Tady je důkaz toho že klasický Mitasky jsou plnohodnotný gumy a to že to kvůli nim nejde je pouze výmluva
zadní H-06 (předek H-04)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
memphis.unv>jirin.sv> o jaký zdraví kurva furt?
vím jak se chovají, vím co si můžu dovolit, vím jak s něma mám jet, vím jak se chovají v zatáčce takže podle toho jedu, vím jak se chovají na mokru takže podle toho jedu, vím jak se s něma dá brzdit takže podle toho jedu.
No o tvoje zdraví, pokud se podíváš na to porovnání brzdné dráhy, tak třeba ty 2 metry z 50 km/hod jsou sakra rozdíl, který ti to zdraví může zachránit. A to neberu v potaz například cenu motorky a čas, co s třeba strávíš jejím vymazlováním. Když vezmu svůj případ, kdy každá Zetka už víceméně spolykala přes 50 tKč, tak abych šetřil na gumách, to bych musel být blázen.
memphis.unv>jirin.sv> mám ti spočítat kolikrát jsem v téhle diskuzi napsal že bych si je koupil aji kdyby stály všechny bumy stejně?
No já vycházím z předpokladu, že se člověk chová racionálně, ale jak je vidět u tebe, tak tam ta racionalita moc není. Jak už jsem zde ale několikrát psal já, jezdi si na čem chceš – aneb každý svého štěstí strůjce.molex>Na Mitaskách jezdí docela hojný procento velkých cestovních endur jako BMW GS 1100, 1150, 1200... a celkem dost si je lidi pochvalují...
U enduro gum patří Mitas ke špičce, to je jasná věc. Ale zde se primárně probírají technologicky pomale 50 let staré gumy jako H-05 či H-06, které nemají ani profil klasické motopneumatiky.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
a dřív to klasický bylo ta guma takže se uklidni