globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: musí být šestka vyloženě pro začátečníky?
Zdarec. Vážně přemýšlím o GSR 600, ale nejsem ještě pevně rozhodnutý. Něco už jsem odjezdil (né vše je v profilu), něco rozbil , a vždycinky mě táhly sporty, ale... Letět po highwai 300 je sice super, no asi už ubírám kotel. Chci však něco, co furt zatahá za pazoury a nesežere mi peněženku. Přemýšlím o šestkách, neboť kámoš přesedlal na FZ6 a nemůže si ho vynachválit (až na spolehlivost, ale asi trafil blbej kus). Ovladatelnost, spotřeba, pohodlí atd. Mám ale strach aby to nebylo úplně vydechlý. Stačilo by mi chování motoru mé bejvalky GSX 750 F rok 99, ale sportovnější, pevnější podvozek. Sice mám rád Suzanku a rozmýšlím mezi sv 650 s a gsr 600, ale nebál bych se změny značky. Co myslíte, nezačne šestka nudit?
Předchozí
1 2 3 4
Následující

2 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 21:50 | Nahoru | #1
začne.. první týden.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 21:51 | Nahoru | #2
Nezačne nudit a rozumím ti. Prostě chceš, aby za to šlo vzít a nepotřebuješ, aby to žralo i trávu kolem cesty. Já s časem taky přehodnotil svoje potřeby a šel jsem z GSX-R 750 o 100kW do Ducárny, která má ani ne poloviční výkon... protože ho nepotřebuju. A dnešní šestky dokážou být v pohodě na cestování a když za to občas vezmeš, tak se moooc fajně svezeš - a rychle.

Naposledy editováno 14.03.2011 21:52:23

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 21:54 | Nahoru | #3

c.j. píše: začne.. první týden.



To je hovadina

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 21:56 | Nahoru | #4
ja sice casem taky uvazuju nad litre,ale nemuzu proti sestce nic namitat,je to takova nedobra holka co si rada hrae... ta moje teda na cestovani moc neni,ale tj o zvyku

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 21:58 | Nahoru | #5
Měl sem v pazourách i zx12 a bylo to fajn, ale jak často člověk lítá ty tři kilča? Loňskou sezonu sem jezdil na veteránu a užil jsem si to maximálně, ale už je potřeba se někam pohnout. A vzhledem k fun factoru a provozním nákladům mi ty dnešní šestky přijdou jako celkem fajn nabídka. Nevíte někdo jestli by se třeba to GSR dalo přirovnat k GSXF 750? Myslím motor, podvozkově mi to je jasné.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:00 | Nahoru | #6
Při lítačce kolem komína (cca 100 až 200km) spotřebu neřeším, ale jestli mám za benzín do Fara dát 20 tis. nebo 35. tis to už je ku*va rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:04 | Nahoru | #7
já bych volil hlavně něco s krouťákem a ne něco, co začne jet až nad 10tis rpm..

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:05 | Nahoru | #8
skus pohledat po foru,je tady hafo temat... vidim te spis na pohodare,proto bude idealni volba mezi polosportem polocestackem

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:06 | Nahoru | #9

c.j. píše: já bych volil hlavně něco s krouťákem a ne něco, co začne jet až nad 10tis rpm..



bereme ale v potaz i to ze hledi na spotrebu
nn hold sestky ziji nahore co treba fazer??

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:08 | Nahoru | #10
GSR jede až mezi 9-10tis rpm

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:09 | Nahoru | #11
FZ6 totéž v bledě modrém

2 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:10 | Nahoru | #12
Původně sem chtěl 1200 S Bandit od 02´ ale bojím se podvozku. Jestli se to bude vlnit jak bejvalka katana tak nechci. Za stejný prachy novější ale menší obsah. I když papírově je to podobný kataně a tam mi maximálně vyhovoval motor. Taky sem s tím dokázal potrápit střelce. Neříkám že sem jim dal na prdel, ale byla sranda že v zatáčkách nechápali že mě nemůžou setřást ze zrcátek. Jinak podvozkově byla katana na prd.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:12 | Nahoru | #13
nevim,ale pride mi to jako takova optimalni volba... chce prece aby to trosku jelo,nesezralo ho to a dalo se s ni cestovat... i treba honda cbr 600f by tomu odpovydala

1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:15 | Nahoru | #14
Kámošoj Bandaska 1200 s naměřenýma 516-ti kopytama papne při turistice 5,6 a to je fajn.

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:16 | Nahoru | #15
V4> myslel jsem ze hledas neco z sestek

1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:17 | Nahoru | #16
Jo říkám že to byl první nápad ta 1200, ale teďkom se přikláním spíš k těm šestkám. Lepší podvozek atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:18 | Nahoru | #17
V4> Kup si (nebo aspoň vyzkoušej) VFR800Fi, na 100% budeš nadšený, motor jede krásně odspod, nad 8tis jede pěkně zostra, pevný podvozek co dokáže i sportovní jízdu, přesto pohodlná se směčnou spotřebou..

2 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:20 | Nahoru | #18
No VFR je super stroječek ale připadne mi trošíííčku nudná. Teď myslím dyzáájnově.

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:20 | Nahoru | #19

c.j. píše: V4> Kup si (nebo aspoň vyzkoušej) VFR800Fi, na 100% budeš nadšený, motor jede krásně odspod, nad 8tis jede pěkně zostra, pevný podvozek co dokáže i sportovní jízdu, přesto pohodlná se směčnou spotřebou..



s timhle bych souhlasil,mel jsem stouhle masinou cest a myslim ze by ti mohla vyhovovat... ale zkusis si zjed a budes chytrejsi

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:22 | Nahoru | #20

V4 píše: No VFR je super stroječek ale připadne mi trošíííčku nudná. Teď myslím dyzáájnově.



kazda motto ma neco...tak jaky by byl tvuj zhavy tip?

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:26 | Nahoru | #21
Žhavý tip je asi GSR. Je krásná, je rychlá, super podvozek a když se podívám na graf od c.j. tak bude tahat asi s plynulým nárůstem kopyt (teda kobyl).

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:28 | Nahoru | #22
mne bavit sestka neprestala.. a dokonce jsem si koupil misto ni dalsi sestku, akorat ma o 3 valce min a vykon ani ne polovicni (ale samozrejme polozeny v uplne jinych otackach)..

ani s SV ani s GSR chybu neudelas.. ja osobne bych preferoval GSR kvuli univerzalite ctyrvalce a nadhernemu designu...

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:31 | Nahoru | #23
Joj kámoš zrovínka prodal fzs 1000 a koupil xt 660 x a chrochtá blahem. Ale néjni to úplně můj šálek kávy.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:31 | Nahoru | #24
já bych počkal na GSR 750

1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:33 | Nahoru | #25
Ale to bude cenově jinde a tolik fakt dohromady nedám, navíc když moje polovička chce sv 650 s

1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 22:34 | Nahoru | #26

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 23:01 | Nahoru | #27

V4 píše: Ale to bude cenově jinde a tolik fakt dohromady nedám, navíc když moje polovička chce sv 650 s

SVéčko je celkem rozumná volba, jen proti GSR docela pokulhává co se týče podvozku a brzd. Zase po svezení s GSR musím říct, že mi jeho motor přišel absolutně bezpohlavní a postrádá proti SV jakoukoliv osobnost – ale jen to jen můj individuální názor (jezdce, co si na SV odjel už více jak 35000 km ). Ale podvozek se mi fakt líbil, tak jsem si víceméně „splácal“ moji ideální motorku GSV – viz profil .


Motorka je použitelná, jak na blbnutí, tak na cestování. Při klidné jízdě se jde s modelem K3 dostat i k hranici 3,5 l / 100 km, běžný průměr 5–6 l / 100 km dle jezdce . Ale ideálně si SV, GSR či další šestku projet a subjektivně porovnat .

Naposledy editováno 14.03.2011 23:06:27

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 23:05 | Nahoru | #28
Asi ano. Tenhle týden mám v plánu project gsf 1200, fz6, sv650s, ty sou po kupě, takže přesednu z jedné na druhou, ale gsr je trochu z ruky. Každopádně řeším jestli lepší podvozek novějších šestek vynahradí silnější motor sarších +- litrů.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 23:07 | Nahoru | #29
Šestky se asi neboj, pokud nechceš lítat extra rychle a kdyby tě to přestávalo bavit, tak dáš řetězovku víc do síly a ještě ti chvíli vydrží

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

14.3.2011 v 23:10 | Nahoru | #30

c.j. píše:



vypada dost dobre!
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill


TOPlist