globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: reklamace motorky
6.9.2019 v 08:47
Zdravim potřeboval bych poradit v březnu jsem koupil Hondu cbr 1000rr r.v2012 s najezdem 25tisic km po prvnim majiteli pravidelne servisovanou v autorizovanym servisu.Ja jsem nechal na moto udelat v květnu ve 26tisicich vý měnu všech fitru,oleje a seřizeni ventilu v autorizovanem servisu honda chomutov.A od servisu jsem najel 600km a rozletěl jse mi v motoru napinak rozvodoveho řetězu a potkal se motor to vše mi bylo zděleno v honde chomutov a žě oni s tim nemají nic společneho. A ja ted nevim jak to mam řešit dal jestli s puvodnim majitelem a nebo jestli za to opravdu mužou v hondě chomutov a řešit to pravni cestou.

reklamace motorky

8.9.2019 v 13:30 | Nahoru | #91
Tak já tam vidím dohromady 5 hodin, to už by celkem šlo.

1 reakcí na tento příspěvek reklamace motorky

8.9.2019 v 14:23 | Nahoru | #92
misha,dewwil> dovolil bych si lehce oponovat ze ten servis je praveze celej dost divnej, a to vcetne faktury a zmateneho popisu autora co s tim vlastne delali (nemluve o tom ze pokud byla motorka jak uvadi opravdu "pravidelne servisovana", tak mela mit ve 25.5k tacho ten pravidelny servis 24k jaksi davno za sebou, ale to je ted vedlejsi) ...nebo u vas taky takhle zajimave fakturujete ? ze za to s nejvetsi pravdepodobnosti nemuze prodejce souhlas, ale s tim servisem bych si tak jistej teda urcite nebyl

(reakce na) reklamace motorky

8.9.2019 v 14:56 | Nahoru | #93
kerut> v pohodě, mě jednou taky účtovali něco co neudělali (taky ventilové vůle), takže od tý doby dělám servis sám... Převzal jsem motorku a furt to střílelo do sání, tak jsem to rozhodil sám a 4 z 8. ventilů mimo tolerance, ten servis kde to dělali už nefunguje cca 12. let... Prachy mi vrátili a s omluvou dali i nějaký blbosti k tomu. Kdyby to posrali dle mě v tom servisu tak to ani těch 600km nenajede, to by skočilo asi už dříve, teda pokud tomu dal občas napít... Jinak souhlasím, že ve 24tkm měla mít za sebou min. 2. kontrolu ventilových vůlí, pokud teda v těch 24tkm na servisu byla... Proto se divím těm 16. podložkám, dělám ventily na dost motorkách a nejvíc podložek jsem měnil na GSX600R K6 s 80tkm na hrbu a to jí majitel měl od 35tkm, on ventily nikdy nenechal dělat a minulost taky neznal, měnilo se 7 podložek, zbytek šel proházet. Taky je možné, že ten servis udělali, přepnuli řetízek a jak za to někde vzal tak se to posralo a teď to sváděj na napínák, těžko říct co se tam stalo, když ani jeden z nás ten motor neviděl... Mohli taky přetáhnout domečky vaček atd... Jen konspiruju

reklamace motorky

8.9.2019 v 15:09 | Nahoru | #94
dewwil> jj konspirace je to spravny slovo tech pricin mohlo byt urcite vic (treba se na to taky vysrali uplne a proto nenasli ze je retizek nebo napinak nacatej, atd..) kazdopadne ta faktura je fakt dost divna...
+ naprosto souhlas, udelat nejlip sam nebo alespon nechat udelat nekoho koho dobre znam,... je to smutnej stav veci ale realita je takova...

ramlik> hele je to dost nesrovnatelny, maly VFR ma dve mikrojaturni hlavycky, z toho k predni se leze jak do korejskyho bunkru a musi se sundavat chladice, ale jen odstrojeni, otevreni, zmereni vuli, vyjmuti podlozek + premereni mmetrem, lehky z prehazeni a kontrolni premereni mi vyslo na skoro celej den.. 8h urcite.. myslim ze misha s dewilem o tom neco vi, tak bych veril jim ze 3h je fakt malo, i kdyz FB je radak a trosku vetsi motor... (ty 2h na vymenu filtru a naplni je asi OK, i vcetne pauzy na kafe/cigo.. o tom zadna)

reklamace motorky

8.9.2019 v 15:52 | Nahoru | #95
Ve finále řekne servis, že tam ventily nedělali a nějakým nedopatřením mu to naúčtovali. Tak budou také z obliga... Vrátí mu část peněz a bude to..

reklamace motorky

8.9.2019 v 15:58 | Nahoru | #96
Těma servisama to akorát kurvíte,nechápu co kdo furt má potřebu někam dávat,mám na hornetu 9 najeto necelejch 80tis a jednou jsem kouk na ventily,ty byli ok a jen měním olej po 10 a jednou svíčky,to je vše

Naposledy editováno 08.09.2019 15:59:55

1 reakcí na tento příspěvek reklamace motorky

8.9.2019 v 16:08 | Nahoru | #97
Dělat ventil. vůle po 25000km u Japonce? dovolte abych se zasmál!! leda že by tam v Hondě dávali podložky z plastu.

reklamace motorky

8.9.2019 v 18:20 | Nahoru | #98
Stále asi nebude aj isté, či to zakliate pravidlo /motorka bez ohľadu na vek má vždy len do 30000km najazdených/ nebolo aj 2x prekročené a tak ventily sa museli robiť. Ale je jasné, že sa podložky dajú povymieňať medzi sebou do tolerancie a možno tak 3-5ks mohli dávať nových, ale nie všetky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

8.9.2019 v 19:16 | Nahoru | #99
titus>
Protože servisní kontroly jsou na nic, pokud to nezdechne, tak se jezdí a pak se brečí, ze je to na kaši a stoji to balík.
Svíčky 40 tisic, protože jsou asi drahý... Co na tom, že po 20 se drolí porcelán.

Oni vlastně ti co píšou manualy jsou úplně blbí....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

8.9.2019 v 19:21 | Nahoru | #100
DVI> co tady meleš o manuálu a o svíčkách? Já jen nevěřím, že se musí dělat seřízení ventilů tak brzo. Tak se uklidni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

8.9.2019 v 19:31 | Nahoru | #101
titus> záleží jak to bereš, kontrolu, případně nastavení vůlí, pokud to je potřeba, má spousta motorek předepsáno po 24tis km, proč asi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

8.9.2019 v 19:40 | Nahoru | #102
JiriK84>Kua, vy jste jak maďaři. Kontrola a nastavení jsou dva pojmy. Vy nerozumíte psanýmu textu? Samozřejmě, že to kontroluji podle manuálu, ale vůle jsem třeba já dělal až v 60ti tisících a to byly ještě trochu v toleranci.
25000km je málo na to aby se seřizovali. Kapišto.

2 reakcí na tento příspěvek reklamace motorky

8.9.2019 v 19:44 | Nahoru | #103
Řekl bych, že DVI chtěl spíše reagovat na příspěvek uživatele VlaHa. To podle něj jsou servisní kontroly k ničemu.. Zatím měl štěstí...

(reakce na) reklamace motorky

8.9.2019 v 19:51 | Nahoru | #104
titus> ne ty jsi jak Maďar, protože jsem to napsal, a je to v každém servisním manuálu, zkontrolovat a pokud vůle neodpovídá tak upravit, a proč to výrobce předepisuje? protože tam ta možnost je, že některá vůle nebude odpovídat už po 24tis km.

(reakce na) reklamace motorky

8.9.2019 v 19:59 | Nahoru | #105
Anti>
Jo, jsem to dal blbě.
Prostě nechápu proč nedodržovat servisni intervaly.
Proč jit do rizika, ze to poškodím.
Je to jednoduché pro blbce, sundám dekl zatočím si podle vaček a vrazim tam měrky. Sundám napínáky, dva šroubky plus perko, a vidím kam je vyjetý a hned vím jak jsou na tom rozvody, to je jednoduchý jako facka...

Motor je pak jako v bavlnce, když se dělá prevence.

Naposledy editováno 08.09.2019 20:20:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 05:40 | Nahoru | #106
Anti> ne,nejsou k ničemu,dělám co se má,ale určitě je k ničemu dávat motorku do servisu když má najeto třeba třicet.žádný štěstí jsem neměl,jezdím 30 let a vím jak stroje fungujou,ani jdenou se mi nestalo aby bylo potřeba dělat ventily po takovým počtu km,ani u biga a že to byl krumpáč,to jsem se tam taky občas kouk,to je celý,Každou zimu se motorce pověnuju,víc než většina z vás,ale nedělám píčoviny

To že se DIVimu drolí porcelán po dvaceti tisících na svíčkách???Lidi si to mrdaj sami takovejmahle blábolama a pověrama,ukaž mi do prdele jak se ti pravidelně po dvaceti drolí porcelán???Možná se to stalo u nějaký špatný výroby,ale jinak úplně normálně svíčka dá 40 tis a u auta je od výrobce 110 tis.to ujž tam podle tebe jezdí prach???Ať si dělá každej jak myslí,mrdej te se do toho a pak se koukněte co je tu za nadpisy a velkou většinu problému si vyrobily sami.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 09:14 | Nahoru | #107
VlaHa>
No jo, klidně si to měň třeba po 100 tisících, pro mě za mě.
Sice se svíčky např, u dvouválce suzuki mění po 12 tis, u hondy čtyřválců cca po 18 , ale to asi bude jen reklamní tah...
Kutil to ví nejlíp, zas 30 let ušetří skoro 3000 za svíčky, to se počítá

reklamace motorky

9.9.2019 v 09:19 | Nahoru | #108
Se svíčkama je jinej problém. Člověk nikdy neví, na co narazí a když prventivně vymění svíčky po 20.000 km, tak je pak akorát nasranej, že to začne zlobit po 5.000 km. Pak tam vrazí ty původní (na vyzkoušení) a najednou to zase šlape. Tak je tam nechá, protože dají dalších 20 tisíc.

Jestli se po 20 tisících drolí porcelán, tak musí jít o nějakou výrobní vadu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 09:21 | Nahoru | #109

dezo.lakatos píše: Jáho znám. Ty si přečti co to znamená skrytá vada. O tom to totiž celé je. Nevim proč by cigán neměl znát NOZ, já ho nejen znám, ale narozdíl od tebe i chápu.


Poud znalec určí příčinu poruchy vadný napínák s tím, že byl vadný už v době prodeje a od prodeje neuteklo 6 měsíců, tak má prodávají trošku problém. Pokud určí, že napínák oddělal servis, tak je prodávající z obliga ohledně škody, ale stále hrozí, že se najde důvod pro odstoupení od smlouvy (vůbec nesouvisející se závadou).

Jsou tady 4 stránky debat jak ohledně servisování CBR (názorů na strojařinu) a pár příspěvků o tom, ať jde za právníkem (rad, jak to řešit). A co udělá najatý právník? Zadá posudek a (možná) podle výsledku se bude snažit najít jakéhokoliv viníka - zkusí to na servis (bude tvrdit špatně odvedenou práci). Také to zkusí na prodávajícího (bude tvrdit skrytou vadu, resp. hledat skulinu, proč od smlouvy odstoupit). No a pokud prodávající něco zamlčel, něco neodpovídá udajům v kupní smlouvě apod., může se bát odstoupení od smlouvy. Teoreticky by zpátky dostal vrak, musel vrátit kupní cenu, ať se sám soudí se servisem... Proto třeba raději kývne na spoluúčast na opravě. Podobně servis. Než aby riskoval investice do soudu a nevyzpytatelnou prohru u soudu, přispěje na opravu.

Takhle to prostě funguje, ač se to nemusí obecenstvu líbit z hlediska morálky nebo strojařiny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 09:44 | Nahoru | #110

DVI píše: VlaHa>
No jo, klidně si to měň třeba po 100 tisících, pro mě za mě.
Sice se svíčky např, u dvouválce suzuki mění po 12 tis, u hondy čtyřválců cca po 18 , ale to asi bude jen reklamní tah...
Kutil to ví nejlíp, zas 30 let ušetří skoro 3000 za svíčky, to se počítá



Taky se kazdy dva roky meni brzdový hadice, nekde i vodní hadice ... to taky měníš přesně podle manualu? Helmu měníš hned po tom co ti spadne z motorky na zem? A treba po 4letech ikdyz nespadne? Atd atd... ono ne vzdy je tohle dane tim, ze to tak technicky vychazi, ale ze se výrobce kreje pred různýma vykukama co by si pred koncem záruky nechali vymenit moto za novou...

1 reakcí na tento příspěvek reklamace motorky

9.9.2019 v 10:01 | Nahoru | #111
Skoda ze vetsina prispevku neni uvedena slovy myslim, protoze to neni vim. Tohle vlakno je nejlepe o cbr fireblade, sc59 napr.ma servisni interval na vymenu svici 51.200 km (prekvapko,ze?) a na ventily je opravdu jak jsem psal vyse a nekdo to pak i podrobneji rozvedl potreba rozebrat pul motorky a pohrat si s jezkem v kleci. Spony mohou byt klidne i z voditek rozvodaku kdyz je presponovany a nemusi to byt vubec z kliky nebo vacek,je potreba se podivat z ceho spony jsou. Osobne pokud bych nekdy nerozebral alespon jednoho moderniho superbika nebo alespon neprolistoval manual nezkousel davat sem 100% definitivy....a stejne bych si jen myslel nebyl li by to blade...
Edit:proc jsem se tu rozneznil? Aby nekdo neskoncil s placem az se chytne nekterych dobre minenych kosoctvercovych rad a napadu z rise fantazie. Nezapomenutelna hlaska v mem zivote byla kdyz kdysi jedna nejmenovana sloluzacka propadala a na dotaz kde se bere komprese se zezadu ozvala ticha napoveda "v zelezarstvi" a ona svete div se to zopakovala nahlas....dodnes nevim zda to ten napovidajici dobrak nemyslel taky vazne....

Naposledy editováno 09.09.2019 10:11:30

(reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 10:16 | Nahoru | #112

VlaHa píše: Anti> ne,nejsou k ničemu,dělám co se má,ale určitě je k ničemu dávat motorku do servisu když má najeto třeba třicet.žádný štěstí jsem neměl,jezdím 30 let a vím jak stroje fungujou,ani jdenou se mi nestalo aby bylo potřeba dělat ventily po takovým počtu km,ani u biga a že to byl krumpáč,to jsem se tam taky občas kouk,to je celý,Každou zimu se motorce pověnuju,víc než většina z vás,ale nedělám píčoviny

To že se DIVimu drolí porcelán po dvaceti tisících na svíčkách???Lidi si to mrdaj sami takovejmahle blábolama a pověrama,ukaž mi do prdele jak se ti pravidelně po dvaceti drolí porcelán???Možná se to stalo u nějaký špatný výroby,ale jinak úplně normálně svíčka dá 40 tis a u auta je od výrobce 110 tis.to ujž tam podle tebe jezdí prach???Ať si dělá každej jak myslí,mrdej te se do toho a pak se koukněte co je tu za nadpisy a velkou většinu problému si vyrobily sami.

Nojo, ty vole ale tos nenapsal, ze jezdis s bagrem, kde se misto podlozek pod ventily davaj dekly od kanalu.

Naposledy editováno 09.09.2019 10:40:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 10:26 | Nahoru | #113
vilemx>
rozumný právník v prvé řadě nabídne tak nanejvýš, že ti sesmolí dopis, kde se to pokusí na kulanci vyjednat. Podání se ti pokusí rozmluvit, protože s dokumentací je to dost na vodě.
Prodávající:
nic, skrytá vada použité věci je taková , o které prodávající prokazatelně věděl, což je v praxi téměř nemožné zdokumentovat.
Servis:
Pokud servis nevyměnil díl, který účtoval, a ten se poškodil, pak ano, je to cesta. Ale servis není povinen dělat práce a měnit díly, které nebyly objednané. Naopak vícepráce a vícenáklady by měl provádět až poté, co je zákazníkovi nacení a ten je na základě toho objedná. Měla by existovat zakázka.
Soudní znalec:
opět to není tak jednoduché jako v televizi.
Je schopen určit rozsah a cenu poškození, a čím bylo způsobeno s nějakou pravděpodobností - ale dohady se neberou v potaz. Pro podrobné zkoumání mechanismu vzniku poruchy by musel oslovit laboratoře s náležitou certifikací pro soud přijatelnou, což u takovéhoto případu je asi dost mimo, hlavně finančně.
Praxe kterou znám z práce je, že zkušební ústavy dnes jen vydají protokol, jakou metodiku použili pro testování a hodnoty kterých bylo dosaženo. Nikdy ale nevydávají interpretaci, tu si pak zadavatel ( zde soudní znalec) musí zpracovat sám.

Je třeba si uvědomit, že veškeré náklady nese žalující strana, a pokud je tu riziko, že prohraje soud, nebo nedostane náklady k úhradě žalovaný, pak je nesmysl se do toho pouštět. Že odsouzený platí až rozsudek nabude právní moci asi netřeba dodávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 10:42 | Nahoru | #114

DVI píše:
Prodávající:
nic, skrytá vada použité věci je taková , o které prodávající prokazatelně věděl , což je v praxi téměř nemožné zdokumentovat.


S tím slovíčkem věděl to víš na sto procent?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 10:42 | Nahoru | #115
kuk> Takže ty osobně radíš? Ve skoro každém tématu o čemkoliv bývá spousta balastu a nepoužitelných rad. Někteří radí blbě v dobré víře,pro jiné je téma způsob jak se zabavit. Tak jako tak si snad toto průměrný člověk uvědomuje a vlákno zakládá aby zjistil názor druhých, případně jaké jsou možnosti a né aby bezhlavě zkoušel co dotyční poradí..

(reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 11:11 | Nahoru | #116
Anti> jsem pomerne dalek jakekoli rady v tomto pripade, osobne bych to vzdal stejne jako v pripade kdyz jsem potkal autobus v protismeru a z motorky vyrobil vrtuli. Kameru jsem nemel a kdyz jsem bus netrefil je to nedolozitelne proc jsem se rozplacnul. Jsem rad ze ziju. Kdyz uz bych tohle tady chtel resit, zjistil bych si pravdepodobne co lze reklamovat,napr nepovolenej napinak s nasledkem spon z voditek v oleji bych asi zkusil pravni cestou na servis, spony z kliky urcite ne na servis ale zjistil bych si zda motorka nelitala i na okruhu a nema tedy najeto 2x tolik coz jak jsem uvedl vyse muze byt pricinou tolika korigovanych ventilu....ale jsou to dohady a co pisu lze brat jako napovedu muzu li si vybrat jednu moznost z tveho prispevku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 11:12 | Nahoru | #117

assassin píše: Taky se kazdy dva roky meni brzdový hadice, nekde i vodní hadice ... to taky měníš přesně podle manualu? Helmu měníš hned po tom co ti spadne z motorky na zem? A treba po 4letech ikdyz nespadne? Atd atd... ono ne vzdy je tohle dane tim, ze to tak technicky vychazi, ale ze se výrobce kreje pred různýma vykukama co by si pred koncem záruky nechali vymenit moto za novou...



No, zrovna hadice jo. Ale mám je napsaný po 4 letech v mém případě. Voda i brzdy. Zrovna jsem je dával teď, ale za 4 roky už to mít nebudu ( ovšem, brzdy proto, že jsem dal panceřové a vodní proto, že jedna už vypadala dost všelijak.
Helma mi žádná taky nevydrží déle jak cca tři roky... zvlášť když si ji potluču. To mě vadí, nehledě na to co píšou.
A na pístech v MX motorkách se taky nic nepozná, ale po doporučených hodinách je vyměníš, ne? Nebo počkáš co to udělá, protože týpek na netu na tom najel 200 hodin a prej dobrý?

OK, ať si každej dělá co chce, se svýma věcma, ale já to mám tak, že prevence. Jsem na to naučenej z bývalé práce v letectví a nevidím důvod k tomu, proč by někdo měl zanedbávat předepsanou údržbu, notabene u něčeho pro radost, jako je motorka. A nebo u něčeho, co denně potřebuji spolehlivě používat, jako třeba auto.
A už vůbec se mi nezdá rozumný nabádat laiky k takovému počínání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 11:12 | Nahoru | #118
vilemx>
JJ Je to použitá věc, kde nikdo za nic neručí, leda by se mu podařilo nade vší pochybnost prokázat, že o skryté vadě věděl při prodeji a nesdělil to kupci.

Třeba, kdyby něco svařil a schoval ( nebo to nechal udělat) v rozporu s doporučením výrobce. Nebo to poškodil a narafičil zpět...
U aut typicky, že to naboural, nechal opravit, vzal pojistné a tvrdí že to je nehavarované.
To prokážeš, když vypátráš pojistnou událost, záznam o nehodě, nebo něco z stk atd...
Ale prokázat kdo dal co do motoru a kdy, to je daleko horší, zvlášť když k tomu není nic moc ze servisu .

Pro zajímavost, když jsem řešil vadu ložiska ( spojkového, auto) nedávno, stejně to nakonec řešil dodavatel ložiska, po té co servis doložil postup montáže a technik dodavatele si ho sám přijel demontovat ( nebo byl u demontáže).
Následně dodavatel ložiska platil servisu opakovanou montáž a dodal nový díl...

Další zajímavost, co jsem se nedávno nasral:
Firma v dobré víře posílá služební auta na periodické kontroly do servisu, i po záruce ( Škoda) . Po jedné takové prohlídce auto jelo rovnou do Paříže, a než se tam dostalo, přední desky byly na železo, dojel domů s kotoučema na kaši a pilinama všude kolem. Senzory nic, řidič lama, nepoznal by že mu chybí kolo, pokud by to jelo.
Samozřejmě jsem prudil, ale servis konstatoval, že kontrola brzd nebyla objednána a ani nebyla součástí dané prohlídky, ( kontrola před zimou !? ) . A to podotýkám, že se měnily kola za zimní sadu, kterou nám skladují. Po debatě s naším firemním právníkem, tento potvrdil, že bychom ale nevyhráli, kdyby se to chtělo řešit.

Takže tak, právní cesty vedou, ale snadný to není.

Naposledy editováno 09.09.2019 12:44:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 11:18 | Nahoru | #119

DVI píše: No, zrovna hadice jo. Ale mám je napsaný po 4 letech v mém případě. Voda i brzdy. Zrovna jsem je dával teď, ale za 4 roky už to mít nebudu ( ovšem, brzdy proto, že jsem dal panceřové a vodní proto, že jedna už vypadala dost všelijak.
Helma mi žádná taky nevydrží déle jak cca tři roky... zvlášť když si ji potluču. To mě vadí, nehledě na to co píšou.
A na pístech v MX motorkách se taky nic nepozná, ale po doporučených hodinách je vyměníš, ne? Nebo počkáš co to udělá, protože týpek na netu na tom najel 200 hodin a prej dobrý?

OK, ať si každej dělá co chce, se svýma věcma, ale já to mám tak, že prevence. Jsem na to naučenej z bývalé práce v letectví a nevidím důvod k tomu, proč by někdo měl zanedbávat předepsanou údržbu, notabene u něčeho pro radost, jako je motorka. A nebo u něčeho, co denně potřebuji spolehlivě používat, jako třeba auto.
A už vůbec se mi nezdá rozumný nabádat laiky k takovému počínání.



ok, jen jsem chtel vedet jestli vse menis jak vyrobce udava.

u MX motorek ja ani lidi v mem okoli nemeni vse v predepsanych intervalech, kazdejch 40-60mth udelat v podstate GO za 30-40tis ... to se tu v okoli delalo jen na motorce na ktere jel kejmi svet my tady mame vsichni na motoru 130+ mth a vsem to porad jezdi

(reakce na) reklamace motorky

9.9.2019 v 11:37 | Nahoru | #120
DVI> Aha, potom už tvůj postoj chápu. V NOZ ale tahle tvoje podmínka není. Prostě skrytá neznamená automaticky zatajená Takže necháme na zakladateli vlákna, jestli je mu bližší tvůj výklad nebo můj...

Naposledy editováno 09.09.2019 11:38:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist