globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Jawa
6.4.2011 v 11:37
Tak pořád čekám, kdy se začně sériově dělat ta nová 660-tka a za kolik bude, a kde nic tu nic. Pořád slibovali, že to v březnu rozjedou, ale na webu Jawy není o nové motorce ani zmínka. Máte nějaké info?

(reakce na) Nová Jawa

8.4.2011 v 23:25 | Nahoru | #121
Pit74> svata pravda....a muj skromny nazor k desingu, prdel-dobry , nadrz-taky dobry , motor a trubky-dobry , maska a svetla.....taky si lamu hlavu proc to tam je ....

Nová Jawa

8.4.2011 v 23:30 | Nahoru | #122
Všimněte si, jak často se objevuje spojení "...koupil bych si, kdybych..." Taky je spousta lidí odborníků na marketing a konstrukci, asi jako jsou kopy fotbalových trenérů v hospodách. Tak až se tu objeví nějaký ekonom opravdový, manager, tak ať spočítá, za jakých podmínek je výroba motocyklů zisková a udržitelná. Mimochodem - nedávno psali, že u MV Agusty pracuje 5 dělníků a 150 v konsturkci, vývoju, obchodu a pod. A že MV zrovna není za vodou a to mají 1a světovou značku, technologie a pod. Jestliže by fabrika potřebovala např. byť jen 50 mil. investici do motovýroby - kolik by musela varábět, aby se to vrátilo v rozumné době? Přeju to těm lidem, co se snaží, ale je to spíš cesta než cíl.

Nová Jawa

8.4.2011 v 23:53 | Nahoru | #123
...je to smutne, Jawa uz je bohuzel minulosti Tyhle krece pred smrti v podobe vyroby tak "fesnych" stroju asi Jawe moc nepomuzou...

Jak uz tu mnozi psali, jakmile na to kouknu, tak prvni co me napadne: kde v Cine tohle vyrabeji...

Jawa-R.I.P

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

9.4.2011 v 00:00 | Nahoru | #124
K tomuhle nemám co dodat, jedna z nejhnusnějších motorek co jsem kdy videl. Maska nechutná. motor jak kdyby to sundaly z nějakýho čínskýho skůtru...

Tvary že by to ladilo leda s komunistickou panelákovou kuchyní... a ty prachy???

Jawa je mrtvá.. navždy... vzpomínat budeme na krásný tvary Kývaček po prarodičích a podobných mašin, se sajtkama a vozíčkama... ach jo,...

Nová Jawa

9.4.2011 v 00:15 | Nahoru | #125
Co máte hergot porád s těma kejvačkama? Když vidím starý auto, tak si taky vzpomenu na dětství, ale rozhodně nebudu vykřikovat, ať začne Škoda vyrábět retro hundrtku s motorem TDI... A prachy? Jak čtu další a další příspěvky, mám čím dál větší dojem, že kdyby koupila Jawa Superteneré, polepila ho nápisy Jawa místo Yamaha a chtěla je prodávat za 150000,- tak bude pořád většina kecálku prudit, že je to drahý a je to křáp. Jestli je to jak psal Drátík a kvalita šla výrazně nahoru, je ta cena adekvátní.. Pokud kvalita zůstala na úrovni 650, tak není...

Nová Jawa

9.4.2011 v 01:02 | Nahoru | #126
já vím že mě s nějakým sentimentem pošlete do prdele ale podívejte se laskavě na to kolik světovejch výrobců nálet japonskejch kobylek položil totálně a byla to jejich smrt.
takže mám takovej pocit že to že se jawa možná i zázračně pořád tak nějak drží je obdivuhodný.
pokud je opravdu většina mašiny české výroby a skoro celej zbytek itálie, neni to určitě špatný a to co se týká kvality zpracování je pouze problém odladění dětskejch nemocí. pokud ovšem někdo udělá něčeho padesát kusů, jde to špatně protože je na to prostě potřeba větší výroba.
vím že čachry kolem jawy jsou přinejmenším podivný ale předpokládám že přinejmenším lidi co tam dělají se snaží jak to jde. bohužel nemají japonskej kapitál. ovšem pokud vím tak v podstatě bastlením a impovizací jsme získali vždycky aji to čim se neska chlubíme nejvíc.

stejně jako vím že když někdo na něco čecháčkovsky plive tak si sám pak připadá lepší, proto je to tak oblíbený. ne já su lepší ale oni jsou horší takže já tim pádem lepší byt musím.

sice neni mým snem napravovat detaily nedotažený ve výrobě ale "ani řím nebyl postaven za dva dny".
nevim jak kdo jinej ale třeba já bych stál o mašinu která by byla zvětšeninou třipade.
aby nedošlo k dezinterpretacím, myslím klasickou trubkovou kolíbku z oceli s dvouma tlumičama vzadu ve které by tlouklo dvouválcový čtyřtaktní srdce s kotlama vedle sebe, mírně nahrbenejma dopředu atd atd, ražení aby bylo podobný, prostě klasická mašina tak jak se vždycky dělaly bez ohledu na nějaký škatulky, mašina která nebude technicky ani chováním dokonalá, budu cítit chování motoru i naklápění do zatáčky.
bohužel s tim ani tenhle design ani motor nekoresponduje ale nic nemůže byt hned, snad ten jejich údajnej litr
samozřejmě v dnešní kvalitě a zpracování.

mé představě zvětšené třipade z dnešních mašin asi tak nejvíc odpovídá XR1200

říká se že doma neni nikdo prorokem ale ta vlna odporu vůči jawě mně připadá přehnaná.
pořád se oháníme světem ale pokud vím tak všude v tom světě to svoje radši podpoří a pomůžou tomu, jak doma a tak ven tak proč my to máme dělat opačně? vždyť je to podřezávání vlastní větve.

a závěrem.... určitě by se dala předělat ála 650 style, ta se povedla

Nová Jawa

9.4.2011 v 01:12 | Nahoru | #127
co mě dojímá tak to srdceryvný brečení po kévačkách. co je to za nesmysl? samozřejmě že máme určitěj klasickej styl ale to je snad tolik retromilů? asi ne.
kolik aut se neska prodává s designem 50. až 60. let?! je to prostě nesmysl, cesta je pouze přes něco soudobýho. neříkám moderního nebo dokonce futuristickýho ale soudobýho.

a říct že motor je jak vydrápanej z číny je vyloženě k smíchu, to nemůže říct nikdo jinej než dement. je to japonská licence (jedna motocyklová velmoc) vyráběná v itálii (druhá motocyklová velmoc). ale jawa se nezavděčí. aji kdyby byla zlatá a zadarmo, tadyti pliválci by ju nechtěli už jenom proto aby si neudělali přece ostudu nápisem na nádrži.

na hovadiny typu "nechte ju umřít", "nechte tu mrtvolu už byt" nebo případně "radši se na to vykašlite" začínám byt alergickej. mrtvá bude až ve chvíli kdy odejde poslední dělník- pokud nepočítáme něco jako se děje v argentině

Nová Jawa

9.4.2011 v 07:51 | Nahoru | #128
Já bych to retro zas tak nezatracoval.Třeba takový HD jede v tom stylu celou svojí existenci .A i jiné značky slaví úspěchy s tímto stylem.Jak dobře se třeba prodává Kawa W650(800)?A přidávají se i ostatní značky.Ale je opravdu problém vycházet v tomto případě z jednoválcového vodníka...

Nová Jawa

9.4.2011 v 09:35 | Nahoru | #129
Podle mě, kdyby to byla nějaká Honda, nebo Yamaha, spousta lidí by tu říkala úplně něco jiného.. Mě se Jawa líbí, ale ve vedení jsou debilové.. Kéž by se nám vrátil ing. F.Janeček.. Všichni Češi by měli být rádi, že Jawa něco zplodila.. Všichni Češi by měli Jawu podporovat, né ji hanět.. Pravda, 168k je trošku hodně.. Jawa by měla vyvinout vlastní motor, a kdyby se pustili do něčeho, jako je Californian od Oberdana Bezziho, tak by to byla bomba!

Ti co tu tvrdí, abychom Jawu nechali konečně zemřít, nebo ji nechat ležet v hrobě, běžte se laskavě zahrabat..

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

9.4.2011 v 09:44 | Nahoru | #130
Zajímalo by mě, jestli toto vůbec někdo ví - "ke každému novému motocyklu JAWA dáváme přilbu, bundu a tričko. K JAWĚ 660 od nás navíc dostanete romantický víkend na české chalupě"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 10:52 | Nahoru | #131

Končíto píše: Zajímalo by mě, jestli toto vůbec někdo ví - "ke každému novému motocyklu JAWA dáváme přilbu, bundu a tričko. K JAWĚ 660 od nás navíc dostanete romantický víkend na české chalupě"



To víš že ví. Když mi dají Shoei X-Spirit II Replica, koženou Alpinestars ALLOY a tričko od Hilfigra, tak si to jejich Robby koupim

2 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

9.4.2011 v 10:57 | Nahoru | #132
Podle me by se Jawa mela snazit vyplnit mezery v nabidce konkurence, ne jit proti nim. Co na trhu chybi? Mezi 250ccm a 600ccm je skok jako krava - co takhle vyvinout 400ccm dvouvalec a udelat pekneho nahace? Za rozumnou cenu by se to podle me prodavalo jak na bezicim pase, rozhodne lepe jak toto.

(reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 11:03 | Nahoru | #133
SirIndy> a kde vemou na vývoj peníze....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 11:27 | Nahoru | #134

SirIndy píše: Podle me by se Jawa mela snazit vyplnit mezery v nabidce konkurence, ne jit proti nim. Co na trhu chybi? Mezi 250ccm a 600ccm je skok jako krava - co takhle vyvinout 400ccm dvouvalec a udelat pekneho nahace? Za rozumnou cenu by se to podle me prodavalo jak na bezicim pase, rozhodne lepe jak toto.

O podobnou kubaturu by nebyl zájem... Vždyť i pětistovky bere většina lidí jako nedostatečné pro své začátky. A hledat dnes mezery ve výrobním programu ostatních továren je nereálné.

Nová Jawa

9.4.2011 v 11:41 | Nahoru | #135
Já myslim, že byl. 4kila si dokážou zachovat ještě poměrně nízkou hmotnost a výkonově se líp blíží 25-35kw než 250tky (o ty taky neni zájem?). Vhodné pro začátečníky, ženy a příměstské jezdce. A motorka do 100tkč se bude vždy prodávat lépe než moto za 170. Čína několik takových motorů vyrábí. Lepší než se vrhnout do nejnabitější třídy 600

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 11:53 | Nahoru | #136

Sema píše: O podobnou kubaturu by nebyl zájem... Vždyť i pětistovky bere většina lidí jako nedostatečné pro své začátky. A hledat dnes mezery ve výrobním programu ostatních továren je nereálné.



Nebyl zajem? Tak proc se ted tak prodavaj 250ccm? Az zvednou vykon pro ridicak v 18ti tak by to byl krasnej prechod mezi 125 a 600, nejake 30kW ctyrkilo... Petistovky do zacatku nestacej jen zavodnikum, klidnejsi, starsi a zeny by si podle me moc radi poridily pekneho hodneho ceskeho nahace.

(reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 12:10 | Nahoru | #137
dr.rath> tak zrovna to Robbynu bych nemusel ;)

Nová Jawa

9.4.2011 v 12:37 | Nahoru | #138
Já si myslím, že Jawa může být klidně dražší než Japonec. Používá stejnou anebo lepší techniku(brzdy) než Japan a je to maloseriová výroba. To si nikdo nebude kupovat proto, aby ušetřil 10-20 tisíc oproti Japanu. Problém je spíš desing a jsem zvědavej zpracování. Ty Plasty to je tragédie a už dost stará, nechápu jak v tomhle můžou 5 let pokračovat.

(reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 12:39 | Nahoru | #139

SirIndy píše: Nebyl zajem? Tak proc se ted tak prodavaj 250ccm? Az zvednou vykon pro ridicak v 18ti tak by to byl krasnej prechod mezi 125 a 600, nejake 30kW ctyrkilo... Petistovky do zacatku nestacej jen zavodnikum, klidnejsi, starsi a zeny by si podle me moc radi poridily pekneho hodneho ceskeho nahace.

Proč se tedy (v době obrovského kunkurenčního boje) na pole čtyřstovek nevrhly velké firmy? Čtyřkila se dělaly spíš pro japonský trh a Evropě se pokud vím nijak moc neprodávaly. Mě právě 2V 500 ccm přijde jako optimální kubatura jak pro začátečníky, tak pro klidnější jezdce, proto mi přijde čtyřstovka jako krok vedle. Že by se 250ky nějak masově prodávaly mi z dostupných informací nepřijde.

Nová Jawa

9.4.2011 v 12:49 | Nahoru | #140
Jawa měla koupit motor z W650 nebo nějaké Triumphu a dělat vlastní retro variace.To je sektor,kde se zas až tak na cenu,výkony a jízdní vlastnosti nehledí a mohla by navázat na tradici.Snažit se prorazit na poli jednoválcový "fundur" mi peo tuto značku připadá jako velké sousto.Ale to je tisíckrát omílané klišé.Nicméně poukazovat na cenu mašin z Japonska je zcestné.

2 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

9.4.2011 v 14:02 | Nahoru | #141
Mne sa tá motorka páči, len nie tá cena. Za tie prachy je štvorvalec od hondy...

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

9.4.2011 v 14:13 | Nahoru | #142
Nic proti,ale uz to tady hatite a hažete do kopriv a jesteto nikdo neviděl ve skutečnosti a nikdo na tom nejel.proč ta nenavist vuči jawe?660 za ty prachy to celkem jde ono ani japan v te cenové relaci neni buhvi co.to nema byt supersport prospikovany špičkovou technikou.přeji te moto at ma uspěch a hodně novych spokojenych majitelu.

Nová Jawa

9.4.2011 v 14:18 | Nahoru | #143
čina taky nema zpracovani buhvi jake a lidi na tom lítaji ne ?

(reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 14:25 | Nahoru | #144
Drátík> konečně někdo napsal neco normalního.plně souhlasim.

Nová Jawa

9.4.2011 v 15:15 | Nahoru | #145
Velká chyba byla, že Jawa po revoluci opustila východní trhy. Tam byl potenciál a její budoucnost. Tam se měla tlačit. Je jasné, že sice platební morálka v tehlech zemí je hoší,ale pořád lepší než se snažít prodat něco na západ. V neposlední ředě tam byla značka zavedená. ( Turecko, Indie, atd. ) Tam se neustále můžou prodávat stroje bez norem na splodiny. Takže můžou prodávat dál motory 2T a nemusí nic řešit.
Vždycky mě vytáčí, když někdo píše, že na to nemá peníze a nebo, že to není možné. Tak sakra, když nemá peníze na svůj vývoj nebo své designery, může oslovit nějakou firmu která už tvoří kapotáže atp. ( Motoforza, Hestego, Bikes Plast, atd. ) a navázat spolupráci. Vše je o dobrém nápadu potažmo schopnostem managementu. Chce to běhat, shánět, kňučet, prosit, vyjednávat, vyhrožovat, zastrašovat, prostě pro věc udělat i nemožné !!!!!!! Jawa postrádá tak nějak dynamiku. Rád bych tam jel klidně na pracovní týden a omrlk jak to tam všechno vlastně funguje. Protože tohle všechno je jen polemika.
To retro podle mě, zas není takové terno. Těch potencionálních zákazníků bude jen pár. Tady je potřeba oslovit širokou veřejnost a ne pár nadšenců. ( omluva všem nadšencum :)

(reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 15:26 | Nahoru | #146

oldik-R1 píše: Nic proti,ale uz to tady hatite a hažete do kopriv a jesteto nikdo neviděl ve skutečnosti a nikdo na tom nejel.proč ta nenavist vuči jawe?660 za ty prachy to celkem jde ono ani japan v te cenové relaci neni buhvi co.to nema byt supersport prospikovany špičkovou technikou.přeji te moto at ma uspěch a hodně novych spokojenych majitelu.



Nikdo nehaní a neháže do kopřiv. Naopak, fandí. Já osobně nemám nic proti té ceně za novou Jawu. Je standartní v této katego.
Ale ten design je dost neprodávající a Jawa potřebuje prodávat. To je podle mě ten jediný problém. Ovšem po roce prodeje čísla ukážou, jak na tom je ta nová řada !

(reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 15:32 | Nahoru | #147

jean192 píše: Mne sa tá motorka páči, len nie tá cena. Za tie prachy je štvorvalec od hondy...



A to má být jako levný? Já bych ho nechtěl ani zadára!

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

9.4.2011 v 16:03 | Nahoru | #148
Hiffson, ako to myslíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 17:15 | Nahoru | #149

Cooker píše: Jen nechápu Tvůj přiblblý výsměch ...to co jsem napsal je podloženo několikaletými dealerskými zkušenostmi při prodeji "novodobé Jawy", na kterou jsem si díky tomu mohl udělat dost objektivní názor. Slovním spojením "nějakou píčovinu" jsem měl namysli zrovna tyhle Jawácký předražený mrdky (není to jen nadávka, ale docela podrobný zhodnocení reality)...pokud by byla cena 80-90 tis, tak neřeknu ani slovo, ale za 160 litrů ?????? ....nemám co dál komentovat ...a motorka že je jenom hračka? ....každý na to má jiný názor a jinak položené priority v životě

Když máš takový dealerský zkušenosti,tak mi napiš,jaký motorky v této kategorii za těch 80-90 tis. jsou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 17:27 | Nahoru | #150

peca34 píše: Když máš takový dealerský zkušenosti,tak mi napiš,jaký motorky v této kategorii za těch 80-90 tis. jsou



Treba za 100 takovehle:

http://www.tipmoto.c.../174791-ybr-250.html
http://www.tipmoto.c...9398-cbr-250-rr.html

Pokud se bavime o konkurenci k 650 Jawam co sou za 150 koukam, ne 160.

Naposledy editováno 09.04.2011 17:29:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 23 5.11.2019 v 17:48 Olísko
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium Olísko 12 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny


TOPlist