paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2016 v 15:30 | Nahoru | #1921
Jo a ten zámeček na helmu mám taky je to zbytečná kurvovina to šlo hned dolů .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2016 v 17:56 | Nahoru | #1922
trevis-pastrava> No myslím že bude stačit tam dát lapač jisker který to trochu utlumí a nikdo nemůže nic namítat.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2016 v 18:19 | Nahoru | #1923
Tady jde víc o to , že oni maji přípravek který strkají dovnitř pokud jim výfuk projde tak je nevyhovující (je to taková tyčka)

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2016 v 18:39 | Nahoru | #1924
No ten lapač jisker je sítka které je namontovaná ke konci výfuku tudíž zabrání zasunutí čehokoliv dále do výfuku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2016 v 19:01 | Nahoru | #1925
TangoBravo> jj tak to je ono to mám i já ,ale nevědel jsem že je to i na jiskry mi to tlumí zvuk aby to splnilo zvukový limit pro EU aby tam mohl mít ten štítek

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2016 v 19:59 | Nahoru | #1926
trevis-pastrava>
A ty mas jaky vyrobce vyfuku, ze mas homologovany.
Nechces prodat ?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2016 v 20:23 | Nahoru | #1927
Nech si vyrobit u firmy RP nejsou tak drahé a maji štítek

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2016 v 06:16 | Nahoru | #1928
trevis-pastrava>
Ty jsem uz drive kontaktoval a hlavne jsem se ptal zda maji homologaci.

Odpoved:
Bohužel ne , bude ale mít vyjimatelný db killer , užívání v CR bezproblematické , STK tak 50/ 50 … možnost jednoduché regulace hlučnosti a průběhu krout . momentu , příjemný dunivý zvuk … po montáži výfuku bude moto hlavně živější v nízkých a středních otáčkách….





Naposledy editováno 25.11.2016 06:20:22

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2016 v 06:50 | Nahoru | #1929
jj přimo tohle tam mám plus štítek kde je vyražené E a to začli dávat nedávno

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2016 v 07:56 | Nahoru | #1930

trevis-pastrava píše: jj přimo tohle tam mám plus štítek kde je vyražené E a to začli dávat nedávno



Na jaké moto to máš namontované ? CRF250L ?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2016 v 11:27 | Nahoru | #1931




1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2016 v 11:28 | Nahoru | #1932




(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2016 v 11:40 | Nahoru | #1933
trevis-pastrava> To máš usekly ten origo držák SPZ? A jak řešíš její osvětlení. Potažmo kam jezdíš na technickou

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2016 v 15:09 | Nahoru | #1934
na držáku jsem zachoval stupen jak má být a osvětlení je dioda mně to nenapadlo okopíroval jsem to podle japonca na youtube

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.11.2016 v 20:52 | Nahoru | #1935

nokia321 píše: Jak koukám na různá videa, tak Čecháčky pěkně šulej..
Varovné blinkry nejsou a teď jsem zase objevil něco co nemám.
Krytka zámku vložky pro přilbu,máte to tam?












video -- zde
2:07



krytku mam taky, možná ji máš urvanou, kupoval si ojetou?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.11.2016 v 20:55 | Nahoru | #1936
komplet výčet změn u modelu 2017. Vyšší výkon, někde píšou o jednoho, jinde o 2 koně, je dosažen zřejmě jinou ECU a o 2mm širším difuzorem vstřiku.

http://www.hondaprokevin.com/2017-honda-crf250l-review-specs-motorcycle-dual-sport-bike-crf-250-l

Naposledy editováno 28.11.2016 12:43:16

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.11.2016 v 21:51 | Nahoru | #1937
má to byt 1,4 kw což by mělo byt trochu znát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2016 v 10:43 | Nahoru | #1938
SuperSic58>

Já kupoval lehce jetou. Je to možné, že to někdo urval, zkusím to někdy vyfotit, nevypadá to utržené.
Po úpravě airboxu (zvětšený průtok - hadice od turba), KN filtru, zatím odpojení PAIR, přidání vstřiku paliva jede pionýr celkem dobře.
Zvedl se kroutící moment, je to cítit.
V současné době musím ještě pořešit výfuk. Myslím si, že tím ještě trochu krouťák naženu a pak už nebude co vytknout.

Vím jen o ARROW, nevíte o jiném HOMOLOGOVANÉM pro ČR?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2016 v 12:51 | Nahoru | #1939
nokia321> tady je na ten Dominator, cena velmi zajímavá, ale co sem slyšela čet, tk je to dost dodo...

http://www.vyfuky-dominator.cz/crf250l.html

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2016 v 15:16 | Nahoru | #1940
SuperSic58>

Dominátor tady prodává jeden kolega z fora, ale já ho díky nehomologaci nechci.
Dnes je tak idio..ká doba, že do někoho napálím, zjistí že tam je něco nehomologovaného a budou se po mě vozit..

Naposledy editováno 04.12.2016 15:41:21

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2016 v 21:18 | Nahoru | #1941
Úprava tlumiče výfuku Honda CRF 250 L/M.
Delší dobu mi ležel v hlavě přidušený tlumič i výkon motoru CRF 250 L. Po shlédnutí videa na youtube jsem se rozhodl že vyndám katalyzátor - hlavní brzdu výkonu motoru z tlumiče výfuku.
video :

Na ebay.co.uk jsem koupil jetý tlumič výfuku. Váha neupraveného tlumiče je 5,6 kg. Rozřízl jsem ho karboflexem na dva díly a částečně naříznul přívodní trubku. Následně jsem nůžkama vystříhal a vylomil katalyzátor. Do prostřední přepášky jsem vyvrtal navíc díru pr. 15 mm / je to přímo proti výstupní trubce /. Po následném celkovém zavaření a nastříkání sprejem černou matovkou na výfuky jsem tlumič namontoval. Váha tlumiče po úpravě je 4,5 kg.






























1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.11.2016 v 05:54 | Nahoru | #1942
ehnd>
Super, takovou úpravu jsem chtěl udělat
Ale nesehnal jsem náhradní výfuk.
Jak je na tom zvuk a výkon po úpravě?

Na arrow.it píšou, že původní váha výfuku je viz foto.
Zřejmě vážili tu lehčí verzi, buď se šroubovacím koncem, nebo bez jako máme v ČR.
Ty jsi měl to zadní čůro sundavací ?







Naposledy editováno 29.11.2016 06:11:22

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.11.2016 v 09:26 | Nahoru | #1943
Když jsem kupovala crf250L nebylo u ní vůbec žádné nářadí. Trochu mě to překapilo, jelikož šlo o novou motorku, ale řekla jsem si, že stejně i u trumpety jsem ty stávající čínský shity hnedle měnila za lepší a neřešila jsem to. Jenže teď bych si nářadí ráda poskládala a tak bych ocenila radu, co všechno tam dát, abych nevozila hovadiny a nechybělo něco.

V druhém kroku bych se chtěla optat, zda někdo z vás nemá zkušenosti s hondou tornado. Je to taková rozvojová, levnější verze CRF205L a méně emisema okleštěná verze, (rozdíly zde) která se v Evropě neprodává, zato ji najdete v marockých půjčovnách. Jelikož tam v lednu jedu a beru si ji a od arabů očekám vše, jen ne, že budou mít v cajku nářadí, raděj bych si vzala svoje. Tak mě zajímá, jestli nevíte, než se začnu plazit po zahraničních fórech, jaké by tam mohly být rozdíly co do použitých věcí.

Přivítám i jakékoliv rady, co by bylo vhodné nabalit do toho Maroka pro motorku. Ne, že bych si věci uměla všechno opravit sama, ale musím na to mít vercajk, ruce už se najdou.

Naposledy editováno 29.11.2016 09:26:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.11.2016 v 17:45 | Nahoru | #1944
nokia321> Výfuky jsou na ebay průběžně na prodej, poslední dva posílali do ČR. Já ho měl z Británie, v neděli večer jsem ho objednal a ve čtvrtek v poledne jsem ho držel v ruce / přepravce DPD /. Platil jsem i z dopravou 2.590,- Kč předem.
Je stejnej jako na CRF prodávanejch u nás 2014 -2015. Výstupní trubka natvrdo přivařená, uvnitř žádný sejtko. Vážil jsem ho na klasické digi váze.
Žadný měření jsem kvůli zimě nedělal, vidím to aš tak na jaře.
Na volnoběh má hlubší zvuk o proti původnímu o něco málo hlučnější. Ale jak tukneš o plyn tak otáčky lítaj nahoru jako třeba na mx nebo ostrým enduru.
To před úpravou bylo úplně jiné. Zvuk je proti seriji silnější, myslím si že na KT to ještě projde.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.11.2016 v 18:40 | Nahoru | #1945
ehnd>
No vidíš to, kdybych se nebál ho v cizině objednat, že budu platit nehorázné peníze (clo atp), tak bych ho hned objednal.
Za upravený viz foto bych i 4.000,- býval dal.

Naposledy editováno 29.11.2016 18:58:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.11.2016 v 22:17 | Nahoru | #1946
JeckyllHydova> nářadí
Nejmenší gola s ráčnou a nastavcem, oříšky 8, 10, 12, 14
Očkový 17 a asi 24 na obě osy kol
Malý plochý a střední křížový PH2 šroubovák
Imbusy 4, ,5 a 6
Kombinačky nebo malé sikovky
Svíčák nejspíš dlouhý tenkostěnný 16
Stahovací pásky, izolačka, kus drátu a kabelu
Jestli umíš přezouvat, tak dvě montpáky, lepení a náhradní duše
Náhradní lanko s navlikaci koncovkou, packu brzdy a spojky.
Metr pivní hadice, kdyby došel benzín
Pri přebírání motorky koukni na destičky. V tom prachu a písku docela mizí

Pokud vás jede víc, tak si to rozdělte, ať to netaháte všechno každý zvlášť.. V Maroku je fůra prskoletů a v každé vesnici opravář se základním vercajkem.

Naposledy editováno 29.11.2016 22:19:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2016 v 08:20 | Nahoru | #1947
vilemx> Díky, hlavně mi šlo o to nářadí, protože netuším jaké jsou na tom použité klíče.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2016 v 09:23 | Nahoru | #1948

JeckyllHydova píše: vilemx> Díky, hlavně mi šlo o to nářadí, protože netuším jaké jsou na tom použité klíče.


Honda používá 8, 10, 12 a 14. Přední osu tipuji na 17 a zadní nejspíš 24 - tady záleží na průměru osy, ale 250 by už mohly mít dospělý rozměr. A potom imbusy 5 a 6. Kupodivu u nás nejpoužívanější klíč 13 na Hondě není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2016 v 22:04 | Nahoru | #1949
JeckyllHydova> Vezmi si sebou duši do předního kola 21", do zadniho se v nouzi nechá použít /mám to vyzkoušený/, opačně to nejde. Klíče na předek 12mm ořech nebo plochý, na osu 17mm stačí plechové očko, je lechké. Na zadek plechové oko 24 mm.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2016 v 22:39 | Nahoru | #1950
ehnd> Také díky, s duší počítám, tu vozím i na bezdušovém tigrovi. Tuhle fintu už mi prozradili.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist