globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: sláva Mitaskám!
 
26.8.2010 v 17:15
Jsou lidi co tvrdí že třipade nejde naklopit, ještě víc je těch co tvrdí že mašina nejde naklopit na mitaskách. Že pré jsou tvrdý, že diagonálky jsou na hovno a tak dále a tak dále
Tady je důkaz toho že klasický Mitasky jsou plnohodnotný gumy a to že to kvůli nim nejde je pouze výmluva
zadní H-06 (předek H-04)





3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 00:27 | Nahoru | #1
jirin.sv> o jaký zdraví kurva furt?
vím jak se chovají, vím co si můžu dovolit, vím jak s něma mám jet, vím jak se chovají v zatáčce takže podle toho jedu, vím jak se chovají na mokru takže podle toho jedu, vím jak se s něma dá brzdit takže podle toho jedu. navíc k ní prostě patří, stejně tak bude tatra 603 první série určitě bezpečnější na nízkoprofilovejch radiálkách 250 mm
mám ti spočítat kolikrát jsem v téhle diskuzi napsal že bych si je koupil aji kdyby stály všechny bumy stejně?
anebo to uděláme tak že si budem všichni jako mašinu kupovat pouze 1098R protože má kratší brzdnou dráhu než třeba haryk a to je přece o zdraví!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 00:44 | Nahoru | #2

memphis.unv> anebo to uděláme tak že si budem všichni jako mašinu kupovat pouze 1098R protože má kratší brzdnou dráhu než třeba haryk a to je přece o zdraví!


Za mě ano , já bych se tomu ani moc nebránil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 08:05 | Nahoru | #3

memphis.unv>jirin.sv> o jaký zdraví kurva furt?
vím jak se chovají, vím co si můžu dovolit, vím jak s něma mám jet, vím jak se chovají v zatáčce takže podle toho jedu, vím jak se chovají na mokru takže podle toho jedu, vím jak se s něma dá brzdit takže podle toho jedu.


No o tvoje zdraví, pokud se podíváš na to porovnání brzdné dráhy, tak třeba ty 2 metry z 50 km/hod jsou sakra rozdíl, který ti to zdraví může zachránit. A to neberu v potaz například cenu motorky a čas, co s třeba strávíš jejím vymazlováním. Když vezmu svůj případ, kdy každá Zetka už víceméně spolykala přes 50 tKč, tak abych šetřil na gumách, to bych musel být blázen.

memphis.unv>jirin.sv> mám ti spočítat kolikrát jsem v téhle diskuzi napsal že bych si je koupil aji kdyby stály všechny bumy stejně?

No já vycházím z předpokladu, že se člověk chová racionálně, ale jak je vidět u tebe, tak tam ta racionalita moc není. Jak už jsem zde ale několikrát psal já, jezdi si na čem chceš – aneb každý svého štěstí strůjce.

molex>Na Mitaskách jezdí docela hojný procento velkých cestovních endur jako BMW GS 1100, 1150, 1200... a celkem dost si je lidi pochvalují...

U enduro gum patří Mitas ke špičce, to je jasná věc. Ale zde se primárně probírají technologicky pomale 50 let staré gumy jako H-05 či H-06, které nemají ani profil klasické motopneumatiky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 08:15 | Nahoru | #4

memphis.unv>jirin.sv> o jaký zdraví kurva furt?
vím jak se chovají, vím co si můžu dovolit, vím jak s něma mám jet, vím jak se chovají v zatáčce takže podle toho jedu, vím jak se chovají na mokru takže podle toho jedu, vím jak se s něma dá brzdit takže podle toho jedu. navíc k ní prostě patří, stejně tak bude tatra 603 první série určitě bezpečnější na nízkoprofilovejch radiálkách 250 mm
mám ti spočítat kolikrát jsem v téhle diskuzi napsal že bych si je koupil aji kdyby stály všechny bumy stejně?
anebo to uděláme tak že si budem všichni jako mašinu kupovat pouze 1098R protože má kratší brzdnou dráhu než třeba haryk a to je přece o zdraví!



Tatry jsem měl dvě a věř tomu. že nízkoprofilové radiálky 250 bys na ní jezdit nemohl a určitě ne "bezpečněji", pokud bys teda nenechal z té tatry jen kastli... říká Ti něco Zadní výkyvná polonáprava?? Taj je guma s vysokým profilem důležitej mezikus, jinak bys tohle dělal častěji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist