globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX10-R 2008
 
3.10.2007 v 21:41
Pokud nekdo znate info o vykonu hmotnosti, prosim uvadejte.
Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 16:49 | Nahoru | #151
zx10er>jezdil sem na všech litrech a proto mám suzuki. tak největší plus je podovzek u suzuki....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 16:56 | Nahoru | #152
zx10er> ok v poho, mám SRADa 750 už něco pamatuje, ale tahle motorka mě naučila pořádně jezdit... :) chtěl bych něco mladšího buď GSX-R 1000 K3/K4 nebo GSX-R 750 K4/K5...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 17:01 | Nahoru | #153
BK>Nevim, treba máš pravdu, ja suzu jezdil jen kdysi davno.
ALe ted řešíme model zx10r 2008 vs suzuki K7/8.
Muzeme se jen opřít o papirove hodnoty, ktery jsou u kawy slušný.
Ale každýmu vyhovuje něco jineho, zaleží na zkušenostech rozměrech a hmotnosti jezdce atd. Taky na to co od toho očekává. Jestli je tavič nebo cestovatel, jak často líta na okruhu.
Zx10r/05 i 06 porazila suzuki k5 i k6 na okruhu alepson podle casopisu motocykl, ktery cerpa informace z nejakeho nemckeho originalu- mottard asi.
zx10r/07 uz to s k7 prohrala na cele čare.
Ale zx10r/08 je uplne jinej motcykl, a k8 je stejneá jako k7.
Myslim si že asi bude nejlepší tak přislušná novinka pro dany rok. Suza vůči kawě to ma o rok posunutý.
Takze se muzeme tesit na k9.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 17:03 | Nahoru | #154
Flyer>co jsem se bavil s lidma tak je prej 750 lepsi nez litr, ale nevim to mi tvrdili ti, co mají 750.

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 17:06 | Nahoru | #155
zx10er> No jo, 750 ti víc odpustí... na litru stačí sebemenší chyba a nemusí to dopadnout dobře... Škoda, že se Kawa vyprdla na ZX-7...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 17:07 | Nahoru | #156
zx10er>Kawa je silnější a tvrdší ale na silnici si víc dovolíš se suzou, na okruhu to je něco jinýho to je jasný, tam bych volil kawu, ale kolikrát se tam čoek dostane do roka, že jo.

Flyer> 750 K4 mám, je to dobrý kompromis mezi přechodem, ale furt tomu chybí ta potencionální špička litru, kdyby ti je někdo dal obě do ruky a mohl sis vybrat jasně vezmeš litr, mají skoro tu samou hmotnost a litr má navíc krouťák a koně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 17:11 | Nahoru | #157
BK> jezdil jsem na GSX-R 1000 K6 a jelo to jak kráva... a padala úplně sama do zatáček, nemusel jsem skoro vysedat, jenom toho plynu jsem se bál, že když tomu v náklonu naložím, tak mě předběhne zadek...

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 17:13 | Nahoru | #158
Flyer>Tak to se mi stalo asi 2x ze začátku, ale nic extrémního, když tam dáš dobrou pneu tak to drží jako pras.e

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 20:04 | Nahoru | #159
BK>To máš pravdu na kawu se musi opatrně. Na silnici je dobra jen za optimalních adhezních podmínek. Mockrát mě ošklivě ulítla, naštěstí to odnesly jen prodřené boty.
Zadek u kawy je extrémně tvrdej, chtelo by to asi vždy vyzkoušet celou litrovou řadu všech zanček pro příslušnej rok a rozhodount se. Ale ne se jen chvíli povozit, ale testovat alespoň týden.

Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 01:33 | Nahoru | #160
zx10er: ja podvozek nikdy neresil, zadek mam taky hodne tvrdej, ale mam pruzinu uplne stlacenou dolu, to bude asi ono :)

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 02:42 | Nahoru | #161
už jste viděli tohle?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 02:53 | Nahoru | #162
diky nevidel :)

but on the track its going to be a new king :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 03:03 | Nahoru | #163
hned sem si myslel, že budeš mít radost. :)

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 09:47 | Nahoru | #164
QuentinUW>už jú chcu a hned! Budu s ní lítat po obejváku :shy: :P :P :shy:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 10:05 | Nahoru | #165
Bubrak ZX10R>jojo, tohle je z Kataru. Byl tam můj šéf společně s Frantou Gorczycou a jejich poznatky jsou takové, že nikdy nebyli novináři více nadšení!!! Prý si všichni jenom libovali a nenašli nic, co by mohli vyloženě pomluvit!!! Celkové hodnocení - všichni byli nadšeni! :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 16:39 | Nahoru | #166
Michal R10>Michale, kdy zaktualizujete ten kawa web? Dělas to ty za kawu nebo nejaký jiný kolega?

A ten Katar, nezaslechl jsi neco vic? Konkretne jak to jede jak se to zveda top speed. Jak to sedí brzdí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 16:49 | Nahoru | #167

zx10er píše: Michal R10>Michale, kdy zaktualizujete ten kawa web? Dělas to ty za kawu nebo nejaký jiný kolega?

A ten Katar, nezaslechl jsi neco vic? Konkretne jak to jede jak se to zveda top speed. Jak to sedí brzdí?


Jo pripojuju se k dotazu. Porad to ma limit tacho na 299? Diky. :)

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 17:00 | Nahoru | #168
zx10er>v tomhle zklamu... web na starosti nemám... :) Na všechny tyhle otázky jsem slyšel jenom to, že ta motorka je perfektní a že lidé a novináři, kteří se toho testování zúčastnili, se shodli na tom, že nikde není žádná chyba nebo výrazná slabina! Brzdy jsou přepracované, protože model 06 a 07 nebrzdil. Kotouče mají teď 310 mm oproti 300 mm a jsou o 0,5 mm užší než na 07. O tom tachu nevím, ale nepředpokládám že by měnili něco na tom, že se to zastaví na 299...

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 18:18 | Nahoru | #169
Bubrak ZX10R>Pokud to bude mít 200 kobyl, mohlo by to jet výrazně přes 3 kilča.
Hlavne aby to 300 a tacho nezaclo omezovat jako omezovač otáček.
Tobě bubraku to jede furt dál že? ukazuje 299 a otáčky rostou? Vim, ze jsem to tady na fóru řesili kdysi a že nektere motorky proste na 299 chcipnou.
Ale prej na to exituje elektornicky kit aby to nic neomezovalo a ukazovalo > 300.
ZX12 se 190 naporem mela napsano v techničáku 308Km/h. Moje zx10r/05 mela 295.
No uvidíme. Ja jsem dost velkej, nikdy jsem se poradne za kapotaž neslozil, takze můj rekord cca 296 :(

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 18:31 | Nahoru | #170
zx10er: jojo otacky rostou a i mam takovej pocit jako ze to zrychluje :D :D v prepoctu sem jel asi 312, ale ted sem prisel na to ze se 180gumou mi to min premeruje, takze pak se 190 by to ukazovalo asi vic a tech 330 co mi rikal prodavajici by to melo dat (tacho samo), i prave si myslim, ze ted to nejelo uplne nejlip, musim to trochu dat do udrzby :)

jinak v TP mam taky 295, tys mel 05 takze stejna motka

200 koni by melo dat 350 ne? :D tusim s 06 bylo na youtube video jak jede v prepoctu asi 333, tam mi prislo ze ten prevod je trochu jinej (na 5 v cervenym mel tusim 300, ja mam myslim 290, v omezovaci sem to nezkousel - EDIT: ale vlastne to odpovida zas ty gume teda :D )

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 18:36 | Nahoru | #171
Bubrak ZX10R>180 ma vetsi obvod nebo ne? Myslel, jsem ze 190tka je vyšší. Pak by to se 190tkou ukazovalo méně.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 18:43 | Nahoru | #172
zx10er: 180 je uzsi a pri stejnem pomeru k vysce (180/55 jako 190/55) je tedy kolo mensi a ma mensi obvod. Pri stejnych tockach kola jedes pomaleji, ale tacho ukazuje stejne.

Takze je to uplne naopak nez sem psal, premeruje to vic. :lol: Tak zpatky na stromy. :cool: Pokud sem se v tom jeste nejak jinak nezamotal teda..... coz se mi obcas stava, ze se zamotam na druhou a nevim pak kde sem vubec. :lol:

edit: ale je teda divny, ze mi to na sprintech premerovalo malo, tacho asi 235 a radar 228, tak sem si rikal ze ta moje puvodni myslenka i tomudle odpovida

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

13.12.2007 v 19:43 | Nahoru | #173
Bubrak ZX10R>Bubrak ZX10R>Ono záleži i na vzorku. Kdyz mas sjeto je to cca o cm nižši.
No na sprintech, kdyz te merili, tak otazka je jestli jsi porad sledoval tacho nebo jestli to jeste zrychlovalo. No to je jedno.
Ale 330 zx10r/04/05 to bych se divil.
Jses postavy střední či větší? Schováš se za plexi? Ja mam 187/100 + - .
Nikdy jsem nechtel bejt prcek, ale co se týče motorek zavidim lidem co maj 170cm a tomu odpovidajici vahu.

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 09:02 | Nahoru | #174
zx10er>zdarec... koukněte se na tohle... myslím, že to mluví za vše...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 09:17 | Nahoru | #175
super 211 na 2ku :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 09:43 | Nahoru | #176
Bubrak ZX10R>té motorce se fakt chce... :) teď tady čtu test od MCN a testovací pilot píše, že se tomu chce pořád na zadní a že se mu třepaly ruce ještě 20 min po jízdě, ale že je to přesně to, co by měly litrové biky dělat... :D (a s tím já naprosto souhlasím).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 10:04 | Nahoru | #177
Michal R10>>
Jojo presne. *yes* :)

Tech 211 podle me na 2 neni konecna, ten omezovac to jen lizlo, ja mel 208 az kdyz sem to v nem chvilku dusil, spis to bylo tak 205-206, pak tam jednou skocilo 208, a nechal sem to oddychnout. :lol:

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 10:14 | Nahoru | #178

zx10er píše: Bubrak ZX10R>Bubrak ZX10R>Ono záleži i na vzorku. Kdyz mas sjeto je to cca o cm nižši.
No na sprintech, kdyz te merili, tak otazka je jestli jsi porad sledoval tacho nebo jestli to jeste zrychlovalo. No to je jedno.
Ale 330 zx10r/04/05 to bych se divil.
Jses postavy střední či větší? Schováš se za plexi? Ja mam 187/100 + - .
Nikdy jsem nechtel bejt prcek, ale co se týče motorek zavidim lidem co maj 170cm a tomu odpovidajici vahu.


Jo ten vzorek mas samozrejme taky pravdu, je to spis ale min, vzorek mas tak 6mm na novy gume, kdyz beres teda prumer, tak pak jo. :)

S tema sprintama to jeste proverim, tam uz v cili neni co na praci a tacho se da sledovat v poklidu. Samozrejme v cili drzi clovek jeste chvilku plnej,takze to zrychluje, ale ten moment prujezdu cilem tam proste bylo tech 235-240.

S tou max jeste uvidim, vycistim filtr a zkusim to s ladakem a s orig laufem.

Postavy sem 178/82, tak spis mensi, za plexi se schovam tak z pulky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 11:05 | Nahoru | #179
Michal R10>Muzes sem hodit odkaz ne ten MCN test? Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 11:14 | Nahoru | #180
Bubrak ZX10R>Ja mel 207 na sve zx10/05, bylo to snad s omezovacem, ale uz to netahlo. Dvojka tak do 195. Ale 08micka je jinej stroj ma peak v 12500 tam to asi ma smysl tocit.
Jinak z 211 na dvojku nejsem vůbec nadšenej, myslim, ze řikali ze kvalty zkratěj. Hlavne aby byla kratší jednička! Na tom videu na jednicku vůbec nejel nebo ano?
Jednicka byla u 04/05 neunosne dlouha, dokonce mě na prvních 50 metrech vykouřil banďour 1250, z čehož jsem tri dny nespal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist