1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prace = koniček
Flašek.Lee píše: Jo budeme vyrábět jen 2x přeplňovanou Busu,bo já těž nevím od čeho jinýho jsou motorky ,než o tom ,aby to jelo 300
OK.. pokud na tom budes umet jezdit budes mit muj hlubokej respekt..
kdybych nebyl lempl na ruce, sel bych opacnou cestou.. busa jede v serii dost, narozdil od litrovjech nebo mensich V2 (ted nemyslim levny pracanty od 500 niz, ktery maj jiny urceni), takze u bisy bych snizoval hmotnost.. pripadne premejslel jhak ten motor dat do sportovnejsiho podvozku.. a co by ten narust hmotnosti treba s podvozkem gsxr udelal..
podle me je stejne nejlepsi koupit primo od vyrobce neco co uz hned z kramu jede dostatecne..nez se pro silnici srat s nejakym ladenim
R1PYCO píše: OK.. pokud na tom budes umet jezdit budes mit muj hlubokej respekt..
kdybych nebyl lempl na ruce, sel bych opacnou cestou.. busa jede v serii dost, narozdil od litrovjech nebo mensich V2 (ted nemyslim levny pracanty od 500 niz, ktery maj jiny urceni), takze u bisy bych snizoval hmotnost.. pripadne premejslel jhak ten motor dat do sportovnejsiho podvozku.. a co by ten narust hmotnosti treba s podvozkem gsxr udelal..
podle me je stejne nejlepsi koupit primo od vyrobce neco co uz hned z kramu jede dostatecne..nez se pro silnici srat s nejakym ladenim
Nepochopil jsi smysl mého příspěvku jako reakci na to gulo co jsi napsal.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)