globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.10.2020 v 11:36 | Nahoru | #1
Metric> Presne to je jeden z hlavnich duvodu, proc jsem nesel do LC8 nebo Bawa. Prestoze treba velke GS dole motoricky funguje, tak na muj vkus ani jejich priplatkova pomala jednicka nebyla dost pomala a v kombinaci s jejich spojkou pro me nepouzitelny vergl. Zajimave je, ze i Varan prechodem z karbece na FI ztratil schopnost citlivych rozjezdu nekde v bahne nebo na korenech a oproti karbecu si v tomhle dost pohorsil.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.10.2020 v 13:26 | Nahoru | #2

vilemx píše: ...Zajimave je, ze i Varan prechodem z karbece na FI ztratil schopnost citlivych rozjezdu nekde v bahne nebo na korenech a oproti karbecu si v tomhle dost pohorsil.


Tahat tenhle pojízdný gauč do bahna,to už je diagnóza Výrobce pochopil,že 99% majitelů to do blata tahat nebude a že víc potěší pokud se jim podaří trochu zkrotit tu nenažranost karburátorové verze,než řešit jemnost nástupu...
Kačena je jasná,kde jsou koně,tam není není spodek,respektive snad všechny KTM tak fungují.BMW si pomohlo variabilním časováním,Suzuki zas výfukovou přívěrou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist