....je možný dostat se s něčim jako mám já na nějakej menší, pomalejší, vhodnější okruh?
dváce který jsou srovnatelný jezdí, sestřičky té mé zase mají socialistik dragster ale to je rovina. já už mám na té své ohoblovaný stupačky, výfukový kolena a mitasky vzitý až do kraju a jak každej pochopí, chtěl bych víc než mně může poskytnout silnica, žádnej strach o štěrk nebo co pojede za zatáčkou, prostě čistý nasazení
a jak jsem říkal mnohokrát, na té mé mně to strašně baví
jenomže si su vědomej toho že by mě každej poslal do prdele kdybych za nim přišel ať mě někam pustí ale stejně mě to nedá abych se nezeptal, naděje umírá poslední
joa ještě jedna věc: Nesmějte se
Naposledy editováno 27.01.2011 19:27:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)
aha, takže víš o čem mluvím a na jinejch gumách to fakt najednou jde?
popiš pocity z obojího
jaký mají ty gumy označení?
memphis.unv píše: Sojky> vole, písek mám přes celou republiku ale vypadá pěkně
aha, takže víš o čem mluvím a na jinejch gumách to fakt najednou jde?
popiš pocity z obojího
jaký mají ty gumy označení?
No pocity. Nejezdil jsem Mitasy ale ještě Barumy co jsem sehnal v roce 2008 nový. Byly to klasický Barum Supersport nebo jaký to mělo označení, prostě jako teď Mitas H-03. Pocitově se tomu nechtělo do zatáček a muselo se to vyloženě rvát silou, bylo to zřejmě způsobeno profilem gumy který je dost placatý. Jezdil jsem je jednu sezónu a pak jsem přezul na Michelin Pilot Sporty předek(2,75x18) i zadek(90/90x18). Hned od prvních kilometrů bylo znát že se motorka snáž překlápí a padá do zatáček sama. Potvrdili mi to i kamarádi kterým jsem to půjčil. Dá se na těch gumách jet hodně velká pila, stojánek, výfuk, stupačky a špičky bot by mohli vyprávět. Guma neklouže ani za mokra což mě překvalpilo. Nájezd na zadní jsem měl cca 5000 km s tím že proběhlo pár burnoutů na srazu a sundaval jsem jí když byla na předepsaný míře. Pak jsem jí nahradil Continentaly ContiGO! v předepsaným rozměru(3,00x18) a rozdíl v jízdích vlastnostech jsem nepocítil, pouze guma tolik neubývala protože je o trochu tvrdší. Odjezdil jsem na ní cca 500 km a z toho bylo 50 km na okruhu a pořád vypadala jak nová. V předu je pořád Michelin kterej má tak 90%. S tím jsem motorku prodal a uvidim jak si bude stěžovat nebo pochvalovat novej majitel. Toho zadního Michelina jsem teď ještě obul na závoďáka co stavim, takže ještě dojezdim boky a celkově tu gumu dodělám. Jelikož se Continentaly ani Micheliny nedělaj v rozměru na Jawu tak bych doporučil Savy MC7R
Naposledy editováno 01.02.2011 18:11:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |