Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
No na sprintech, kdyz te merili, tak otazka je jestli jsi porad sledoval tacho nebo jestli to jeste zrychlovalo. No to je jedno.
Ale 330 zx10r/04/05 to bych se divil.
Jses postavy střední či větší? Schováš se za plexi? Ja mam 187/100 + - .
Nikdy jsem nechtel bejt prcek, ale co se týče motorek zavidim lidem co maj 170cm a tomu odpovidajici vahu.
zx10er píše: Bubrak ZX10R>Bubrak ZX10R>Ono záleži i na vzorku. Kdyz mas sjeto je to cca o cm nižši.
No na sprintech, kdyz te merili, tak otazka je jestli jsi porad sledoval tacho nebo jestli to jeste zrychlovalo. No to je jedno.
Ale 330 zx10r/04/05 to bych se divil.
Jses postavy střední či větší? Schováš se za plexi? Ja mam 187/100 + - .
Nikdy jsem nechtel bejt prcek, ale co se týče motorek zavidim lidem co maj 170cm a tomu odpovidajici vahu.
Jo ten vzorek mas samozrejme taky pravdu, je to spis ale min, vzorek mas tak 6mm na novy gume, kdyz beres teda prumer, tak pak jo. :)
S tema sprintama to jeste proverim, tam uz v cili neni co na praci a tacho se da sledovat v poklidu. Samozrejme v cili drzi clovek jeste chvilku plnej,takze to zrychluje, ale ten moment prujezdu cilem tam proste bylo tech 235-240.
S tou max jeste uvidim, vycistim filtr a zkusim to s ladakem a s orig laufem.
Postavy sem 178/82, tak spis mensi, za plexi se schovam tak z pulky.