paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 350-Dva karburátory
21.2.2011 v 17:27
Potom co sem si pročetl přechozí forum na toto téma jsem se rozhodl radši založit jiný.
Předem říkám že nechci slyšet o tom, kdo co má komu co jak lítá nebo jak špatně tady píšu česky. To mě nezajímá a netýká se to tématu. Všem díky za to, že to budou respektovat.

-Teď k samotný otázce dvou karburátorů s přírubou. Máte s tím někdo bohaté a reálné zkušenosti?
-Zkoušel někdo upravovat kartery a válce na dva oddělené karburátory?

Vím že tou druhou úpravou se podstatně změni a i dle mě možná zničí celkový klasický vzhled jawy, ale zatim to beru jako teorii reálné úpravy motoru...

Než sem něco napíšete přečtěte si prosím znovu první odstavec. Díky moc všem za reakce na muj dotaz.

3 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory

26.2.2011 v 19:15 | Nahoru | #1
tak sem koukal na ty jednovýly a jeto hnus jako zajímavost dobrý ale jinak radši ruce pryč a jestl issem pochopil tak se jednoválce dělaj kolem těch 600-800ccm?

Pabol
jinak kdyby se ti v tom chtělo hodně vrtat a ,,poničit´´ motor šlo by zaslepit originál sání a po určitých úpravách udělat na každej válec sólo karbec co se dával na 350ku... ale ty upravy by ti trvali dlouho a musel by si zasahovat i do válců a to se ti asi nechce
jinak hlavně to všechno pořádně zdokumentuj aby ses mohl podělit s ostatníma

(reakce na) Jawa 350-Dva karburátory

26.2.2011 v 19:33 | Nahoru | #2
metalomaniac> No nevím nevím, jak bys upravoval takhle litinový válce, leda bys byl kouzelník
Na úpravy je mnohem lepší 638, ne dobrý - ale mnohem lepší.

(reakce na) Jawa 350-Dva karburátory

26.2.2011 v 19:42 | Nahoru | #3

metalomaniac píše: tak sem koukal na ty jednovýly a jeto hnus jako zajímavost dobrý ale jinak radši ruce pryč a jestl issem pochopil tak se jednoválce dělaj kolem těch 600-800ccm?

Pabol
jinak kdyby se ti v tom chtělo hodně vrtat a ,,poničit´´ motor šlo by zaslepit originál sání a po určitých úpravách udělat na každej válec sólo karbec co se dával na 350ku... ale ty upravy by ti trvali dlouho a musel by si zasahovat i do válců a to se ti asi nechce
jinak hlavně to všechno pořádně zdokumentuj aby ses mohl podělit s ostatníma



no chci to řešit cestou nejmenšího odporu a z dílů, které mám. Je mi jasné, že motor 638 by pro tyhle účely byl lepší právě kvůli oddělenému sání pro každý válec a možnosti použít dva karburátory ale nedisponuji jím, takže budu bastlit tenhle.

(reakce na) Jawa 350-Dva karburátory

26.2.2011 v 19:42 | Nahoru | #4
metalomaniac> No nevím nevím, jak bys upravoval takhle litinový válce, leda bys byl kouzelník
Na úpravy je mnohem lepší 638, ne dobrý - ale mnohem lepší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3899, 3900] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116972 Dnes v 09:55 skodovak
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist