globalmoto_duben_nolan





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.8.2018 v 10:33 | Nahoru | #8731
assassin> Největší průser asi byl, že jsem si to pořídil...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.8.2018 v 10:34 | Nahoru | #8732
assassin> A vůbec, nepamatuješ si co jsi u toho řešil za hovna? (Já už ne, ale vím že jsi z toho měl tehdá dost hlavu v pejru )

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.8.2018 v 11:17 | Nahoru | #8733

FiZzeR píše: Tyvole musíte mít stejnej avatar?



... to rozlisis snadno... ja jsem hezci...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.8.2018 v 11:18 | Nahoru | #8734

assassin píše: Napište mi nekdo o nejakem velkém pruseru co se vam prihodil s BMW, koukal jsem kolik ted stoji 335i e91 a mam choutky na výměnu :(



... to je bajecny napad a ja ho zcela podporuji!

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.8.2018 v 11:18 | Nahoru | #8735
HondaGiRRl> ja ja... echte schade!

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.8.2018 v 20:15 | Nahoru | #8736

PetrXX píše: Dobre nacasovano
Jinak chapu, moji vymazlenou 528 cekalo zadreni mesic od prodeje.
Lidi jsou zvlastni.



Kamos mi rikal ze se tu mluvi o my petce od Tebe... Tak mi to nedalo nezareagovat. Me furt vrtalo hlavou zda jste vedeli ze s tim neco je, nebo nevedeli...ale prislo mi ze ne.. Taky jsem si rikal zda jsem zanedbal tu kontrolu oleje, protoze na ty ceste do nemecka chybela pulka naplne...

Kazdopadne, ten motor se nezadrel. Jen zral 1 litr oleje na 200 km. A asi po 1000 km pak zacalo auto nejak cvakat. Ale problem byl v rozvodech, kde se neco uvolnilo. Ne v zadreni. Takhle to aspon zdenek urban tenkrat vysvetlil, ze se neco uvolnilo na rozvodech.

...ja po roce prisuzuju vinu spatne oprave pote, co ji tata zavaril. Podle me byla cela oprava zfusovana, tata za ni platil 14000, ale nekdo zapomnel vycistit pistni krouzky a dalsi drobnosti, ktery se pri zavareni motoru muzou zanest a krouzky pak jednak netesnej a druhak motor ani nema tlak.
Ten puvodni motor mel problem se i rozjet z mista do kopce, mame tu ve vsi dva kramy s vyjezdama na parkovani do kopce prudkyho, a to auto s puvodnim motorem vubec nechtelo zabrat... Me to nedoplo hned..a tim ze jsi mi cekal na penize a byl Ti zavazanej, jsem neresil stiznost ale drzel hubu.

Ono auto cvakalo uz pri koupi, na spojce, ale tata rekl ze to bylo v servisu a ze mu rekl ze je to lozisko za 2000...ja tomu uveril a do tydne menil dvojhmotu. Mozna si Zdenek chtel vydelat? ...nasledne pak do dvou tydnu ten motor..najel jsem na nem tenkrat ale uz asi 4000 km pritom pulka byla ta cesta do nemec. U ty spojky jsem se kroutil...ale rekl jsem si...nedelej debila, pockal ti na penize a mohl se ho zbavit jinam...cili byl jsem zticha. Pak kdyz prisel motor na radu...a ja zjistil ze je pulka naplne oleje pryc... Lamalo se ve me zda je to kije vina nebo ne...ale ze jeto vaee vina by se tezko prokazovalo, takze jsem opet drzel hubu a nechal vymenit motor. Ten zere 0,4 na tisic a hlidam si to jako u veterana..apropos musim mrknout zase na stav..

Jinak auto ma ted najeto +65 a cekaj me tlumice a pera, asi nejaky hejblatka na podvozku k tomu taky a hodou okolnosti dneska na vymene lpg filtru mi bylo oznameno ze niva ridici jednotka, asi to necham udelat s reduktorem. Jjnak radio jsem stale jeste nerozchodil...ja se v tom sam nevrtam a nenaselnjsem nikoho kdo by chtel..

Takze sumasumarum...byl jsem nasranej hodne...protoze vedet o ty dvojhmote se spojkiu, nekupoval bych...tim padem 35 a k tomu motor s praci vymena 25 takze 60 tisic do auta po koupi a mas furt starej podvozel brzdy atd... V servisu je ted uz neco pres 130, pocitam v to ale i tech 60...ktery radost z auta kazej...pokud mam mluvit otevrene.. Ale pomalu se zacinam oprostovat od te dvouhmoty, protoze v tuhle dobu uz bych ji delal tak jako tak.

..takze kdyz pomyslim na ten puvodni motor, jeste dneska bych toho mechanika co to delal tlouk heverem.
Tebe s tatou z niceho nevinim, i kdyz u ty dvojhmoty se obcas zamyslim..ale ta dnes uz je viz vyse...bezny servis...nicmene kdyz tu ctu o zvlastnich lidech v souvislosti se mnou...uplne bez emoci to nectu..a ackoliv jsem si to mohl zkurvit sam, tim ze jsem pozde prisel na ubytek oleje...kdyz se snazim upomenout a zanalyzovat co se delo v tech prvnich tydnech...zda si za to precinjen nemuzu sam...dochazim pro sebe presvedcive k tomu, ze ta oprava byla vojebana. Ale samizrejme, vlastni psChika ma tendenci zbavovat se viny. ..ale tak jen aby bylo jasno i z druhy strany.

Jo a budu teda muset do zimy nechat udelat zadni lemy...malicko prokvitaj... ...noa pak se uvidi

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.8.2018 v 20:21 | Nahoru | #8737

PetrXX píše: klubko> proc si neporidis nejakou hezkou e46 nez neco tak hnusnyho jako je compact? Penize do toho potecou tak jako tak a hezka e46 je o level jinde nez compact.

Fizzer: to ze to nebude vymlaceny je u takovych pelechu jen zbozne prani :)



Amen.
Ja dnees lituju ze jsem nesel do vetsiho motoru uz. Ale v dobe koupe jsem penize resil a bal se ze V8 by me sezralo. ..ale kdyz se nevysere motor...bude to na naklady podobny.. Neco tam je sice 2x ale neni to radove

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.8.2018 v 20:24 | Nahoru | #8738

assassin píše: klubko: jsi docela rozumnej, tak ted uz jen aby te pustilo to BMW



Asi tak...

528 je nejhorsi investice automobilova co jsem kd udelal. A to uz ted e tam navic jen motor...vsechno ostatni uz bylo z kategorie vejmrd presunuto do bezny udrzby. Ale pokud najede 10 tisic rocne... Tak to mozna pujde i s Bawem

3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.8.2018 v 20:35 | Nahoru | #8739
Fizzer: měnil jsem vstriky - a kamarad se bal ze se mu loučí automat. Pri nákupu bych pocital s tim ze koupim vstriky (a cerpadlo) ale spis bych koukal po novějším motoru s jednim turbem. Ale zatim jsem si vsechny tyhle nápady rozmluvil. Tak doufam ze me to zase pusti. Me to vzdy chytne kdyz delam u zákazníka a lidi ve vývoji vzdycky jezdi s trochu mene běžnýma autama tak zacnu mit roupy kdyz slysim jak jim to vrci :)

Spijker: v8 v e39 bych se bal. Byl jsem se podivat na par kusech a proste tam zahucis balik a furt je to starej kram co ma mouchy :(

Naposledy editováno 31.08.2018 20:36:40

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.8.2018 v 21:11 | Nahoru | #8740
assassin> nojo... Me se zda zenjsemnzhucel docela do nejspolehlivejsi motorizace... A kdyz by motor drzel...tak zbytek je stejnej a tlumice brzdy a typicky bmw veci...nebo mozna typick veci ktery zada 22 let stary auto puvodne za dve mega...masnpak stejny.. V servisu je pomalu 140... A ceka me ty pera a tlumice cca za 20+prace a taky za 15 jednotka plynu a reduktor za nevim za 3500..,a asi ta karosarina... Vcera jsem rozsmelcoval zadni gumu na jicinsky.. 265/35R18 podle TP.

..a tak si rikam...ze bych mel za rok a mesic jezdeni, mam to od konce dubna a pres tri mesice to prostalo v servisech, az ted mam kluka co me hodi dopredu ve fronte...tak si rikam..ze by to s fauacht vyslo podobne.. Mizna treba o 30-40 vic ale mas 280 koni... No asi bych nejezdil za 15 plynu ale za 18.. To by v celkovejch nakladech udealo jeste zase 10-20 plus ze...
..ted dumam co dal sam... Pac plechy spodek a plyn a je to no asi 60 nebude problem ze... ..ale kdyz poridim neco z 2014 tak me bude podvozek cekat taky...za rok..ale plus ctvrt mice porizeni..a bude to predohrab..a tak si tonjeste pres zumz necham a uvidime..treba mi vDrzi jeste dve zimy...to uz bych s tim pomalu mohl i trochu umet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.8.2018 v 21:17 | Nahoru | #8741
PetrXX> ... a mas to!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.8.2018 v 21:31 | Nahoru | #8742

MedWed píše: PetrXX> ... a mas to!



No co..staci ze si do debilu nekdy nadavam sam..

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.8.2018 v 21:38 | Nahoru | #8743
assassin> 300 koní z třílitrový řadový šestky s dvojitým turbem ? To dělali japonci už někdy před miliardou let a upřímně si nemyslím že všechny ty technologický cingrlátka co má ten bramboří motor z toho dělá něco lepšího. Na točení kilometrů nesmysl, a volba "fandy motoristy" to taky není...pomohl jsem ti to rozmluvit ?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.8.2018 v 22:15 | Nahoru | #8744
Kocandak: moc ne, Japonci to nemaj v nicem co by slo normalne používat. ja potrebuju kombika :( (is300, ale to je mission impossible sehnat slusny a i tak je malickej)
No uvidi se jak to ted bude s praci, tenhle rok byl nakej slabší...

Btw v te dobe kdy meli Japonci 300koni z foukany řadový sestky tak u bmw to meli ze stejne velky atmosféry :D

Naposledy editováno 31.08.2018 22:17:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.8.2018 v 23:17 | Nahoru | #8745
assassin> ja bych se naopak v8 v e39 nebal sam sem si jednu poridil, provoz proti 530i nestoji o moc vic a kdyz by nasel kus co je servisovanej. Hlavne rozvody, tak ma auto s motorem kterej namota neskutecny km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 06:40 | Nahoru | #8746
dark-demon> mno já o 540iA v e39 dost přemýšlel... Ale nenabízí proti 7er nic navíc (navíc motorovej prostor je na servisní zákroky trochu malej)... takže jsem to zavrhl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 08:13 | Nahoru | #8747
assassin> Atmo motor od bavoráku už je docela slušně "motorsport" a moc bych to do toho netahal. Ani bych nechtěl poměřovat co zvládnou udělat japonci proti evropě...ale je fakt že těm japkám to funguje ještě dneska a je to většinou dost odolná technika.

Jak moc objemnej ten kombík potřebuješ, jak moc to musí být "motokára" ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 09:52 | Nahoru | #8748

SPIJKER píše: No co..staci ze si do debilu nekdy nadavam sam..


Já se velmi nerad vracím k uzavřeným věcem, ale řeknu ti to tak.
To auto bylo servisované a vše co jsem uvedl byla pravda, do puntíku. Když jsi ho kupoval tak jsem tě upozorňoval na to, že e39 není bezproblémové auto a chce svoje a zároveň jsem ti několikrát doporučoval, ať to auto pro sichr hodíš ke snejkovi do Prahy s tím že ti domluvím, aby tě vzal.
Následně jsi začal s tím, že auto nejde utrhnout plynem, že to točíš přes spojku a že po nějakém servisu začal mizet olej.

Mohlo to být špatně udělané když jsi to kupoval? Ano, mohlo, vyloučit se to nedá. Radost z toho nemám, jsem zvyklý dávat autům a motorkách to nejlepší a konkrétně u BMW jsem ve stadiu, kdy NIKOHO mimo snejka nenechám na auto ani sáhnout. Každopádně tebe nikdo neojebal, nic nebylo skrýváno, mohl jsi to auto vzít kamkoli na prohlídku a zkontrolovat co by té jen napadlo.

A argument o pořizovací ceně a servisu je mimo, nezlob se. Top stav kdy měníš věci preventivně je sakra drahá záležitost a já jsem u každého BMW vždy v servisu překročil nákupní cenu, momentálně jsem pres 200 tisíc na každém. BMW je drahá hračka a není pro každého, výstaviště neservisovaných mrdek je v každém autobazaru. A e39 se sere rádo a často. Většina majitelů nechá autu jen základ na přežití a pak ho před smrti prodá.

Tím to z mé strany zcela uzavírám protože debaty o spolehlivosti a servisu dvacet let starých aut ze své podstaty nemohou vést nikam. Každé takové auto je břímě, větší nebo menší.
At ti to jezdí.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 10:04 | Nahoru | #8749
PetrXX> diky... Snazim se v tom pokracovat podobnym duchem.

..sorry za ten navrat..ja mel stale pocit jakonbych b za blbce..a zaroven jsem netusil co stoji provozovat stary bmw... To si kazdej musi asi projit...a pripadne z toho utyct.

..tak at nam to jezdi. No a llynem to stale utrhniut nejde za sucha..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 10:06 | Nahoru | #8750

MedWed píše: dark-demon> mno já o 540iA v e39 dost přemýšlel... Ale nenabízí proti 7er nic navíc (navíc motorovej prostor je na servisní zákroky trochu malej)... takže jsem to zavrhl...



Pokud chces sedan pak asi opravdu neni duvod... Ja se bal nakladu a ze by u sedmy byly jeste vyssi... Ale u petky muzes mit 6q manual...tech bude sedme asi strasne malo ne? ..a petka muze bejt kombi

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 10:10 | Nahoru | #8751

Kocandak píše: assassin> Atmo motor od bavoráku už je docela slušně "motorsport" a moc bych to do toho netahal. Ani bych nechtěl poměřovat co zvládnou udělat japonci proti evropě...ale je fakt že těm japkám to funguje ještě dneska a je to většinou dost odolná technika.

Jak moc objemnej ten kombík potřebuješ, jak moc to musí být "motokára" ?



To byla legrace, me se libi jak japonsky tak evropský auta takze ne o to nehodlam přetahovat a uz vubec ne s tebou ;)

Japoncům maka motor, ale zbytek se rozpadne na prach.

Driv mi slo o pohodlí a prostor - dojizdeni do prace do nemecka. Na to je v70 dokonalá. Ted jezdím jen kolem komína a trochu mi chybi "zábava" za volantem. Kombi potrebuju kvuli prevozu horského kola, pripadne veci moto na okruh.
Trojkovy bawo je maličký, ale dokazal bych mu to odpustit. Nenapada me nic dalsiho takhle výkonného co se da používat na každodenní jezdeni.

Kazdopadne je blbost mit dva kombiky a volvo je mi lito "vyhodit" a pritom je neprodejny, takze si proste zkusim opet sam sobe rozmluvit, ze potrebuju auto s motorem :)

E39 musim uznat co ni rikal uz Petr, kdyz jsem badal nad tou jeho 528 ... moc stary, moc problematicky ... moc kasicka

Spijker: e39 neni auto na ten zpusob používání co ty ho mas - ja kdyz jezdil volvem 50+ ročně tak to stalo taky balik (prvni rok jsem do nej dal taky pres 100tis) a to je auto z roku 2009...
Jo a plynem na suchu neutrhnu ten samej motor ani v o dost lehčí trojce ...

Naposledy editováno 01.09.2018 10:12:57

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 10:37 | Nahoru | #8752
Zdárek odborníci. Přemýšlím nad dovozem auta z Německa. Přes nějakýho dovozce. Např. autonazakazku.cz. Popř. kdyby to tady někdo dělal, ozvěte se. Chtěl bych BMW E61 (kombík), 530d/535d. Celkový rozpočet cca 220 000,- Kč. Čiré šílenství, nebo je šance, že to za tyhle prachy bude pár let jezdit? Dosluhuje mi Superb I. Zvykl jsem si na automat s hydrodynamickým měničem a dobrovolně se mi nechce do ničeho jinýho. Superb II ma již DSG a to mi nesedí.. A taky 160 kW a šestiválec je příjemná záležitost..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 10:41 | Nahoru | #8753
SPIJKER> sedma v manuálu není, pouze sportovní režim řazení na volantu.
Jinak na servis je o něco málo dražší než e39 skrz více fičur, na druhou stranu je mnohonásobně spolehlivější a nabízí úplně jiný komfort.
Na sportovní ježdění to ale není, i když je to asi nejspolehlivější limo co se chování podvozku týče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 10:43 | Nahoru | #8754
Carom> pokud jsi zvyklý na servis Superba I, tak si z e61 urveš vlasy i chlupy z podpaží :)

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 10:52 | Nahoru | #8755
Moc bych toho nenajezdil. Občas víkend Praha-Morava -zpět po D1. Cca 11000 km ročně.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 10:56 | Nahoru | #8756
assassin> Já mám kombi nepraktický a když vezu motorku na okruh tak si vystačím s kufrem, maximálně sklopit sedačky. Což není v mých očích nic co by nezvládla třeba 1er s tím stejným motorem. Taky jsem kupoval kombíka kvůli tahání motorky a prostoru...a dneska vidím že to pro mě je vcelku nepotřebný. Pokud potřebuješ tažný tak to už rovnou můžeš hodit dozadu nosič na kolo a mít auto vevnitř v čistotě. A menší/lehčí auto je prostě pro tu zábavu lepší...

A chápu touhu po motoru a výkonu, taky jsem chtěl šestiválec...ale je v autě co mě nijak nebaví. Je to prostě už moderní auto, jsem izolovanej od stroje...ale mě vadí už plyn co není po lanku, tak já jsem možná divnej A největší sranda je, že nakonec s tím bestak jezdím dost podobně jak dřív, a to jsem dřív ani neměl "motor". To je daný provozem a podobně, a aspoň já teda většina času jezdím "normálně", než že bych byl pořád v maximálním nasazení...

Rozhodně nedávám rovnítko mezi rychlý a zábavný. Moderní auto tě bude ohromovat ze začátku jak funguje a letí, ale to tě taky klidně může rychle pustit. Prostě nech Volvo a dodělej e36 a budeš mít nejlepší z obou světů. Pohodlný, praktický auto když bude potřeba, a zábavný "puristický" a nepřekomplikovaný pro radost

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 11:04 | Nahoru | #8757

Carom píše: Moc bych toho nenajezdil. Občas víkend Praha-Morava -zpět po D1. Cca 11000 km ročně.



Kvůli 11 tis/ rok bych se asi vykašlal na naftu. Ale zkus sledovat tyhle kluky FB a co zhruba vozí e61

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 11:10 | Nahoru | #8758
dík za tip.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 12:07 | Nahoru | #8759
SPIJKER> ... kolik Ti je? Hadam, ze ne moc... premyslim, co muze vest mladeho kluka k tomu, aby si poridil kombika? Ze jednou za rok stehuje neco? Lednici??

Co se manualu tyka... jezdil jsem celej zivot s manualem... ted mam prvni automat, a uz bych manual nechtel ani omylem...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.9.2018 v 12:08 | Nahoru | #8760

assassin píše: ...
Jo a plynem na suchu neutrhnu ten samej motor ani v o dost lehčí trojce ...



... ja jo... trilitr v Zedovi jo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist