nemá někdo prosím tucha jaký maj parametry šrouby do vidlic v uchytech třmenů?
Vidle Marzocchi RAC43 a třmeny z 848
M10X1.0 tam volako nepasují
Díky za jakkýkoliv rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace
Stev píše: VlastíkPlamínek> samozřejmě, ale jsou lidi co měněj kotouče a šrouby nechávaj, a hlavně je otázka jestli ty obyč šrouby budou plnit funkci tak jak maj vzhledem k tomu co jsem psal výše Jsem v přístupu k servisu trošku obezřetnější no, ale někdy to má smysl
nemyslím si, že si Duci dělá vlastní šrouby. Čili beru tak že když ve specializovaným železářství koupím náhradu s odpovídající pevností bude to OK.
ale v tomhle jsem lama, třeba někdo zkušenější napíše že je to blbost.
e: abych to doplnil, mám za to že ty šrouby právě bůhvíjakou pevnost nemaj a jsou spíš měkčí, ale je to jen domněnka ...
Naposledy editováno 24.03.2011 13:38:52
1 reakcí na tento příspěvek Šrouby na brzdiče - specifikace
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace
Stev píše: VlastíkPlamínek> samozřejmě, ale jsou lidi co měněj kotouče a šrouby nechávaj, a hlavně je otázka jestli ty obyč šrouby budou plnit funkci tak jak maj vzhledem k tomu co jsem psal výše Jsem v přístupu k servisu trošku obezřetnější no, ale někdy to má smysl
ja se hlasim, kotouce uz sem mel dole aspon trikrat, srouby stale stejne, dotazene baj voko bez momentaku a stale ziju:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace
Stev píše: assassin> no jo, já sem zas jel několikrát bez helmy a taky se mi nic nestalo, to bych mohl vlastně jezdit furt ..., dobrý už mlčim.
az se budu nudit schvalne to zkusim spocitat... ale ono maximalni sila ktera tam pusobi je ta kterou dokaze prenest pneumatika na asfalt a to neni nic zas tak extremniho, navic stejna sila jako na kotouc pusobi na brzdic a pokud brzdic drzi 2 srouby M8 tak z pevnostniho hlediska urcite neni nutnych 10sroubu m6/m8 na kotouci, ty tam spis pomahaj drzet kotouc z hlediska stability apod a nejsem si moc jistej ze naky nestandartni utahovaci momenty apod jsou tam nutny, celkem by me zajimalo proc to tak vyrobce nadesignoval... ja osobne bych jich tam klidne dal polovinu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace
assassin píše: az se budu nudit schvalne to zkusim spocitat... ale ono maximalni sila ktera tam pusobi je ta kterou dokaze prenest pneumatika na asfalt a to neni nic zas tak extremniho, navic stejna sila jako na kotouc pusobi na brzdic a pokud brzdic drzi 2 srouby M8 tak z pevnostniho hlediska urcite neni nutnych 10sroubu m6/m8 na kotouci, ty tam spis pomahaj drzet kotouc z hlediska stability apod a nejsem si moc jistej ze naky nestandartni utahovaci momenty apod jsou tam nutny, celkem by me zajimalo proc to tak vyrobce nadesignoval... ja osobne bych jich tam klidne dal polovinu:)
Přesně tak. Kola ze staršího a méně výkonného typu jako je třeba SS1000 maj šroubů 6. 1098/999 a pod mají šroubů 5 a jsou shodné...
e: teda ne nerez ale ocel obecně
Naposledy editováno 24.03.2011 15:18:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace
VlastíkPlamínek píše: Přesně tak. Kola ze staršího a méně výkonného typu jako je třeba SS1000 maj šroubů 6. 1098/999 a pod mají šroubů 5 a jsou shodné...
Tak a běž si vypláchnout pusu ....prej méně výkonného typu....I 900SS je silná jak silnice
assassin píše: mno pouzivam tyhle nerez srouby na tlumice, misto predtim pouzivanych pozink a podle obrabeni a "strhavani" sestihranu v hlavach bych to tak nevidel, ale moc sem to nezkoumal, pevnostne to u me zkousne i M6 takze meterial u M8 neresim...
Máš recht, teď jsem to pohledal a černý šrouby pevnostní třídy 8.8 mají Rm 800MPa, Rp0,2 640 MPa. To odpovídá zhruba třídě A4 v nerezu (Rm 800MPa, Rp0,2 600MPa). Třída A2 je níž ( Rm 700MPa, Rp0,2 450 MPa).
Edit: A2, A4,...je jen chemičina. Mechanický vlastnosti udává až třída pevnosti (50, 70, 80). Tzn. že A2 80 je pevnější než A4 70....kua
Naposledy editováno 25.03.2011 09:05:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace
Stev píše: dewwil> dneska jsem jel zrovna kolem autobusem a koukal jsem že tam má i ceduli na komínu
PO-ČT 9:00 - 16:00
PÁ 9:00 - 15:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace
Milosek.m píše: VlastíkPlamínek> už znich mam vytahanou kapsu
neboj, v pondělí jsem u tebe, jak to vypadá s těma do třmenů? Neříkal kdy to bude? V úterý mám kola
PS. Přezouváš i motky, že jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace
Milosek.m píše: VlastíkPlamínek> hele ty prave neumi jedine ze bych koupil dlouhy s kratkym zavitem a nechal je u znamyho vytocit páč rikal ze 1,25 nema ani v katalagu a kdyz jo tak nikde neni skladem ze je to zakazkova vyroba a ze fabrika to dela az od x stovek kusu takze kvuli tvejm 4 to rozjizdet nebude takze jestli chces v pop je koupim a do uterka budou vytočený jak jarní klíště
tak to bys byl super, po PM jsme se shodli, že za ty prachy je to nesmysl
máš to u mě kolego v italské zbrani!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
ukradená Ducati 1098 Brno Ducati 1098 | kulik | 4 | 4.11.2022 v 11:35 rob456 |
smazáno Ducati 1098 | bappo | 4 | 4.7.2020 v 00:24 Daniiiel |
Reflash Ducati Imobilizer pokud nem... Ducati 1098 | Ignot | 3 | 24.8.2019 v 09:14 _Hans_ |
Nekdo dalsi, kdo se nemuze rozhodno... Triumph Speed Triple, Honda CBR 1000RR Fireblade, Du... | jeliman | 9 | 24.4.2019 v 20:00 Krovak |