globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Jawa
6.4.2011 v 11:37
Tak pořád čekám, kdy se začně sériově dělat ta nová 660-tka a za kolik bude, a kde nic tu nic. Pořád slibovali, že to v březnu rozjedou, ale na webu Jawy není o nové motorce ani zmínka. Máte nějaké info?

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

13.4.2011 v 12:15 | Nahoru | #1
Pořád je možné udělat si jawu podle vlastních představ jako stavbu. Ono je stejně otázka, jakou homologaci jawy mají nebo budou mít. Představa mít motocykl jawa z montážní linky továrny, kde si dělníci ráno odpíchnou a pak jdou po práci na pivo je mimo..

..........Když se před několika lety rozhodl John Bloor věnovat část svého majetku na vzkříšení skomírající britksé motocyklové výroby, zdálo se, že jde o zoufalou snahu odsouzenou k nezdaru. V době, kdy Bloor koupil značku Triumph, měly tyto výrobky ve světě pověst srovnatelnou s charismatem zrezivělého šrotu. V Anglii mělo jméno Triumph ještě poměrně silnou rezonanci, ale „továrna“ se dala spíše přirovnat k zastrčené dílně, kde se produkovaly zastaralé motocykly. Víra v dříve slavnou značku stála 13 let práce a investici 80 milionů liber.

Jenom dodat snad to, že Triumph měl dobré jméno nejen v Británii ale i v USA, což je důležitá podmínka. A ty libry byly tehdy ještě dost poctivé...

(reakce na) Nová Jawa

16.4.2011 v 16:20 | Nahoru | #2

laďa prášil píše: Pořád je možné udělat si jawu podle vlastních představ jako stavbu. Ono je stejně otázka, jakou homologaci jawy mají nebo budou mít. Představa mít motocykl jawa z montážní linky továrny, kde si dělníci ráno odpíchnou a pak jdou po práci na pivo je mimo..

..........Když se před několika lety rozhodl John Bloor věnovat část svého majetku na vzkříšení skomírající britksé motocyklové výroby, zdálo se, že jde o zoufalou snahu odsouzenou k nezdaru. V době, kdy Bloor koupil značku Triumph, měly tyto výrobky ve světě pověst srovnatelnou s charismatem zrezivělého šrotu. V Anglii mělo jméno Triumph ještě poměrně silnou rezonanci, ale „továrna“ se dala spíše přirovnat k zastrčené dílně, kde se produkovaly zastaralé motocykly. Víra v dříve slavnou značku stála 13 let práce a investici 80 milionů liber.

Jenom dodat snad to, že Triumph měl dobré jméno nejen v Británii ale i v USA, což je důležitá podmínka. A ty libry byly tehdy ještě dost poctivé...



myslím, že Jawa je na stejném začátku jako kdysi Triumph... až na ten rozdíl, že investice do Jawy bude max. pár miliónů...korun. a stím neuděláš do světa ani mikrodírku.
jo, kdyby se do Jawy narvaly přes 3 miliardy korun, tak si taky myslím, že by její pověst velice rychle stoupla do nebes. bohužel srovnáváš kozu se stádem krav.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 23 5.11.2019 v 17:48 Olísko
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium Olísko 12 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny


TOPlist