Zatím jsem vyčmuchal toto:
http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8
http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

Již jsem se přehoupl přes 3000 najetých km, kde adfalt byl jen prvních 1000 km a s klidným srdcem při pohledu na provozní údaje mohu konstatovat že spotřeba v terénu na hard mapu je 4,9 - 5,6 l/100km.
Co jsem sundal nosič na SPZ, nasadil podložku pod víčko nádrže, udělal vypínač na světla a dal alu susplech je mé ježdění daleko pohodovější.
Ať Vám to chlapci stále vrčí a těším se na Vaše postřehy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Co jsem sundal nosič na SPZ --- kams dal blinkry?
nasadil podložku pod víčko nádrže --- proc?
udělal vypínač na světla --- sam nebo ti to udeleli v servisu?
a dal alu susplech --- dam az praskne ten plastovej

Ja bych jezdil az bych brecel, moto stoji v garazi, najeto 150km a nemam cas

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

Jsem zvedav jake budou problemy s vedenim/lankama na riditkach, protoze budu zvedat nahoru o minimalne 8cm.
Zprevodovani budu taky menit, ted budu testit 16-42 a uvidime jak mi to bude vyhovovat, to standardni je na me moc kratke.
A nakonec zitra montuju zadni ramy na kufry (orgigo bo to nemam podle ceho udelat).
Budu to sem cpat postupne jak to budu dostavovat.
blinkdy jsem dal na krovky - krásně se tam vejdou
podložku pod víčko proč?

Vypínač jsem si udělal sám, není to až takový problém.


Plastový kryt motoru zatím držel, ale když si uvědomíš že pod motorem již není žádný rám (jako u jiných strojů) a je rouvnou vana motoru ... raději jsem to udělal preventivně - nikdy nevím kam mě kámoši zavedou a zda-li se nešikne. Ten pastovej již měl dost záseků aniž bych jezdil něco hrozného. Prostě pro klid svědomí.


Přiznám se, že je třeba ještě poladit uchyty na nějaký ten ranec v zadu. Pokaždé ranec odvazovat při mé lenosti ...

A nebo to vyřešit takto

[URL= jsem díky cukání v nízkých otáčkách změnil z 15/45 na 14/45 a je to dost poznat. Již nejde jet 170 ale v lese nemusím spojkovat a i se cukání dost vylepšilo.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro



Čau v sobotu,P-H.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
wimpi>Aby to tady nebylo jen takové krásné, úžasné jak u vláken od BMW ...
Již jsem se přehoupl přes 3000 najetých km, kde adfalt byl jen prvních 1000 km a s klidným srdcem při pohledu na provozní údaje mohu konstatovat že spotřeba v terénu na hard mapu je 4,9 - 5,6 l/100km.
Co jsem sundal nosič na SPZ, nasadil podložku pod víčko nádrže, udělal vypínač na světla a dal alu susplech je mé ježdění daleko pohodovější.
Ať Vám to chlapci stále vrčí a těším se na Vaše postřehy.
čau, mám otázky...páč budu mít 690 příští týden

podložka pod víčko je KTM, TT nebo nějaké jiné řešení?
vypínač na světla kvůli absenci nakopávačky?
šusplech KTM nebo TT a proč?
nosič SPZ...asi nechám (přeci jen budu na silnici častěji než s XR)
Edit:
Plánuješ něco dalšího?
Naposledy editováno 13.11.2008 09:51:31
mariano>wimpi>Aby to tady nebylo jen takové krásné, úžasné jak u vláken od BMW ...
Již jsem se přehoupl přes 3000 najetých km, kde adfalt byl jen prvních 1000 km a s klidným srdcem při pohledu na provozní údaje mohu konstatovat že spotřeba v terénu na hard mapu je 4,9 - 5,6 l/100km.
Co jsem sundal nosič na SPZ, nasadil podložku pod víčko nádrže, udělal vypínač na světla a dal alu susplech je mé ježdění daleko pohodovější.
Ať Vám to chlapci stále vrčí a těším se na Vaše postřehy.
čau, mám otázky...páč budu mít 690 příští týden
podložka pod víčko je KTM, TT nebo nějaké jiné řešení?
vypínač na světla kvůli absenci nakopávačky?
šusplech KTM nebo TT a proč?
nosič SPZ...asi nechám (přeci jen budu na silnici častěji než s XR)
Edit:
Plánuješ něco dalšího?
A chalupu...prodals?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Osobne chci vypinac svetel kvuli jizde po lese, kdy je chci vypnout a kvuli startovani. Sice vim, ze je tam elektornika, ktera si snad poradi, ale me jde proste proti srsti svitit "na batereku" pred nastartovanim.
Ten nosic SPZ ma tendenci se uklepat a urvat, navic SPZ pujde urcite primontovat jen o neco vys, stejne jako blinkry. Jo a je hnusnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
AL sucplech
podložka která se dá vystrihnout

... co nyní hledám či vymýšlím je nějaká mřížka či kryt na přední světlo ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
www.touratech.com/shops/015/index.php
Naposledy editováno 13.11.2008 13:47:36
2wimpi: no já budu mít vzadu klasický rám, tak asi nebudu řešit nějaké uchycení. Prostě když bude nutno, nasadím ALU kufr.

Jinak převod řeším přesně opačně než ty, protože na přejezdy mě nebaví jet na šestku ve 4000ot. 90km/h (při představě že 5hodin někde na dálnici vkuse motor točí 6000 mě jde lehce proti srsti). V terénu jsem jezdil i na 660SMCku s daleko víc "silničním" převodem a neměl jsme problém (ono záleží taky jaký terén žejo, spíš jezdím asi lehčí věci) Tak to spíš chci posunout nahoru.
2mariano: originál KTM podložka pod víčko stojí myslím 120Kč, já do ni určitě jdu, protože to bylo první co mě napadlo až to pořádně zablátím.
Klasika>Petr Huska> původně jsi nemluvil o ceně, ale o diskriminaci kvůli váze a zdvihům
Cena je tam kde je, s tím nic nenaděláme
U mně je problém ten, že chci motorku, která nebude vážit 200kg, bude mít aspoň 50koní, bude to aspoň 600ccm, bude mít podvozek do terénu ale ujedu na ní i 300km po asfaltu v relativním "pohodlí", dosáhnu z ní aspoň jednou nohou, nebude motat motohodiny, bude mít aspoň 5tis km na interval.....
Ukaž mi japonce, který tohle splňuje '. Jestli ho najdeš ,jdu do něj. Protože jinak mi "nezbyde" než koupit tu 690.
XR 650r - forum
jedna japonská varinta, která už má něco za sebou má své plusy i mínusy - ale uznávam, že 690 má něco do sebe

[url=
Naposledy editováno 13.11.2008 14:16:57
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Jinak už mám namontované i ALU bástry, teď budu řešit tu masku a rám na spodek. Teď v mi chlapi na tlustých BMW dali na asfaltu naprdel, protože jsem od 80km/h mrznul. Maska prostě bude.

Dokončil jsem zvednutí řídítek (fest - o 8 cm nahoru) a teď sháním pancéř hadici na spojku, ostatní vedení vyšlo bez problému s rezervou.
Koupil jsem i tu podložku pod víčko od nádrže a oproti té co jsme si vyrobil má plus to, že je to samolepka a tudíž lépe drží na tom víčku, za ty peníze to stojí.
Naposledy editováno 29.11.2008 18:27:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
ZeroDRV>Zdravím všechny motorkáře,
endurko mám už 4 měsice, najeto kolem 3500 km
A můžu všem doporučit, super stroj,
dá se na něm v pohodě i cestovat,byl jsem v Alpach a za den najezdil 420 km, sériový pneu super drží
v zatáčkách na asfaltu.
V terénu je to kopie ostrý 525,
super spotřeba,při ostrý jízdě do 4 litrů
A maximálka 180 km !!! Bez vibrací.
Pár fotek.
http://picasaweb.goo...630KTMZnosim [/quote]
. . . nezlob se ale srovnávat 690 v terénu s 525 je jako porovnávat octavii RS s nějakým 2,5t ofroadem s podobným výkonem. Spotřeba do 4L??? No nevím, asi ta matika na ZŠ nebyla nejlepší. Dle mého názoru při hodně úsporné jízdě tzn. cesta 90-100 bych to vyděl na min. 5l/100km. Něco málo jsem na LC4 SM odjel a spotřeba byla od 5-8l, a to na silnici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Jinak já ted mám na motorce drapaky a jezdim pravidelně na motokrosovou trať. Doporučoval bych ti osobně tuto motorku vyzkoušet a pak hodnotit....
Tvoje stará LC4 nemá s novým modelem moc společného.
Příště než něco napíšeš tak si přečti všechny informace.
Měj se hezky.....at to jezdí.. čau
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Já s Hillem naprosto souhlasím, mam 690 SMC a jak už jsem psal spotřeba pod 5,5l/100km je možná jenom při omezenym výkonu na mapě zapalování, nebo při velmi "rozvážné" jízdě. Potom ale nechápu proč kupovat tuto motorku... Enduro ani SMC neni na cestování(ani pohodlná, ani technicky vhodná)na to si kupte Adventure, nebo něco podobného...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Jinak nechápu proč to pořád řešíte, napište nějaký vlastní zkušenosti s touto moto....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Přesně tak, nemá smysl řešit spotřebu...ale kdo mluví o 4-5l, tak kecá, nebo si měl koupit DRZ...
Každopádně prý již existuje nějaký kit...(svody, koncovka a ještě nevímco...)výsledkem by mělo být cca 80 Hp a snad zkrácený intervaly na 3000km... Měl by to jezdit nějaký testovač přímo v KTM a má to jít do prodeje v 2009. Je to prý kit pro volnou třídu pro závody supermoto. Takže skvělé pro motárdy a stunt. Jinak asi nejlepší "ostrý" sériový jednoválec...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Já se na 690ce ještě nesvezl - jestli pak ty jsi se svezl na 525ce?
Spíše pokukuji po 690 v SM. "Tlusťocha" do terénu nechci. Univárzální motorky neexistují! V každém případě si myslím, že ve své kategorii nemá konkurenci, ale v térénu musí mít hranice úplně někde jinde než ryzí sportovní endura typu EXC.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ECU pro HQ701 od r 2020 KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 27 | 3.4.2025 v 09:03 ZdendaZB |
Uvolněnej brzdovej disk KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 6 | 7.12.2024 v 13:47 kokoška. |
KTM 690R vs PR7 [1, 2] KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | Petr11372 | 50 | 15.10.2024 v 15:21 ZdendaZB |
co s sebou vozím a jak mi ztěžkl st... [1, 2, 3, 4] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 120 | 2.10.2024 v 20:12 ZdendaZB |
Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 58 | 6.6.2024 v 09:08 ZdendaZB |