globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Upozornění pro majitele jawek, emzet
12.1.2011 v 15:06


Naposledy editováno 16.07.2017 22:43:10
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 15:23 | Nahoru | #1
Já bych to už nepřebral. Ale kdysi jsem přebral taky zku-rvenou opravu třindy, to jsem se ještě neuměl bránit.

Tak snad aspoň jim takhle odlákáš zákazníky.

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 15:26 | Nahoru | #2
No ty vole bohužel i tací se najdou
Pak si dej motorku do servisu... s tohodle už mě vyléčili v Suzuki Přerov. To nad tim radši strávím víc času sám s manuálem

E: písmenko

Naposledy editováno 12.01.2011 15:26:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 15:34 | Nahoru | #3
Pokud máš s nima písemnou smlouvu o tom co jsi chtěl opravit a předávací list o ukončení opravy. Tak bez problému reklamace či soud. Ale připrav se na to,že se to potáhne delší dobu.

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 15:53 | Nahoru | #4
a ty si to neumíš opravit sám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 15:57 | Nahoru | #5

PEPAFJR píše: Pokud máš s nima písemnou smlouvu o tom co jsi chtěl opravit a předávací list o ukončení opravy. Tak bez problému reklamace či soud. Ale připrav se na to,že se to potáhne delší dobu.



tak zadani asi bylo ze to spatne jede.. na coz oni budou kontrovat ze vymena krouzku je ta spravna oprava a to jak to jelo a jestli to ted jede hur uz nikdo neprokaze...

Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 16:07 | Nahoru | #6
Tak to skutečně potěší... Jelikož mám taky 640-1, tak mě docela zajímá, čím to tedy skutečně bylo.

Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 16:09 | Nahoru | #7
to je problém a starý díly taky nedaly .tady poblíž přijel pán s Oktávií chtěl vymněnit vejfuk novej díl mněl v kufru.tak namontovli a jenom práce stála 8 TISÍC

Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 16:15 | Nahoru | #8
Umím si opravit mnoho věcí na mašině, ačkoliv mám omezené vybavení. Ty si také vše neuděláš ne? Nebo si děláš výbrus doma?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 16:17 | Nahoru | #9
Ty si děláš výbrus doma? Jestli ano tak si frajer máš li strojové zázemí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 16:22 | Nahoru | #10
assassin> Prokázat by se to dalo. Byl tam i můj otec, který má motorky také rád. Tu motorku zkoušel také. Když jsem jel na motorce tam, tak frčela na oba válce, a jen byla líná do kopce. Po jejich "opravě" jela na jeden a měl jsem pocit, že se budu muset odrážet ještě nohama.

Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 16:35 | Nahoru | #11
Ty voe co to tam u vás máte za ZMRDY. Člověk jenom žasne,že takový firmy můžou ještě fungovat.

2 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 16:37 | Nahoru | #12
No výměnu pístních kroužků a lehký přebroušení válce papírem bych chápal, ale nepíšeš jestli ti naúčtovali pouze kroužky a výměnu, nebo i nějakou jinou práci a materiál týkající se závady. Mašinu která jede na jeden válec bych hlavně vůbec nepřebíral, těžko pak taky poznáš jestli má na jeden hrnec lepší výkon....

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 16:40 | Nahoru | #13

Dzeronimo píše: assassin> Prokázat by se to dalo. Byl tam i můj otec, který má motorky také rád. Tu motorku zkoušel také. Když jsem jel na motorce tam, tak frčela na oba válce, a jen byla líná do kopce. Po jejich "opravě" jela na jeden a měl jsem pocit, že se budu muset odrážet ještě nohama.



no v pripade nakyho sporu je to ze tvuj tatik rekne ze pred opravou jela lip celkem nic moc dukaz. kazdopadne pokud po oprave motorka jede na jeden valec tak bych to samo neprevzal...

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 16:40 | Nahoru | #14
aspon ses poucil ne?nebylo lepsi shodit valce,koupit pistni sady a udelat si jen ten vybrus?je to levnejsi a vis na cem jses ja jsem mota taky nemel nikdy v servisu-neni duvod prece

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 16:52 | Nahoru | #15

redwolf píše: No výměnu pístních kroužků a lehký přebroušení válce papírem bych chápal, ale nepíšeš jestli ti naúčtovali pouze kroužky a výměnu, nebo i nějakou jinou práci a materiál týkající se závady. Mašinu která jede na jeden válec bych hlavně vůbec nepřebíral, těžko pak taky poznáš jestli má na jeden hrnec lepší výkon....



Sorry možná neznám všechno ale co jako má za smysl šmirglem brousit válec?těžko asi něco srovnáš natož něco spravíš.vydřený písty a oválnej válec těžko srazíš šmirglem.podle tý ceny tipuju že pánové v servisu berou 4000 za hodinu práce.

Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 16:52 | Nahoru | #16
a co motorka už opravena? a čím to bylo že nejela?

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 16:57 | Nahoru | #17

Sorry možná neznám všechno ale co jako má za smysl šmirglem brousit válec?těžko asi něco srovnáš natož něco spravíš.vydřený písty a oválnej válec těžko srazíš šmirglem.podle tý ceny tipuju že pánové v servisu berou 4000 za hodinu práce.



Nevim jestli sem sám, ale pokud sem měnil jen prasklej nebo zapečenej kroužek a válec nebyl vysloveně poničenej, vždycky sem ho lehce přebrousil aby si kroužky líp sedly. Neni to z mý hlavy ale rada 77 letýho motorkáře, kterej jezdil motokros na jawkách když většina z nás ještě srala do plen. Tím ovšem nepopírám že je to prasečina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:00 | Nahoru | #18
redwolf> jo tak tohle je jiná.trochu blbě si to formuloval a já si to blbě přebral.k broušení hran kroužků nemám jedinou vítku.kroužky to je jasná věc.ty co dělaj výbrusy to moc nedělaj a pak se to v záběhu zadírá.ale aby někdo šmrdlal válec to je kravina.

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:04 | Nahoru | #19
Asi sem to fakt blbě napsal,ale pokud už mašina běžela, stejně blbě poznáš co tam kdo brousil.... Možná bych se taky zaměřil co se týká výkonu na ty pěkný výfuky, když se tam daly tak to možná jelo pěkně, ale olej dělá svý..

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:05 | Nahoru | #20

mr.mickey píše: No ty vole bohužel i tací se najdou
Pak si dej motorku do servisu... s tohodle už mě vyléčili v Suzuki Přerov. To nad tim radši strávím víc času sám s manuálem

E: písmenko

ehm jenom tak pro zajmavost co je špatneho na suzuki přerov ja sme teda byl jenom jednou podivat se na helmu ale kdybych nekdy nejakou tu SUZUKI měl tak at vím

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:14 | Nahoru | #21

redwolf píše: Asi sem to fakt blbě napsal,ale pokud už mašina běžela, stejně blbě poznáš co tam kdo brousil.... Možná bych se taky zaměřil co se týká výkonu na ty pěkný výfuky, když se tam daly tak to možná jelo pěkně, ale olej dělá svý..



Já už měl taky spoustu blbejch skušeností s brusičema.nevím jak to dělaj ale většinou to fakt po výbrusu jede hůř.kámošovo 350 634 jela jak prase.nebyla ještě broušená.pak jí udělali kliku a výbrus a bylo po prdeli.od tý doby to prostě takhle nejelo.dneska co používaj a dávaj lidem za matroš do motorů to bych blil.písty kterejm vyskakujou zámky,písty který po ujetí 3000 km maj na čepu 1,5mm vůly to je fakt mazec.dneska je to fakt těžký narazit na dobrý zboží.

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:18 | Nahoru | #22
Poslední jawku sem měl rozebranou před 15ti lety tak s kvalitou materiálu dnešní zkušenost nemám, poslední co sem dělal byla čtyřka, a dal sem do ní zkrácený písty z osmy jelo to krásně a žralo ještě líp, kam se na mě serou v servisu, ty písty sem zkracoval rozbruskou

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:21 | Nahoru | #23
redwolf> já naposled experimentoval s hlavana,dali sme na 350 hlavy z 250 dvouválu.bohužel to nevydrřelá klika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:24 | Nahoru | #24
redwolf>No jo já se na mašinu těšil, mimo jiné chtěli prvně finanční vyrovnání. Jinak vykázané je nastavení motocyklu a kompletní výbrus. Dával jsem tam nový regulátor napětí měsíc před opravou. Objednával jsem ho z VAPE z Kroměříže. Měl zlatou barvu. Přebírám mašinu a je tam stříbrný. Nebyli schopni mi to vysvětlit. S kompletním výbrusem třindy se dnes vmáčknete do 3200kč, 300kč nastavení (ptal jsem se v autorizovaném servise jawa v Praze ve Strašnicích a i jinde, je už v tom i práce, výbrus jednoho váce vychází na 600kč) a stále někde lítá 1000kč. Ten vybrus vykázali kompletní - měla být nová pístní sada. Mimo jiné mi svině tvrdili, že válce mají vadu a museli je prý vybrousit až na 6 výbrus. Po důkladném změření a přiměření jiných pístů jsem zjistil, že oba válce jsou na 1 výbrusu. Teď už nadělám hovno.

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:25 | Nahoru | #25
Já si myslim že tu mojí úpravu taky nakonec něco nevydrželo, ale to už sem asi nebyl majitelem, ale ten pocit že třiapůle jede 145 byl v tý době krásnej, i když ne každej měl tu odvahu se zkusit zabít

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:30 | Nahoru | #26

redwolf píše: Já si myslim že tu mojí úpravu taky nakonec něco nevydrželo, ale to už sem asi nebyl majitelem, ale ten pocit že třiapůle jede 145 byl v tý době krásnej, i když ne každej měl tu odvahu se zkusit zabít



Počkej jak a kde si skracoval písty?Jaký to mělo účel?

Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:35 | Nahoru | #27
Dzeronimo Pokud měla být vyměněná celá sada a nebyla (psal si že byly starý písty), vůbec bych to neřešil a pohrozil majiteli servisu žalobou, zakázkovej list ze servisu určitě máš, ten regulátor asi nevyřešíš, jen se mrkni jestli ti tam neprdli dynamo, když vrčí na jeden, klidně bych tomu věřil

(reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:38 | Nahoru | #28
Dzeronimo> Hele jak ty to tam máš?máš tam normální kondíky,klasický dva nebo jak to tam je.já do těch novejch modelů nevidím.

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:38 | Nahoru | #29
cece tak to je nemile... stat se to mne tak jim tam udelam dobry vitr... (i kdyz by si z toho asi hovno delali... priste zkus TK Moto TADY udelaj ti z jawy slusnou raketu, zalezi jen na tom kolik do toho budes chtit dat

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet

12.1.2011 v 17:40 | Nahoru | #30
lewiss
Písty sem zkracoval na koncích zhruba o tři milimetry, účel to nemělo žádnej, jen kámoš měl z osmičky a mě se nechtělo kupovat nový,když sme to prvně složili a protočili motor ( naštěstí jen nakopávačkou) písty tloukly o kliku Tak se zkracovalo až máša začala šlapat, zřejmě sme trošku k lepšímu změnili časování otevření kanálů a jelo to podstatně líp
O záměru zlepšit výkon sem ani neuvažoval
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist