predem se omlouvam za stale opakujici se tema, ale kazdy nazor je pro mne dulezity ... tak piste ... co doporucujete ...
co treba:
http://motorky.bazos...4571/KTM-620-LC4.php
http://www.motorkari...a-te-410-263871.html
Predem diky
1 reakcí na tento příspěvek Enduro za +- 40000,-
Ale stala se mi nepříjemná věc, nevyjel jsem nejprudší výjezd, protože jsem tam měl z neznámého důvodu trojku no a zůstal jsem stát ve 3/4. Je úzký, nebyl jsem schopný motorku otočit, dolů to bylo 15-20m, ale po zvednutí motorky hned ujížděla dolů se zablokovanými oběmi koly. A sem tam to protočilo motorem po zpátku a cvakal (přeskakoval, hodně silně) u toho automatický dekompresor na vačce. V manuálu je napsáno, že se má motor točit pouze proti směru hodinových ručiček, teď se tedy 2-3 protočil ve směru. Může se něco stát? Obzvláště s auto dekompresorem? Na GPZ 600, když jsem se snažil otočit motorem do protisměru, tak to vždy nevydržel napínák rozvoďáku a povolil..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro za +- 40000,-
c.j. píše: No právě.. a teď si představ, že bych zvedal ještě o 10kg více
Ale stala se mi nepříjemná věc, nevyjel jsem nejprudší výjezd, protože jsem tam měl z neznámého důvodu trojku no a zůstal jsem stát ve 3/4. Je úzký, nebyl jsem schopný motorku otočit, dolů to bylo 15-20m, ale po zvednutí motorky hned ujížděla dolů se zablokovanými oběmi koly. A sem tam to protočilo motorem po zpátku a cvakal (přeskakoval, hodně silně) u toho automatický dekompresor na vačce. V manuálu je napsáno, že se má motor točit pouze proti směru hodinových ručiček, teď se tedy 2-3 protočil ve směru. Může se něco stát? Obzvláště s auto dekompresorem? Na GPZ 600, když jsem se snažil otočit motorem do protisměru, tak to vždy nevydržel napínák rozvoďáku a povolil..
Zamacknout spojku a predni brzdu a spolecne s motorkou se sesunout dolu? Jestli je to takhle tak bych radeji ty rozvody zkontroloval...