globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro za +- 40000,-
6.5.2011 v 19:42
Zdravim vsechny,

predem se omlouvam za stale opakujici se tema, ale kazdy nazor je pro mne dulezity ... tak piste ... co doporucujete ...
co treba:
http://motorky.bazos...4571/KTM-620-LC4.php
http://www.motorkari...a-te-410-263871.html

Predem diky

2 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-

7.5.2011 v 23:42 | Nahoru | #31
ja si myslim že nejlepčí je xr 400 , je lehka, ovladatelna, ma tp, zvladne cestu i teren i mx trať neni problem. skakat dvacetimetrove lavky zvlada bez rozpuleni rámu servisní intervaly v pohodě, držak jak prase pokud nekoupiš mrdku, jedina nevýhoda je že je jen pro jednoho. tt r 600, do roku 1997 dobry, novější modely maji problemy s převodovkou, jak sem si postupem času všiml. jinak podvozkově super. co se tyka xt, klr, dr, to sou motorky dobry do lehkyho terenu, do prace na vejlety do města, ale na mx trať a nějaky skakani to neni ani nahodou, něco jineho je natočit nějaky nesmyslný video a něco jineho je na tom tak delši dobu jezdit. motorka to dlouho nevydrží. anebo jezdec asi by bylo dobre si promyslet co vlastně chceš jezdit a jak, někdo ma zavodni motorku a jezdi jak strejc a někdo ma řekněme civilnější enduro a jezdi jak zavodni pilot. asi by si měli prohodit stroje. udajně neni taky špatna dr 400 z, taky věřim že nebude špatny nějaky wr 400 ale za ty prachy co maš koupiš těžko.
takže pokud chceš trochu litat a mit levnej provoz tak xr 400, dr 400 z, wr 400, pokud zvladneš něco těžšího tak xr 600, tt 600 r. nebo klx 650 r.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-

7.5.2011 v 23:59 | Nahoru | #32
pedal> Zadne DR-Z 400 Z neni - mas bud DR-Z 400 S, E nebo bez pripony

(reakce na) Enduro za +- 40000,-

8.5.2011 v 00:09 | Nahoru | #33
SirIndy> no dyk jo, nebuď uzkokozej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-

8.5.2011 v 10:31 | Nahoru | #34
pedal> Napsal jsi to zcela správně, jen té XR400 chybí jedna malinka věcička. To malé kouzelné kulaté tlačítko START!

Znám argumenty kluků co ji mají, že jim chytá na našlápnutí na první drc studená i teplá, jenže když chcípne v té největší louži, v tom nějhlubším bahně tak zrovna zrovínka se jí nechce a nechce!

Kdyby měla XR400 nebo XR600 elektrický starter, je to jasná volba!
Myslím, že ty nejnovější XR650r už ho mají, jenže to je zase ke 100 litrům

Enduro za +- 40000,-

8.5.2011 v 11:14 | Nahoru | #35
S čudlíkem se dá občas koupit Suzuki DR350 SE. Ale je jich fakt málo.

(reakce na) Enduro za +- 40000,-

8.5.2011 v 16:14 | Nahoru | #36
storeman> je to f rukach nebo nohach, a taky je to o stavu motorky. taky o umění použití dekompresoru, pokud nastane nějaky fopa. neni jedinej duvod proč by neměla nastartovat. nema to mozek aby si řekla nepojedu pač mě ten ocas za řiditkama mučí zbytečně f bahně. neni špatny zkusit denso iridium za cca 500 kaček ale to až po seštelování motoru a hlavně karbce. po xr nemusiš šlapat jak šilenej, pokud je v pořadku nastaviš si kick chytneš polohu jednou šlapneš a jedeš studený, teplý, přehřaty, padený . podobně si myslim že to je i u jiných motorek. ano viděl sem spoustu rajdrů, na spoustě ruznejch motorek jak v agonii nesmyslně skakaj po kick pákach jak šilení až jim dojde dech. zbytečně. chce to klid. maji kick jen xr 650 l to je něco jinýho, to je vic na cestu ale podvozek a ram je stejnej. a taky sem viděl par rajdru jak marně to kouzelny tlačitko mačkali a nic se nedělo. krom zvuku umirajicí baterky a stale pomalejc točicihose starteru jinak je znamo že trx 400 ma motor z 400 se starterem, takže starter u xr 400 neni až zase takový problem. ale jak řikam je to zbytečný usilí

Enduro za +- 40000,-

8.5.2011 v 16:21 | Nahoru | #37

Enduro za +- 40000,-

8.5.2011 v 16:23 | Nahoru | #38

Enduro za +- 40000,-

8.5.2011 v 16:44 | Nahoru | #39
ser na startér,kdysi se bez něj jezdilo a taky to šlo...

uznávám,že je to výborná věc,ale když máš tak málo peněz,tak by to neměla být podmínka koupě..
na starších strojích znamenal startér taky málem 10 kilo nahoru o proti verzi bez startéru..

osobně radím XR 600,nebo XT/TT 6OO-už to celkem jede,motor jednoduchý,žádný nikasil a většina ložisek v běžných rozměrech....

záleží kolik vážíš,se mnou to dr 350 nechtělo jet(vážím 100kg)-obsah dělá hodně,taky výjezdy jsou jednoduší...

Enduro za +- 40000,-

8.5.2011 v 17:41 | Nahoru | #40
Mám Suzuki DR-Z 400 E s TP a SPZ hlavně se starterem.
Dal jsem za ní 45tis,
Jsem náramně spokojen.
Jezdím jen v lese , a mx trat.
Do lesa to mám do 10km, po silnici jedu max 70km/h. Neženu to.
Měřím 174cm váha 78kg...Několikrát jsem spadl a zvedl jí v pohodě.
Mám to krátce. Mám tam 49koní a váhu nevím s náplněna max 135kg.

Já bych xt , xl , klr a dr nebral pokud nemám 185-190cm a 100-110kg...!
DR350 , xr 400 , dr-z pro mormál člověka super.

2 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-

8.5.2011 v 20:27 | Nahoru | #41
Nebo taková univerzální rada: Podívej se po inzerátech, po motobazarech v okolí a něco kup! No a po sezoně se ukáže zda to byla správná volba! Stejně tě nebude bavit jezdit sám. Najdeš partu a budeš se jim chtít přizpůsobil.
A po sezoně zjistíš že ti motorka vyhovuje a v zimě ji začneš zušlechťovat. Nebo zjistíš že bys potřeboval něco bytelnějšího z větším motorem a půjdeš do Afriky a nebo třeba zjistíš že tě chytly tratě a pořídíš lehkou ostrou.
Teď už na zdlouhavý výběr není čas! Je pěkně a je třeba jezdit!

(reakce na) Enduro za +- 40000,-

8.5.2011 v 23:17 | Nahoru | #42

storeman píše: Nebo taková univerzální rada: Podívej se po inzerátech, po motobazarech v okolí a něco kup! No a po sezoně se ukáže zda to byla správná volba! Stejně tě nebude bavit jezdit sám. Najdeš partu a budeš se jim chtít přizpůsobil.
A po sezoně zjistíš že ti motorka vyhovuje a v zimě ji začneš zušlechťovat. Nebo zjistíš že bys potřeboval něco bytelnějšího z větším motorem a půjdeš do Afriky a nebo třeba zjistíš že tě chytly tratě a pořídíš lehkou ostrou.
Teď už na zdlouhavý výběr není čas! Je pěkně a je třeba jezdit!


...JO.

Jinak k té nášlapce,...je to o tom, co člověk jezdí. Když máš dávat nějakej výjezd na pětkrát a pokaždý bys měl našlapovat,...a to ještě v nějakých krkolomných polohách v půlce výjezdu a takových výjezdů je za jedno nedělní celodenní off asi tak 20,....tak člověk pochopí, proč pánbůh stvořil startery i pro endůůůůra. Samozřejmě, že začínající endurář žádný peklo jezdit nebude,...ale bude zase pakat i na lehkých kořenitých cestičkách,...a hlavně motorku zvedat, a to je sáááákra vysilující. Tu slast z toho, sednout na pokraji sil na motorku a jen vyklonit palec na to kuzelný tlačítko, tu si rychle zamiluje.

Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 00:00 | Nahoru | #43
No bez startéru se aspoň člověk naučí jezdit Musí to projet čistě, s citem a semtam si to pohlídat spojkou. Nemůžu si dovolit luxus jako ti s kouzelným tlačítkem, že jim to v jednom výjezdu i 3x chcípne Když vypínám motor, tak si vybírám místo na kopci, abych to nemusek zbytečně kopat, ale jen to pustím dolů a hodím kvalt, ať se zbytečně nevysiluju.. No každopádně startér by se hodil, ale ne za cenu dalších 10kg

2 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 00:07 | Nahoru | #44
c.j: To se naučí jezdit i se starterem. Mě by to už dnes naopak omezovalo,...měl bych furt stres, se do něčeho vážnějšího pouštět, aby mi to tam nechcíplo a já nemusel našlapovat.To, že člověk jen s nášlakopu jezdí více s citem je nesmysl. Naopak je stresovanej tím, aby nespadl a nemusel našlapovat,....a pak se do ničeho vážnějšího raději moc nepouští. Jinak samozřejmě,...že i s motorkou bez starteru se dá dobře pojezdit.Jen s tím starterem je to o něco slastnější.

2 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 00:11 | Nahoru | #45
Já to mám vychytané, nejezdím sám, takže když to převrátím a uliju, tak mi s nakopáváním někdo pomůže, takže já si většinou takové 2 startéry vozím s sebou

(reakce na) Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 00:16 | Nahoru | #46

c.j. píše: Já to mám vychytané, nejezdím sám, takže když to převrátím a uliju, tak mi s nakopáváním někdo pomůže, takže já si většinou takové 2 startéry vozím s sebou



Viz tvuj dnesni koment na Pokec pro pitbike/dirtbikery: "08.05.2011 19:56 #17713 ↑ Já dneska jezdil sám, to je dřina, když mi to nikdo nepomůže zvedat" co?

1 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 07:32 | Nahoru | #47
No právě.. a teď si představ, že bych zvedal ještě o 10kg více

Ale stala se mi nepříjemná věc, nevyjel jsem nejprudší výjezd, protože jsem tam měl z neznámého důvodu trojku no a zůstal jsem stát ve 3/4. Je úzký, nebyl jsem schopný motorku otočit, dolů to bylo 15-20m, ale po zvednutí motorky hned ujížděla dolů se zablokovanými oběmi koly. A sem tam to protočilo motorem po zpátku a cvakal (přeskakoval, hodně silně) u toho automatický dekompresor na vačce. V manuálu je napsáno, že se má motor točit pouze proti směru hodinových ručiček, teď se tedy 2-3 protočil ve směru. Může se něco stát? Obzvláště s auto dekompresorem? Na GPZ 600, když jsem se snažil otočit motorem do protisměru, tak to vždy nevydržel napínák rozvoďáku a povolil..

(reakce na) Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 08:56 | Nahoru | #48

c.j. píše: Já to mám vychytané, nejezdím sám, takže když to převrátím a uliju, tak mi s nakopáváním někdo pomůže, takže já si většinou takové 2 startéry vozím s sebou


...tak to bych byl nadšenej s tebou jezdit. ....abych každou chvíli tahal cizí motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 09:56 | Nahoru | #49

c.j. píše: No právě.. a teď si představ, že bych zvedal ještě o 10kg více

Ale stala se mi nepříjemná věc, nevyjel jsem nejprudší výjezd, protože jsem tam měl z neznámého důvodu trojku no a zůstal jsem stát ve 3/4. Je úzký, nebyl jsem schopný motorku otočit, dolů to bylo 15-20m, ale po zvednutí motorky hned ujížděla dolů se zablokovanými oběmi koly. A sem tam to protočilo motorem po zpátku a cvakal (přeskakoval, hodně silně) u toho automatický dekompresor na vačce. V manuálu je napsáno, že se má motor točit pouze proti směru hodinových ručiček, teď se tedy 2-3 protočil ve směru. Může se něco stát? Obzvláště s auto dekompresorem? Na GPZ 600, když jsem se snažil otočit motorem do protisměru, tak to vždy nevydržel napínák rozvoďáku a povolil..



Zamacknout spojku a predni brzdu a spolecne s motorkou se sesunout dolu? Jestli je to takhle tak bych radeji ty rozvody zkontroloval...

(reakce na) Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 16:15 | Nahoru | #50

storeman píše: Nebo taková univerzální rada: Podívej se po inzerátech, po motobazarech v okolí a něco kup! No a po sezoně se ukáže zda to byla správná volba! Stejně tě nebude bavit jezdit sám. Najdeš partu a budeš se jim chtít přizpůsobil.
A po sezoně zjistíš že ti motorka vyhovuje a v zimě ji začneš zušlechťovat. Nebo zjistíš že bys potřeboval něco bytelnějšího z větším motorem a půjdeš do Afriky a nebo třeba zjistíš že tě chytly tratě a pořídíš lehkou ostrou.
Teď už na zdlouhavý výběr není čas! Je pěkně a je třeba jezdit!



Co se tyce koupe, okoli mam probrane a nic zajimaveho jsem neobjevil
Jinak byl jsem o vikendu shlednout tu Husku, vzledove paradni ... ale divne cvakani z motoru a fusovana elekrika ... vic jsem toho videt ani nechtel
Takze nevim, asi to bude nejake z TTcek ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 23:07 | Nahoru | #51
Matess727x> mates ty si matěj stresovanej že budu muset našlapovat to mi příjde jako že : jen se kouknu na motorku a už mě boli ruky rači pudu na pivo do něčeho važnějšího se nebudu pouštět ne proto že bych nenastartoval ale že bych se třeba rozjebal, nebo rozjebal motorku. jinak jak ty řikaš v těžkým výjezdu kerych je x za odpoledne, pokud v takovým výjezdu scipneš, tak i kdyby si měl deset starteru cejnak se nerozjedeš. taky je dobre se kouknout co pan chce a kolik na to ma prachu. za 40 plus minus moc dobrejch motorek se starterem nepořidí. a pokud pujde do něčeho normalniho jako je xt, dr apod. tak si o tvejch pravouhlejch výjezdech muže nechat jen zdat a určitě není umění jezdit, nebo vyject, nevyject nějakej hrb o tom jestli mam starter nebo nemam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 23:15 | Nahoru | #52

SirIndy píše: Zamacknout spojku a predni brzdu a spolecne s motorkou se sesunout dolu? Jestli je to takhle tak bych radeji ty rozvody zkontroloval...



No to bych rád, ale po zmáčknutí spojky to jen přední kolo neudrží a motorka jede rychle dolů

Tak rozvody určitě nepřeskočily, motorka pak jela normálně, jen mám obavy o ten automatický dekompresor, předpokládám, že funguje jako volnoběžka startéru, ale naživo jsem ho ještě neviděl. A na schématu je prd vidět.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 23:16 | Nahoru | #53
Pedale,...běž si to raději vyzkoušet a nelítej furt jen po tý MX trati,...ať taky víš co je enduro. Jo ty vlastně nemáš starter viď,...tak se do opravdovýho terénu bojíš.
Co píšu, píšu z vlastní zkušenosti a zkušenosti kluků, co jezdí bez starteru,...většina už jich ale motorku vyměnila.Jestli nevíš o čem píšu, patrně si to ještě nezažil,...no ono na tý MX trati lítat dokola, to s endurem nemá moc co společnýho to je pravda.

Edit: ...a jak už jsem psal, s motkou bez starteru se dá samozřejmě taky fajné pojezdit, ale se starterem je to slastnější.

Naposledy editováno 09.05.2011 23:18:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 23:17 | Nahoru | #54
pedal> Myslim ze ty motorky podcenujes, dokud to nema kapoty tak se da vyjet ledacos... Zrovna to XT 600 E si vybral jednu z tech nejschopnejsich sestikil...

(reakce na) Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 23:18 | Nahoru | #55
c.j.> Musis jeste k tomu brzdit vlastnim telem

1 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 23:26 | Nahoru | #56
MaxHSQ: Už jsem to sem někam jinam taky dával,...sice bez starteru a lehce nad tvůj finanční limit, ale...moc pěkné WR 400F ... S pánem co jí prodává jsem jednal už v loni, než jsem koupil KTM 450 EXC.Motka je v luxusním stavu opečovávaná.Už je to ale ostrý lehký enduro, takže ty náklady na provoz už o něco dražší.Ale zase pěkný poježdění myslím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 23:39 | Nahoru | #57
Matess727x> jojo bojim se terenu jako čert kříže, a protože neumim motorku nastartovat tak radějc jezdim furt dokola po nějakym conejvicrovnym placku a kdybych se nahodou stal majetnějším tak si v životě nikdy nekoupim motorku do terenu se starterem pokud si motku nedokažu nastartovat nohou nemam f terenu co dělat toť muj bod zlomu kdy přejdu na jinej stroj než je enduro.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 23:44 | Nahoru | #58
SirIndy> ja myslim že ne, svez sem se na hodně z nich tak celkem sem poznal za tu dobu co kera z nich umí. neřikam že je neschopna, ale nejmenoval sem rozhodně jen xt. je tam eště dr apodobně. to znamena šecky ty těžký vergly do lehčího terenu. jinak co se tyka zchopnosti, dost zaleži na jezdci, řek bych že dokonce víc než na stroji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-

9.5.2011 v 23:59 | Nahoru | #59
pedal> Jasny, souhlas, jen ze jsi jmenoval zrovna ty nejlehci nejschopnejsi - XT 600 a DR 650, pak mas opravdu tezke kravy jako XT 660 a KLR 650, nemluve o mastodontech s kapotama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-

10.5.2011 v 00:15 | Nahoru | #60

pedal píše: Matess727x> a kdybych se nahodou stal majetnějším tak si v životě nikdy nekoupim motorku do terenu se starterem pokud si motku nedokažu nastartovat nohou nemam f terenu co dělat toť muj bod zlomu kdy přejdu na jinej stroj než je enduro.


...klasickej názor hlupáka. To i ostřílenější jezdci, než s jakýma jsi kdy mluvil už přišli na to kouzlo endura se starterem. Ty už si hodně mimo misku.Trochu se rozhlídni, co je dnes za motorky a na čem se jezdí.

Naposledy editováno 10.05.2011 00:46:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist