1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
P.S.: za oslovení Radim "kupékabriolet" máš u mě malé bezvýznamné +, fakt pobavil. Ale už tady toho travise neobhajuj, nebo si budu myslet, že se ti líbí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
Švagr píše: R1PYCO> největší problém u té jeho psané češtiny je to, že se to hodně blbě čte (viz tvůj příspěvek bez interpunkce ala jedno velké souvětí). Prostě tyhle náctileté techniky psaní na PC jsou přinejmenší na facku. No a protože jste oba moc daleko, tak se do vás jen s chutí pouštíme on-line.
P.S.: za oslovení Radim "kupékabriolet" máš u mě malé bezvýznamné +, fakt pobavil. Ale už tady toho travise neobhajuj, nebo si budu myslet, že se ti líbí
OK tak uz mlcim (zatim) vsak onjo uz neni kdo by po nem stekal..
..co se tyce ty nactilety techniky blablabla... kdyz ti bude chodit polovina mailu peclive psanyhc s diakritikou (puvodne) plny hyeroglifu ze nejsoi schopnej ani na druhej letmej pohled rozlisit ktery pismenka asi tak mohl chtit autor pouzit...budes za takovy co pisou jako ja stastnej, protoze zakladni pismena abecedy jsou na vsech jazycich s latinkou rozmisteny stejne, dnes uz to je lepsi, protoze soudruh google drzi velkej kolac trhu, ale drive to bylo fajt na pest kdyz ti prisel mail ve kterym treba 20% pismenek chybelo a jeste bylo vse prolozeno divnejma znakama.
jinak - co to tak asi muze znamenat CC? podle me je to uplne jasny.. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
švára> jestli mi někdy řekneš kupékabrio, tak ti nachčiju na řidítka a do výfuku!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
Radim-CC píše: R1PYCO> CC=> nejsme na auto foru (tam by bylo kupékabrio možné ) ale na motorkách... tudíž viz motorka v mém profilu
švára> jestli mi někdy řekneš kupékabrio, tak ti nachčiju na řidítka a do výfuku!
stjne si myslim ze tim profilem maskujes kupékabriolet....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
Švagr píše: R1PYCO> Tady ale nejsme na mailu z dob prehistorie elektronické korespondence. A vymlouvat se na cizí jazyky se nemůžeš, českou klávesnici si můžeš nastavit softwarově. Jo a když už jsme u těch klávesnic, tak základní písmenka nejsou všude stejné. Například francouzi to mají jinak!
vidis to ty francouze??? jejich specialita je vzit existujici funkjcni overeny a vsem vyhovujici reseni a vymyslet ho po svym...
pak jim jezdej auta co maj kola na tro srouby, chces vymenit desky protoze to jde kov na kocv, sundas kolesa.. a ono to tam zadny brzdy nema... a tak dal a tak dal.. a tak dal... proste kdyby nebylo Opelu, tak jsou tri EFKA nejhorsi... (Ford Fiat a Francouzi)
.. pravda, dneska jsme jinde... ale me je ti nejak lino tam ty hjacky mackat... takhle to po sobe proste vubec nectu a hotovo... kdybych psal diakritiku tam zpomalim na pulku a jeste bych se musel furt ohlizet kam ze jsem to sahnul.. vsema deseti bohuzel ze sve lenosti stale nepisu.. a vnitrni prasopes ma stale sily dost a ne a ne ho prekonat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
Radim-CC píše: R1PYCO> samozřejmě... měl jsem kupékabrio, vytvořil jsem si profil a abych zmátl potencionální zloděje jsem ho prodal, za ty prachy koupil canyona a až se začali zloději dívat po něm, tak jsem ho prodal taky a abych je zmátl tuplem, tak peníze propil
to sem si presne myslel...!
a protoze jsi byl nejspis lonio hodny tak ti jezisek nadelil uz opravdu mnotrku... R1 - ze jo?) a aby te nikdo nepodeziral jakyho to mas doma v garazi skvosta... kterej konecne jede atd atd... taks profil nehcal na kupékabrilet a hotovo.. nebooj mi te neprsaknem..
Naposledy editováno 27.01.2011 23:23:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
Radim-CC píše: R1PYCO> ještě nenadělil, má krapek zpoždění... ale nadělí... a s tou námahou jsi se trefil... ale já mám přirození už tak dost dlouhé (mít delší, tak při erekci by byla hlava bez proudu - to píšu pro místní slečny, ne pro tebe ) tak bude jen TDM... ale CC zůstane
PAH... dalsi kluk s polomotorem co skoro nejde... porid si uz neco co trochu jede... ja to proste nechapu na coi si ty lidi porizujou takovy zabokozy jako je TDM.. do terenu to neni, na prvnim hrbolu to jde nadoraz a drapaki na to nenavliknes
na silnici taky ne...podivam se jak na tom jedes prvni dve zatacky a pak me nejspis prestanes bavit a o dalsi tri zatacky dale uz me ani neuvidis..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
Radim-CC píše: R1PYCO> všecí nemají potřebu závodit, ikdyž mají závodní trať za barákem... některé třeba láká cestování... a TDM je ideální výkonový skok, abych mohl v budoucnu ještě "povýšit"
no tak jo..
tdm by byla super kdyby umela vic v terenu..
1 reakcí na tento příspěvek Prace = koniček
2 reakcí na tento příspěvek Prace = koniček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
Bludička píše: Možná by jsi se divil jak moc zkušeností mám, v pracovním procesu už nějaký pátek jsem, bez ohledu na věk ( souhlasí), cucáku
Nechtěj vědět, jak si ty zkušenosti a pracovní proces představuju .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
R1PYCO píše: PAH... dalsi kluk s polomotorem co skoro nejde... porid si uz neco co trochu jede... ja to proste nechapu na coi si ty lidi porizujou takovy zabokozy jako je TDM.. do terenu to neni, na prvnim hrbolu to jde nadoraz a drapaki na to nenavliknes
na silnici taky ne...podivam se jak na tom jedes prvni dve zatacky a pak me nejspis prestanes bavit a o dalsi tri zatacky dale uz me ani neuvidis..
Jo budeme vyrábět jen 2x přeplňovanou Busu,bo já těž nevím od čeho jinýho jsou motorky ,než o tom ,aby to jelo 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
Flašek.Lee píše: Jo budeme vyrábět jen 2x přeplňovanou Busu,bo já těž nevím od čeho jinýho jsou motorky ,než o tom ,aby to jelo 300
OK.. pokud na tom budes umet jezdit budes mit muj hlubokej respekt..
kdybych nebyl lempl na ruce, sel bych opacnou cestou.. busa jede v serii dost, narozdil od litrovjech nebo mensich V2 (ted nemyslim levny pracanty od 500 niz, ktery maj jiny urceni), takze u bisy bych snizoval hmotnost.. pripadne premejslel jhak ten motor dat do sportovnejsiho podvozku.. a co by ten narust hmotnosti treba s podvozkem gsxr udelal..
podle me je stejne nejlepsi koupit primo od vyrobce neco co uz hned z kramu jede dostatecne..nez se pro silnici srat s nejakym ladenim
R1PYCO píše: OK.. pokud na tom budes umet jezdit budes mit muj hlubokej respekt..
kdybych nebyl lempl na ruce, sel bych opacnou cestou.. busa jede v serii dost, narozdil od litrovjech nebo mensich V2 (ted nemyslim levny pracanty od 500 niz, ktery maj jiny urceni), takze u bisy bych snizoval hmotnost.. pripadne premejslel jhak ten motor dat do sportovnejsiho podvozku.. a co by ten narust hmotnosti treba s podvozkem gsxr udelal..
podle me je stejne nejlepsi koupit primo od vyrobce neco co uz hned z kramu jede dostatecne..nez se pro silnici srat s nejakym ladenim
Nepochopil jsi smysl mého příspěvku jako reakci na to gulo co jsi napsal.