globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oživení Intrudra po 7mi letech
Zdravím,
mám možnost výhodně koupit Intrudera 1400, ale 7 let stál (žádná pohádka, je to od známého).

O tý mašině jsem si lecos přečetl, má otázka spíše směřuje k "povinnostem" které jsou nutností před řádným uživáním.

S olejem, baterkou a gumama počítám, brzdy uvidím dle stavu, ještě něco? Kontrola kardanu? Seřízení karburátorů?

Díky za odpovědi.


Naposledy editováno 06.02.2011 22:59:31

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 13:28 | Nahoru | #31
ja typoval kolik ji koupíš,ne za kolik by si ji prodal.....tak na sděl za kolik ti ji nechá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 13:37 | Nahoru | #32
Medved> jj, tak nějak bych to viděl, ale chci ještě rovný řidítka (jsou k tomu), sundat sedlo spolujezdce a opěrku (místo toho asi nosič).

Na léto mám naplánovanou dovolenou 3500km, takže tisíc za rok asi nehrozí

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 13:41 | Nahoru | #33
Mlhos> jj, na to jsem se ptal, ale tak kdyz se pohybujou za 120, tak ji prece nikdo nebude prodavat jen tak za 60, ne?

Jsou tam ty předkopy (přepákování) - to není levná záležitost, brašny+ta montážní sada, navíc rovný řidítka, výfuky (rybí ploutve nebo jak se tomu říká) a teď jsem se dozvěděl že i druhá nádrž (pravděpodobně vetší).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 13:46 | Nahoru | #34

JohnnyBee píše: Medved> jj, tak nějak bych to viděl, ale chci ještě rovný řidítka (jsou k tomu), sundat sedlo spolujezdce a opěrku (místo toho asi nosič).

Na léto mám naplánovanou dovolenou 3500km, takže tisíc za rok asi nehrozí



aha - takze z toho budes delat jako-muscle-power-cruisera? Hm, dalsi znicenej Intruder, skoda .



Nojono, kazdemu se holt libi neco jineho. Tak dej potom vedet, az se vratis po tech 3500km za rovnejma riditkama - jestli teda budes schopen alespon sedet .

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 13:51 | Nahoru | #35
Zadny srani, vylej benzin, nalej novej. Vyndej svicky do valcu poradne nastrikej WD-40, nech to chvilku pak to protoc bez svicek at vidis, ze se motor toci v poho. Nakonec vrat svicky nastartuj a jed na vymenu oleje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 13:51 | Nahoru | #36
Medved> nebudu dělat nic, co by se nedalo vrátit zpět a uvidim, co mi bude vyhovovat.

Navíc těch 3500 km je rozplanovano na 16 dni, tzn. třeba 250 denně.

Naposledy editováno 07.02.2011 13:53:16

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 14:00 | Nahoru | #37
Pokud to bylo v nejaky suchy garazi tak bych se az taky rezy nebal to by muselo stat nekde ve sklepe... kazdopadne na tom jiste bude prace stejne dost... nadrz,pneu,rafky mozna jestli to stalo takvou dobu na bocnim stojanu mozna gufera u vidlic,olej ve vidlich atd atd...

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 14:34 | Nahoru | #38
přesně takhle až bude vypadat bude to pecka. Muj tata má taky 14 a je to prostě pecka, jen s tim rozdílem že má vepředu springer a to je pánové žrádlo nejen že to vypadá mega čoprácky ale to pohodlí, kam se serou origo vidlice

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 15:10 | Nahoru | #39
otázka je, co je výhodně, počítej tak 20 000 do zprovoznění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 15:16 | Nahoru | #40

chuan píše: přesně takhle až bude vypadat bude to pecka. Muj tata má taky 14 a je to prostě pecka, jen s tim rozdílem že má vepředu springer a to je pánové žrádlo nejen že to vypadá mega čoprácky ale to pohodlí, kam se serou origo vidlice



nojo - ono je to krasny - a navic, jezdit kazdy kruhac natrikrat ... k nezaplaceni

... ja jsem si predsevzal, ze nebudu rezat do masa (jedina nevratna zmena, kterou mam je rozrezanej zadni airbox - pouzil jsem ho jako klec kolem K&N hribku) kdyby se mi nahodou prestal libit muj minimalistickej nahled a chtel bych si tam dat treba obrovske plexi, trasne a kozeny drzaky na flasky nealkoholickyho nepiva a podobne sracky ... .

Popravde - spis bych asi nikomu neveril natolik, abych ho nechal rezat do ramu svoji motorky. Mezi lidma je strasna spousta bastlilu, kteri se bijou v hrud, jak jsou dobri a pak poserou co muzou ... mam s tim sve neblahe zkusenosti.

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 15:19 | Nahoru | #41

JohnnyBee píše: Medved> nebudu dělat nic, co by se nedalo vrátit zpět a uvidim, co mi bude vyhovovat.

Navíc těch 3500 km je rozplanovano na 16 dni, tzn. třeba 250 denně.


(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 15:21 | Nahoru | #42

pijanst píše: otázka je, co je výhodně, počítej tak 20 000 do zprovoznění



nestras ho ... 10000Kc je realne - v nejhorsim pripade.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 15:22 | Nahoru | #43
Medved: Springer nemusí nutně automaticky znamenat změnu úhlu vidlice a rozvoru. A toho se zase dá dosáhnout i beze změny rámu, dělají se asymetrické brýle. Ale naprosto souhlasím s jednou zásadou: "Nevratné úpravy se neprovádějí". Mám panelku, překopanou v 80. letech, ale kdyby se z ní měl dělat původní veterán, pořád by to šlo.

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 15:40 | Nahoru | #44
Tak jestli jde o spotřebák (olej, filtry, gumy, brzdy...) tak ten se musí dělat po každý koupi starší motorky. Pokud se dělat nemusí (je v dobrým stavu od předchozího majitele) tak zas tomu často odpovídá cena...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 15:49 | Nahoru | #45

1100Virago píše: Medved: Springer nemusí nutně automaticky znamenat změnu úhlu vidlice a rozvoru. A toho se zase dá dosáhnout i beze změny rámu, dělají se asymetrické brýle. Ale naprosto souhlasím s jednou zásadou: "Nevratné úpravy se neprovádějí". Mám panelku, překopanou v 80. letech, ale kdyby se z ní měl dělat původní veterán, pořád by to šlo.



no dobre - ale ma to smysl? Delat springer bez zmeny uhlu vidlice ... myslel jsem, ze jediny duvod pro springer je to, ze se dostanes na uhel, ktery uz by teleskopy nekously - respektive by kously - se do sebe a tim to bude hezky vypadat.
Priznam se, ze jinak netusim, jaky by to melo mit smysl - jednou jsem kousek popojel na Intruderu se springerama a nijak mne to neuchvatilo - prislo mi to takove "gumove" a rozhodne hure ovladatelne - ale jak rikam - jel jsem s tim fakt par kilometru a netusim jak moc dobre nebo spatne to bylo udelane. Je fakt ze to vypadalo krasne - v tomto pripade jeste doplnene uzsim prednim kolem se strasne moc spicema .

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 17:04 | Nahoru | #46
Jako vypadá docela dobře a jestli to je známej, tak to s ním pořádně prober.ˇJestli ej trochu normální, tak to snad v průběhu těch let párkrát protočil. Jinak teda, jak píšou kluci, nádrž, karbce, ostatní by mělo být v pohodě, už podle tý fotky nevypadá katastrofálně. Důležitý, jak se k tomu choval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 18:45 | Nahoru | #47
Medved: Nezapomeň, že většina čopráků jsou narcisové, kterým víc záleží jak něco vypadá, než jak to funguje a k čemu je to dobré Takže si dovedu klidně představit, jak někdo cpe dopředu springera jen aby se lišil od ostatních.

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 19:33 | Nahoru | #48
oni jsou springry a springry, některý stojej ale úplně za ho..o a jiný sou stokrát lepší než klasický vidlice, ono totiž pokud je to dobře spočítaný a dobře udělaný tak to má daleko lepší jízdní vlastnosti. Nedává se to sériově jen proto že je to drahý jak blázen.
Co sem jel na tátovim vetřelci tak se to chová naprosto špičkově, taky sem si myslel že to bude stát za prd ale opak je pravdou, kdo neokusil neuvěří. Neni jedinej kruhák kde by byl problém.

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 21:35 | Nahoru | #49
Dostáváme se offtopic... Přidám další trochu provokativní foto

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 21:36 | Nahoru | #50

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 22:53 | Nahoru | #51
Karburátor po 5 letech nečinnosti,vše potaženo nějakou karamelovou hmotou,nešla ničím rozpustit.Nakonec to šlo jen mechanickou cestou.

[img]

[img]

Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 00:00 | Nahoru | #52
Nečetl jsem předchozí příspěvky, ale můj názor je ten, že to pojede. Nevidím důvod proč by nemělo. Jedině snad ta oxidace v karburátoru.

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 08:31 | Nahoru | #53

JohnnyBee píše:



(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 08:32 | Nahoru | #54

1100Virago píše: Medved: Nezapomeň, že většina čopráků jsou narcisové, kterým víc záleží jak něco vypadá, než jak to funguje a k čemu je to dobré Takže si dovedu klidně představit, jak někdo cpe dopředu springera jen aby se lišil od ostatních.



jojo - to bude ten nejpravdepodobnejsi duvod.

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 12:14 | Nahoru | #55
mirek42> Pěknej humus.

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 12:37 | Nahoru | #56
No určo bych nejdřív vyčistil palivovou soustavu. Pak bych se snažil mechanicky otočit opatrně motorem - přes převodku, nebo kardan ?(Pokud opět OK) Vyměnil všchno od oleje(naplnit filtr při výměně!), a snažil se tím kroutit trochu dýl a rychleji(dostat do toho olej), zalil bych olejem vačky, vahadla(nevím jestli má 14tka OHV?)prostě vršek a pak zkusit. Gumy, těsnění, simeringy nestárnou jinak než za provozu(možná dokonce míň protože nejsou furt ve styku s olejem(ale můžou bejt místně otlačený - což je někdy problém) a koroze v motoru - tý bych se moc nebál - jestli s tím bez velkýho odporu otočíš ráčnou - pak je skoro vyhránou - všude hodně oleje a pak to zkusit navrtět.

Možná by nebylo od věci cáknout přes svíčku kolem pístu WD40 nebo řídkou hydrauliku po obdvodu válce a počkat - před tím mechanickým otáčením(proboha ne před nastartováním)

Naposledy editováno 08.02.2011 12:40:36

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 13:05 | Nahoru | #57
t_freedom>dalsi WDckar ... vy vsichni delate jak kdyby se to potopilo s Titanikem na dno more a pred tydnem to vytahli ven ... .

Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 13:16 | Nahoru | #58
to jo, víte jak se rozjížděj úplně nový vyrobený motory? Takže všechno poslkádaj nalejou olej a bez nějakejch ostychů se to nastartuje a hnedka se tomu dává knedlík a pár minut se to zabíhá. Nějakou dobu sem montoval motory ve škodovce tak vim jak to chodí, žádný opatrný zacházení, podle postupu dát dohromady a tůrovat to. motor je hotovej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 13:22 | Nahoru | #59

Medved píše: t_freedom>dalsi WDckar ... vy vsichni delate jak kdyby se to potopilo s Titanikem na dno more a pred tydnem to vytahli ven ... .



Ale hovno...WDčko je jedna možnost, ale řídkej olej druhá. Motor po 5-7 letech stání nebude mít moc oleje nad kroužkama...tak proč bych mu jako neměl pomoc před prvním protočením ? Jestli nějakej "lišejník" na stěně válce bude - určitě s olejem udělá míň škody než bez něj, ne?

Chuan> ale to srovnáváš nový, přesně vyrobený díly s novým olejem ...a jetej motor s "možnou" korozí na válcích a zatuhlýma olejovýma kanálkama plnýma oleje a navázaný vody ... to bych opravdu nesrovnával (moc si tam asi v AZNP MB pozor nedával )

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 13:40 | Nahoru | #60
to máš sice pravdu ale ten olej neni nikde jinde než v klikový skříni dokud ten motro nenastartujou, a navíc sou u sebe úplně nový věci který si k sobě musej sednout a tenhle motor to má dávno za sebou. to samozřejmě srovnávat lze sou to extrémy na obou stranách. Nevim proč tady děláte z motorů takový chudáky, už jednou sem tu psal že daleko víc škody udělá 100 studenejch startů než jeden po 7 letech. Nechápu proč si všichni myslej že válce a motory se vyráběj z nějaký jedenáctky konstrukční oceli. Tam je všechno tak legovaný to sou všechno takový slitiny že udělat tam zrzavej lišej můžou jen velmi špatné skladovací podmínky. Já řikám vyměnit olej filtr svíčky a normálně to natočit a tomu motoru se nemůže nic stát kdyby čert na koze jezdil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder Jurda65 4 Včera v 05:48 VISE
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist