1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: PetrXX> z V6 máš vítr proč? Kvůli spotřebě?
spíš servis, když se tam něco vysere, všechno dvakrát. U amerik mi to nevadí, ale u auta co mám na běžný hopsání mimo Česko (tzn omezené možnosti si to doma v klidu rozebrat a složit) bych chtěl co nejvíc blbuvzdorný a nejsnadněji opravitelný motor, což je IMO obyčejný řadový.Pokud jsem to zapomněl říct tak jo, žiju teď na Balkáně na pár let :)
PetrXX píše: spíš servis, když se tam něco vysere, všechno dvakrát. U amerik mi to nevadí, ale u auta co mám na běžný hopsání mimo Česko (tzn omezené možnosti si to doma v klidu rozebrat a složit) bych chtěl co nejvíc blbuvzdorný a nejsnadněji opravitelný motor, což je IMO obyčejný řadový.
Pokud jsem to zapomněl říct tak jo, žiju teď na Balkáně na pár let :)
Máš dvě hlavy (krátký, netrpí), dva katy , 4 sondy a hotovo. Žádný turbo, jeden EGR ventil....
Nevidím problém oproti 4v.