Tady je důkaz toho že klasický Mitasky jsou plnohodnotný gumy a to že to kvůli nim nejde je pouze výmluva
zadní H-06 (předek H-04)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
Nechme tedy stranou tuto nešťastnou kapitolu gumárenského průmyslu a pojďme dál."
memphis.unv>jirin.sv> "Opakuju, žádná pneumatika, kromě Barumky, nevydrží 30.000 kilometrů!
Nechme tedy stranou tuto nešťastnou kapitolu gumárenského průmyslu a pojďme dál."
mám na TDR mitas E-08, a má najeto 12t km a snad ještě neubyla o víc než 1 mm, je to až neskutečný, ale taky ta guma když není sucho tak je to úplná tragedie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
memphis.unv>"Opakuju, žádná pneumatika, kromě Barumky, nevydrží 30.000 kilometrů!
A já se zeptám úplně jednoduše, touží vůbec někdo po takovéhle výdrži? Když to spočítám finančně, tak se dostanu při ceně dejme tomu 750 Kč / ks na náklady na jeden km 0,025 Kč / km v případě Mitasu a 0,075 Kč / km u nějaké lepší gumy Sava / Continental. To jsou naprosto směšné částky, pokud to stejné udělám u SV, tak jsem hodně rád, když se v součtu za obě gumy dostanu pod 1 Kč / km.A vzhledem k tomu, že jde docela i o zdraví a bezpečnost si myslím, že se tyhle strašně drahá investice vyplatí. Ale jak jsem psal, každý svého štěstí strůjce.
laďa prášil>Jezdím seriové obložení a poslední tam mám od Kuvajtu napadení.....moc nebrzdím....protože kdo brzdí, ztrácí
Jasně, ale záleží kde jezdíš. Zkus si třeba sjet nějaké horské passo bez použití přední brzdy – navíc, když si ani nemůžeš pomoct brzděním motorem.