PetrXX píše: Dobre nacasovano
Jinak chapu, moji vymazlenou 528 cekalo zadreni mesic od prodeje.
Lidi jsou zvlastni.
Kamos mi rikal ze se tu mluvi o my petce od Tebe... Tak mi to nedalo nezareagovat. Me furt vrtalo hlavou zda jste vedeli ze s tim neco je, nebo nevedeli...ale prislo mi ze ne.. Taky jsem si rikal zda jsem zanedbal tu kontrolu oleje, protoze na ty ceste do nemecka chybela pulka naplne...
Kazdopadne, ten motor se nezadrel. Jen zral 1 litr oleje na 200 km. A asi po 1000 km pak zacalo auto nejak cvakat. Ale problem byl v rozvodech, kde se neco uvolnilo. Ne v zadreni. Takhle to aspon zdenek urban tenkrat vysvetlil, ze se neco uvolnilo na rozvodech.
...ja po roce prisuzuju vinu spatne oprave pote, co ji tata zavaril. Podle me byla cela oprava zfusovana, tata za ni platil 14000, ale nekdo zapomnel vycistit pistni krouzky a dalsi drobnosti, ktery se pri zavareni motoru muzou zanest a krouzky pak jednak netesnej a druhak motor ani nema tlak.
Ten puvodni motor mel problem se i rozjet z mista do kopce, mame tu ve vsi dva kramy s vyjezdama na parkovani do kopce prudkyho, a to auto s puvodnim motorem vubec nechtelo zabrat... Me to nedoplo hned..a tim ze jsi mi cekal na penize a byl Ti zavazanej, jsem neresil stiznost ale drzel hubu.
Ono auto cvakalo uz pri koupi, na spojce, ale tata rekl ze to bylo v servisu a ze mu rekl ze je to lozisko za 2000...ja tomu uveril a do tydne menil dvojhmotu. Mozna si Zdenek chtel vydelat? ...nasledne pak do dvou tydnu ten motor..najel jsem na nem tenkrat ale uz asi 4000 km pritom pulka byla ta cesta do nemec. U ty spojky jsem se kroutil...ale rekl jsem si...nedelej debila, pockal ti na penize a mohl se ho zbavit jinam...cili byl jsem zticha. Pak kdyz prisel motor na radu...a ja zjistil ze je pulka naplne oleje pryc... Lamalo se ve me zda je to kije vina nebo ne...ale ze jeto vaee vina by se tezko prokazovalo, takze jsem opet drzel hubu a nechal vymenit motor. Ten zere 0,4 na tisic a hlidam si to jako u veterana..apropos musim mrknout zase na stav..
Jinak auto ma ted najeto +65 a cekaj me tlumice a pera, asi nejaky hejblatka na podvozku k tomu taky a hodou okolnosti dneska na vymene lpg filtru mi bylo oznameno ze niva ridici jednotka, asi to necham udelat s reduktorem. Jjnak radio jsem stale jeste nerozchodil...ja se v tom sam nevrtam a nenaselnjsem nikoho kdo by chtel..
Takze sumasumarum...byl jsem nasranej hodne...protoze vedet o ty dvojhmote se spojkiu, nekupoval bych...tim padem 35 a k tomu motor s praci vymena 25 takze 60 tisic do auta po koupi a mas furt starej podvozel brzdy atd... V servisu je ted uz neco pres 130, pocitam v to ale i tech 60...ktery radost z auta kazej...pokud mam mluvit otevrene.. Ale pomalu se zacinam oprostovat od te dvouhmoty, protoze v tuhle dobu uz bych ji delal tak jako tak.
..takze kdyz pomyslim na ten puvodni motor, jeste dneska bych toho mechanika co to delal tlouk heverem.
Tebe s tatou z niceho nevinim, i kdyz u ty dvojhmoty se obcas zamyslim..ale ta dnes uz je viz vyse...bezny servis...nicmene kdyz tu ctu o zvlastnich lidech v souvislosti se mnou...uplne bez emoci to nectu..a ackoliv jsem si to mohl zkurvit sam, tim ze jsem pozde prisel na ubytek oleje...kdyz se snazim upomenout a zanalyzovat co se delo v tech prvnich tydnech...zda si za to precinjen nemuzu sam...dochazim pro sebe presvedcive k tomu, ze ta oprava byla vojebana. Ale samizrejme, vlastni psChika ma tendenci zbavovat se viny. ..ale tak jen aby bylo jasno i z druhy strany.
Jo a budu teda muset do zimy nechat udelat zadni lemy...malicko prokvitaj... ...noa pak se uvidi
PetrXX píše: klubko> proc si neporidis nejakou hezkou e46 nez neco tak hnusnyho jako je compact? Penize do toho potecou tak jako tak a hezka e46 je o level jinde nez compact.
Fizzer: to ze to nebude vymlaceny je u takovych pelechu jen zbozne prani :)
Amen.
Ja dnees lituju ze jsem nesel do vetsiho motoru uz. Ale v dobe koupe jsem penize resil a bal se ze V8 by me sezralo. ..ale kdyz se nevysere motor...bude to na naklady podobny.. Neco tam je sice 2x ale neni to radove
assassin píše: klubko: jsi docela rozumnej, tak ted uz jen aby te pustilo to BMW
Asi tak...
528 je nejhorsi investice automobilova co jsem kd udelal. A to uz ted e tam navic jen motor...vsechno ostatni uz bylo z kategorie vejmrd presunuto do bezny udrzby. Ale pokud najede 10 tisic rocne... Tak to mozna pujde i s Bawem
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Spijker: v8 v e39 bych se bal. Byl jsem se podivat na par kusech a proste tam zahucis balik a furt je to starej kram co ma mouchy :(
Naposledy editováno 31.08.2018 20:36:40
..a tak si rikam...ze bych mel za rok a mesic jezdeni, mam to od konce dubna a pres tri mesice to prostalo v servisech, az ted mam kluka co me hodi dopredu ve fronte...tak si rikam..ze by to s fauacht vyslo podobne.. Mizna treba o 30-40 vic ale mas 280 koni... No asi bych nejezdil za 15 plynu ale za 18.. To by v celkovejch nakladech udealo jeste zase 10-20 plus ze...
..ted dumam co dal sam... Pac plechy spodek a plyn a je to no asi 60 nebude problem ze... ..ale kdyz poridim neco z 2014 tak me bude podvozek cekat taky...za rok..ale plus ctvrt mice porizeni..a bude to predohrab..a tak si tonjeste pres zumz necham a uvidime..treba mi vDrzi jeste dve zimy...to uz bych s tim pomalu mohl i trochu umet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: PetrXX> ... a mas to!
No co..staci ze si do debilu nekdy nadavam sam..
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
No uvidi se jak to ted bude s praci, tenhle rok byl nakej slabší...
Btw v te dobe kdy meli Japonci 300koni z foukany řadový sestky tak u bmw to meli ze stejne velky atmosféry :D
Naposledy editováno 31.08.2018 22:17:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jak moc objemnej ten kombík potřebuješ, jak moc to musí být "motokára" ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SPIJKER píše: No co..staci ze si do debilu nekdy nadavam sam..
Já se velmi nerad vracím k uzavřeným věcem, ale řeknu ti to tak.
To auto bylo servisované a vše co jsem uvedl byla pravda, do puntíku. Když jsi ho kupoval tak jsem tě upozorňoval na to, že e39 není bezproblémové auto a chce svoje a zároveň jsem ti několikrát doporučoval, ať to auto pro sichr hodíš ke snejkovi do Prahy s tím že ti domluvím, aby tě vzal.
Následně jsi začal s tím, že auto nejde utrhnout plynem, že to točíš přes spojku a že po nějakém servisu začal mizet olej.
Mohlo to být špatně udělané když jsi to kupoval? Ano, mohlo, vyloučit se to nedá. Radost z toho nemám, jsem zvyklý dávat autům a motorkách to nejlepší a konkrétně u BMW jsem ve stadiu, kdy NIKOHO mimo snejka nenechám na auto ani sáhnout. Každopádně tebe nikdo neojebal, nic nebylo skrýváno, mohl jsi to auto vzít kamkoli na prohlídku a zkontrolovat co by té jen napadlo.
A argument o pořizovací ceně a servisu je mimo, nezlob se. Top stav kdy měníš věci preventivně je sakra drahá záležitost a já jsem u každého BMW vždy v servisu překročil nákupní cenu, momentálně jsem pres 200 tisíc na každém. BMW je drahá hračka a není pro každého, výstaviště neservisovaných mrdek je v každém autobazaru. A e39 se sere rádo a často. Většina majitelů nechá autu jen základ na přežití a pak ho před smrti prodá.
Tím to z mé strany zcela uzavírám protože debaty o spolehlivosti a servisu dvacet let starých aut ze své podstaty nemohou vést nikam. Každé takové auto je břímě, větší nebo menší.
At ti to jezdí.
..sorry za ten navrat..ja mel stale pocit jakonbych b za blbce..a zaroven jsem netusil co stoji provozovat stary bmw... To si kazdej musi asi projit...a pripadne z toho utyct.
..tak at nam to jezdi. No a llynem to stale utrhniut nejde za sucha..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: dark-demon> mno já o 540iA v e39 dost přemýšlel... Ale nenabízí proti 7er nic navíc (navíc motorovej prostor je na servisní zákroky trochu malej)... takže jsem to zavrhl...
Pokud chces sedan pak asi opravdu neni duvod... Ja se bal nakladu a ze by u sedmy byly jeste vyssi... Ale u petky muzes mit 6q manual...tech bude sedme asi strasne malo ne? ..a petka muze bejt kombi
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kocandak píše: assassin> Atmo motor od bavoráku už je docela slušně "motorsport" a moc bych to do toho netahal. Ani bych nechtěl poměřovat co zvládnou udělat japonci proti evropě...ale je fakt že těm japkám to funguje ještě dneska a je to většinou dost odolná technika.
Jak moc objemnej ten kombík potřebuješ, jak moc to musí být "motokára" ?
To byla legrace, me se libi jak japonsky tak evropský auta takze ne o to nehodlam přetahovat a uz vubec ne s tebou ;)
Japoncům maka motor, ale zbytek se rozpadne na prach.
Driv mi slo o pohodlí a prostor - dojizdeni do prace do nemecka. Na to je v70 dokonalá. Ted jezdím jen kolem komína a trochu mi chybi "zábava" za volantem. Kombi potrebuju kvuli prevozu horského kola, pripadne veci moto na okruh.
Trojkovy bawo je maličký, ale dokazal bych mu to odpustit. Nenapada me nic dalsiho takhle výkonného co se da používat na každodenní jezdeni.
Kazdopadne je blbost mit dva kombiky a volvo je mi lito "vyhodit" a pritom je neprodejny, takze si proste zkusim opet sam sobe rozmluvit, ze potrebuju auto s motorem :)
E39 musim uznat co ni rikal uz Petr, kdyz jsem badal nad tou jeho 528 ... moc stary, moc problematicky ... moc kasicka
Spijker: e39 neni auto na ten zpusob používání co ty ho mas - ja kdyz jezdil volvem 50+ ročně tak to stalo taky balik (prvni rok jsem do nej dal taky pres 100tis) a to je auto z roku 2009...
Jo a plynem na suchu neutrhnu ten samej motor ani v o dost lehčí trojce ...
Naposledy editováno 01.09.2018 10:12:57
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak na servis je o něco málo dražší než e39 skrz více fičur, na druhou stranu je mnohonásobně spolehlivější a nabízí úplně jiný komfort.
Na sportovní ježdění to ale není, i když je to asi nejspolehlivější limo co se chování podvozku týče.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A chápu touhu po motoru a výkonu, taky jsem chtěl šestiválec...ale je v autě co mě nijak nebaví. Je to prostě už moderní auto, jsem izolovanej od stroje...ale mě vadí už plyn co není po lanku, tak já jsem možná divnej A největší sranda je, že nakonec s tím bestak jezdím dost podobně jak dřív, a to jsem dřív ani neměl "motor". To je daný provozem a podobně, a aspoň já teda většina času jezdím "normálně", než že bych byl pořád v maximálním nasazení...
Rozhodně nedávám rovnítko mezi rychlý a zábavný. Moderní auto tě bude ohromovat ze začátku jak funguje a letí, ale to tě taky klidně může rychle pustit. Prostě nech Volvo a dodělej e36 a budeš mít nejlepší z obou světů. Pohodlný, praktický auto když bude potřeba, a zábavný "puristický" a nepřekomplikovaný pro radost
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Co se manualu tyka... jezdil jsem celej zivot s manualem... ted mam prvni automat, a uz bych manual nechtel ani omylem...