1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Kolem 2tis ty motorky jedou tak 25-30km/h
Říká ti něco změna převodu?
Vis k čemu je na motorce spojka?
Pobavils

foxdive píše: Pomalych technických pasáží znamená co? Jels vůbec někdy na motorce co ma 230kg pomalou technikou pasáž?
Kolem 2tis ty motorky jedou tak 25-30km/h
Říká ti něco změna převodu?
Vis k čemu je na motorce spojka?
Pobavils
Chápu, jezdit pomalu je těžké a než se to naučit, je mnohem snazší kopat kolem sebe. Spojkou uhlazuješ projev motoru, abys udržel trakci. Pokud bys spojkou konstantně redukoval převod, tak ji spálíš, což jsem už párkrát potkal.
Převody jsou u cesťáka vždy boj, pokud chceš jezdit technické sekce a zároveň dálnici bez vytočeného motoru, proto potřebuješ v nízkých otáčkách traktoroidní projev, ne to zpřevodovat jako trialku. Třeba jednou sjedeš z šotoliny do něčeho zajímavějšího a také na to přijdeš

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Pokud chceš jezdit takové pasáže jak píšeš tak si k tomu motorku prostě upravíš a máš ji více méně na takové podmínky ježdění ,a proč bych spojkou redukoval konstatne převod, ten si prostě upravíš jak sem psal
Pokud ho neupravis tak na tom cestaku prostě nepojedeš pomalu ten technický úsek,pokud ovšem nemyslíš pomalu 30km/h a kopecek v lese mezi stromama

foxdive píše: Jako na co přijdu?ze chcu jezdit technické pasáže a pak s tím poletim po dálnici 150?
Pokud chceš jezdit takové pasáže jak píšeš tak si k tomu motorku prostě upravíš a máš ji více méně na takové podmínky ježdění ,a proč bych spojkou redukoval konstatne převod, ten si prostě upravíš jak sem psal
Pokud ho neupravis tak na tom cestaku prostě nepojedeš pomalu ten technický úsek,pokud ovšem nemyslíš pomalu 30km/h a kopecek v lese mezi stromama
Jo, mám lehkou, která tu trialovou jedničku má a pak mám těžkou, která s dálnici nesmí mít problém, ale stejně tak musí zvládnout projet více méně cokoli, protože když jsem několik dní cesty od domova, těžko si doběhnu pro lehkou. Moci jet skutečně za nosem, je bezva pocit, tuším, že máš 800 kačenu, ta ten potenciál rozhodně má, dej tomu šanci

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
foxdive píše: Jasný to ti neberu, akorát nechápu tu dálnici a ještě třeba na spalkoch, 790R nemám,jezdil jsem ji jen chvíli na zkoušku pár týdnů, terén sem pověsil na hřebík už před pár lety, za sucha co chci projedu na 19kole ale nějak to uz nevyhledavam ,jezdím silniční obutí
MT 21 je super guma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
foxdive píše: Pomalych technických pasáží znamená co? Jels vůbec někdy na motorce co ma 230kg pomalou technikou pasáž?
Kolem 2tis ty motorky jedou tak 25-30km/h
Říká ti něco změna převodu?
Vis k čemu je na motorce spojka?
Pobavils
Ty také


Dovolím si tvrdit, že na těch těžkých potvorách jezdí v terénu víc lidí rychlostí od 10 do 30 km/h, než lidí, co si ji pořizují na rychlý "Dakarský" průlet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
vilemx píše: Ty také Jinak na motorce, natož 230 kg těžké a ještě k tomu v terénu, jsem naprosto marný....
Dovolím si tvrdit, že na těch těžkých potvorách jezdí v terénu víc lidí rychlostí od 10 do 30 km/h, než lidí, co si ji pořizují na rychlý "Dakarský" průlet...

Na těch těžkých potvorach tak jezdí jak pises víc lidí protoze mají strach z toho že to neumí, nebo si myslí ze jo, ale mají strach ze to nezvládnou,maji strach že to rozbijou vždyt je to drahy, a taky zastavit to ve velké rychlosti taky není sranda takže žádné dakarske prulety

Stejně je jenom pár motorek co to zvládnou ,myslím mastodonty nad litr
Naposledy editováno 04.10.2020 07:38:27
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 04.10.2020 09:35:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

Naposledy editováno 04.10.2020 12:44:10
vilemx píše: ...Zajimave je, ze i Varan prechodem z karbece na FI ztratil schopnost citlivych rozjezdu nekde v bahne nebo na korenech a oproti karbecu si v tomhle dost pohorsil.
Tahat tenhle pojízdný gauč do bahna,to už je diagnóza

Kačena je jasná,kde jsou koně,tam není není spodek,respektive snad všechny KTM tak fungují.BMW si pomohlo variabilním časováním,Suzuki zas výfukovou přívěrou.
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

Me jede moto na volnobeh cca 12 v hodině, kroutak je tam hned a zvuk to má jak traktor takže super

,dvojka, trojka se posbírá úplně v klidu od 1500 otáček,dnes sem to schválně testoval, víc já nepotřebuju pokud jo tak bych dal o zub menší pastorek jak se dává na Rko a nebylo by vůbec co řešit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe



mě tyhle netové diskuze prostě baví .... každý si to přebere přes své zkušenosti a to je pak těžké se nějak domluvit
něco jsem na mastodontech v terénu najel (TA,LC8 950), teď jezdím na lehčí (690/701), ale ne na lehké-ostré a jestli mě něco prudí tak jsou to úzké převodovky a v podstatě na všem kromě TA/AT jsem dával pomalejší převod a kromě LC8 950 jsme pak byl zpruzelý na dálnici
U LC8 950 jsem jezdil svod 2-1 který zlepšil fungování motoru v nízkých otáčkách - dlouhodobě klidně použitelné otáčky klesly z 3000 na cca 2300 a to že to ztratilo pár koní v maximu mě fakt netrápilo a podvozek byl luxusní
vilmex má pravdu v tom přirovnání - člověk si říká kvůli kousku to nebudu řešit (gumy-převod) většinu zvládnu v pohodě (sucho-lehký terén), ale jak dojde na lámaní chleba tak je to řehole
P.S. vilemx - zapínej si v příspěvcích sarkasmus


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
vilemx píše: foxdive> volnoběh cca 12 km/h (dvojnásobek svižné chůze nebo-li pádlování na lachtana) je už docela kalup na čtvrt tuny někde v rozježděné bahnité koleji nebo vodou stržené stoupající úvozové cestě či kamenité stezce. Pro 99.99 % času stráveného na motorce většinou lidí naprosto zbytečná vlastnost. Ale kvůli tomu 0.01 % - stačí se párkrát zakutat, utavit spojku nebo kvůli chcípnutí či náhlému záběru a ujetí pod prdelí lehnout - pak člověk zanevře na velkou motorku mimo asfalt. což je, podle mě, docela škoda.
ano to máš pravdu, ale já takové věci nejezdím tak mě to netrápí jinak bych měnil prevod jak sem psal, a do bahnite stoupajici koleje bych to poslal pěkně pod plným a modlil bych se kam dojedu


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

na ty nohy dole prostě na mastodontu vždycky jednou dojde ...dřív nebo později přijde únava, horší terén než je technika, s naloženou motorkou to přijde ještě dřív než na vyjížďce kolem komína bez bagáže apod. a pak jde o jistotu a posun vpřed

assasin - to sice ano, ale traktoroidní jedničku a plynulý průběh u mastodontů ocení každý kdo se někde zajebal - nadupané LC8 poházené kolem výjezdu a stará afrika kadla kadla kousek nad volnoběhem a vyjela
vilemx píše: Přitom by stačilo všem cendurům, které se alespoň trochu tváří, že jsou na cestování i mimo asfalt, odstupňovat převodovku s extra krátkou jedničkou. Něco, co měl u aut třeba Duster nebo běžně mívají náklaďáky.
Tohle je jedna věc, kterou jsem nikdy nepochopil. Jasně, chápu, že velké skoky u převodovky mohou být mechanicky více namáhané, ale proč neudělat poměr mezi 1 a 2 a pak mezi 5 a 6 mnohem větší, než je běžné, právě pro ty technické pasáže a dálnici, je to tak velký technický problém nebo jen malá poptávka?
Při normálním ježdění ok, ale třeba v písku, po poli nebo hlubokém sněhu musel člověk mít pořád za jedna dvojka to prostě nepobirala, když se do toho naletělo v rychlosti tak ok ,ale pokud šel člověk z nuly tak to prostě nešlo, jednička plný, dvojka na pár sekund a zase jedna

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
překódování zámků kufrů Honda CRF1000L Africa Twin | Hopppy | 7 | 15.4.2025 v 20:34 MMARTINK |
Kosovo - typy na trasy, místa k náv... Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 18 | 5.4.2025 v 12:09 -MP- |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kódy v TP Honda CRF1000L Africa Twin | Hůlis | 11 | 4.4.2025 v 12:15 TomasRA |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 70 | 14.3.2025 v 20:10 tom_nesquik |