globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Šrouby na brzdiče - specifikace
Aloha,

nemá někdo prosím tucha jaký maj parametry šrouby do vidlic v uchytech třmenů?

Vidle Marzocchi RAC43 a třmeny z 848

M10X1.0 tam volako nepasují


Díky za jakkýkoliv rady.

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 13:34 | Nahoru | #31

Stev píše: VlastíkPlamínek> samozřejmě, ale jsou lidi co měněj kotouče a šrouby nechávaj, a hlavně je otázka jestli ty obyč šrouby budou plnit funkci tak jak maj vzhledem k tomu co jsem psal výše Jsem v přístupu k servisu trošku obezřetnější no, ale někdy to má smysl



nemyslím si, že si Duci dělá vlastní šrouby. Čili beru tak že když ve specializovaným železářství koupím náhradu s odpovídající pevností bude to OK.

ale v tomhle jsem lama, třeba někdo zkušenější napíše že je to blbost.

(reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 13:35 | Nahoru | #32
VlastíkPlamínek> s tím já úplně souhlasím, jenom právě nevím ty odpovídající vlastnosti. A taky to třeba moc řeším

e: abych to doplnil, mám za to že ty šrouby právě bůhvíjakou pevnost nemaj a jsou spíš měkčí, ale je to jen domněnka ...

Naposledy editováno 24.03.2011 13:38:52

Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 13:42 | Nahoru | #33
dám vědět až mi na JIPce povolej zapnutej počítač

1 reakcí na tento příspěvek Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 14:22 | Nahoru | #34
ještě jsem si o tom něco málo pohledal a nepíšu úplný blbosti, ale jestli víš jaký vlastnosti maj ty šrouby mít ...

(reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 14:29 | Nahoru | #35

Stev píše: ještě jsem si o tom něco málo pohledal a nepíšu úplný blbosti, ale jestli víš jaký vlastnosti maj ty šrouby mít ...



poděl se

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 14:32 | Nahoru | #36

Stev píše: VlastíkPlamínek> samozřejmě, ale jsou lidi co měněj kotouče a šrouby nechávaj, a hlavně je otázka jestli ty obyč šrouby budou plnit funkci tak jak maj vzhledem k tomu co jsem psal výše Jsem v přístupu k servisu trošku obezřetnější no, ale někdy to má smysl



ja se hlasim, kotouce uz sem mel dole aspon trikrat, srouby stale stejne, dotazene baj voko bez momentaku a stale ziju:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 14:38 | Nahoru | #37
assassin> no jo, já sem zas jel několikrát bez helmy a taky se mi nic nestalo, to bych mohl vlastně jezdit furt ..., dobrý už mlčim.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 14:57 | Nahoru | #38

Stev píše: assassin> no jo, já sem zas jel několikrát bez helmy a taky se mi nic nestalo, to bych mohl vlastně jezdit furt ..., dobrý už mlčim.



az se budu nudit schvalne to zkusim spocitat... ale ono maximalni sila ktera tam pusobi je ta kterou dokaze prenest pneumatika na asfalt a to neni nic zas tak extremniho, navic stejna sila jako na kotouc pusobi na brzdic a pokud brzdic drzi 2 srouby M8 tak z pevnostniho hlediska urcite neni nutnych 10sroubu m6/m8 na kotouci, ty tam spis pomahaj drzet kotouc z hlediska stability apod a nejsem si moc jistej ze naky nestandartni utahovaci momenty apod jsou tam nutny, celkem by me zajimalo proc to tak vyrobce nadesignoval... ja osobne bych jich tam klidne dal polovinu:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 15:07 | Nahoru | #39

assassin píše: az se budu nudit schvalne to zkusim spocitat... ale ono maximalni sila ktera tam pusobi je ta kterou dokaze prenest pneumatika na asfalt a to neni nic zas tak extremniho, navic stejna sila jako na kotouc pusobi na brzdic a pokud brzdic drzi 2 srouby M8 tak z pevnostniho hlediska urcite neni nutnych 10sroubu m6/m8 na kotouci, ty tam spis pomahaj drzet kotouc z hlediska stability apod a nejsem si moc jistej ze naky nestandartni utahovaci momenty apod jsou tam nutny, celkem by me zajimalo proc to tak vyrobce nadesignoval... ja osobne bych jich tam klidne dal polovinu:)



Přesně tak. Kola ze staršího a méně výkonného typu jako je třeba SS1000 maj šroubů 6. 1098/999 a pod mají šroubů 5 a jsou shodné...

(reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 15:17 | Nahoru | #40
assassin> konkrétně na vtr je 6 M6 který maj utahovací moment 20 Nm, což je na M6 hodně. Obecně se o těch šroubech píše všechno možný, například že nerez může nějak reagovat s hliníkem, sám nevím čemu mám věřit. Na třmeny dávám taky normální imbus šrouby v rozporu s doporučením manuálu, ale disky se prakticky nesundavaj. Asi se žádnej odborník kterej to rozsekne nenajde, a pak se v tom vyznej ...

e: teda ne nerez ale ocel obecně

Naposledy editováno 24.03.2011 15:18:43

(reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 16:26 | Nahoru | #41

assassin píše: ja se hlasim, kotouce uz sem mel dole aspon trikrat, srouby stale stejne, dotazene baj voko bez momentaku a stale ziju:)



take tak ...

Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 19:39 | Nahoru | #42
hlinik se nema rad s mědí a jejima ruznyma slitinama ale jen za predpokladu ze tam nekdo dostane vodu se soli což v těto aplikaci asi nehrozi leda že by tam nekdo misto loctite kapnul měděnou pastu aby to slo priste lip povolit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 19:51 | Nahoru | #43

VlastíkPlamínek píše: Přesně tak. Kola ze staršího a méně výkonného typu jako je třeba SS1000 maj šroubů 6. 1098/999 a pod mají šroubů 5 a jsou shodné...



Tak a běž si vypláchnout pusu ....prej méně výkonného typu....I 900SS je silná jak silnice

(reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 19:56 | Nahoru | #44

honzabiker píše: Tak a běž si vypláchnout pusu ....prej méně výkonného typu....I 900SS je silná jak silnice



ale jdi ty to víš, po Černým Peklu se mi to zdá takové slabé

(reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

24.3.2011 v 20:15 | Nahoru | #45

assassin píše: mno pouzivam tyhle nerez srouby na tlumice, misto predtim pouzivanych pozink a podle obrabeni a "strhavani" sestihranu v hlavach bych to tak nevidel, ale moc sem to nezkoumal, pevnostne to u me zkousne i M6 takze meterial u M8 neresim...



Máš recht, teď jsem to pohledal a černý šrouby pevnostní třídy 8.8 mají Rm 800MPa, Rp0,2 640 MPa. To odpovídá zhruba třídě A4 v nerezu (Rm 800MPa, Rp0,2 600MPa). Třída A2 je níž ( Rm 700MPa, Rp0,2 450 MPa).

Edit: A2, A4,...je jen chemičina. Mechanický vlastnosti udává až třída pevnosti (50, 70, 80). Tzn. že A2 80 je pevnější než A4 70....kua

Naposledy editováno 25.03.2011 09:05:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

25.3.2011 v 08:48 | Nahoru | #46
dewwil> dneska jsem jel zrovna kolem autobusem a koukal jsem že tam má i ceduli na komínu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

25.3.2011 v 08:53 | Nahoru | #47

Stev píše: dewwil> dneska jsem jel zrovna kolem autobusem a koukal jsem že tam má i ceduli na komínu



PO-ČT 9:00 - 16:00
PÁ 9:00 - 15:00

(reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

25.3.2011 v 08:57 | Nahoru | #48
VlastíkPlamínek> dík, to se hodí

(reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

25.3.2011 v 09:06 | Nahoru | #49

VlastíkPlamínek píše: PO-ČT 9:00 - 16:00
PÁ 9:00 - 15:00



Jo a bacha na žrací pauzy, ať tam nezkejsnete akademickou hodinku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

25.3.2011 v 20:32 | Nahoru | #50
VlastíkPlamínek> už znich mam vytahanou kapsu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

25.3.2011 v 20:35 | Nahoru | #51

Milosek.m píše: VlastíkPlamínek> už znich mam vytahanou kapsu



neboj, v pondělí jsem u tebe, jak to vypadá s těma do třmenů? Neříkal kdy to bude? V úterý mám kola

PS. Přezouváš i motky, že jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

25.3.2011 v 20:42 | Nahoru | #52
VlastíkPlamínek> hele ty prave neumi jedine ze bych koupil dlouhy s kratkym zavitem a nechal je u znamyho vytocit páč rikal ze 1,25 nema ani v katalagu a kdyz jo tak nikde neni skladem ze je to zakazkova vyroba a ze fabrika to dela az od x stovek kusu takze kvuli tvejm 4 to rozjizdet nebude takze jestli chces v pop je koupim a do uterka budou vytočený jak jarní klíště

Šrouby na brzdiče - specifikace

25.3.2011 v 20:43 | Nahoru | #53
jo a ktem motorkam ...jednou si u me nekdo nechaval prezout takovy ošklivě zaj****ý kolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

25.3.2011 v 20:43 | Nahoru | #54

Milosek.m píše: VlastíkPlamínek> hele ty prave neumi jedine ze bych koupil dlouhy s kratkym zavitem a nechal je u znamyho vytocit páč rikal ze 1,25 nema ani v katalagu a kdyz jo tak nikde neni skladem ze je to zakazkova vyroba a ze fabrika to dela az od x stovek kusu takze kvuli tvejm 4 to rozjizdet nebude takze jestli chces v pop je koupim a do uterka budou vytočený jak jarní klíště



tak to bys byl super, po PM jsme se shodli, že za ty prachy je to nesmysl

máš to u mě kolego v italské zbrani!

(reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

25.3.2011 v 20:46 | Nahoru | #55
VlastíkPlamínek> v poho ja si ale jen v it,nechavam tu motorku poskladat rotax,ohlins,brembo

Šrouby na brzdiče - specifikace

25.3.2011 v 20:47 | Nahoru | #56
a nebo taky tak!

(reakce na) Šrouby na brzdiče - specifikace

13.2.2013 v 20:01 | Nahoru | #57
Milosek.m> Zdravim.
Prosimtě nemáš ješte ty imbusový šrouby M10x1.25x70?
Potřeboval bych 4 kousky.
Dík.Márty

Šrouby na brzdiče - specifikace

13.2.2013 v 20:09 | Nahoru | #58
já taky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
ukradená Ducati 1098 Brno Ducati 1098 kulik 4 4.11.2022 v 11:35 rob456
smazáno Ducati 1098 bappo 4 4.7.2020 v 00:24 Daniiiel
Reflash Ducati Imobilizer pokud nem... Ducati 1098 Ignot 3 24.8.2019 v 09:14 _Hans_
Nekdo dalsi, kdo se nemuze rozhodno... Triumph Speed Triple, Honda CBR 1000RR Fireblade, Du... jeliman 9 24.4.2019 v 20:00 Krovak


TOPlist