globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
24.4.2011 v 12:26
Navrhuji udělat na motorkářích veřejnou sbírku a zakoupit tuhle krásku z5 do Čech dám si jí do obýváku a můžete se na ní chodit koukat

http://www.classic-m...Ref=FC09&Lang=en

Jeden z nejvíce mýtické závod motocyklů všech dob, v roce 1968 Jawa 4 válec, typ 673. Ne tak docela tucet 350 Jawa 4 válec byl vyvinut závod oddělení továrny Jawa 1968 - 1971.
Závodníci, jako je Bill Ivy, Silvio Grassetti nebo Jack Findlay, citovat jen ty slavné, jel těchto kolech. Další české řidiče, František Stazny, Boumil Staza nebo Peter Balaz, také jezdil Jawa 4 hlavně ve východoevropských zemích. Kromě továrního týmu Jawa, některé Jawa 4 byly svěřeny do českých klubů, za účelem účasti v závodech.
Historie tohoto mýtického kolo sahá až do roku 1966, původně zaveden jako 250 ccm. Pro 1968 období, FIM upravený technických předpisů mistrovství světa, vypuzovat 250 ccm s více než 2 válce. Yamaha nahradil jeho 250 4 válec RD 05 od RD 56 bi-válec, a jeho Jawa 250 4 válec 350 4 válec.
Jawa 350 4 válec bylo obtížné řídit a nespolehlivé. Použité materiály období většinou vyráběny ve východních zemích byl známý pro tyto potíže. Bill Ivy ztratil svůj život s Java 4 po motoru problém.
V každém případě, to byly stroje s high-výkon, svědčí vítězství Silvio Grassetti v 1969 GP Jugoslávie a dvě druhá pozice za Agostini v Hockenheimu a holandské TT.
Továrna zastavila vývoj těchto strojů konce roku 1969.

Zde prezentovány kolo je autentický Jawa 4 od roku 1968. Opustil Česká republika konce roku 1998 v návaznosti na podnět bývalého prací mechanik.
Je to kompletní a v původním stavu od té éry, běh a ve funkčním stavu. To nikdy žádným restaurování.
Všechny díly jsou originální a období, včetně Amal karburátory s oddělenými komorami Dell'Orto. Motor je 350 ccm 2 dobé, 4 válce V s rotačním distributory, vodou chlazený, rozvoj 75 HP při 12500 ot / min a maximální rychlost 270 km / h. Brzdy jsou hořčíku.
Tento výjimečný závod na kole je nyní k dispozici, aniž by součástky v Itálii


Je to z google překladače takže keci si nechte na zítřejší koledu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

18.6.2012 v 12:28 | Nahoru | #1
Jirka4137> Hlavně si to mysleli ti,kteří na motorce nikdy neseděli ale mohli do všeho kecat a všechno rozhodovat.

(reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

25.6.2012 v 15:58 | Nahoru | #2
PEPAFJR> JJ u nás si to spousta soudruhů myslela.Na západě ale motocyklový trh taky špatně odhadli.Pustili si tam Japončíky a ti se do toho pořádně zakousli.Každopádně v Asii jsou pracovitější -skromější než v Evropě a to hlavně díky vlastní konkurenci.Jednou nás převálcují všechny.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba 125ccm 27 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba derryn 44 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA
Nová Jawa 1000 [1 ... 20, 21] Jawa Přestavba drrath 606 27.5.2016 v 09:14 HonzaHus
nejšílenější přestavby pincků :-)... [1 ... 7, 8] Jawa Přestavba Roman2bk 239 18.5.2015 v 00:03 markus
jawa 350 ruta 40 [1, 2] Jawa Přestavba wrag 33 20.7.2014 v 08:55 Dallas1973


TOPlist