1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
vilemx píše: foxdive> volnoběh cca 12 km/h (dvojnásobek svižné chůze nebo-li pádlování na lachtana) je už docela kalup na čtvrt tuny někde v rozježděné bahnité koleji nebo vodou stržené stoupající úvozové cestě či kamenité stezce. Pro 99.99 % času stráveného na motorce většinou lidí naprosto zbytečná vlastnost. Ale kvůli tomu 0.01 % - stačí se párkrát zakutat, utavit spojku nebo kvůli chcípnutí či náhlému záběru a ujetí pod prdelí lehnout - pak člověk zanevře na velkou motorku mimo asfalt. což je, podle mě, docela škoda.
ano to máš pravdu, ale já takové věci nejezdím tak mě to netrápí jinak bych měnil prevod jak sem psal, a do bahnite stoupajici koleje bych to poslal pěkně pod plným a modlil bych se kam dojedu u tak těžké motorky to podle mě ani moc jinak nejde, jak se znám tak vždy jak šli nohy dolů a začlo padlovani tak sem za chvíli skončil1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
na ty nohy dole prostě na mastodontu vždycky jednou dojde ...dřív nebo později přijde únava, horší terén než je technika, s naloženou motorkou to přijde ještě dřív než na vyjížďce kolem komína bez bagáže apod. a pak jde o jistotu a posun vpřed
assasin - to sice ano, ale traktoroidní jedničku a plynulý průběh u mastodontů ocení každý kdo se někde zajebal - nadupané LC8 poházené kolem výjezdu a stará afrika kadla kadla kousek nad volnoběhem a vyjela
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |