bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Upozornění pro majitele jawek, emzet
12.1.2011 v 15:06


Naposledy editováno 16.07.2017 22:43:10

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:42 | Nahoru | #31

redwolf píše: lewiss
Písty sem zkracoval na koncích zhruba o tři milimetry, účel to nemělo žádnej, jen kámoš měl z osmičky a mě se nechtělo kupovat nový,když sme to prvně složili a protočili motor ( naštěstí jen nakopávačkou) písty tloukly o kliku Tak se zkracovalo až máša začala šlapat, zřejmě sme trošku k lepšímu změnili časování otevření kanálů a jelo to podstatně líp
O záměru zlepšit výkon sem ani neuvažoval



Jo tak když nebyl záměr honit koně tak tomu rozumim.

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:47 | Nahoru | #32
Jo tak když nebyl záměr honit koně tak tomu rozumim

Kdybych tehdy nebyl mladej a blbej, moh sem si dělat poznámky a dneska bych byl v balíku Ještě sem tehdy zkusil přímý vtřikování paliva do trabanta, výsledek 120 na trojku a po´pěti vteřinách ulítlý hlavy to už ovšem záměr zvýšit výkon byl......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:50 | Nahoru | #33

Cosmogagy píše: cece tak to je nemile... stat se to mne tak jim tam udelam dobry vitr... (i kdyz by si z toho asi hovno delali... priste zkus TK Moto TADY udelaj ti z jawy slusnou raketu, zalezi jen na tom kolik do toho budes chtit dat



No já teda s TK moto zas tak dobrý zkušenosti nemam

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:53 | Nahoru | #34

redwolf píše: Jo tak když nebyl záměr honit koně tak tomu rozumim

Kdybych tehdy nebyl mladej a blbej, moh sem si dělat poznámky a dneska bych byl v balíku Ještě sem tehdy zkusil přímý vtřikování paliva do trabanta, výsledek 120 na trojku a po´pěti vteřinách ulítlý hlavy to už ovšem záměr zvýšit výkon byl......



Jooo to musela bejt krásná destrukce.tak daleko sem se ještě nedostal.já měl jenom vystřelenou svíčku z hlavy.

Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:57 | Nahoru | #35

Jooo to musela bejt krásná destrukce.tak daleko sem se ještě nedostal.já měl jenom vystřelenou svíčku z hlavy.



bylo to opravdu úžasný, větší závity to zpravily, a pak se můžeš divit že v servisu kdeco zkurví, jestli tam nepracuje některej z mých kamarádů...........

Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:57 | Nahoru | #36
Já mám dobrý zkušenosti s opravou Jaw a ČZet se sebou i výbrus není problém.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:58 | Nahoru | #37

Sofía píše: No já teda s TK moto zas tak dobrý zkušenosti nemam



znamy tady od nas (uz tu jawku teda nema) tak tam mel motorku na vybrusu, upravu klikovky, upravu koncovek dvoukomoraku a myslim ze este na cemsi, a byl se vsim spokojeny

Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 18:00 | Nahoru | #38
Tak bohužel s tímto servisem také nemám nejlepší zkušenosti.. kdysi mi taky dělal motor na 350, né, že by jel hůř, ale žádnej zázrak to nebyl.. A je to už pár let..

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 18:09 | Nahoru | #39
Cosmogagy>

Jejich úpravy budiž ...i když mi připadá, že nevznikaj pod vlivem příliš velkých teoretických rozborů, ale zase je krásné to, že své výsledky ověřujou brzdou atd .

Tak já sem tedy napíšu svoje zkušenosti, ať to každej ví:

Kámoš si u nich nechal udělat komplet GO motoru fichtla...jednalo se o dědictví, takže to byla doložená prvodemontáž...prvních cca 1000 km to fungovalo, ale potom se porušila těsnost mezi motorovou skříní a převodovkou (velký monžství silikonu)...no skončilo to u mě...když jsem to rozhodil, tak kartery totálně do banánu...po přeměření jasně od špatného podložení při vylisovávání ložisek (to vysvětluje to hafo silikonu), dále ohnutá ojnice (důvod nelze ověřit) a co mě nejvíc pobavilo, tak ve válci s druhým výbrusem (38,5) byly kroužky na výbrus 0...tedy zámková vůle nejmíň 1 mm u téměř nových kroužků...

...dále jsem od nich koupil sadu kroužků do krku řízení na J 640...ta velká miska co jde do rámu, byla o rovných 0,5 mm včetně tolerance větší...a ten malý kroužek na brejle měl díru o 0,03 mm větší, takže na té trubce doslova plandal...tedy přepočtová vůle na kole by byla několik milimetrů a to se nebavim o rychlosti opotřebení při geometrický nekompatibilitě...ale zase je ctí, že celkem v pohodě proběhla reklamace a vše se vyřešilo k mé spokojenosti .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 18:38 | Nahoru | #40

Dzeronimo píše: Ty si děláš výbrus doma? Jestli ano tak si frajer máš li strojové zázemí.

ne válce a kliku si nechám udělat složit a seřídit si to už dovedu a líp než v servisu nějakim pučmidrátem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 19:09 | Nahoru | #41

350.632 píše: ne válce a kliku si nechám udělat složit a seřídit si to už dovedu a líp než v servisu nějakim pučmidrátem


No vidíš a já si dělám i ty válce a kliku, aspoň mám jistotu že to bude pořádně. Jinak vyrobit honovačku neni nic složitýho, stačí dvě traverzy, hromada železa, dva motory a hodně zručnosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 19:35 | Nahoru | #42
Cosmogagy> Tvůj známý je vyjímka potvrzující pravidlo. Ja jen vím, že kamarád měl potíže se zapalováním Vape, tak tam jel. Za zapalovací cívku chtěli 3000kč. Nevím jestli je to podložená informace, ale jiný zdroj mi řekl, že bere repliky náhradních dílů na jawy. Já ty repliky měl již také v ruce, ale nedal bych je ani na samosprask doma dělaný. Je to bída. Lepší to mají snad i ti turci, co podobné díly vyrábějí.
Každopádně já se poučil. Nikam již mašinu nedám. Sehnal jsem kupu vercajku a budu servisovat doma.
Je ale jen otázka času, až někdo těm šejdířům zatopí. Na každou svini voda se vaří.

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 21:36 | Nahoru | #43
Dzeronimo> cívka vape stojí necelých 1000korun to sou pěkný svině ani s prací by to nebylo tak drahý hodil bych jim tam zápalnou láhev!!!

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 21:37 | Nahoru | #44

Sojky píše: No vidíš a já si dělám i ty válce a kliku, aspoň mám jistotu že to bude pořádně. Jinak vyrobit honovačku neni nic složitýho, stačí dvě traverzy, hromada železa, dva motory a hodně zručnosti.



no vidíš ale na to zase já nemam dílnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 21:56 | Nahoru | #45

lewisss píše: redwolf> jo tak tohle je jiná.trochu blbě si to formuloval a já si to blbě přebral.k broušení hran kroužků nemám jedinou vítku.kroužky to je jasná věc.ty co dělaj výbrusy to moc nedělaj a pak se to v záběhu zadírá.ale aby někdo šmrdlal válec to je kravina.



k broušení hran kroužků .... to si děláš ale legraci.. nebo je to omyl... nebo fakt srážíš hnany na kroužkách??

Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 21:58 | Nahoru | #46
Fakt že jeo.třindu si uděláš v klidu doma. a né to dávat nějakýmu pičusovy.dyt na tom nic není.

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 22:03 | Nahoru | #47
laďa prášil> to jako není omyl.voe to ti píšou i v knize o Jawách z 60tých let,že u nově vybroušenýho válce musíš srazit hrany kanálů a hrany kroužků,to se dělá uplně normálně.páč se taky může stát že to zadřeš ani nemrkneš.podívej se na motorkrosový čízy(ty maj sražený hrany už od výroby,a že to sražení není malý).Brusič ti to udělá těsnější,ty necháš hrany,jednou to přidřeš a můžeš to dělat znova,tak to prostě je.

Upozornění pro majitele jawek, emzet

13.1.2011 v 01:54 | Nahoru | #48
Náš dědek se tlemil když sem mu popisoval tuhle diskusi, prej zabrušovali všechno čimkoliv, hlavně když se jawka posrala na závodech, rychlej záběh

Upozornění pro majitele jawek, emzet

13.1.2011 v 02:50 | Nahoru | #49
Pěkná diskuse. Nechat si zkurvit motorku za skoro pět litrů to zamrzí. Ale neboj. V životě přijdou ještě větší dardy. Já když měl Jawku a nechtěl se s tím mazat doma (bohužel nemám vytápěnou garáž ani rád zimu), tak jsem to dal do servisu k panu Růžičkovi, co sídlí v bývalé Jawě Strašnice. A s jeho prací i cenou jsem byl opravdu spokojen. Vedle toho, co jsem chtěl udělat, tak našel ještě dvě věci, co by se udělat měly. Asi mi tím nějaké peníze ušetřil, je to jeden z těch starých mazáků, doporučuju.

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

13.1.2011 v 10:00 | Nahoru | #50
Dzeronimo: trošku nechápu, proč si tady stěžuješ a neřešíš to s nimi - udělal jsi pár kravin a za to si můžeš sám. 1)- motorku jsi přebíral a sám píšeš, že jela na jeden válec - proč jsi ji teda bral? 2)-Pokud ti zaúčtovali výbrus a ten nebyl proveden (čemuž se mi moc nechce věřit), proč to řešíš tady a ne přímo s nimi? To je přece jednoznačný podvod a pokud nejsi blbec, tak se taky budeš náležitě bránit.3)-jawa se zásadně opravuje doma

Naposledy editováno 13.01.2011 16:48:02

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

13.1.2011 v 14:04 | Nahoru | #51
Cosmogagy>sakra jakto že neděláš reklamu mě?!
Dzeronimo>ty jo, tak to nasere Dřív se mě taky něco podobného podařilo a ne jednou, no jo chybama se člověk učí A po všech těch zkušenostech co s motorkama a servisama mám (v nejednom sem dělal) tak vím už naštěstí komu můžu a nemůžu věřit, ale hlavně si v podstatě cokoli složím už sám a je mě jedno jestli je to pincek nebo 150koňová motorka

Upozornění pro majitele jawek, emzet

13.1.2011 v 16:40 | Nahoru | #52
tvl hoši... k do má praxi tak k tomuhle snad nemůže mít ani komentář.... než se pustíte do rad přečtěte si dočkala

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

13.1.2011 v 16:48 | Nahoru | #53

mischa638 píše: Cosmogagy>sakra jakto že neděláš reklamu mě?!
Dzeronimo>



ty mas reklamy uz dost, a kdyz ti nazenu dalsi zakazniky tak pak nebudes mit cas na opravovani moji motorky (i kdyz momentalne zadnou nemam :-/ )

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

13.1.2011 v 18:43 | Nahoru | #54
Cosmogagy> No myslím že to nehrozí abych toho měl tolik že bych musel odříkat další zakázky

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

13.1.2011 v 19:10 | Nahoru | #55

Danielos píše: Já bych to už nepřebral. Ale kdysi jsem přebral taky zku-rvenou opravu třindy, to jsem se ještě neuměl bránit.



a jak se ted bráníš ?dej tip třeba mi to pomůže

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

13.1.2011 v 19:52 | Nahoru | #56
Hydron> Já si nestěžuji. Chtěl jsem jen upozornit ostatní, aby si dávali bacha. Mimo jiné už jsem psal, že jsem to řešil s českou obchodní inspekcí, ale ty mi řekli, že do toho zasahovat nemůžou. Jedná se prý o občasnko-právní spor. To znamená soudní řešení. Jenže to by při dnešních cenách bylo dražší než celá motorka. Jenom hodina sezení s advokátem stojí 1500kč. Já nemám prachy na to, abych to řešil touto cestou. Nevím jestli jsi si přečetl vše. Mašinu mi předal, až po zaplacení. Já žádal po vyzkoušení reklamaci a on mě s otcem doslova vyhodil.
Tomu, že výbrus nebyl hotov nemusíš věřit, ale mě přesvědčili totálně zapálené písty a jejich označení na vrchu, pod vrstvou karbonu. Mino jiné mi řekli, že museli vybrušovat na 6 výbrus v důsledku vady a já zjistil, že oba válce mají 1 výbrus. Jen tam nacpali nové pístní kroužky a válce byly olíznuté smirkovým papírem. Pročti si to všechno a pak posuzuj.

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

13.1.2011 v 20:14 | Nahoru | #57

Dzeronimo píše: Hydron> Já si nestěžuji. Chtěl jsem jen upozornit ostatní, aby si dávali bacha. Mimo jiné už jsem psal, že jsem to řešil s českou obchodní inspekcí, ale ty mi řekli, že do toho zasahovat nemůžou. Jedná se prý o občasnko-právní spor. To znamená soudní řešení. Jenže to by při dnešních cenách bylo dražší než celá motorka. Jenom hodina sezení s advokátem stojí 1500kč. Já nemám prachy na to, abych to řešil touto cestou. Nevím jestli jsi si přečetl vše. Mašinu mi předal, až po zaplacení. Já žádal po vyzkoušení reklamaci a on mě s otcem doslova vyhodil.
Tomu, že výbrus nebyl hotov nemusíš věřit, ale mě přesvědčili totálně zapálené písty a jejich označení na vrchu, pod vrstvou karbonu. Mino jiné mi řekli, že museli vybrušovat na 6 výbrus v důsledku vady a já zjistil, že oba válce mají 1 výbrus. Jen tam nacpali nové pístní kroužky a válce byly olíznuté smirkovým papírem. Pročti si to všechno a pak posuzuj.



to ten největší lempl amatér udělá líp kde toje?

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

13.1.2011 v 20:14 | Nahoru | #58
jak se ten servis jmenuje?

Upozornění pro majitele jawek, emzet

13.1.2011 v 21:29 | Nahoru | #59
Je to napsaný v úvodu, Luka nad Jihlavou, Auto-moto Láník. Já mám tuchu že už jsem taky slyšel ne moc dobré reference a to nemám Vysočinu za barákem.

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

14.1.2011 v 18:51 | Nahoru | #60
Dzeronimo> kousek od tebe je solidní servis ve Velkém Meziříčí naproti starému Kablu. Ti kluci tam tuším mechaničili i meziříčským silničářům. je to JAHODA MOTO
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist