bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 690 Enduro
15.6.2008 v 16:05
nějak o tomto stroji vázne diskuse. Tak snad se někdo chytne s vlastními zkušenostmi.

Zatím jsem vyčmuchal toto:

http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8

http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

9.11.2008 v 18:23 | Nahoru | #61
2wimpi: no to mě pos*r. Přesně nad takovým "xichtem" uvažuju na svojem miminu, čekal jsem na 690Adv ale nebyl tak jsem nakonec koupil 690Enduro. Spotřeba jak kluci píšou musím potvrdit, bežně při normalní jízdě po asfaltu do 4,5. Já jsem teda stopro spoko, a jestlio vykutím krom rámů, padáku atp. ještě i takovouto masku tak je to moje vysněné moto (teď se jen modlit aby se to nekazilo)

(reakce na) KTM 690 Enduro

12.11.2008 v 13:27 | Nahoru | #62
XarlieN> 690 je bomba a spotřeba taky . , exc 200 taky mc nežere

2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

12.11.2008 v 13:46 | Nahoru | #63
Aby to tady nebylo jen takové krásné, úžasné jak u vláken od BMW ...

Již jsem se přehoupl přes 3000 najetých km, kde adfalt byl jen prvních 1000 km a s klidným srdcem při pohledu na provozní údaje mohu konstatovat že spotřeba v terénu na hard mapu je 4,9 - 5,6 l/100km.

Co jsem sundal nosič na SPZ, nasadil podložku pod víčko nádrže, udělal vypínač na světla a dal alu susplech je mé ježdění daleko pohodovější.

Ať Vám to chlapci stále vrčí a těším se na Vaše postřehy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

12.11.2008 v 14:23 | Nahoru | #64
wimpi>
Co jsem sundal nosič na SPZ --- kams dal blinkry?

nasadil podložku pod víčko nádrže --- proc?

udělal vypínač na světla --- sam nebo ti to udeleli v servisu?

a dal alu susplech --- dam az praskne ten plastovej

Ja bych jezdil az bych brecel, moto stoji v garazi, najeto 150km a nemam cas

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

12.11.2008 v 23:04 | Nahoru | #65
2wimpi: susplech nebudu resit, delam komplito ram na spodek ktery bude chranit i chladic z boku. Hodim sem fotky az to bude hotovy. Uz mam vykutenou masku ala Adventure (respektive rally). Viz moje napasovana montaz jak by to melo cca vypadat:



Jsem zvedav jake budou problemy s vedenim/lankama na riditkach, protoze budu zvedat nahoru o minimalne 8cm.

Zprevodovani budu taky menit, ted budu testit 16-42 a uvidime jak mi to bude vyhovovat, to standardni je na me moc kratke.

A nakonec zitra montuju zadni ramy na kufry (orgigo bo to nemam podle ceho udelat).

Budu to sem cpat postupne jak to budu dostavovat.

(reakce na) KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 07:37 | Nahoru | #66
JohnyT>
blinkdy jsem dal na krovky - krásně se tam vejdou

podložku pod víčko proč?


Vypínač jsem si udělal sám, není to až takový problém. Chtěl jsem nějaké KTM řešení ale není

Plastový kryt motoru zatím držel, ale když si uvědomíš že pod motorem již není žádný rám (jako u jiných strojů) a je rouvnou vana motoru ... raději jsem to udělal preventivně - nikdy nevím kam mě kámoši zavedou a zda-li se nešikne. Ten pastovej již měl dost záseků aniž bych jezdil něco hrozného. Prostě pro klid svědomí.

(reakce na) KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 07:48 | Nahoru | #67
XarlieN> už se těším na fotky. Bude to fuška Jsevedav jak na "brnění" a chrániče chladiče tak na tu masku.

Přiznám se, že je třeba ještě poladit uchyty na nějaký ten ranec v zadu. Pokaždé ranec odvazovat při mé lenosti ...
A nebo to vyřešit takto
[URL= jsem díky cukání v nízkých otáčkách změnil z 15/45 na 14/45 a je to dost poznat. Již nejde jet 170 ale v lese nemusím spojkovat a i se cukání dost vylepšilo.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 08:07 | Nahoru | #68
Jeden kvíz z US verze co mi hlava nebere.

CO TO JE?

KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 08:19 | Nahoru | #69
jak na blinkry jsem využil tento obrázek ... na fešáka akrapa již nedošlo

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 09:10 | Nahoru | #70
wimpi> Čau,panáčku,Ty nevíš,že to je na pívo,aby po dojezdu bylo studené??? Jámyslímženevímprotožeabylépe šnek... ...US verze nesmí mít přepadové hadičky volně do ovzduší,tak tam mají takovou sběrnou bandičku
Čau v sobotu,P-H.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 09:47 | Nahoru | #71

wimpi>Aby to tady nebylo jen takové krásné, úžasné jak u vláken od BMW ...

Již jsem se přehoupl přes 3000 najetých km, kde adfalt byl jen prvních 1000 km a s klidným srdcem při pohledu na provozní údaje mohu konstatovat že spotřeba v terénu na hard mapu je 4,9 - 5,6 l/100km.

Co jsem sundal nosič na SPZ, nasadil podložku pod víčko nádrže, udělal vypínač na světla a dal alu susplech je mé ježdění daleko pohodovější.

Ať Vám to chlapci stále vrčí a těším se na Vaše postřehy.



čau, mám otázky...páč budu mít 690 příští týden

podložka pod víčko je KTM, TT nebo nějaké jiné řešení?
vypínač na světla kvůli absenci nakopávačky?
šusplech KTM nebo TT a proč?
nosič SPZ...asi nechám (přeci jen budu na silnici častěji než s XR)

Edit:
Plánuješ něco dalšího?

Naposledy editováno 13.11.2008 09:51:31

(reakce na) KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 11:09 | Nahoru | #72

mariano>wimpi>Aby to tady nebylo jen takové krásné, úžasné jak u vláken od BMW ...

Již jsem se přehoupl přes 3000 najetých km, kde adfalt byl jen prvních 1000 km a s klidným srdcem při pohledu na provozní údaje mohu konstatovat že spotřeba v terénu na hard mapu je 4,9 - 5,6 l/100km.

Co jsem sundal nosič na SPZ, nasadil podložku pod víčko nádrže, udělal vypínač na světla a dal alu susplech je mé ježdění daleko pohodovější.

Ať Vám to chlapci stále vrčí a těším se na Vaše postřehy.

čau, mám otázky...páč budu mít 690 příští týden

podložka pod víčko je KTM, TT nebo nějaké jiné řešení?
vypínač na světla kvůli absenci nakopávačky?
šusplech KTM nebo TT a proč?
nosič SPZ...asi nechám (přeci jen budu na silnici častěji než s XR)

Edit:
Plánuješ něco dalšího?



A chalupu...prodals?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 11:54 | Nahoru | #73
mariano> susplech KTM je susplast, tak proto je alterenativa od TT v hliniku.

Osobne chci vypinac svetel kvuli jizde po lese, kdy je chci vypnout a kvuli startovani. Sice vim, ze je tam elektornika, ktera si snad poradi, ale me jde proste proti srsti svitit "na batereku" pred nastartovanim.

Ten nosic SPZ ma tendenci se uklepat a urvat, navic SPZ pujde urcite primontovat jen o neco vys, stejne jako blinkry. Jo a je hnusnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 12:13 | Nahoru | #74
JohnyT> ... pravdu máš. Jen upravím že TT spí na vařínech a tyto položky jsou origo KTM.

AL sucplech
podložka která se dá vystrihnout

... co nyní hledám či vymýšlím je nějaká mřížka či kryt na přední světlo ...

(reakce na) KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 12:15 | Nahoru | #75
Petr Huska> to mě opravdu nenapadlo To pak bych si tam mohl svést i cévku a nemusel zbytečně zastavovat

(reakce na) KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 13:34 | Nahoru | #76
JohnyT> KTM dělá šusplech...jak sem hodil wimpi
o vypínači světel přemýšlím z toho samého důvodu
wimpi> TT to má v nabídce taky a spoustu dalších věciček...ale zatím jen v katalogu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 13:42 | Nahoru | #77
wimpi> aha, ja myslel tenhle kryt od TT. I kdyz ten co jsi poslal ty vypada lip. To vicko vypada velice prakticky!

www.touratech.com/shops/015/index.php

Naposledy editováno 13.11.2008 13:47:36

KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 14:11 | Nahoru | #78
ad "susplech" ... problem je v tom, že to neřeší náraz celé moto třeba na kmen nebo šutr (nevím co udělá ten motor když na něj jebne 200kg), proto to já chci řešit trubkama a na ně navařím šusplech. Body na uchycení tam jsou.

2wimpi: no já budu mít vzadu klasický rám, tak asi nebudu řešit nějaké uchycení. Prostě když bude nutno, nasadím ALU kufr.

Jinak převod řeším přesně opačně než ty, protože na přejezdy mě nebaví jet na šestku ve 4000ot. 90km/h (při představě že 5hodin někde na dálnici vkuse motor točí 6000 mě jde lehce proti srsti). V terénu jsem jezdil i na 660SMCku s daleko víc "silničním" převodem a neměl jsme problém (ono záleží taky jaký terén žejo, spíš jezdím asi lehčí věci) Tak to spíš chci posunout nahoru.

2mariano: originál KTM podložka pod víčko stojí myslím 120Kč, já do ni určitě jdu, protože to bylo první co mě napadlo až to pořádně zablátím.

(reakce na) KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 14:12 | Nahoru | #79

Klasika>Petr Huska> původně jsi nemluvil o ceně, ale o diskriminaci kvůli váze a zdvihům

Cena je tam kde je, s tím nic nenaděláme

U mně je problém ten, že chci motorku, která nebude vážit 200kg, bude mít aspoň 50koní, bude to aspoň 600ccm, bude mít podvozek do terénu ale ujedu na ní i 300km po asfaltu v relativním "pohodlí", dosáhnu z ní aspoň jednou nohou, nebude motat motohodiny, bude mít aspoň 5tis km na interval.....
Ukaž mi japonce, který tohle splňuje '. Jestli ho najdeš ,jdu do něj. Protože jinak mi "nezbyde" než koupit tu 690.



XR 650r - forum
jedna japonská varinta, která už má něco za sebou má své plusy i mínusy - ale uznávam, že 690 má něco do sebe
[url=

Naposledy editováno 13.11.2008 14:16:57

(reakce na) KTM 690 Enduro

13.11.2008 v 14:19 | Nahoru | #80
JohnyT> Omlouvám se TT. Když jsem svůj problém řešil, tak o 690 neměli na stránkách ani slovo. Nyní je již nabídka jiná...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

14.11.2008 v 17:25 | Nahoru | #81
Tak rám namontovaný. Krom toho že se na to pudou dát navěsit kufry (pořídím na jaře) tak to zpevnilo celý zadek a už se nic neklepe. Převody jsem zatím dal 16/40 a ve 4000otáčkách to jede kolem 115km/h (což asi trošku zkoriguju na 16/42). Foto rámu zde:







Naposledy editováno 14.11.2008 17:27:42

KTM 690 Enduro

19.11.2008 v 00:03 | Nahoru | #82
Zdarec motorkáři ,
tak koukám že se tu řeší dost věcí,
já pořídil novýho Akrapa a pár karbonových krytů na motor.
Jinak moto šlape super. A přezul jsem na enduro drapáky MITAS.
At to jezdí...zdar

(reakce na) KTM 690 Enduro

19.11.2008 v 07:13 | Nahoru | #83
XarlieN> můžu být zvědavý co je to za rámy pod kufry? Vypadají moc pěkně. TT to není, můžeš se pochlubit?

KTM 690 Enduro

20.11.2008 v 09:38 | Nahoru | #84
Rám je to origo KTM (najdes na www.ktm.com v powerparts). Cenově by měl v koncáku vyjít stejně nebo možná levněji než ten od TT (i když i tak je to paleta za pár ohnutých trubek). Taky mi přišel hezčí a navíc kurtuje oproti TT i ten zadní díl na značku (TT to jen podpírá takže to stejně bude mlátit). Zas na druhou stranu TT má poctivěji řešený přední uchycení přes dvě trubky a má dobře vyřešené stupačky. Dnes bych asi šel do něj. Krom toho je nerez.

Jinak už mám namontované i ALU bástry, teď budu řešit tu masku a rám na spodek. Teď v mi chlapi na tlustých BMW dali na asfaltu naprdel, protože jsem od 80km/h mrznul. Maska prostě bude.

Dokončil jsem zvednutí řídítek (fest - o 8 cm nahoru) a teď sháním pancéř hadici na spojku, ostatní vedení vyšlo bez problému s rezervou.

Koupil jsem i tu podložku pod víčko od nádrže a oproti té co jsme si vyrobil má plus to, že je to samolepka a tudíž lépe drží na tom víčku, za ty peníze to stojí.

Naposledy editováno 29.11.2008 18:27:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

2.12.2008 v 20:02 | Nahoru | #85

ZeroDRV>Zdravím všechny motorkáře,
endurko mám už 4 měsice, najeto kolem 3500 km

A můžu všem doporučit, super stroj,
dá se na něm v pohodě i cestovat,byl jsem v Alpach a za den najezdil 420 km, sériový pneu super drží
v zatáčkách na asfaltu.
V terénu je to kopie ostrý 525,
super spotřeba,při ostrý jízdě do 4 litrů
A maximálka 180 km !!! Bez vibrací.
Pár fotek.

http://picasaweb.goo...630KTMZnosim [/quote]

. . . nezlob se ale srovnávat 690 v terénu s 525 je jako porovnávat octavii RS s nějakým 2,5t ofroadem s podobným výkonem. Spotřeba do 4L??? No nevím, asi ta matika na ZŠ nebyla nejlepší. Dle mého názoru při hodně úsporné jízdě tzn. cesta 90-100 bych to vyděl na min. 5l/100km. Něco málo jsem na LC4 SM odjel a spotřeba byla od 5-8l, a to na silnici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

2.12.2008 v 23:22 | Nahoru | #86
HILL> Ahoj, zdravim na moravu...to co píšeš nemá hlavu ani patu, nechci se tady dokola opakovat, přečti si další zkušenosti od dalších majitelu, viz. Wimpi a pan Huska.
Jinak já ted mám na motorce drapaky a jezdim pravidelně na motokrosovou trať. Doporučoval bych ti osobně tuto motorku vyzkoušet a pak hodnotit....
Tvoje stará LC4 nemá s novým modelem moc společného.
Příště než něco napíšeš tak si přečti všechny informace.
Měj se hezky.....at to jezdí.. čau

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

3.12.2008 v 09:33 | Nahoru | #87
ZeroDRV>
Já s Hillem naprosto souhlasím, mam 690 SMC a jak už jsem psal spotřeba pod 5,5l/100km je možná jenom při omezenym výkonu na mapě zapalování, nebo při velmi "rozvážné" jízdě. Potom ale nechápu proč kupovat tuto motorku... Enduro ani SMC neni na cestování(ani pohodlná, ani technicky vhodná)na to si kupte Adventure, nebo něco podobného...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

3.12.2008 v 10:54 | Nahoru | #88
Face> Já sem při výběru nové motorky spotřebu moc neřešil..jen postupem času mě překvapilo kolik si veme benzinu.
Jinak nechápu proč to pořád řešíte, napište nějaký vlastní zkušenosti s touto moto....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

3.12.2008 v 12:07 | Nahoru | #89
ZeroDRV>
Přesně tak, nemá smysl řešit spotřebu...ale kdo mluví o 4-5l, tak kecá, nebo si měl koupit DRZ...
Každopádně prý již existuje nějaký kit...(svody, koncovka a ještě nevímco...)výsledkem by mělo být cca 80 Hp a snad zkrácený intervaly na 3000km... Měl by to jezdit nějaký testovač přímo v KTM a má to jít do prodeje v 2009. Je to prý kit pro volnou třídu pro závody supermoto. Takže skvělé pro motárdy a stunt. Jinak asi nejlepší "ostrý" sériový jednoválec...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

3.12.2008 v 12:07 | Nahoru | #90
ZeroDRV> Mě ti nejvíc dostalo to, že ji přirovnáš 525ce. Byl jsi někdy vůbec na pořádné offroad vyjížďce? Asi ne, jinak by jsi to nenapsal. Spotřebu nemá smysl řešit. Ale ty 4 l/100km tak jedině z kopečka, nebo při lehtání 6tky na rovince, ale určitě ne při ostré jízdě jak jsi psal.
Já se na 690ce ještě nesvezl - jestli pak ty jsi se svezl na 525ce?
Spíše pokukuji po 690 v SM. "Tlusťocha" do terénu nechci. Univárzální motorky neexistují! V každém případě si myslím, že ve své kategorii nemá konkurenci, ale v térénu musí mít hranice úplně někde jinde než ryzí sportovní endura typu EXC.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 53 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Repas tachometra KTM 690 Enduro KTM 690 Enduro čilipanda 4 30.5.2023 v 22:44 čilipanda


TOPlist