![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Tady je důkaz toho že klasický Mitasky jsou plnohodnotný gumy a to že to kvůli nim nejde je pouze výmluva
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
zadní H-06 (předek H-04)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
memphis.unv>"Opakuju, žádná pneumatika, kromě Barumky, nevydrží 30.000 kilometrů!
A já se zeptám úplně jednoduše, touží vůbec někdo po takovéhle výdrži? Když to spočítám finančně, tak se dostanu při ceně dejme tomu 750 Kč / ks na náklady na jeden km 0,025 Kč / km v případě Mitasu a 0,075 Kč / km u nějaké lepší gumy Sava / Continental. To jsou naprosto směšné částky, pokud to stejné udělám u SV, tak jsem hodně rád, když se v součtu za obě gumy dostanu pod 1 Kč / km.A vzhledem k tomu, že jde docela i o zdraví a bezpečnost si myslím, že se tyhle strašně drahá investice vyplatí. Ale jak jsem psal, každý svého štěstí strůjce.
laďa prášil>Jezdím seriové obložení a poslední tam mám od Kuvajtu napadení.....moc nebrzdím....protože kdo brzdí, ztrácí
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
vím jak se chovají, vím co si můžu dovolit, vím jak s něma mám jet, vím jak se chovají v zatáčce takže podle toho jedu, vím jak se chovají na mokru takže podle toho jedu, vím jak se s něma dá brzdit takže podle toho jedu. navíc k ní prostě patří, stejně tak bude tatra 603 první série určitě bezpečnější na nízkoprofilovejch radiálkách 250 mm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
mám ti spočítat kolikrát jsem v téhle diskuzi napsal že bych si je koupil aji kdyby stály všechny bumy stejně?
anebo to uděláme tak že si budem všichni jako mašinu kupovat pouze 1098R protože má kratší brzdnou dráhu než třeba haryk a to je přece o zdraví!