globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič
Kdysi jsem tu jedno téma už založil, ale teď mám konkrétní problém, nebo spíš dotaz.
V manuálu je popsané nastavení jednak pomocí povolení nebo přitažení pružiny a jednak pomocí dvou šroubků nahoře a dole u tlumiče.
Pokud jsem to správně přelouskal, spodní by měl být na něco ve smyslu , jak se bude rychle vracet tlumič při propružení, a horní by měla být nějaká komprese, nebo tlak v tlumiči či co.
Tohle by byla jedna věc, pokud je to správně,je to skvělý, pokud sem tu napsal kravinu, prosím opravte mě pánové.
Další věc je nastavování pomocí "clicks". Na standart je to Rebound 11 a Compression 8 clicks. Teď k dotazu. Počet kliknutí je od zataženého šroubku na Hard?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič

11.1.2011 v 14:44 | Nahoru | #1

mr.mickey píše: mari> NO on s tim jezdil tak pul sezony, ale podle všeho málo, jen semtam na nejakej okruh.Záleží jestli nekecal.Já sem s tím jezdil rok a půl.
Jinak vidle jsou uplně hotový, jdou hodně ztuha.Řekl bych že už tam neni moc oleje, takže novej olej a gufera



"vidle jdou z tuha" co si pod tim mam představit?Jdou ztuha stlačit, nebo se ztuha vrací?Nebo v nich dokonce něco dře?To bys je musel vyndat a zkusit každou zvlášť, abys měl jistotu, že jde něco nestandartně a jaká přesně...
Nedostatek oleje by se dle mě projevil spíš tim, že by šly moc z lehka a nedostatečně tlumily...

Každopádně s tou z. centrálou to nemá skoro určitě spojitost, jen mě trošku vrtá hlavou, po shlédnutí tvého profilu, pokud sis teda busu rozebíral takhle do šroubku sám,že jsis toho nevšiml a třeba jednotlivý díly nezkontroloval(což já vždy preventině dělám, když něco rozebírám)...

(reakce na) Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič

11.1.2011 v 14:58 | Nahoru | #2
mari> centrál jsem tehdy nechal na pozdějc, neměl jsem klíč a nechtěl jsem to okousat. A o vidlích vím už od doby co sem ji koupil, jen teď chybí prachy zase když byly prachy, tak nebyl čas. Ty vidle jdou hodně špatně stlačit, a mám pocit, že v nich něco dře.Když jsem je měl dole, dělaly to obě. Určitě nebudou v pořádku, když jsem seděl a jel na jiné, chodilo to naprosto jinak.
Tenkrát bylo blbý to, že sem to dělal v malé garáži bez topení, takže jsem udělal co bylo v plánu a zbytek nechal do lepších podmínek. Teď bych to chtěl dodělat, protože je k dispozici velká dílna kde je teplo a dá se tam pořádně dělat.
Ještě mě čekaj ventily, brzdy a právě ten blbej podvozek.
U druhé busy taky přední vidle, a asi bude někde nějaká drobnost v přísunu paliva.
V teple a v klidu se dělá hend jinak

Naposledy editováno 11.01.2011 15:10:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist