Teď sem řešil uplně stejný problém u GPZ500S a chyba přímo v té krabičce na řidítkách jak je chcípák, byl tam jen špatný kontakt. Tak to zkus rozhodit a podívej se na to. A taky prolez pojistky. No nevím jak je tu u ZZR600 a vzhledem k tomu že je to kawa, tak to bude řešené určo stejně. Kdydys všechno prolezl a vše bylo v pohodě všechny kontakty i startovací relé. Tak může být chyba ještě v pojistkové skříňce, je v ní minaturní relátko a 3 usměrňovací diody blokovacího okruhu (neutrál, spojka, stojánek) prostě abys nenastartoval třeba s kvaltem a stojánkem) Loni se mě to stalo u ZXR a jak blbec sem kupoval nový spínač co je u spojkové páčky za 600Kč, přitom stačilo vyměnit jednu usměrňovací diodu v té pojistkové skříňce za 3Kč