bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.10.2020 v 00:51 | Nahoru | #1

foxdive píše: Pomalych technických pasáží znamená co? Jels vůbec někdy na motorce co ma 230kg pomalou technikou pasáž?
Kolem 2tis ty motorky jedou tak 25-30km/h
Říká ti něco změna převodu?
Vis k čemu je na motorce spojka?
Pobavils


Ty také Jinak na motorce, natož 230 kg těžké a ještě k tomu v terénu, jsem naprosto marný....
Dovolím si tvrdit, že na těch těžkých potvorách jezdí v terénu víc lidí rychlostí od 10 do 30 km/h, než lidí, co si ji pořizují na rychlý "Dakarský" průlet...

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.10.2020 v 07:36 | Nahoru | #2

vilemx píše: Ty také Jinak na motorce, natož 230 kg těžké a ještě k tomu v terénu, jsem naprosto marný....
Dovolím si tvrdit, že na těch těžkých potvorách jezdí v terénu víc lidí rychlostí od 10 do 30 km/h, než lidí, co si ji pořizují na rychlý "Dakarský" průlet...

su rád
Na těch těžkých potvorach tak jezdí jak pises víc lidí protoze mají strach z toho že to neumí, nebo si myslí ze jo, ale mají strach ze to nezvládnou,maji strach že to rozbijou vždyt je to drahy, a taky zastavit to ve velké rychlosti taky není sranda takže žádné dakarske prulety
Stejně je jenom pár motorek co to zvládnou ,myslím mastodonty nad litr

Naposledy editováno 04.10.2020 07:38:27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist