globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: sláva Mitaskám!
 
26.8.2010 v 17:15
Jsou lidi co tvrdí že třipade nejde naklopit, ještě víc je těch co tvrdí že mašina nejde naklopit na mitaskách. Že pré jsou tvrdý, že diagonálky jsou na hovno a tak dále a tak dále
Tady je důkaz toho že klasický Mitasky jsou plnohodnotný gumy a to že to kvůli nim nejde je pouze výmluva
zadní H-06 (předek H-04)





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 22:36 | Nahoru | #91
[quote]jirin.sv>A chceš říct, že seřízený dvouklíčový buben nebrzdí dobře?

Buben jawy moc ne, jak se to zahřeje, tak to spíš klouže, možná tak nějaký závodní čtyřklíč, replika cca za 20-25 tisíc No ale aby mi pak někdo ukradl motorku kvůli bubnu...

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 22:49 | Nahoru | #92
A ještě memphisovi: Zdá se mi, že ty jawy, co mají přizvedlý výfuky a kulatější kolena (ta tvoja a třba 640), je mají trochu níž - rovný výfuky (normální 638) s více zalomenejma kolenama mi přijde, že jsou výš. aspoň podle fotek. ale neměřil jsem to

3 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 00:51 | Nahoru | #93
Sava je super, ale jenom dokud se nerozhodneš pro nějakou mírnou terénní vložku. V červenci jsem se sunul na skautskej tábor po traktorama vyjeté lesní cestě, na které byla semtam kaluž. Zadní Mitas H-06 to zvládala ukázkově, ale přední Sava byla na suchém nejistá a v těch loužích bruslila jak po ledě - doteď nechápu, jaktože jsem si nelehl.

A kouzlo Jawy je mimo jiné v tom, že hravě zvládá i zkratky lesem nebo přes pole. Takže Sava už nikdy. Až ji sjedu, tak jdu na testování Heidenau dopředu i dozadu (K37 by mohl být takovej ideální zimák).

(reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 01:21 | Nahoru | #94

Enthropy> A kouzlo Jawy je mimo jiné v tom, že hravě zvládá i zkratky lesem nebo přes pole.


S tím musím jedině souhlasit , právě z těch všech teréních vsuvek, které zvládá Jawa 350 na jedničku s hvězdičkou , mám s ní ty nejlepší zkušenosti a zážitky! Co ta mašina všechno projede na běžných "silničních" pneu to kolikrát zůstával rozum stát...

(reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 02:16 | Nahoru | #95
Enthropy> Ahoj,H03 Mitas univerzální,ale jen v osmnátce.Drtím ji s užitkovou Suzuki GN 400,je univerzální jak kanady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 07:53 | Nahoru | #96

laďa prášil>[quote]Buben jawy moc ne, jak se to zahřeje, tak to spíš klouže, možná tak nějaký závodní čtyřklíč, replika cca za 20-25 tisíc No ale aby mi pak někdo ukradl motorku kvůli bubnu...

Hodně záleží na směsi desek, s dvouklíčem jsem sjel opravdu hodně dlouhé kopce a nikdy jsem necítil, to co popisuješ. Naopak když se fakt dobře nastaví, tak se dá motorka postavit i na předek.

Jinak MC7 je jasná volba na předek, tam vydrží velmi slušných cca 12 tkm, dozadu už tak vhodná není – vzorek se dá kompletně odhloblovat už za 4500 km. Ale stejně při ceně gum na Jawu, které jsou opravdu za pusu, tak výdrž lepších gum naprosto dostačující (6–10 tkm).
Zajímavé počtení o o gumách na Jawu je tady: http://www.motoborgo.net/pneu.htm. Obzvláště porovnání při brzdění je docela zarážející – brzdná dráha o 30 % delší je sakra rozdíl.

Barney>Má tady někdo zkušenosti s Michelin M45 ?


S Michelinkou bohužel zkušenosti nemám, ale sám jsem na Simsonovi jezdil Savu MC2 a byla vynikající, cena taky v pohodě.

sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 08:56 | Nahoru | #97
Taky sem měl třindu na těhle pneu, který se prej vyráběj ze tmy.. Do zatáček v rychlostech kolem kila se hned rozvlnila jak břišní tanečnice, prostě katastrofa... To srada sem položil na ucho ve dvou kilech a ani se nehnul Jinak mitasky špuntový mam na svym tereňáčkovi a sou v poho, dost vydrží a má super trakci na tvrdšim povrchu, akorát sníh, bláto a mokrá tráva, tam je to kapánek o hubu...

sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 08:57 | Nahoru | #98
Taky sem měl třindu na těhle pneu, který se prej vyráběj ze tmy.. Do zatáček v rychlostech kolem kila se hned rozvlnila jak břišní tanečnice, prostě katastrofa... To srada sem položil na ucho ve dvou kilech a ani se nehnul Jinak mitasky špuntový mam na svym tereňáčkovi a sou v poho, dost vydrží a má super trakci na tvrdšim povrchu, akorát sníh, bláto a mokrá tráva, tam je to kapánek o hubu...

sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:00 | Nahoru | #99
to jirin: Hodně záleží na směsi desek, s dvouklíčem jsem sjel opravdu hodně dlouhé kopce a nikdy jsem necítil, to co popisuješ.
Jezdím seriové obložení a poslední tam mám od Kuvajtu napadení.....moc nebrzdím....protože kdo brzdí, ztrácí

sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:17 | Nahoru | #100
Je pravda že ten Jawáckej dvouklíč opravdu nebrzdí ani na mojí , ale taky je pravda že i ten jeden Jawáckej kotouček (s jednopískem jestli se nepletu ) brzdí taky dost na hovno... Ale to už tak bejvá a vzhledem k výkonu těch strojů to asi stačí ne? Buben je holt buben, co naplat...

Naposledy editováno 28.08.2010 15:18:24

sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:30 | Nahoru | #101
Dobře seřízenej - to znamená udělej si sám, z fabriky to nikdy nebylo...
U bubnu to znamená, pokud jde o obložení, nový buben nebo stočit, nalepit nejlíp nový obložení, změřit buben a podle toho stočit obložení namontovaný na štítu a podložený do už učinné polohy paken atd... tak s tím si můžeš hrát, když máš na to čas.. , což ve fabrice mají možná dnes, ale v době, kdy vyráběli tu moji, tak ho teda neměli
A na takové operace se chystám, až........ až někdy
Jinak kotouč jsem nikdy neměl, proti bubnu je to asi velký pokrok, ale snaha vyvíjet nějaké vlastní komponenty tohoto druhu nemá smysl - protože to nedělá žádný výrobce. A asi vědí, proč to nedělají... Bylo to ovšem to socialistické 1. nebylo to za co koupit a 2. my to dokážem taky a levněji a lépe Takže když jsme vyvinuli první integrovaný obvod to tranzistoráku, mohli jsme to oslavit (asi tak, jen příměr, nejsem odborník) asi jako Kubánci oslavují výrobu těsnění brzdových gumiček do amerických aut doma na soustruhu jako vítězství komunismu nad škaredými Američany, kteří jim je nedodávají už 50 let

sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:34 | Nahoru | #102
laďa prášil>

Je to smutné ale je to tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:36 | Nahoru | #103
Ejs> vlnění je opravdu neškodný, jediný co mě limituje tak to když začnu cítit že ten zadek začíná podjíždět. ale to bývá za studena.
a podjíždění od vlnění se dá poznat krásně
stačí zkoušet čimdál víc a víc a člověk si na to zvykne ovšem nesmí mezi tim jezdit na ničem jiným protože je to vyloženě zpecifická jízda a získávaný návyky by se tak znehodnocovaly
jinak to vlnění je záživný, neni to nuda musíš byt neustále ve střehu
vlastně to neni ani tak vlnění, podle mě je to způsobený hlavně houpáním v tlumičách.
já si s ní rád hraju, rád se snažím a to všechno co jsem psal milionkrát takže mně to vyhovuje

(reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:37 | Nahoru | #104
laďa prášil> já su konzervativní člověk. stejně tak tam liju m2t protože k jawě patří

to jak vysoko jsou kolena nevim, taky jsem to nezkoumal.

a co se týká dvouklíču, sice pokud za páčku vezmeš a zastavíš tak vidíš zřetelný černý oděrky po obvodu který mají několik milimetrů ale stejně to nebrzdí, když ju vezmeš nadoraz tak samotná v jednom jakože brzdí, ve dvou zpomaluje

Naposledy editováno 28.08.2010 15:40:54

(reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:37 | Nahoru | #105
Dr.Myšák> na mokru projíždím zatáčku v čisté svislici

sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:39 | Nahoru | #106
No o té výrobě jsem viděl dokument, když pomocí šablon z plechu je vyráběl nějakej šikula na soustruhu v boudě z vlnitýho plechu. Že za den i 50 ks, tomu se říká produktivita práce!
Jestli to dělal z puků nebo z čeho... no nevím, kde by na Kubě vzali puky... ale tam je asi všecko možný, večer si zahulíš, pomodlíš se za Fidela a ráno nanovo! Zas 50 ks.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:41 | Nahoru | #107
[quote]memphis.unv>Ejs> vlnění je opravdu neškodný, jediný co mě limituje tak to když začnu cítit že ten zadek začíná podjíždět. ale to bývá za studena.
a podjíždění od vlnění se dá poznat krásně

Se někdy zastav na Ecce, máš to cca 90 km, to je hezkej výlet. Já tak daleko nejezdím
zavlníme spolu a rád okoukám tvůj styl, pokud to není tajný

Naposledy editováno 28.08.2010 15:43:02

(reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:42 | Nahoru | #108
Enthropy> v terénu by nebyla nic moc ani ta má přední H-04
jednu dobu jsem naopak uvažoval jestli by bylo možný ju dat aji dozadu třeba kvůli zátěži a podobně ale stejně se mysim v tom rozměru nedělá

sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:44 | Nahoru | #109
laďa prášil> S tak velkou produkcí ale prokreje v pohodě celou Kubu i přilehlé Asijské oblasti!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:50 | Nahoru | #110
jirin.sv> "Opakuju, žádná pneumatika, kromě Barumky, nevydrží 30.000 kilometrů!

Nechme tedy stranou tuto nešťastnou kapitolu gumárenského průmyslu a pojďme dál."

sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:54 | Nahoru | #111
Já ale jezdil Barumky na všech Jawách a pohoda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 15:56 | Nahoru | #112
laďa prášil> no jo ale aby to dal motor, zaprve do kopca to neni co po rovině a zadruhý bych nerad zadřel
a styl nic moc, ohnutej jak paragraf aby se nehoupala ještě víc tak nepřesedám a ramena ve pod řiditkama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 22:07 | Nahoru | #113

memphis.unv>laďa prášil> no jo ale aby to dal motor, zaprve do kopca to neni co po rovině a zadruhý bych nerad zadřel
a styl nic moc, ohnutej jak paragraf aby se nehoupala ještě víc tak nepřesedám a ramena ve pod řiditkama



To dáš, neboj Třeba za 14 dní je ecce homo veteránů, tož to je dobrá příležitost se podívat do Šternberka

(reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 22:30 | Nahoru | #114
laďa prášil> to by nemuselo byt špatný
ale abych si nezkazil "jméno"

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 22:34 | Nahoru | #115
Tož klidně dojeď v sobotu, výstava a tak.. zabavíš se, já dofúkám kola a nekam pak vyjedem po okolí.

(reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 22:35 | Nahoru | #116

memphis.unv>jirin.sv> "Opakuju, žádná pneumatika, kromě Barumky, nevydrží 30.000 kilometrů!

Nechme tedy stranou tuto nešťastnou kapitolu gumárenského průmyslu a pojďme dál."


mám na TDR mitas E-08, a má najeto 12t km a snad ještě neubyla o víc než 1 mm, je to až neskutečný, ale taky ta guma když není sucho tak je to úplná tragedie

(reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 23:21 | Nahoru | #117
laďa prášil> uvidíme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

28.8.2010 v 23:54 | Nahoru | #118

memphis.unv>"Opakuju, žádná pneumatika, kromě Barumky, nevydrží 30.000 kilometrů!

A já se zeptám úplně jednoduše, touží vůbec někdo po takovéhle výdrži? Když to spočítám finančně, tak se dostanu při ceně dejme tomu 750 Kč / ks na náklady na jeden km 0,025 Kč / km v případě Mitasu a 0,075 Kč / km u nějaké lepší gumy Sava / Continental. To jsou naprosto směšné částky, pokud to stejné udělám u SV, tak jsem hodně rád, když se v součtu za obě gumy dostanu pod 1 Kč / km.
A vzhledem k tomu, že jde docela i o zdraví a bezpečnost si myslím, že se tyhle strašně drahá investice vyplatí. Ale jak jsem psal, každý svého štěstí strůjce.

laďa prášil>Jezdím seriové obložení a poslední tam mám od Kuvajtu napadení.....moc nebrzdím....protože kdo brzdí, ztrácí

Jasně, ale záleží kde jezdíš. Zkus si třeba sjet nějaké horské passo bez použití přední brzdy – navíc, když si ani nemůžeš pomoct brzděním motorem.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 00:27 | Nahoru | #119
jirin.sv> o jaký zdraví kurva furt?
vím jak se chovají, vím co si můžu dovolit, vím jak s něma mám jet, vím jak se chovají v zatáčce takže podle toho jedu, vím jak se chovají na mokru takže podle toho jedu, vím jak se s něma dá brzdit takže podle toho jedu. navíc k ní prostě patří, stejně tak bude tatra 603 první série určitě bezpečnější na nízkoprofilovejch radiálkách 250 mm
mám ti spočítat kolikrát jsem v téhle diskuzi napsal že bych si je koupil aji kdyby stály všechny bumy stejně?
anebo to uděláme tak že si budem všichni jako mašinu kupovat pouze 1098R protože má kratší brzdnou dráhu než třeba haryk a to je přece o zdraví!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 00:44 | Nahoru | #120

memphis.unv> anebo to uděláme tak že si budem všichni jako mašinu kupovat pouze 1098R protože má kratší brzdnou dráhu než třeba haryk a to je přece o zdraví!


Za mě ano , já bych se tomu ani moc nebránil...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist