globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: šílenství:)
27.1.2011 v 19:23
já vím že su magor ale tíží mě to....
....je možný dostat se s něčim jako mám já na nějakej menší, pomalejší, vhodnější okruh?
dváce který jsou srovnatelný jezdí, sestřičky té mé zase mají socialistik dragster ale to je rovina. já už mám na té své ohoblovaný stupačky, výfukový kolena a mitasky vzitý až do kraju a jak každej pochopí, chtěl bych víc než mně může poskytnout silnica, žádnej strach o štěrk nebo co pojede za zatáčkou, prostě čistý nasazení
a jak jsem říkal mnohokrát, na té mé mně to strašně baví

jenomže si su vědomej toho že by mě každej poslal do prdele kdybych za nim přišel ať mě někam pustí ale stejně mě to nedá abych se nezeptal, naděje umírá poslední

joa ještě jedna věc: Nesmějte se


Naposledy editováno 27.01.2011 19:27:06
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

šílenství:)

30.1.2011 v 22:00 | Nahoru | #121
memphis: už mnoho let jezdím jen ty, jsou pro moje potřeby ideální, takže všechny foto jsou na H-03 a pořád jezdím na H-03

snesou hodně

šílenství:)

31.1.2011 v 09:18 | Nahoru | #122
Nebavi me to cist, ale nevidim duvod proc ji do Sosnovy nevzit ? Ja tam jezdim celou dobu za jedna a na rovine za dve, dobrej pilot na jave se tam urcite neztrati.

Dokonce bych rekl ze polovine lidi tam natrhne ...

Naposledy editováno 31.01.2011 09:20:23

1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)

31.1.2011 v 15:36 | Nahoru | #123
ono je hlavně potřeba mít vypilovanej specifickej způsob jízdy, třeba rychlý překlápění z jedné strany na druhou nejde jinak než té mašině dat highsiderovskej kopanec energie, což je taky veselý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

31.1.2011 v 19:16 | Nahoru | #124

memphis.unv píše: ono je hlavně potřeba mít vypilovanej specifickej způsob jízdy, třeba rychlý překlápění z jedné strany na druhou nejde jinak než té mašině dat highsiderovskej kopanec energie, což je taky veselý

prosimte, co znamena "highsiderovskej kopanec energie" to si nak nedovedu predstavit co tim myslis highsider na Jawe to uz by se clovek musel kurva snazit, dyk tam se to kolo neurve ani pri rozjezdu kor pri vyjezdu z vinglu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

31.1.2011 v 21:22 | Nahoru | #125
Uvalak> však ne že ho to udělalo, ale že se to musí zachovat podobně
to znamená nejenom že řiditkama zmenším z ničeho nic poloměr zatáčení nakolik že mě to samo přehodí na druhou stranu, ale navíc se hodí tomu sám pomoct tak že se rukama opřeš do řiditek aby tě ty měkký šavle navíc ještě vypružily
samozřejmě tomu dopomůžu kotníkama.
výsledek je takovej že sice při překlápění z jedné strany na druhou přední kolo ztrácí kontakt se silnicou a na zadku se to pořádně zvrtne, je to ale nejrychlejší způsob jak to dostat z jednoho náklonu do druhýho akorát to chce naučit reflexy že tohle je v pořádku

já vím že to s highsiderem nemá moc společnýho, ale je tam podobný to že jdeš z náklonu a ono to vyhazuje nahoru
to že zadní kolo v žádným smyku neni vím

vlastně se nejdřív opřu do těch řiditek a až když začnou pružit zpátky a chcou to vypružit tak teprv to utáhnu ten oblouk aby mě to vyhodilo musí to vypadat zajimavě hlevně když citím jak přední kolo letí nad asfaltem a najednou se chtne v úplně jiným směru natočení a zaškube to s řiditkama, stejně jako ta vlna co udělá zadek, ale je to fakt nejrychlejší

Naposledy editováno 31.01.2011 21:27:32

šílenství:)

31.1.2011 v 21:39 | Nahoru | #126
Přijeď v létě do Písku na mmotárdovou trať, jezdíme tam s klukama jezdit. Stojí to podle domluvy kolem 100-200 Kč na hodinu. Já když jsem jezdil na ČZ 175 tak mi nikdy o moc neujeli a jezdili na litrech a šestkách. Okruh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

31.1.2011 v 21:42 | Nahoru | #127

memphis.unv píše: Uvalak> však ne že ho to udělalo, ale že se to musí zachovat podobně
to znamená nejenom že řiditkama zmenším z ničeho nic poloměr zatáčení nakolik že mě to samo přehodí na druhou stranu, ale navíc se hodí tomu sám pomoct tak že se rukama opřeš do řiditek aby tě ty měkký šavle navíc ještě vypružily
samozřejmě tomu dopomůžu kotníkama.
výsledek je takovej že sice při překlápění z jedné strany na druhou přední kolo ztrácí kontakt se silnicou a na zadku se to pořádně zvrtne, je to ale nejrychlejší způsob jak to dostat z jednoho náklonu do druhýho akorát to chce naučit reflexy že tohle je v pořádku

já vím že to s highsiderem nemá moc společnýho, ale je tam podobný to že jdeš z náklonu a ono to vyhazuje nahoru
to že zadní kolo v žádným smyku neni vím

vlastně se nejdřív opřu do těch řiditek a až když začnou pružit zpátky a chcou to vypružit tak teprv to utáhnu ten oblouk aby mě to vyhodilo musí to vypadat zajimavě hlevně když citím jak přední kolo letí nad asfaltem a najednou se chtne v úplně jiným směru natočení a zaškube to s řiditkama, stejně jako ta vlna co udělá zadek, ale je to fakt nejrychlejší



Timhle stylem jsem na Mitasech jezdil taky, pak jsem přezul na Micheliny a Continentaly a najednou se to dalo překlápět. Akorát nájezd na Michelinu byl cca 5000 km.

1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)

1.2.2011 v 15:12 | Nahoru | #128
hele, nechce se mi to celý číst, ale dle mně je vhodný vysoký mýto. kdyby se schylovalo k nějaké širší jawácké akci, zřejmě bych zvážil účast, a nejspíš přivedl i dvě, tři, další dušičky, tak kdyžtak písni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

1.2.2011 v 16:06 | Nahoru | #129
Sojky> vole, písek mám přes celou republiku ale vypadá pěkně
aha, takže víš o čem mluvím a na jinejch gumách to fakt najednou jde?
popiš pocity z obojího
jaký mají ty gumy označení?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

1.2.2011 v 16:08 | Nahoru | #130
Ejs> to už tady padlo- že bysme mohli udělat akci pro jawy na okruhu
a zatim se hlásilo dost lidí takže to vypadá celkem reálně

(reakce na) šílenství:)

1.2.2011 v 16:13 | Nahoru | #131

memphis.unv píše: Ejs> to už tady padlo- že bysme mohli udělat akci pro jawy na okruhu
a zatim se hlásilo dost lidí takže to vypadá celkem reálně



super, jak říkám, kdyby to dostávalo reálnější obrysy tak napiš a uvidíme jestli budu schopnej se přidat

(reakce na) šílenství:)

1.2.2011 v 18:10 | Nahoru | #132

memphis.unv píše: Sojky> vole, písek mám přes celou republiku ale vypadá pěkně
aha, takže víš o čem mluvím a na jinejch gumách to fakt najednou jde?
popiš pocity z obojího
jaký mají ty gumy označení?



No pocity. Nejezdil jsem Mitasy ale ještě Barumy co jsem sehnal v roce 2008 nový. Byly to klasický Barum Supersport nebo jaký to mělo označení, prostě jako teď Mitas H-03. Pocitově se tomu nechtělo do zatáček a muselo se to vyloženě rvát silou, bylo to zřejmě způsobeno profilem gumy který je dost placatý. Jezdil jsem je jednu sezónu a pak jsem přezul na Michelin Pilot Sporty předek(2,75x18) i zadek(90/90x18). Hned od prvních kilometrů bylo znát že se motorka snáž překlápí a padá do zatáček sama. Potvrdili mi to i kamarádi kterým jsem to půjčil. Dá se na těch gumách jet hodně velká pila, stojánek, výfuk, stupačky a špičky bot by mohli vyprávět. Guma neklouže ani za mokra což mě překvalpilo. Nájezd na zadní jsem měl cca 5000 km s tím že proběhlo pár burnoutů na srazu a sundaval jsem jí když byla na předepsaný míře. Pak jsem jí nahradil Continentaly ContiGO! v předepsaným rozměru(3,00x18) a rozdíl v jízdích vlastnostech jsem nepocítil, pouze guma tolik neubývala protože je o trochu tvrdší. Odjezdil jsem na ní cca 500 km a z toho bylo 50 km na okruhu a pořád vypadala jak nová. V předu je pořád Michelin kterej má tak 90%. S tím jsem motorku prodal a uvidim jak si bude stěžovat nebo pochvalovat novej majitel. Toho zadního Michelina jsem teď ještě obul na závoďáka co stavim, takže ještě dojezdim boky a celkově tu gumu dodělám. Jelikož se Continentaly ani Micheliny nedělaj v rozměru na Jawu tak bych doporučil Savy MC7R

Naposledy editováno 01.02.2011 18:11:04

šílenství:)

1.2.2011 v 18:15 | Nahoru | #133
Jo a Michelin Pilot Sporty zvládnou i těžší terén. Tady jedna fotka když mě kámoš vytáhnul na motokrosovou trať. Jsem nevěřil a on taky ne co se na tom dá zajet za čas na kolo, on na DR 125 byl o 5 sekund pomalejší a to měl drapáky.
[img]

Naposledy editováno 01.02.2011 18:15:58
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist