bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 Sport
18.3.2011 v 15:39
Uvažuju, že si pořídím jawu sport(s kapotou). Fórum se pročítal, ale mám ještě dotazy:

1. Jaká je funkčnost kapoty?
2. Jak je to s praskáním litých kol?
3. Jaké je zrychlení? Stačí třeba i přirovnání k něčemu.
4. Doma se mi válí nový motor z 638, jak se liší od 640?

Toť zatím vše. Dík za všechny odpovědi.
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 16:23 | Nahoru | #1
Ahoj

1) velice dobrá
2) prý ano, zadní, dnes už nejde sehnat, dá se svařit, ale hrozí pokroucení, mé jsou OK, z tohoto důvodu jsem radši pořídil drátěná kola a liťáky nechávám jenom "na neděle"
3) dobré, asi jako š130
4) nijak, motory řady 638 jsou až na detaily (jako např. ložiska, použité zapalování) stejné

Pokud bys měl jakékoliv otázky, neostýchej se zeptej se

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 16:59 | Nahoru | #2
Cau, s tou škodárnou jsi mě moc nepotěšil . Pod velice dobrá myslíš co? Je to hodně obecné. Rozepiš se třeba o větru a dešti S tim motorem- v papírech má psaných 14kw, tj to je jen nastavením?

Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 17:12 | Nahoru | #3
nevim proč ale naše škodná 120 napráskala 1,6 filcku i ochcávku

Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 17:21 | Nahoru | #4
zrychlení bude o dost lepší, kolik má škodovka 20-25s? jawa má tak 12s, všechny autíčka do 1.3L a 50kw na semaforech dáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 17:26 | Nahoru | #5
ssevcaa> Pokud se nepletu, 640ka by měla mít 17kw stejně jako 638,639, 634ka a 632ka měly 14kw...Jinak k tomu zrychlení, samotnýho mě to zajímalo, youtube nic kloudnýho nevysral, co jsem vyčet v literatuře http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=146, tak 634 se na kilo dostala za 13 - 15 sekund, můj osobní typ u 640 je kolem jedenáctky (podle stavu)...Uvídíme co napíšou ostatní

Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 17:29 | Nahoru | #6
do nějakejch 50km/h to je jak 2.0 od 50-80 jak 1.6 a pak už se jí moc nechce

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 17:46 | Nahoru | #7
ale to vis ze se ji chce, jen nechce pustit motor pod 3 000 otacek - 1. 40km/h, 2. 80km/h 3. 108km/h a 4. vychyta zbytek

(reakce na) Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 17:48 | Nahoru | #8
Skalda82> Dík za odkaz, já tam našel 12,5s - to se dá. Na youtube jsem taky nenašel nic s tacháčem, ale auta tam nekdo bral pěkně.

Jenom nevím, jestli je ten motor dobře zajetý. Jako nový šel do traktoru, kde je dodnes
Kdyby byl zajetý špatně, musí se udělat výbrus?

Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 17:53 | Nahoru | #9
zrychlení.... mám 632 která má nižší výkon a je to posunutý celý trošku níž. na rovince s pevným startem jsem se držel celou dobu přesně o délku mašiny před peugeotem 307 2,0 hdi, až jsem se dostal na kilo tak bylo potřeba brzdit
a dváce nemají šanci
ale ona je celkem líná, je to kurevsky těžkej motor, vole, je to nadčvercovej dvoutakt, celkem unikát takže silu má na daný možnosti samozřejmě obrovskou ale konstantní silu, ne živost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 18:07 | Nahoru | #10
2-2,5 tisíc se dá brblat po dědině, kolem 3 tisíc je ideální turistický tempu kdy se ten motor nikam nežene, spokojeně si brumlá ale otočíš plynem a ono nic, z brumlání se stane nervózní bručení nasranýho medvěda kterýho budíš ze zimního spánku a nic
až jak překročí 3,5 tisíca tak se chytne a začne táhnout a ten ryk je krásnej tah nad 4 tisícama trochu poleví ale ještě tam výkon je, nad 4,5 už netáhne ale dá se tam dotlačit a nad 5 se nedostane
takže v mým případě držet mezi 3,5 a 4,2, což teda možný je

Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 18:47 | Nahoru | #11
Tím přirovnáním se 130tkou jsem to samozřejmě myslel s nadsázkou Ale ta jawa na nějaké závodění není, je to spíš motorka pro cestování a radost z jízdy. Pokud chceš trhat rekordy, vyber si radši japonce Ale já jsem se právě od japonce zase k jawce vrátil.

Motor 638 má výkon 17 kilowattů, po odškrcení restrikcí v sání se zvýší na 19 kW. Jsou to ale jenom tabulkové údaje, realita, vzhledem k řízení jakosti jawy, je někde jinde...

Taky hodně záleží na velikosti sekundárního pastorku, tak na zajetí motoru, výfucích a jiném .

Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 19:06 | Nahoru | #12
Rekordy trhat nebudu, jde mi spis o pohodove predjeti auta a o lepsi drzeni se provozu. Moje 125 hrozně ztrácí dech do kopce, minulý týden mě aj předjel kamion ... To myslím, že by 350 mohla splnit.

Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 19:20 | Nahoru | #13
měl jsem kapotu.je docela učinná jen jsou tam dvě věci které mi vadili.za prvé když ti ve světle praskne žárovka musíš sundat celou horní část kapotáže,takže kdyby ti praskla v noci žárovky jsi namydlenej .za druhé když nebudeš mít parabolu na silentblocích bude ti ve světle praskat to stínítko.a další věc v zátočině budeš drhnout kapotou a zpracování kapoty je nic moc.

Naposledy editováno 18.03.2011 19:21:10

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 19:20 | Nahoru | #14
kapotaz je hezka, ale v zatackach hobluje o asfalt

(reakce na) Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 19:22 | Nahoru | #15
Skalda> máme stejnou zkušenost s hoblováním kapoty o asfalt...

Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 19:22 | Nahoru | #16
a neprakticnost pri udrzbe (pomerne extremni - zarovky/svicky znamenaj rozmontovat milion veci), jak pise venca...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 19:27 | Nahoru | #17
nevím jak je to u 640,ale u 639 jsem se na svíčky dostal.Sice obtížně ale dostal.Pak jsem měnil těsnící kroužek na řadící páce a musel jsem celou kapotu rozebrat

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 19:27 | Nahoru | #18
kryje kapota dost nohy v dešti a zimě?

Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 19:28 | Nahoru | #19
jinak misto puvodnich sroubku kapoty doporucuju dat inbusy se zapustnou hlavou - lepe se s nimi pracuje a nehrozi, ze ti sjede sroubovak do kapoty. Patri po ne takove cerne plastove podlozky (proto zapustna hlava) a pod plexi jsem dal z druhe strany naopak gumove podlozky (gumove kolecko s plechem na strane matky), aby nemuselo byt tak svirano a zaroven se nic nepovolovalo (na Jawe vsechno vibruje, takze proti vsem kapotovym sroubum doporucuju samojistici matky)

(reakce na) Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 19:29 | Nahoru | #20
bledemon> pokud si vzpomínám tak nijak zvlášť dobře...je pomerně úzká ta kapota...

(reakce na) Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 19:32 | Nahoru | #21
V.e.n.c.a__zr7s> na ty svicky se teda taky dostanu bez rozebirani cele kapotaze, ale je to velka zabava a nekomu s nespravnou velikosti rukou by to jit nemuselo . Jinak jsme jeste nezminili ten spodni trojuhelnik, ktery drzi predobocni kapoty zepredu u sebe... nekolikrat se mi z nej utrhly ty spunty (jinak se mi ten gumo-nacvakavaci mechanismus kapot libi, hlavne u zadobocnich) a nakonec jsem to prilepil epoxidem a prelaminoval (laminoval jsem i boky probrousene od zataceni)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 19:32 | Nahoru | #22
bledemon> taky si nevybavuju, ze by to poskytovalo nejakou zvlastni ochranu...

(reakce na) Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 19:45 | Nahoru | #23
Skalda> jo to lízátko co drží ty boční kapoty.to chtělo velkou trpělivost při nasazování jinak tu 350 máš moc pěknou

Naposledy editováno 18.03.2011 19:47:33

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 20:28 | Nahoru | #24
Ještě tu nikdo nezmínil, že se s kapotáží krapet zmenší rejd. Na jízdu to velký vliv nemá. Další nevýhodou je, že se blbě shání náhradní plexi. Jinak bylo, myslím, všechno řečeno.

Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 20:34 | Nahoru | #25
snad si to nechces koupit? masochisto

(reakce na) Jawa 350 Sport

18.3.2011 v 20:38 | Nahoru | #26

Endy píše: Ještě tu nikdo nezmínil, že se s kapotáží krapet zmenší rejd. Na jízdu to velký vliv nemá. Další nevýhodou je, že se blbě shání náhradní plexi. Jinak bylo, myslím, všechno řečeno.


jo, to taky povtzuju...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Sport

19.3.2011 v 17:54 | Nahoru | #27
No největší nevýhodou je asi ten nápis Sport

(reakce na) Jawa 350 Sport

19.3.2011 v 19:06 | Nahoru | #28
lordKakacek>


To je dle litery zákona "klamavá reklama" ...taky jsem ji kdysi měl

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Sport

19.3.2011 v 19:27 | Nahoru | #29
ja myslim ze...kvalita dobra,laminat si spravis sam kdys si lehnes,ochrana dobra pokud nemeris vic jak 170cm, prekvapilo me jak je uzka ale vubec to neni na skodu,nahradni plexa jsou za cca700kc,zrcatka dej na kapo..nepochopim proc na riditkach by melo byt jedno vys a leve niz o 3 cm!!?? a protoze je to classic sport tak se za to nemusis stydet...vypada to skurvene dobre... doufej ze neodejde zarovka,to je fakt na dlouho a taky mam strach tech vsech sroubku...


Naposledy editováno 19.03.2011 19:43:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

19.3.2011 v 20:59 | Nahoru | #30
nejtek> Plexi jsou a stojí 700 ?? Kamaráde zlatej, prozraď mi zdroj!!
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist