globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: musí být šestka vyloženě pro začátečníky?
Zdarec. Vážně přemýšlím o GSR 600, ale nejsem ještě pevně rozhodnutý. Něco už jsem odjezdil (né vše je v profilu), něco rozbil , a vždycinky mě táhly sporty, ale... Letět po highwai 300 je sice super, no asi už ubírám kotel. Chci však něco, co furt zatahá za pazoury a nesežere mi peněženku. Přemýšlím o šestkách, neboť kámoš přesedlal na FZ6 a nemůže si ho vynachválit (až na spolehlivost, ale asi trafil blbej kus). Ovladatelnost, spotřeba, pohodlí atd. Mám ale strach aby to nebylo úplně vydechlý. Stačilo by mi chování motoru mé bejvalky GSX 750 F rok 99, ale sportovnější, pevnější podvozek. Sice mám rád Suzanku a rozmýšlím mezi sv 650 s a gsr 600, ale nebál bych se změny značky. Co myslíte, nezačne šestka nudit?

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 08:16 | Nahoru | #61
Šestka neomrzí, je to na normální ježdění třeba do práce a i na občasné zvýšení adrenalinu o víkendu. Já jsem s ní spokojený a neměnil bych, plusy - solidní spotřeba, lehká, ovladatelná, použitelná jak ve městě tak na dálnici. Mínusy - když dáš za sebe baťůžek, není to s výkonem to pravé. Ale to je jen můj názor........Já jsem spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 08:37 | Nahoru | #62
Když dám za sebe batůžek tak myslim hlavó a ne prdeló, takže to nepotřebuju honit. Je pravda že od spodu je slabši, než chytne 7 tis votáček. Ale nechápu borce co řikaji, je to na hovno, musiš furt řadit, já tam dám šestku a jedu furt. No to musi byt ale zábava co . Vyhoda téhle mašiny (GSR) je, že když chce tak jede a je určitě pohodlnější a na spotřebu levnější než supersport, navic ani po stránce vzhledu neni nudná.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 09:50 | Nahoru | #63
No zatím to vidím na GSR. Jenom ještě jak je to s tou spotřebou? Když člověk lítá pro zábavu kolem komína (+-100km) tak to fakt neřešim, ale jek už jsem tu jednou psal, na dálkových, kdy člověk jede s baťůžkem a jede "hlavó" tak je to jak asi? Kámošoj ACE žere cca 6 při běžné jízdě, ale ná dálkové mu to vzalo 4,7 (čepováno po víčko a pak spočítáno, né žádné asi). Je fakt že jsme se "ploužili" do těch cca 130km/h a žádný red line.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 10:08 | Nahoru | #64
U FZ6 fazera (polokapota, lepsi aerodinamika) jsem jezdil za 5.5 normalne, k sedmi na okruhu, a pod pet na dalkovy kochacce. Myslim ze zanovni GSR nenapadeny tunerem bude +- podobny, akorat bych pricet pul litru za odpor vzduchu.

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 12:27 | Nahoru | #65

Jurajevic píše: Když dám za sebe batůžek tak myslim hlavó a ne prdeló, takže to nepotřebuju honit. Je pravda že od spodu je slabši, než chytne 7 tis votáček. Ale nechápu borce co řikaji, je to na hovno, musiš furt řadit, já tam dám šestku a jedu furt. No to musi byt ale zábava co . Vyhoda téhle mašiny (GSR) je, že když chce tak jede a je určitě pohodlnější a na spotřebu levnější než supersport, navic ani po stránce vzhledu neni nudná.



Já neříkám že se to s baťůžkem musím honit, ale je to o tom, jak píšeš, že to pořád řadíš.... ale i to někoho může bavit a jiného nemusí. Co se týká spotřeby tak já jezdím za 6 litrů ale počítam to dlouhodobě tak za 2-3 měsíce, a je to jízda ve městě, po dálnici a po okrskách, přesnou spotřebu neřeším.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 13:14 | Nahoru | #66
To řazení u šestek není tak hrozné,jak se všude píše. Jede to pořád dobře i v nižších otáčkách,ale když chceš střelit kamión na krátké rovince,tak tam prostě nakopeš dva dolů a letíš. Ale že bych při cestování najednou potřeboval "prudké" zrychlení o tom nevim. A kvůli tomu kupovat litra nebudu.
Je fak,že jsem četl o FZ8,že je skvěle vyvážená v celém spektru otáček,ale zatím je cenově vysoko.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 13:21 | Nahoru | #67
CBR-600F... Starsi GSX-R... dobra volba... Nudit omrzet? pokud ti staci vykon a nevadi ti vecne razeni tak nemuze omrzet... Co se tyce trefa do blbeho kusu pri veru si masiny odzkousej at aspon vis jak se ti na tom sedi atd.. pocity z jizdy... Pokud se moc nevyznas vem si sebou nekoho kdo tomu rozumi a dobre poradi...

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 14:38 | Nahoru | #68
Mám ju a pohodka , na naše cesty ti jeji rychlost bude stačit . Krasne se ovlada a travu kolem cesty taky nesežere . Zkus projet nez koupiš . kazdopadne dobra volba . ja sem spokojen . kdyby neco tam napis

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 16:02 | Nahoru | #69
Doporučuji FZ6---na cestování a i na blbnutí.-toho čísla 6 bych se nebál-72Kw taky dobrej základ

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 16:05 | Nahoru | #70
myslim, že to v pohodě stačí ,ale časem ti bude vrtat červíček v hlavě proč ne litra..

1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 16:24 | Nahoru | #71
nigga mě vrta v hlavě jak víš že 6 stačí a ktomu ještě ten litr,dyš ježdíš s promynutim na děcky hračce.6 sem měl jen enduro 4t a 500 2t,nasvou r1 nedam dopustit a šestky sou fak jen kochací stroje s vijimkou r6 a cbr600r tosou fakt vostry svině ale je to těšky stim jet ,řazení a tak.potom co mam r1 bych nikdy 6ku nechtěl,kort ty noví japonsky litry sou fakt pro mini lidi 2m chlap se nato těško sklada kort r1 a cbr

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 16:27 | Nahoru | #72
luboš25> heh sorry, že sem si nenašetřil na lepší A jak to vim mám pár znamejch co jezdí na motorce on se musí rozhodnout co chce..

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 16:49 | Nahoru | #73
nigga no nevim kolik stojí cbr 125 nikdy sem se voto nezajímal ale 2004 určitě vic neš cb 500 načem jezděj snat jen holky ale lepči neš 125 to je podle mě pro bohaty sinačky.rači bych si zaty prachi na začatek koupil enduro 400-650 a naučilse na starši ale sylnejši věci kterou mužu voflakat,nikdy sem neměl řidičak ani moto s tp protože prachi nebili ale dyš maš natohle tak směl i na starši a mnohem zabavnějši moto tohle je fakt hruza tobych zakazal,jeto jen na kšeft a hraje to roli i v sistemu prodejcu a statu omezeni řidičaku a fše kolem

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 17:42 | Nahoru | #74
V něčem máš pravdu, ale každýmu se líbí něco jinýho.. a spolehlivost je na vrcholu

2 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 17:52 | Nahoru | #75
no zamě bili jen mito 125-250 ale tomě zrovna silnice nebrali bilo mi 16 a mělsem 3 javu 350,175,no teda 2 a čizu175,a pak hura suzuky dr 599 za 18 bez tp bilomi tak17-18n a tobyla škola těškej tan kosil vše,pak cr 250 tosem byl jak raketa

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 18:53 | Nahoru | #76

luboš25 píše: no zamě bili jen mito 125-250 ale tomě zrovna silnice nebrali bilo mi 16 a mělsem 3 javu 350,175,no teda 2 a čizu175,a pak hura suzuky dr 599 za 18 bez tp bilomi tak17-18n a tobyla škola těškej tan kosil vše,pak cr 250 tosem byl jak raketa



a asi jsi u toho stridani motorek zapomel chodit do skoly

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 19:13 | Nahoru | #77
cosmogagy visersi voko

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 19:15 | Nahoru | #78

luboš25 píše: no zamě bili jen mito 125-250 ale tomě zrovna silnice nebrali bilo mi 16 a mělsem 3 javu 350,175,no teda 2 a čizu175,a pak hura suzuky dr 599 za 18 bez tp bilomi tak17-18n a tobyla škola těškej tan kosil vše,pak cr 250 tosem byl jak raketa



nerozumím řeči tvého kmene???

1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 19:31 | Nahoru | #79
dina stryt ne, krutej, no sem tele na psani no +klavesnice a je to nezasirejme vlakno

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 20:24 | Nahoru | #80
luboš25> Nic ve zlým,ale buď maš v klávesnici nějakej HANTEC,nebo to rovnou šifruješ

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 20:37 | Nahoru | #81
jollyjoker ne takle krutě píšu

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

16.3.2011 v 21:26 | Nahoru | #82
Já mám taky šestku má supr spotřebu pěkně se řídí jezdí rychle,při 7000 ožívá,pohodlná ale i přesto mě láká divočina pod zadkem R1,za ni zatáhneš zrychlení jak potvora a jde pěkně na zadek,prostě koně ničím nenahoníš. Zkusím u šestky dát větší rozetu třeba to pomůže na síle,ale ty koně jsou koně

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

17.3.2011 v 00:15 | Nahoru | #83
600ccm = řadit, řadit a ještě jednou řadit a vo..vo..vo..votom to ježdění na mo..mo..mo..motorkách přeci je nééé

2 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

17.3.2011 v 08:54 | Nahoru | #84
Ahoj ja mam SV650N od novoty a kamos GSR600 letos oba jiz 4sezonu a zatim nemame potrebu motorky menit.Nejsme zadni zacatecnici,presto jsme porad na maximum a limit stroje nedosahli.
Je nam uz holt lehce po 30-citce a jezdime vic rozumem.A kdyz nas preci jen trosku ten nas stroj omrzi, tak si je vymenime, to je pak uplne jiny svet.Chce to zkusit 2V i 4V kazdy je jinaci a kazdemu vyhovuje neco jineho. Jinak provozni naklady jsou zhruba nastejno.Spotreba u SV650 je malinko nizsi cca o 0.5-1l na 100km SV pri turistice(110km/h i pod 4litry) GSR kolem 5l na 100km.Pri rychle jizde po dalnici nad 150km/h se karty obraci tam 2V vic zenes a dostal jsem se i na me maximum 6,9l GSR na tom bylo o litr lepe.Ale myslim ze ani kamosovi GSR nikdy neslo pres 7l spis jezdi do 6l na 100.Jsou to holt strikacky.
Co se tyce vykonu tak na rovine 2V nema sanci tam proste 4V kraluje, ale staci zatackovita okreska a SV650 dokaze zatopit i daleko silnejsim strojum. Motor z SV je pro me moc zabavny a je to srdcova zalezitost (chapu Ducatisty a mit finance,tak mam asi Ducati,ale zase italum neverim se spolehlivosti,tak jezdim na japonskem Monsteru ,ale brutalni zatah vytoceneho 4V ma take sve kouzlo.
Jeste k Tvemu dotazu myslim si ze dnesni moderni(novejsi) sestky dokazi konkurovat starsim 750 (vykonove i podvozkove).
Mel jsem pujcen predvadeci motocykl GSX-R 600 a GSX-R750 modely 2007.GSX-r600 dole vubec nejela az od 10000ot to byl kalup 750 tahala krasne jiz od 7-8000ot. takze se na tom jezdilo mnohem kultivovaneji.No a ted kdyz to shrnu tak GSR ma motor z GSX-R 600, ale uplne jinak naladeny kroutak je drive uz od 7000ot pekne zatahne jede jak to 750 akorat ty supersporty maji ten ohromujici zatah pres 10000ot, ktere na silnici moc nevyuzijes.
Nahace jsou oproti supersportum udelany prave pro zabavu,maji kroutak drive drive nez u supersporu, zkousnou lepe i kdejakou diru na silnici a hlavne maji levnejsi provoz pro me je to idealni volba.I kdyz nekdy ten napor vetru je otravny.
Jejda to jsem se nejak rozepsal.
Rada na konec zustan u SUZUKI chybu neudelas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

17.3.2011 v 09:06 | Nahoru | #85
Mistík> Chlape,hezky napsané
Jen nic vezlým,ale SV oproti GSR vypadá laciněji a starší. Nevím proč,ani netuším,jaký je mezi novým SV a GSR cenový rozdíl. Ale toto srovnání fakt beru

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

17.3.2011 v 09:31 | Nahoru | #86
JollyJoker>
Diky, no jak jsem psal rozhodly hlavne finance a ja si chtel splnit sen a koupit nove moto.
V te dobe bylo jeste GS500E (o kterem jsem take premyslel mel jsem dost dlouhou motorkarskou pauzu, i tak mi ho rozmluvili, ze by me po sezone prestalo bavit)za 109900kc a pak prisla akce na SV (posledni modry model 2007,byla to laska na prvni pohled dovezli ji az odnekud z Moravy odkud je i ma manzelka za 143000kc takze jsem nasponoval rozpocet (puvodne jsem chtel neco ojeteho za 100000kc, pak jsem videl za 109000 novou motorku a zkousel to na manzelku ta byla pro,tak jsem kul zelezo dokud bylo zhave a ukecal to na nove SV za 143000,- coz uz byl fakt limit)nove GSR tehdy stalo cca 165000kc o dalsich 20000 vic coz padlo za helmu,kombinezu a dalsi vybavu.
Mas pravdu ze GSR je designove jinde asi i technicky(nehlede v te dobe se vyrabelo rok a vis jak to je s prvnimy modely aspon u aut nez tomu vychytaji blechy),tak si to aspon zduvodnuji jsem koupil osvedceny spolehlivy lety provereny model. A pozor SV650N je jeden z poslednich nahacu co ma jeste klasicke kulate svetlo (snad jeste Honda CB600N)klasiku trochu i miluju tak ji mam s lehce sportovnim designem

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

17.3.2011 v 10:15 | Nahoru | #87
V4: jestli o GSR premyslis tak do nej bez, ja jsem chtel dlouho FZ6, na par jsem se byl podivat, par jich projel a nejak mi to nesedlo (nehlede na dalsi problemy), pak jsem uvidel GSR o kterym jsem do te doby ani nepremyslel a bylo rozhodnuto, sedla mi neskutecne do ruky, moooc pohodlna masina. Nejspis jsem trefil i dobry kus. Nemam problem najet i 1000km v kuse Sice je to uz otrava, ale nezabije te to, jak jizda na nejakym SS...Da se na ni i slusne cestovat, mam tri kufry, jel jsem do anglie, pohoda! Tam jsem kufry odstrojil a jezdil jen tak nalehko. Da se drzet i 150km/h na dalnici, ale optimum je min samo

No a abych si prihral polivcicku, tak ji ted prodavam Mrkni sem

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

17.3.2011 v 13:23 | Nahoru | #88
Mám 600kilo 4 sezony a ještě mě nepřestalo bavit. Jezdím se švárou , má XJR1200, jasně že mě udělá kdy si vzpomene, zatáhne za to a je pryč, ale zase mu podle jeho slov schází to řazení…"proč prý tam davají tolik kvaltů.. , stačila by jen 2,4 a 5 " . Je to o pocitech a o tom co od té motorky očekáváš a chceš. Jinej kamarád s námi jezdí na Suzuki Intruder 750, a ten by zase ani zadarmo nechtěl cesťáka nebo supersporta. Každému vyhovuje něco jiného a podle toho si jí vybere a koupí, nemá cenu spekulovat, prostě se jen řídit citem. Každopádně to chce před koupí pořádně prohlédnout, vyzkoušet a hlavně projet…a to nejmíň 50km…. nějaké 2kiláky okolo baráku nemají smysl.

Naposledy editováno 17.03.2011 13:25:33

1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

17.3.2011 v 13:37 | Nahoru | #89
aš budete řadit na litru jak na 6 tak teprve jedeš a viužiješ moto, jinak jeto kochačka.pokavat maš čas čumět vokolo tak si kup babetu a ne silnici

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

17.3.2011 v 16:30 | Nahoru | #90
luboš25> Pokud máš za barákem vokruh, tak si kup silnici, ale dokud je místo cest tankodrom, tak radši beru tu babetu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill


TOPlist