1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Pokud chceš jezdit takové pasáže jak píšeš tak si k tomu motorku prostě upravíš a máš ji více méně na takové podmínky ježdění ,a proč bych spojkou redukoval konstatne převod, ten si prostě upravíš jak sem psal
Pokud ho neupravis tak na tom cestaku prostě nepojedeš pomalu ten technický úsek,pokud ovšem nemyslíš pomalu 30km/h a kopecek v lese mezi stromama
foxdive píše: Jako na co přijdu?ze chcu jezdit technické pasáže a pak s tím poletim po dálnici 150?
Pokud chceš jezdit takové pasáže jak píšeš tak si k tomu motorku prostě upravíš a máš ji více méně na takové podmínky ježdění ,a proč bych spojkou redukoval konstatne převod, ten si prostě upravíš jak sem psal
Pokud ho neupravis tak na tom cestaku prostě nepojedeš pomalu ten technický úsek,pokud ovšem nemyslíš pomalu 30km/h a kopecek v lese mezi stromama
Jo, mám lehkou, která tu trialovou jedničku má a pak mám těžkou, která s dálnici nesmí mít problém, ale stejně tak musí zvládnout projet více méně cokoli, protože když jsem několik dní cesty od domova, těžko si doběhnu pro lehkou. Moci jet skutečně za nosem, je bezva pocit, tuším, že máš 800 kačenu, ta ten potenciál rozhodně má, dej tomu šanci .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |