kerut> v pohodě, mě jednou taky účtovali něco co neudělali (taky ventilové vůle), takže od tý doby dělám servis sám... Převzal jsem motorku a furt to střílelo do sání, tak jsem to rozhodil sám a 4 z 8. ventilů mimo tolerance, ten servis kde to dělali už nefunguje cca 12. let... Prachy mi vrátili a s omluvou dali i nějaký blbosti k tomu. Kdyby to posrali dle mě v tom servisu tak to ani těch 600km nenajede, to by skočilo asi už dříve, teda pokud tomu dal občas napít... Jinak souhlasím, že ve 24tkm měla mít za sebou min. 2. kontrolu ventilových vůlí, pokud teda v těch 24tkm na servisu byla... Proto se divím těm 16. podložkám, dělám ventily na dost motorkách a nejvíc podložek jsem měnil na GSX600R K6 s 80tkm na hrbu a to jí majitel měl od 35tkm, on ventily nikdy nenechal dělat a minulost taky neznal, měnilo se 7 podložek, zbytek šel proházet. Taky je možné, že ten servis udělali, přepnuli řetízek a jak za to někde vzal tak se to posralo a teď to sváděj na napínák, těžko říct co se tam stalo, když ani jeden z nás ten motor neviděl... Mohli taky přetáhnout domečky vaček atd... Jen konspiruju