1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Medved> že se tak vetřu podle tebe je šance na vysypání převodovky w211 poface stejná jako u předface?
Potřebuju nějakýho dálničního dělníka na 110km denně a w211 je / byla žhavej kandidát, který by mohl pár let vydržet.
Edit: každopádně nechci žádnej slavnej Airmatic, to vymyslel naprostý kretén. ...
Co se tyce Airmatiku - jsi mimo . Mam na Airmatiku dve auta (jedno na ABC - to je jeste vetsi uchylarna ) a zatim mi odesla jedna vzpera. Koupil jsem novou (ne repas) za 8000Kc a vymenil ji za cca hodinu. Ta, kterou jsem vyndal byla puvodni (23 let stare auto, najeto bambilion - podle stavu neco kolem 300-400). Kompresor, hadice, rozvadec, lahev - vsechno jak nove.
Za tu dobu bych u auta na pruzinach vymenil tlumice 4x a pruziny 2x.
edit: tusim, ze lepsi vybavy sedanu a uplne vsechny kombiky (mozna jenom v nejake dobe) W211 maji zadek na vzduchu.
Naposledy editováno 15.11.2022 10:21:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Prevodovka - nezalezi na predface/poface zalezi na tom, jestli to je 5q nebo 7q. 5q se "vysype" stopro, ale da se to celkem snadno resit. 7q z prvnich roku vyroby se zdaji byt nachylne k jedne specificke zavade, ale zdaleka ne tolik jako ty 5q.
Co se tyce Airmatiku - jsi mimo . Mam na Airmatiku dve auta (jedno na ABC - to je jeste vetsi uchylarna ) a zatim mi odesla jedna vzpera. Koupil jsem novou (ne repas) za 8000Kc a vymenil ji za cca hodinu. Ta, kterou jsem vyndal byla puvodni (23 let stare auto, najeto bambilion - podle stavu neco kolem 300-400). Kompresor, hadice, rozvadec, lahev - vsechno jak nove.
Za tu dobu bych u auta na pruzinach vymenil tlumice 4x a pruziny 2x.
edit: tusim, ze lepsi vybavy sedanu a uplne vsechny kombiky (mozna jenom v nejake dobe) W211 maji zadek na vzduchu.
No nevím člověče, já teda mám se vzduchem na podvozku tik v oku od dob X5 a u w211 mi začal zadek padat po pár měsících od koupě - druhovýroba měchy vydržely přesně měsíc a půl (ne, nebyly montované pod špatným úhlem), ve mně ruply saze a šly tam pružiny. Origo měchy docela rachot, btw.
Ale jsem rád, že w211 poface není taková katastrofa jak jsem slyšel, nechám ji spolu s céčkem a CLK ve výběru.
Motory 2.2 nafta prej docela dobrý?
U céčka nebo CLK bych teda vůbec nevylučoval malej benzín, z V6 mám trochu vítr. Benzín se spotřebou 8 litrů mi vychází cenově skoro stejně jako 6 litrů nafty.
Ve všech případech bych chtěl automat teda..