2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Né, furt je ve VelMezu a nic novýho se neděje
Volej mu každej týden, trochu nasraně...pak se to začne postupně trochu hýbat (občas ti zalže, že už to skoro je, aby z něj pak vylezlo, že mu něco nejde, nebo čeká na díly)
Jinak do t5 s pd leju 5w30 se specifikací 507 (stejný jak do passata s pd bez dpf)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: Volej mu každej týden, trochu nasraně...pak se to začne postupně trochu hýbat (občas ti zalže, že už to skoro je, aby z něj pak vylezlo, že mu něco nejde, nebo čeká na díly)
Jinak do t5 s pd leju 5w30 se specifikací 507 (stejný jak do passata s pd bez dpf)
Nějaký pohádky jsem už vyslechl no. Hele já ho nechci úplně moc prudit, taky nemám rád když po mně někdo dupe. Ještě mu dám chvíli čas a pak si to prostě odvezu. A podle nálady se v tom ještě porejpu nebo to pošlu po dílech, v zásadě je mi to jedno, páč za díly dostanu víc než za kolik bych to prodal celý (no jedno mi to samo neni, máknul jsem si na ní a chtěl jsem ji dotlačit aspoň na 100tis, ale hownow a plnej sklep náhradních dílů mi zůstane a koupim si druhou ).
Tady je to s olejem asi složitější, motor je nějakej hybrid všeho možnýho, a co jsem tak četl tak do AXD (původní motor) se nemá dávat olej co se dává do BNZ a naopak... minimálně blok je BNZ, zbytek nevim a nevim jestli to někdo ví
Naposledy editováno 24.04.2023 11:56:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: Volej mu každej týden, trochu nasraně...pak se to začne postupně trochu hýbat (občas ti zalže, že už to skoro je, aby z něj pak vylezlo, že mu něco nejde, nebo čeká na díly)
Jinak do t5 s pd leju 5w30 se specifikací 507 (stejný jak do passata s pd bez dpf)
Já někdy taky, ale když je v akci olej pro PD bez DPF, tak raději 507 nedávám a koupím 505.01. Ty jsou lepší. 507 je jen "ošizené" 505.01 o aditiva kvůli šetrnosti vůči DPF a lehkoběžnosti (proto neexistuzjí 507 v 5w40).