paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati včera dnes a zítra
20.1.2011 v 13:48
Patřím k těm z vás, kteří se před dlouhým časem zamilovali do 916tky a jinou motorku než ducati v garáži jsem nikdy nechtěl. Splnil jsem si svůj sen, fandím na závodech, leštím, montuju a bráním svoji lásku před zlými jazyky a jejich jedy. Moje motorka mi dělá už jenom radost a závody doteď byly také krásné a napínavé. S příchodem nových modelů typu multistrada, hypermotard, streetfighter, sport classic, a teď diavel se naše řady rozšiřují neuvěřitelným tempem. Zároveň však už nevidím na těch lidech ale to co na sobě. Posedlost tou motorkou. Tyhle motorky se prostě už dají pořídit za NORMÁLNÍ cenu a může si je koupit kdekdo, komu se líbí červená motorka. Jsou teď mnohem civilnější oproti až militantně přísně sportovním z éry 851/888/916. Design nového monstera, diavela mi je úplně cizí a 1098/1198 mi příjde jako bezduchý facelift 916. Je to jak stará R1 a nová R1 je to jenom facelift. Teď jsem se dočetl, že ducati staví fabriku v thajsku či kde. Budou se tam časem montovat celé motocykly. To si ze mně už dělají prcinu ne? Poslední dobou mě kálí i ducati corse. Oni odstoupili z WSBK? Nejúspěšnější značka WSBK?!!! Nebudu se tajit tím, že NEMÁM rád Rossiho. Nedávno jsem pobouřil davy někde v komentářích když jsem vyjádřil svůj názor, že ty jeho barvičky, měsíčky a sluníčka s tím jeho hrabáním se v rozkroku a na sedínce souvisí s jeho sexuální orientací, tak to tu teď nebudu rozebírat. A oni na letošek příjdou s růžovou desmosedici!! ..jen rejpavej vtípek, ale ta barva je fakt hrozná!

Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.

Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
Anketa: je novodobá Ducati ještě vůbec "Ducati" ?
Ne! zlatý roky devadesátý
38%
56
Ano! nová je lepší
51%
75
Nic se nemění
11%
16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 13:49 | Nahoru | #61
mischa638> Bo kdyz se podivas do testu gum tak naprosta vetsina z nich ma pri rozmeru zadni gumy 190 hmotnost dost pres 10 kg tak jsem napsal 12.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 14:30 | Nahoru | #62
pylot> Ale suchá hmostnost je snad hmotnost, bez provozních kapalin, gumy v ní už jsou započítané, nebo aspoň sem teda ještě nikde neviděl že by to bylo jinak. Opravte mě jestli se pletu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 14:33 | Nahoru | #63
mischa638> Jo tak tim si taky jistej nejsem. Ja zil v domeni ze to je beze vseho takovyhleho spotrebaku. Ale ruku do ohne za to nedam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 14:40 | Nahoru | #64
pylot> Taky retězovka, filtry a rozvoďáky něco hoděj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 14:46 | Nahoru | #65
DMC.motobiker> Ale už stačilo pánové, ještě nezapomeňme na váhu vzduchu v pneu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 14:50 | Nahoru | #66
mischa638> souhlas, čekal jsem kdo to napíše a potvrdí mi moji tezi...ale nechtěl jsem zase dělat přemoudřelýho

Olej, voda, baterka ...co ještě?

Vono je úplně jedno co kdo udává, nidky to nedáš napřímo do tabulky kde to srovnáš řádek po řádku. Někdo bere půl nádrže, někdo plnou...někdo nic

Ok, můj monster má myslím 177kg +15l Ba+3,5l-4l oleje,3kg baterka,

177+15+3,5+3 = na víc jak 203-205kg to nebude. Sundal jsem vejfukový tlumiče a "S" svody co vážej min. 7kg(ocel) a šel tam karbon Akrpovič a "S" svody z titanu tak o dvě kila lehčí. Odhodím bandasku katíku a dám přímý trubky - 2 -3kila. Budu zrhuba na 200kg( ...možná míň)

No a ukaž mi litrovýho naháče, co má tuhle váhu, přes 130HP naklice 104Nm tamtéže ...ale 80Nm v 4500-5000 rpm. ...a nízký těžiště + úzkou stavbu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 15:33 | Nahoru | #67
mischa638> drtiva vetsina motorek nema vahu vzduchu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 16:05 | Nahoru | #68

xyz777 píše: Ducati se mi líbí a nejspíš to bude moje další moto, jen musím překonat odpor k těm jižanům...proč pořád tolik přehání...? Proč musím většinu informací o Ducati pracně shánět a neposkytne mi je přímo výrobce? Např. proč musím pořád poslouchat jak jsou Ducati nejlehčí motorky v poměru váha/výkon a nakonec se zjistí že 848 má v pohotovosti 196kg a 117,5 k na zadním kole (0.599 k/1kg) a výrobce udává 168kg! suchou hmotnost a 134k výkon. Honda CBR600RR pohotovostní 193,8kg (0.557 k zadní kolo/1kg) nebo Triumph Daytona 675 pohotovostní 176,8kg (0.633 k zadní kolo/1kg).
A když už jsme u toho, napíše mi někdo (třeba z pánů majitelů) kolik vlastně ty Monstry váží v pohotovosti? Já už si to pak nějak dám dohromady s tím kolik udává výrobce jako suchou a budu se mít čeho držet při případném nákupu. A ještě jedna otázka...jak se správně měří pohotovostní hmotnost? Někde jsem četl že s půlkou nádrže, je to tak? Nebo s plnou?



ten muj ma 202kg se vsema naplnema a plnou nardzi a +-115hp na zadnim kole v origo stavu
ted po par zmenach +-195kg a +-130hp na zadnim kole....ja to osobne nevazil, ale vychazim z nekolika zdroju na netu

1198 ma 198kg a 155hp na zadnim kole v origo stavu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 16:07 | Nahoru | #69
t_freedom> Ani tou baterkou si nejsu jistý jestli taky není započítaná už do suché hmotnosti. Ale to bych teď fakt kecal. Každopádně do provozní se počítá: chladící kapalina, olej v motoru, olej v tlumičích a palivo a ta baterka ještě kdyžtak, ale to si fakt nejsem jistý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 16:17 | Nahoru | #70
mischa638>baterka u Duckny tuším není... olej v tlumičích tam myslím je - jsou to ale decky (0,5-0,8l na biku)

finále je prostě, že ve volbě muscle bike 1000ccm(nebo řekněme naked sport) nic lepšího podle mě není. Dělová koule s 200kg, krátkým rozvorem a 110-112Hp na prdeli. U dvouventilu je to s výkonem asi jinde a ta 998 v těle tomu dává koule

Na jaře otevřena mapa dá ještě tak o 5 - 10Hp víc, ale co hlavně podrží spodek - takže to přední kolo bude ve vzduchu vlastně pořád (je to strasně neklidný...tzv. větrné řízení) ...chudák zadní guma

Naposledy editováno 22.01.2011 16:19:03

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 16:21 | Nahoru | #71
t_freedom> tak já se v ducnách moc neorientuju, sice mít pěníze tak 916 bych si určitě pořídil jako jednu z ikon 90´ let a dal jí do obýváku na bílou kožešinu Ale od malička sem blázen do Kawy A taky když motorku, tak jedině karbec, na stříkajdu už doma nemám výbavu ani znalosti, za 2 roky co sem ze školy sem žádnou nedělal tak se mě to vykouřilo z hlavy, ale karbecových motorek sem měl za poslední ani ne rok doma snad už 20 Zrovna teď mě dovezli další 2, tak se aspoň nenudím přes zimu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 17:36 | Nahoru | #72

pylot píše: mischa638> drtiva vetsina motorek nema vahu vzduchu.


Ducati (alespoň teda moje stará 916) ji má...

(Teda snad nedojde k nedorozumění , o váze vzduchu (jako čidlu) tu nepadlo ani slovo! )

Naposledy editováno 22.01.2011 18:01:53

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 17:39 | Nahoru | #73
DMC.motobiker> Tak to je poprve co slysim o vaze vzduchu u motorky a tak trosku nechapu k cemu je tam vlastne palivova mapa kdyz si to dokaze primo merit kolik vzduchu tam jde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 17:41 | Nahoru | #74
DMC.motobiker> co sem pletete váhu vzduchu? Sem si dělal prdel jako že do provozní hmotnosti se počítá i hmotnost vzduchu v pneu
916 má vtřikování? Fakt nejsem ducatista tak nevím, jen se ptám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 17:53 | Nahoru | #75
mischa638> Já tě chápu , taky celkem nepobírám vo co šlo a s čím to souviselo , ale jen si z toho při té příležitosti dělám prdel...

BTW: Jak můžeš počítat váhu vzduchu v pneu, když se váha pneu nepočítá...

Jo jo, 916 má vstřikování...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 18:12 | Nahoru | #76
Jo aha. Nu dobra tedy no. Jeden o koze a druhej o voze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 18:15 | Nahoru | #77
pylot>

A co jinak, do čeho půjdeš po tom SVčku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 18:40 | Nahoru | #78

DMC.motobiker píše: mischa638>............Jo jo, 916 má vstřikování...


Už i první ročníky?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 18:41 | Nahoru | #79
DMC.motobiker> To zalezi na penezich a taky na pojezdeni. Svoje nadeje vkladam do TLSka, kdyby to nebylo ono tak RSV a kdyby ani to ne tak asi zkusim projet nejakej ctyrvalec a uvidime co mi sedne nejlip. Ale zatim to vypada ze mi SV jeste nejakej patek zustane. Chci jezdit do Mejta krouzit po okruhu a tam jednak nema smysl mit neco vetsiho a taky mi jakozto studentoj zalezi na tom na kolik me ten vylet na okruh prijde. Takze zatim zustanu u SV a budu pilovat techniku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 18:47 | Nahoru | #80
pylot> Tak pátrám v paměti...máš už SV nějaký ten pátek,že? Si vzpomínám jak jsi ji přivezl a pak ty diskuse V2 vs Ř4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 18:57 | Nahoru | #81
italšrot> Jo jo ted mam za sebou asi dve a ctvrt sezony. Samo ze jsem za tu dobu trosku vystrizlivel a myslim ze mam na SV celkem realnej a kritickej pohled a porad si myslim ze to je nejlepsi vyber jakej jsem mohl udelat. Samo ze neni ve vsem nejlepsi ale dava mi presne to co chci a co me bavi a o tom to je ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 19:07 | Nahoru | #82
pylot> Jinak co se týká tvého výběru než TLS tak to už raději to RSV.Jsme k RSV celkem kitický,ale oproti TL je to o třídu lepší motorka.Jak stavbou,podvozkem,brzdami tak i motorem.Rotax je špičkový motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 19:20 | Nahoru | #83
italšrot> Jo jo ja to vim ze RSV je lepsi. Lepsi podvozek, brzdy a buh vi co vsechno dalsiho. Ale vim ze ma taky jinej projev motoru a prave proto cekam az se na obou svezu a pak budu hodnotit. Treba mi RSV vubec nesedne a nebo naopak se mi to bude libit a uz nebudu chtit jinak. Me osobne se RSV asi i vic libi ale bojim se toho projevu motoru. Treba litrovy SV me motoricky vubec nezaujalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 19:35 | Nahoru | #84
pylot> Jasně projev RSV je díky 60°V2 jiný než běžný 90°V2,ale to si opravdu musíš vyzkoušet.Já si na RSV zvykal půl sezóny a stejně to ještě není ono.Jezdil sem roky čtyřválcové rejže a na V2 se projel jen sporadicky.Ale na TLR celkem dost.RSV je hlavně oproti konkurenci ze stejného roku o dost vepředu v tom co nabízí už v základu..Jen namátkou tlumič řízení,antihopingová spojka,pancéřovky atd.

Naposledy editováno 22.01.2011 19:37:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 19:41 | Nahoru | #85
italšrot> Mno... prave ze treba antihoppingova spojka si myslim ze je pro me celkem zbytecna. Jsem rad kdyz me motorka tresta za to ze jsem lajdackej pri podrazovani. Ale nikdy jsem zasah antihoppu nezazil takze nevim. Treba by se mi to libilo. Ale urcite bych ocenil brzdy a podvozek. To mi ted na SV hodne schazi a co jsem sedel na TLR (jen sedel) tak mi to prislo pekne uhoupany. Ja myslim ze by se mi libila projevem stara ducina ale to si proste ted nemuzu dovolit.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 19:43 | Nahoru | #86
no tak je to dost OT:) ale jel jsem na sv/tls/tlr a RSV-obe generace a podle me nejzabavnejsi motor ma stary dobry RSV98-03 je to dany 60° uhlem ,90°ka je takova zvlaštní a o dost kostrbatejsi v nizkejch

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 19:44 | Nahoru | #87
Milosek.m> No prave kazdymu prijde zabavny neco uplne jinyho. Nekomu sedne V90 nebomu V60 a nekdo nemuze dvouvalce vystat vubec. Prave proto si to chci nejdriv projet. A samozrejme kdyz RSV tak starej model. Ten novejsi se mi nelibi ani designove.

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 19:47 | Nahoru | #88
pylot> tak to ti dekuju:))))))) hele ja lital 2,5roku na 4hrnku a pak jsem se svezl na rsv-to mi roztahlo hubu od ucha k uchu a bylo rozhodnuto-neni nejrychlejsi ani nejsilnejsi ale je nejzabavnejsi,ale to uz je na jinou diskuzi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 19:54 | Nahoru | #89

italšrot píše: Už i první ročníky?


Už i první ročníky 851čky z druhé poloviny let osmdesátých...

Jináč první ročník 916 Strada (93/94) mám já , a vstřikování už fakt má... Ale je tam rozdíl v řidící jednotce! První 916 (ta co mám) měla velkou řidící jednotku IAW P08 Magneti Marelli / Weber, jako má např. i SPSko a hodně závodních aut , kdežto novější modely už mají malou ř. jednotku IAW 16M a myslím že i víc vstřikovačů?!

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 19:55 | Nahoru | #90
pylot> Tak hlavně si pěkně užívej "eSVo" , a pak pořiď něco co bude stát za to!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála


TOPlist