globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 00:17 | Nahoru | #15811
assassin> Vzpomínkový optimismus je tady určitě umocněn na druhou, takže po pár km by si člověk asi přiznal, že to je fakt už jen nostalgie. Ale je to hlavně o zážitcích - u mě auto, ve kterém jsem vyrostl. Třeba jak jsme jako prťata jeli do Bulharska a leželi jsme vedel sebe na zadní sedačce. Jak nám na slovensku vypnuli stojan, protože nechtěli pochopit, že i malé auto může jezdit na naftu. Nebo jak se tatík cestou na houby honil s kolonou papalášů v 613 a fízlové, co tam na těch rovinkách u Majdaleny chytali rychlost, jen salutovali. No a když ho po čtvrt století prodal za cenu lehce jeté Felcky, protože byl v 1a stavu, poslední emoce byla fakt negativní - za pár dní jsme ho uviděli na titulce v novinách rozmašírovaného na placku, protože na něj někde na Vídeňské za jízdy spadnul topol a nikdo uvnitř to nedal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 10:12 | Nahoru | #15812

PetrXX píše: Medved> že se tak vetřu podle tebe je šance na vysypání převodovky w211 poface stejná jako u předface?
Potřebuju nějakýho dálničního dělníka na 110km denně a w211 je / byla žhavej kandidát, který by mohl pár let vydržet.

Edit: každopádně nechci žádnej slavnej Airmatic, to vymyslel naprostý kretén. ...

Prevodovka - nezalezi na predface/poface zalezi na tom, jestli to je 5q nebo 7q. 5q se "vysype" stopro, ale da se to celkem snadno resit. 7q z prvnich roku vyroby se zdaji byt nachylne k jedne specificke zavade, ale zdaleka ne tolik jako ty 5q.

Co se tyce Airmatiku - jsi mimo . Mam na Airmatiku dve auta (jedno na ABC - to je jeste vetsi uchylarna ) a zatim mi odesla jedna vzpera. Koupil jsem novou (ne repas) za 8000Kc a vymenil ji za cca hodinu. Ta, kterou jsem vyndal byla puvodni (23 let stare auto, najeto bambilion - podle stavu neco kolem 300-400). Kompresor, hadice, rozvadec, lahev - vsechno jak nove.
Za tu dobu bych u auta na pruzinach vymenil tlumice 4x a pruziny 2x.

edit: tusim, ze lepsi vybavy sedanu a uplne vsechny kombiky (mozna jenom v nejake dobe) W211 maji zadek na vzduchu.

Naposledy editováno 15.11.2022 10:21:27

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 11:27 | Nahoru | #15813
Tady dám jen názor na elektrickou škodovku od člověka který má doma mimo jiné např. w211.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 14:38 | Nahoru | #15814
PetrL3> Jako vtip dobry ... nazor od Erbose, o kterem jsem si doted myslel, ze je sasek (ted uz jsem si tim jistej) na auto, ktere mu pujci Klokocka s reklamou pres cele dvere?
Na zacatku si vyslechneme dojemny pribeh o tom, jak Erbos rekl Klokockovi "Panove, asi jste si nevybrali toho praveho" - zrejme jako dukaz objektivity - a pak uz jenom poslouchame (s obcasnou veselou vsuvkou na tema jednotky elektrickeho vykonu) jak je to super. Pak si vyslechneme divoky vypocet ceny dobijeni na ruznych dobijeckach se zaverem, ze je dehtova Oktavka uspornejsi ... zaverecnou ulitbu Klokockovi (sednul jsem si do popelnice, vubec to nejede atd.) uz snad ani komentovat nechci.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 14:56 | Nahoru | #15815
Medved> Šašek on je. O tom žádná

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 14:57 | Nahoru | #15816

Medved píše: Prevodovka - nezalezi na predface/poface zalezi na tom, jestli to je 5q nebo 7q. 5q se "vysype" stopro, ale da se to celkem snadno resit. 7q z prvnich roku vyroby se zdaji byt nachylne k jedne specificke zavade, ale zdaleka ne tolik jako ty 5q.

Co se tyce Airmatiku - jsi mimo . Mam na Airmatiku dve auta (jedno na ABC - to je jeste vetsi uchylarna ) a zatim mi odesla jedna vzpera. Koupil jsem novou (ne repas) za 8000Kc a vymenil ji za cca hodinu. Ta, kterou jsem vyndal byla puvodni (23 let stare auto, najeto bambilion - podle stavu neco kolem 300-400). Kompresor, hadice, rozvadec, lahev - vsechno jak nove.
Za tu dobu bych u auta na pruzinach vymenil tlumice 4x a pruziny 2x.

edit: tusim, ze lepsi vybavy sedanu a uplne vsechny kombiky (mozna jenom v nejake dobe) W211 maji zadek na vzduchu.



No nevím člověče, já teda mám se vzduchem na podvozku tik v oku od dob X5 a u w211 mi začal zadek padat po pár měsících od koupě - druhovýroba měchy vydržely přesně měsíc a půl (ne, nebyly montované pod špatným úhlem), ve mně ruply saze a šly tam pružiny. Origo měchy docela rachot, btw.
Ale jsem rád, že w211 poface není taková katastrofa jak jsem slyšel, nechám ji spolu s céčkem a CLK ve výběru.
Motory 2.2 nafta prej docela dobrý?
U céčka nebo CLK bych teda vůbec nevylučoval malej benzín, z V6 mám trochu vítr. Benzín se spotřebou 8 litrů mi vychází cenově skoro stejně jako 6 litrů nafty.
Ve všech případech bych chtěl automat teda..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 15:02 | Nahoru | #15817
PetrXX> z V6 máš vítr proč? Kvůli spotřebě?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 15:17 | Nahoru | #15818
Jenom možná naivní dotaz,když se tu řešej měchy.Nevyrábí to náhodou relativně za levno Rubena?Vim,že když si stavěj z dodávek obytky,tak tam od nich dozadu ty koule dávaj,ale do normálních aut netušim..
Kdysi sme jeli do Žlutýho psa Lincolnem co se nenakláněl a skoro celou cestu to hlásilo check engine a nic jinýho,tak sme zkontrolovali uplně všechno co šlo a až 100m před klubem v tom řachlo,sedlo na prdel,drncalo jak žebřiňák a bylo po machrování Tam byl poškozenej nějakej ten přepouštěcí ventil a utrápilo se to..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 15:23 | Nahoru | #15819

PetrL3 píše: PetrXX> z V6 máš vítr proč? Kvůli spotřebě?

spíš servis, když se tam něco vysere, všechno dvakrát. U amerik mi to nevadí, ale u auta co mám na běžný hopsání mimo Česko (tzn omezené možnosti si to doma v klidu rozebrat a složit) bych chtěl co nejvíc blbuvzdorný a nejsnadněji opravitelný motor, což je IMO obyčejný řadový.
Pokud jsem to zapomněl říct tak jo, žiju teď na Balkáně na pár let :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 15:27 | Nahoru | #15820

PetrXX píše: No nevím člověče, já teda mám se vzduchem na podvozku tik v oku od dob X5 a u w211 mi začal zadek padat po pár měsících od koupě - druhovýroba měchy vydržely přesně měsíc a půl (ne, nebyly montované pod špatným úhlem), ve mně ruply saze a šly tam pružiny. Origo měchy docela rachot, btw.
Ale jsem rád, že w211 poface není taková katastrofa jak jsem slyšel, nechám ji spolu s céčkem a CLK ve výběru.
Motory 2.2 nafta prej docela dobrý?
U céčka nebo CLK bych teda vůbec nevylučoval malej benzín, z V6 mám trochu vítr. Benzín se spotřebou 8 litrů mi vychází cenově skoro stejně jako 6 litrů nafty.
Ve všech případech bych chtěl automat teda..


Jakou jsi tam daval druhovyrobu?
Pokud si myslis, ze se 180K pojede cecko za 8l, tak na to rychle zapomen .

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 15:42 | Nahoru | #15821

PetrXX píše: spíš servis, když se tam něco vysere, všechno dvakrát. U amerik mi to nevadí, ale u auta co mám na běžný hopsání mimo Česko (tzn omezené možnosti si to doma v klidu rozebrat a složit) bych chtěl co nejvíc blbuvzdorný a nejsnadněji opravitelný motor, což je IMO obyčejný řadový.
Pokud jsem to zapomněl říct tak jo, žiju teď na Balkáně na pár let :)


Máš dvě hlavy (krátký, netrpí), dva katy , 4 sondy a hotovo. Žádný turbo, jeden EGR ventil....
Nevidím problém oproti 4v.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 15:47 | Nahoru | #15822

Medved píše: Jakou jsi tam daval druhovyrobu?
Pokud si myslis, ze se 180K pojede cecko za 8l, tak na to rychle zapomen .


Člověče značku teď nevím, posledního půl roku jsem žil v kotrmelcích. I proto jsem to řešil zkratkou a šlo to vytrhat.
Myslíš že ten malej dvoulitr bude žrát výrazně víc? Jsem si říkal těch osm průměr, ale můžu být mimo.

Petr: třílitr na daily 120km? Jako proč ne, ale nechci vydělávat jen na benzin no :)
Spolehlivost v6 Mercedesa netuším.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 15:52 | Nahoru | #15823
PetrXX> tys ale nepsal nic o třílitru. Ale to je fuk. Dvašestka žere skoro stejně

Pokud ti tohle vadí, tak V6 samozřejmě půst z hlavy. Žere to dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 16:09 | Nahoru | #15824

PetrXX píše: Myslíš že ten malej dvoulitr bude žrát výrazně víc? Jsem si říkal těch osm průměr, ale můžu být mimo....

Mercedes od roku tusim 2000 nedela dvoulitr. Ani malej, ani velkej . Je to vsechno 1.8 s kompresorem (pozdeji s turbem).

Moje zena ma W203 sedan s 180K. Ja s tim jezdim v prumeru za 9. Po Praze klidne pres 10, po dalnici na tempomat 140km/h (real 137km/h) kolem 9.5. Kdyz jsem to koupil, zkousel jsem eko Praha - Vrchlabi a dostal jsem se na 8.4. Zpatky 8.2 (je to z kopce ). Ale bylo to fakt utrpeni.
Mluvim samozrejme o automatu. V manualu by to asi slo za 8, mozna i za 7. Ale to ja se nikdy nedozvim .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 16:30 | Nahoru | #15825
Medved> Jj máš pravdu, je to 1.8, ne dvoulitr.. já tyhle decky neřeším :)
Ten 1.8 kompresor v céčku by asi šel. Asi největší favorit na motor zatím.
Uvažuju i nad CLK, je to hrozně hezký dvoudvířko.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 16:35 | Nahoru | #15826

PetrXX píše: Medved> Jj máš pravdu, je to 1.8, ne dvoulitr.. já tyhle decky neřeším :)
Ten 1.8 kompresor v céčku by asi šel. Asi největší favorit na motor zatím.
Uvažuju i nad CLK, je to hrozně hezký dvoudvířko .



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 16:37 | Nahoru | #15827
PetrXX> CLK je moc pekne ... mne se nejvic libi prvni generace - C208, s masarkovym cumakem.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 16:59 | Nahoru | #15828
Nejhezčí CLK je XK8

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 18:09 | Nahoru | #15829


Tahle masařka je asi zajímavější,než ten Jaguar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 18:18 | Nahoru | #15830
zmulin> to neni masarka ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 18:34 | Nahoru | #15831
Medved> Aha,já myslel ze tak říkáte i temhle.Takze jen E?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 18:46 | Nahoru | #15832
zmulin> tohle je trochu jina trida...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 19:06 | Nahoru | #15833

zmulin píše:

Tahle masařka je asi zajímavější,než ten Jaguar



Jj moc hezký je tohle SLko.. před týdnem jsem v ňom jednom V12 objel Vršovice, test se staženou střechou a v celym spektru rychlostí do až skoro 40 kmh takže jasný, že jo mám dokonale v ruce, i jeho jízdní vlastnosti - tj. vyvážení podvozku i nulovej hluk větru, zajímavou spotřebu i snadný parkování tý krávy dlouhý nenažraný

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 19:13 | Nahoru | #15834
A na jednom tom CLK 1.8 06 180ps se teď dělaj rozvody - a pak prej ho mám přijít zkusit, esli bych ho nechtěl... Nevim no, takhle na heveru vypadá kouzelně i jak novej - a v manuálu by mohl bejt víc živější a míň papavější, než ten zdejší dámskej..?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.11.2022 v 19:29 | Nahoru | #15835
MedWed> jj,už sem poučen.Já myslel,ze se jim tak říkalo průřezem tříd

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.11.2022 v 08:48 | Nahoru | #15836
PetrXX> Nevím, jestli si měl jako podmínku automat, ale kdybych už neměl céčko, tak bychj možná zkusil tohle...

https://auto.bazos.c...ska-manul-6kvalt.php

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.11.2022 v 08:56 | Nahoru | #15837
PetrL3> Dokonala esence vseho, co nesnasim ... zkurvenej tuner, kterej dokurvi auto cipem, mizerne zadratovanejma tuctuc kramama, tabletem z aliexpresu a dalsima picovinama. Jedine, co ho snad omlouva je, ze to je nafta, manual a ma to 350kkm na hrbu ... takze auto na hovno .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.11.2022 v 08:57 | Nahoru | #15838
PetrL3> Super cikánský gangsta khár

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.11.2022 v 09:01 | Nahoru | #15839
Medved> Já to beru jako projekt Raději koupím levný auto a udělám si ho sám, než "TOPovka za 250" a makáš na něm stejně. Vyndat pár drátků, vrátit rádio za 500 Kč a případně dát origo soft je to nejmenší (i když nevidím důvod nenechat to lehce čipnutý, když už to tam je. Mám takto zkušenost se 2 autama a jen dobrou). To je minimální investice.

Jasně, že kdyby to bylo tak, jak to má bejt, bude to lepší, ale to pak není auto za kilo

(Jo a manuál + TDI je nutnost, pokud člověk řeší spotřebu, to je snad jasný)

Naposledy editováno 16.11.2022 09:13:37

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.11.2022 v 09:04 | Nahoru | #15840

zmulin píše: PetrL3> Super cikánský gangsta khár



To spostě lidem asociuje každej mercedes C-S z těchto let, bez ohledu na stav. Lidi v BMW z těchto let to taky namjí vždy jednoduchý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist