predem se omlouvam za stale opakujici se tema, ale kazdy nazor je pro mne dulezity ... tak piste ... co doporucujete ...
co treba:
http://motorky.bazos...4571/KTM-620-LC4.php
http://www.motorkari...a-te-410-263871.html
Predem diky
2 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-
takže pokud chceš trochu litat a mit levnej provoz tak xr 400, dr 400 z, wr 400, pokud zvladneš něco těžšího tak xr 600, tt 600 r. nebo klx 650 r.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-
Znám argumenty kluků co ji mají, že jim chytá na našlápnutí na první drc studená i teplá, jenže když chcípne v té největší louži, v tom nějhlubším bahně tak zrovna zrovínka se jí nechce a nechce!
Kdyby měla XR400 nebo XR600 elektrický starter, je to jasná volba!
Myslím, že ty nejnovější XR650r už ho mají, jenže to je zase ke 100 litrům
uznávám,že je to výborná věc,ale když máš tak málo peněz,tak by to neměla být podmínka koupě..
na starších strojích znamenal startér taky málem 10 kilo nahoru o proti verzi bez startéru..
osobně radím XR 600,nebo XT/TT 6OO-už to celkem jede,motor jednoduchý,žádný nikasil a většina ložisek v běžných rozměrech....
záleží kolik vážíš,se mnou to dr 350 nechtělo jet(vážím 100kg)-obsah dělá hodně,taky výjezdy jsou jednoduší...
Dal jsem za ní 45tis,
Jsem náramně spokojen.
Jezdím jen v lese , a mx trat.
Do lesa to mám do 10km, po silnici jedu max 70km/h. Neženu to.
Měřím 174cm váha 78kg...Několikrát jsem spadl a zvedl jí v pohodě.
Mám to krátce. Mám tam 49koní a váhu nevím s náplněna max 135kg.
Já bych xt , xl , klr a dr nebral pokud nemám 185-190cm a 100-110kg...!
DR350 , xr 400 , dr-z pro mormál člověka super.
2 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-
A po sezoně zjistíš že ti motorka vyhovuje a v zimě ji začneš zušlechťovat. Nebo zjistíš že bys potřeboval něco bytelnějšího z větším motorem a půjdeš do Afriky a nebo třeba zjistíš že tě chytly tratě a pořídíš lehkou ostrou.
Teď už na zdlouhavý výběr není čas! Je pěkně a je třeba jezdit!
storeman píše: Nebo taková univerzální rada: Podívej se po inzerátech, po motobazarech v okolí a něco kup! No a po sezoně se ukáže zda to byla správná volba! Stejně tě nebude bavit jezdit sám. Najdeš partu a budeš se jim chtít přizpůsobil.
A po sezoně zjistíš že ti motorka vyhovuje a v zimě ji začneš zušlechťovat. Nebo zjistíš že bys potřeboval něco bytelnějšího z větším motorem a půjdeš do Afriky a nebo třeba zjistíš že tě chytly tratě a pořídíš lehkou ostrou.
Teď už na zdlouhavý výběr není čas! Je pěkně a je třeba jezdit!
...JO.
Jinak k té nášlapce,...je to o tom, co člověk jezdí. Když máš dávat nějakej výjezd na pětkrát a pokaždý bys měl našlapovat,...a to ještě v nějakých krkolomných polohách v půlce výjezdu a takových výjezdů je za jedno nedělní celodenní off asi tak 20,....tak člověk pochopí, proč pánbůh stvořil startery i pro endůůůůra. Samozřejmě, že začínající endurář žádný peklo jezdit nebude,...ale bude zase pakat i na lehkých kořenitých cestičkách,...a hlavně motorku zvedat, a to je sáááákra vysilující. Tu slast z toho, sednout na pokraji sil na motorku a jen vyklonit palec na to kuzelný tlačítko, tu si rychle zamiluje.
2 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-
2 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-
c.j. píše: Já to mám vychytané, nejezdím sám, takže když to převrátím a uliju, tak mi s nakopáváním někdo pomůže, takže já si většinou takové 2 startéry vozím s sebou
Viz tvuj dnesni koment na Pokec pro pitbike/dirtbikery: "08.05.2011 19:56 #17713 ↑ Já dneska jezdil sám, to je dřina, když mi to nikdo nepomůže zvedat" co?
1 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-
Ale stala se mi nepříjemná věc, nevyjel jsem nejprudší výjezd, protože jsem tam měl z neznámého důvodu trojku no a zůstal jsem stát ve 3/4. Je úzký, nebyl jsem schopný motorku otočit, dolů to bylo 15-20m, ale po zvednutí motorky hned ujížděla dolů se zablokovanými oběmi koly. A sem tam to protočilo motorem po zpátku a cvakal (přeskakoval, hodně silně) u toho automatický dekompresor na vačce. V manuálu je napsáno, že se má motor točit pouze proti směru hodinových ručiček, teď se tedy 2-3 protočil ve směru. Může se něco stát? Obzvláště s auto dekompresorem? Na GPZ 600, když jsem se snažil otočit motorem do protisměru, tak to vždy nevydržel napínák rozvoďáku a povolil..
c.j. píše: Já to mám vychytané, nejezdím sám, takže když to převrátím a uliju, tak mi s nakopáváním někdo pomůže, takže já si většinou takové 2 startéry vozím s sebou
...tak to bych byl nadšenej s tebou jezdit. ....abych každou chvíli tahal cizí motorku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-
c.j. píše: No právě.. a teď si představ, že bych zvedal ještě o 10kg více
Ale stala se mi nepříjemná věc, nevyjel jsem nejprudší výjezd, protože jsem tam měl z neznámého důvodu trojku no a zůstal jsem stát ve 3/4. Je úzký, nebyl jsem schopný motorku otočit, dolů to bylo 15-20m, ale po zvednutí motorky hned ujížděla dolů se zablokovanými oběmi koly. A sem tam to protočilo motorem po zpátku a cvakal (přeskakoval, hodně silně) u toho automatický dekompresor na vačce. V manuálu je napsáno, že se má motor točit pouze proti směru hodinových ručiček, teď se tedy 2-3 protočil ve směru. Může se něco stát? Obzvláště s auto dekompresorem? Na GPZ 600, když jsem se snažil otočit motorem do protisměru, tak to vždy nevydržel napínák rozvoďáku a povolil..
Zamacknout spojku a predni brzdu a spolecne s motorkou se sesunout dolu? Jestli je to takhle tak bych radeji ty rozvody zkontroloval...
storeman píše: Nebo taková univerzální rada: Podívej se po inzerátech, po motobazarech v okolí a něco kup! No a po sezoně se ukáže zda to byla správná volba! Stejně tě nebude bavit jezdit sám. Najdeš partu a budeš se jim chtít přizpůsobil.
A po sezoně zjistíš že ti motorka vyhovuje a v zimě ji začneš zušlechťovat. Nebo zjistíš že bys potřeboval něco bytelnějšího z větším motorem a půjdeš do Afriky a nebo třeba zjistíš že tě chytly tratě a pořídíš lehkou ostrou.
Teď už na zdlouhavý výběr není čas! Je pěkně a je třeba jezdit!
Co se tyce koupe, okoli mam probrane a nic zajimaveho jsem neobjevil
Jinak byl jsem o vikendu shlednout tu Husku, vzledove paradni ... ale divne cvakani z motoru a fusovana elekrika ... vic jsem toho videt ani nechtel
Takze nevim, asi to bude nejake z TTcek ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-
SirIndy píše: Zamacknout spojku a predni brzdu a spolecne s motorkou se sesunout dolu? Jestli je to takhle tak bych radeji ty rozvody zkontroloval...
No to bych rád, ale po zmáčknutí spojky to jen přední kolo neudrží a motorka jede rychle dolů
Tak rozvody určitě nepřeskočily, motorka pak jela normálně, jen mám obavy o ten automatický dekompresor, předpokládám, že funguje jako volnoběžka startéru, ale naživo jsem ho ještě neviděl. A na schématu je prd vidět.
1 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-
Co píšu, píšu z vlastní zkušenosti a zkušenosti kluků, co jezdí bez starteru,...většina už jich ale motorku vyměnila.Jestli nevíš o čem píšu, patrně si to ještě nezažil,...no ono na tý MX trati lítat dokola, to s endurem nemá moc co společnýho to je pravda.
Edit: ...a jak už jsem psal, s motkou bez starteru se dá samozřejmě taky fajné pojezdit, ale se starterem je to slastnější.
Naposledy editováno 09.05.2011 23:18:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-
1 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-
pedal píše: Matess727x> a kdybych se nahodou stal majetnějším tak si v životě nikdy nekoupim motorku do terenu se starterem pokud si motku nedokažu nastartovat nohou nemam f terenu co dělat toť muj bod zlomu kdy přejdu na jinej stroj než je enduro.
...klasickej názor hlupáka. To i ostřílenější jezdci, než s jakýma jsi kdy mluvil už přišli na to kouzlo endura se starterem. Ty už si hodně mimo misku.Trochu se rozhlídni, co je dnes za motorky a na čem se jezdí.
Naposledy editováno 10.05.2011 00:46:46