paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX10-R 2008
 
3.10.2007 v 21:41
Pokud nekdo znate info o vykonu hmotnosti, prosim uvadejte.
Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 17:07 | Nahoru | #1
zx10er>Kawa je silnější a tvrdší ale na silnici si víc dovolíš se suzou, na okruhu to je něco jinýho to je jasný, tam bych volil kawu, ale kolikrát se tam čoek dostane do roka, že jo.

Flyer> 750 K4 mám, je to dobrý kompromis mezi přechodem, ale furt tomu chybí ta potencionální špička litru, kdyby ti je někdo dal obě do ruky a mohl sis vybrat jasně vezmeš litr, mají skoro tu samou hmotnost a litr má navíc krouťák a koně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 17:11 | Nahoru | #2
BK> jezdil jsem na GSX-R 1000 K6 a jelo to jak kráva... a padala úplně sama do zatáček, nemusel jsem skoro vysedat, jenom toho plynu jsem se bál, že když tomu v náklonu naložím, tak mě předběhne zadek...

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 20:04 | Nahoru | #3
BK>To máš pravdu na kawu se musi opatrně. Na silnici je dobra jen za optimalních adhezních podmínek. Mockrát mě ošklivě ulítla, naštěstí to odnesly jen prodřené boty.
Zadek u kawy je extrémně tvrdej, chtelo by to asi vždy vyzkoušet celou litrovou řadu všech zanček pro příslušnej rok a rozhodount se. Ale ne se jen chvíli povozit, ale testovat alespoň týden.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist