V tak jo a rikal mi to samy co ja zazil na Stelviu 2008, dole mrtvo, nahoře peklo. Jinak já mám 90kilo a kdyz sem jezdil solo tak sem si orval jen boty (a to sem jezdil uplne na spickach na stupnach) a jednou pravej kurf. ve dvou (manželka 60kg) a 3 naložený kufry zadní péro ma max.předpětí i tvrdší útlum (ne na max) tak v každý druhý levý zatáčce vejfuk a už se nedalo jet moc pro radost, kufry by to odnesly, boty na stupacky uz sem nemel jak dát a hustě jsme se pokopávali, moc blízko stupacky od sebe. 4V má ten vejfuk do trombonu, tam asi problem nebude a pokud mas malou nohu si rel. v cajku. ale když si za tebe nekdo sedl tak si to musel utahnout poradne a nedalo se jet na kraj gumy potom. ta motorka je proste pri nalozeni podtlumena. možná že to u 4V už vyřešili, ale tyhle problemy byly i na Norge 2V i Brevě

Naposledy editováno 21.05.2011 13:09:44

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

21.5.2011 v 13:22 | Nahoru | #73
Jack82> jo, ty stupačky mě taky serou, asi je to pro pohodlí batoha (ne nadarmo někde někdo napsal že je Breva pro spolujezdce pohodlnější než pro řidiče), ale je to fakt moc blízko

na ten zadní centrál si stěžuje víc lidí, já mám s mladou dohromady cca 115 kg i s hadrama, botama a klíčema od bytu a ve dvou mám z toho podvozku daleko lepší pocit než když jedu sám..
takže spíš opačný problém

jaké jsi tam měl pneu, dávaly se tam Metz M3 tuším?

jsi teda solidní brousič, já na Metz Z6 odrbal teda řadičku, páčku zad. brzdy, koleno výfuku (ale to jsem chytil dolík a propružila)

kufry teda nemám origo MG a žádný problém.. Asi jsem hovno střelec

1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D

22.5.2011 v 11:05 | Nahoru | #74
dva_hrnce> jj měl jsem tam M3 a byla to lábuš, pak Z6 int. a to už nebylo ono. Ted bych tam dal Pirelli Angel ST

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

22.5.2011 v 11:10 | Nahoru | #75
Jack82> už mám pripravenou z6, ale příště asi zkusím jen tak ze zajímavosti něco měkčího, co mám pryč kat, tak je dole ta reakce na plyn taková ostřejší a na výjezdech občas nechtěně driftím..

1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D

22.5.2011 v 11:24 | Nahoru | #76
jeden ogara prodava hondu cr 125 a prej nedava tlaky ze jiskru hazi vsecko ale njde nakopnou myslite ze to je jenom krouzkama? :D

Vypadá krásně ale nejede :D

22.5.2011 v 18:06 | Nahoru | #77
dva_hrnce> sportka žádnej kat nemá, proto je asi na plynu agresivnější a jde rychleji do otáček plus těch 100 kubíků navíc Jinak to asi vypadá že do ní půjdu znova a budu si vydržovat motorky 2

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

22.5.2011 v 19:14 | Nahoru | #78
maraCZ.007> mx moto co nejede pochybného stáří a původu bych rozhodně nekoupil. Spíš než na kroužek bych tipoval na špatný píst a pravděpodobně i nicasil pokud je to dojeté do téhle fáze tak to bude asi chtít udělat i kliku tak asi tolik. Taky moc nevěřím na to, že zbytek motorky bude v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

23.5.2011 v 23:29 | Nahoru | #79
MichalDK> Já kuframa taky nebrousím, ale to bude asi tím, že žádný nemám... Po přečtení všech těch příspěvků kdo čím brousí ať už sólo či ve dvou, jsem za to dneska pořádně vzal a ubrousil si spojkovou i brzdovou páčku tak o cenťák . A zítra za to vezmu ještě víc, takže si obrousím snad i zpětná zrcátka .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

24.5.2011 v 18:00 | Nahoru | #80
vasil.hb> Tak to asi jezdím fakt jako mrdal ,ale tohle se mě ještě nepovedlo.Zadní guma na výjezdu taky nedriftuje.Mám Diablo Strada což je pakticky stejná guma jako Metz Z6 nechápu jak na ní někdo může dát 10 000 km a ještě výjezdy v driftu.A já usmolenejch 6 tis na značky podotýkám že je sjetá pěkně dokulata žádná placka s 5cm krajem možná ještě 400km dá.Tak fakt nevím kde je chyba.Asi to prodám protože chci brousit,driftovat,jezdit za 5L a na gumu dát aspoň 15 tis.

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

24.5.2011 v 20:43 | Nahoru | #81
MichalDK>Tak já tě naučím brousit zrcátkama a to driftování na výjezdu musíme holt okoukat od zkušenějších! A že jich tady panečku je . I když se nám to s MG asi jen těžko povede, protože ty propady krouťáku atd. atd. nám to asi jen tak nedovolí ...

Vypadá krásně ale nejede :D

23.6.2011 v 18:51 | Nahoru | #82
Mno jo. Já už takové příběhy slyšel i o ULTRASPOLEHLIVÉM BMW a to myslím, jak boxer, tak 4-řaďák. Funglovka, najeto 20 tis. a když to ostavil u nás u baráku, říkám mu:"Martine! Něco ti v tom chrastí." On na to: "BMW voe!" .... za týden mi povídal, jak mu v tom řachlo a z motoru vycestovala část obsahu na silnici. Servisováno v BMW!!!!!
Další maník- Tonda s R1- bezprostředně po zajetí se vydal na projížďku a vrátil se na 2 válce. Regulérně se mu to uvnitř rozpadlo.
Pohádky o spolehlivosti a nespolehlivosti mám moc rád. Ono totiž je třeba brát na zřetel, že většina masérů, co si pořídí novou Duc, sedělo na mašině prvně a vůbec neřešili NIC! Pak se to vymstí důvěřivému kupci ojetiny. Znám pár lidí s Monstery, Raptory, BMW, Hondami..... a téměř každý má nějaký negativní zážitek, ty druhé to čeká.
Když to koupíš nový, je to větší jistota,ale je to stále pouze stroj a ty se kazí.
Edit: krpa

Naposledy editováno 25.06.2011 21:53:20
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Podvozek aprilia dorsoduro 750 Aprilia Dorsoduro 750 MTTM22 5 26.2.2024 v 18:08 papin01
Aprilia Dorsoduro 750 - únik oleje Aprilia Dorsoduro 750 M0891557 3 27.11.2023 v 14:33 ThePes
Aprilia Dorsoduro 750 - těsnění mez... Aprilia Dorsoduro 750 FestikCZ 1 24.8.2023 v 20:38 FestikCZ
Aprilia Dorsoduro 750 - zdechání mo... Aprilia Dorsoduro 750 FestikCZ 18 21.8.2023 v 21:31 FestikCZ
odešlo olejové čerpadlo Dorsoduro Aprilia Dorsoduro 750 sleha 5 8.6.2023 v 21:54 X-tra-X


TOPlist