paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 18:43 | Nahoru | #7561
Me by teda bylo lito zdvihu - to je to co dela rozdíl mezi endurem a nahacem. Asi si to dokazu blbe predstsvit, kdyz jsem celkem vysokej, ale prijde mi, ze az tsk moc šlapat nohama na zem nepotrebuju..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 19:17 | Nahoru | #7562
[quote=assassin]Me by teda bylo lito zdvihu - to je to co dela rozdíl mezi endurem a nahacem. Asi si to dokazu blbe predstsvit, kdyz jsem celkem vysokej, ale prijde mi, ze az tsk moc šlapat nohama na zem nepotrebuju..[/quote

souhlas,Taky bych se nechtěl ošidit o zdvih.

Naposledy editováno 11.10.2023 19:17:56

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 19:37 | Nahoru | #7563

assassin píše: Me by teda bylo lito zdvihu - to je to co dela rozdíl mezi endurem a nahacem. Asi si to dokazu blbe predstsvit, kdyz jsem celkem vysokej, ale prijde mi, ze az tsk moc šlapat nohama na zem nepotrebuju..


RR dělá i tlumič o origo délce a zdvihu (260mm). Problém je, že se správně nastaveným sagem to má sedlo vysoko jako ostré enduro a většina z nás pak dosáhne trapně stěží špičkama. Takže by člověk při každém předem nenaplánovaném zastavení lehnul. To raději oželím trochu zdvihu. I s tím kratším tlumičem je furt bezpečně přes 200mm.

Co jsem zkoušel měřit vzdálenost ok pro tlumič, ten kratší při jeho jmenovitém zdvihu propruží gumou až do blatníku s prakticky nulovou rezervou - tedy guma si nejspíš lehce škrtne o plast, pokud vezmu v úvahu i mechanickou pružnost vidle. Tedy je využit veškerý prostor pro zdvih a jiná možnost to snížit není, leda nízkým sedlem.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 19:37 | Nahoru | #7564

assassin píše: Me by teda bylo lito zdvihu - to je to co dela rozdíl mezi endurem a nahacem. Asi si to dokazu blbe predstsvit, kdyz jsem celkem vysokej, ale prijde mi, ze az tsk moc šlapat nohama na zem nepotrebuju..



JJ, já bych to klidně zvýšil, je to krásně ovladatelný motor, ideální na naučení max jedna noha na zemi, nikdy si nesedat, ani při rozjezdu a světlá výška je také super, kdo se s jinými cendury často zasekává o stupačky, šusplech a další, toto velmi ocení .

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 20:07 | Nahoru | #7565
i po snížení zdvihu by to mělo mít stále víc než cendura jako Tenere apod. a tam mně zdvih nikdy nelimitoval. Ono došlap je jedna věc, takže jezdění na jednu nohu je v pohodě, obzvlášť u 150kg a méně stroje, ale i v terénu na tu motorku jen vylézt je velký problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 20:18 | Nahoru | #7566

Palomoto píše: i po snížení zdvihu by to mělo mít stále víc než cendura jako Tenere apod. a tam mně zdvih nikdy nelimitoval. Ono došlap je jedna věc, takže jezdění na jednu nohu je v pohodě, obzvlášť u 150kg a méně stroje, ale i v terénu na tu motorku jen vylézt je velký problém



Takhle já mám 194cm, takže jsem většinou v pohodě, ale lezu na to většinou až za jízdy nebo přes stupačku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 20:27 | Nahoru | #7567

Mr.Dreamer píše: Takhle já mám 194cm, takže jsem většinou v pohodě, ale lezu na to většinou až za jízdy nebo přes stupačku.


A zkoušce jsi to někdy v blate v kopcu? Přes stupačku i za jízdy to se sedlem ve výšce prsou fakt davaš blbě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 20:58 | Nahoru | #7568

Palomoto píše: A zkoušce jsi to někdy v blate v kopcu? Přes stupačku i za jízdy to se sedlem ve výšce prsou fakt davaš blbě



Ano, zkoušel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 21:02 | Nahoru | #7569

Palomoto píše: A zkoušce jsi to někdy v blate v kopcu? Přes stupačku i za jízdy to se sedlem ve výšce prsou fakt davaš blbě



Me tohle prijde jako takovej zvlastni extrém - je potreba to snížit, protoze potrebuju nalejzat nebo šlapat na zem v extrémním terénu, ale ve finále je fuk, ze mam o (60-100mm mensi zdvih) mi nevadi a potrebuju dual sport vlastnosti a casto i pneu.

Asi to prameni z toho, ze to neznam na vlastni kůži, ale prijde mi to primo v rozporu.

Ja umím fakt úplný nic a v podstate na zem šlapat nepotrebuju a do veci kde bych to zahodil a nedokazal na to nalézt se ani nepoustim… na ostre…

Ale samo, pokud vam to tak vyhovuje, jen dobre, nehodlam to rozporovat

Jinak ve velkym kopci kdyz mas motorku po vrstevnici, tak na ni nalezes snadno ne? Protoze jsi vlastne nad ni, jako kdybys nasedal ze židle - teda pokud nenasedas z pod motorky, ale to tam nevyleze ani nekdo kdo ma 2m

Naposledy editováno 11.10.2023 21:04:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 21:50 | Nahoru | #7570

assassin píše: Me tohle prijde jako takovej zvlastni extrém - je potreba to snížit, protoze potrebuju nalejzat nebo šlapat na zem v extrémním terénu, ale ve finále je fuk, ze mam o (60-100mm mensi zdvih) mi nevadi a potrebuju dual sport vlastnosti a casto i pneu.

Asi to prameni z toho, ze to neznam na vlastni kůži, ale prijde mi to primo v rozporu.

Ja umím fakt úplný nic a v podstate na zem šlapat nepotrebuju a do veci kde bych to zahodil a nedokazal na to nalézt se ani nepoustim… na ostre…

Ale samo, pokud vam to tak vyhovuje, jen dobre, nehodlam to rozporovat

Jinak ve velkym kopci kdyz mas motorku po vrstevnici, tak na ni nalezes snadno ne? Protoze jsi vlastne nad ni, jako kdybys nasedal ze židle - teda pokud nenasedas z pod motorky, ale to tam nevyleze ani nekdo kdo ma 2m



Rozpor to je, ale cestu si kolikrát nevyberu a ona tam někdy ani není Po vrstevníci by bylo dobrý, ale když je tam šířka 0,5m, tak se to blbě praktikuje

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 21:51 | Nahoru | #7571

Mr.Dreamer píše: Ano, zkoušel


Kecáš, se 194cm není motorka kde máš sedlo u prsou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 22:11 | Nahoru | #7572

Palomoto píše: Rozpor to je, ale cestu si kolikrát nevyberu a ona tam někdy ani není Po vrstevníci by bylo dobrý, ale když je tam šířka 0,5m, tak se to blbě praktikuje



Opet, je mi jasne, ze vis o cem mluvis, ale porad mi prijde, ze pokud je stoupani tak mirne, ze motorka co stoji cumakem do kopce se rozjede, tak se na ni da nalezt.

Navic mi prijde, ze hledate dualsporty a pak z nich slozite stavite ostry, protoze chcete jezdit extrem… z psaneho textu muze clovek chytit spatnej dojem…

Me to nove po lese zase bavi, tak uvidime kam se posunu ja. Splnil jsem si sen a muzu rict, ze nelituju… moje prvni nova motorka. A vlastne ji muzu zaradit i mezi ty tupe 250…kdyz si v appce naklikam 23ps



Naposledy editováno 11.10.2023 22:12:33

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2023 v 23:36 | Nahoru | #7573
to Assassin:Pěknej strojek. Neuvažuješ o tom, že si dáš na levou páčku druhou zadní brzdu? Je na prodej KTM e-xc stunt, kde to borec má udělaný. Ostatně jak by jinak řešil přibržďování proti převrácení, když jede po zadním a stojí na nádrži... Asi bych po nasednutí na tohle houpal špičkama minimálně 10cm nad zemí. Známej si pořídil KTM890 adventure, a to je to stejný, nohy mi končí 10cm nad zemí. Tj snížení CRF o 5cm-7cm byla jediná rozumná volba, dosahoval jsem sotva na špičky. Já teda nemám moc v terénu najeto, ale dostal jsem se na místa, kde to prostě po vrstevnici otočit nejde z různejch důvodů. Třeba proto, že jedu po hraně kopce, kde je vyšláplá cesta, nebo je to hluboká úvozová cesta, kde nahoře jsou ohradníky pastviny. Nebo je ta cesta v písku, od vody tak vymlená, že je potřeba to šněrovat levá pravá, protože dole je to jak koryto potoka s vodopády a boky jsou moc strmý... Dvakrát jsem se válel, z nulové rychlosti, samozřejmě díky nešikovnosti. Ale já to mám tak, že zkouším, co si ještě můžu dovolit a co už ne, zatím se hranice posunuje dál a dál, až se převrátím ve výjezdu dozadu, tak to vyhodnotím jako konec pokusů :). Minulej tejden jsem si sjel zase další kousek "hitlerovy dálnice" (dnes na mapě jako budoucí R43). V jednom místě byl sice krátkej, ale na mě dost prudkej výjezd. Jenom mi prošlo hlavou "doufám, že tohle nebudu muset jet dolů" a za chvilku to přišlo. Neprostupný křoví ze všech stran a most, kterej končil skoro 2m dírou a nebo zpátky z náspu dolů... Ale to podle mě k enduro ježdění patří. Až tam pojedu příště, tak vím, že se na tenhle úsek mám vykašlat a jet polňačkou kolem tělesa dálnice.

Naposledy editováno 11.10.2023 23:40:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 06:05 | Nahoru | #7574
karelsychra> brzdu jsem si takhle nakonfiguroval. Byla moznost ji mit na ruce. Ale mam sve duvod proc jsem to chtel takhle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 07:42 | Nahoru | #7575
assassin> Tomu asi rozumím, pokud střídáš víc motorek, je blbý si v jízdě rafnout za brzdu, protože normálně tam máš spojku Už se mi to stalo na skůtru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 08:06 | Nahoru | #7576

assassin píše: Opet, je mi jasne, ze vis o cem mluvis, ale porad mi prijde, ze pokud je stoupani tak mirne, ze motorka co stoji cumakem do kopce se rozjede, tak se na ni da nalezt.

Navic mi prijde, ze hledate dualsporty a pak z nich slozite stavite ostry, protoze chcete jezdit extrem… z psaneho textu muze clovek chytit spatnej dojem…

Me to nove po lese zase bavi, tak uvidime kam se posunu ja. Splnil jsem si sen a muzu rict, ze nelituju… moje prvni nova motorka. A vlastne ji muzu zaradit i mezi ty tupe 250…kdyz si v appce naklikam 23ps



kdybych byl extra mrštný atlet a silák, tak pak asi ani ta menší výška nevadí, ale 174cm a něco málo přes 70kg je v některých pozicích problém i 100kg motorku udržet. A to právě hlavně když mám řídítka někde v kopci skoro na úrovni očí Extrém nejezdíme, spíš průzkum a občas je to pro nás extrém, ale na ostré by to byla pohoda. Jenže my jedeme třeba 100km za víkend a z toho je třeba 70km polní lesní cesta a na to ostrou nechci. To jsem měl a zase nudil Mám asi 3km od domu i dráhu, ale to mě bavilo 5x po sobě na celý den a pak už ne.
Ta elektrika je fakt pěkná

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 08:37 | Nahoru | #7577

Slávek-TDM píše: assassin> Tomu asi rozumím, pokud střídáš víc motorek, je blbý si v jízdě rafnout za brzdu, protože normálně tam máš spojku Už se mi to stalo na skůtru...



v tom problem neni. jezdim hodne mtb a nevadi mi stridat predni brzdu vpravo a vlevo (spousta znamych od motorek si brzdy na kole prahzuje, me to vadi)

bracha ma surrona a jezdil jsem se zadni brzdou na ruce a kdyz si na to clovek zvykne, je to nejspis krok dopredu proti umisteni na noze.

ja ale beru varga jako treninkovou motorku, nechci kompletne prejit na elektro, takze chci trenovat i kontrolu zadni brzdy na klasickem umisteni...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 08:39 | Nahoru | #7578
Palomoto> chapu, vim ze uz jsi vyzkousel kde co a je mi jasne, ze vis co hledas a proc...

me teda bavi se zlepsovat, drill a trenovat techniku - vyjet vse bez slapnuti na zem beru jako vyzvu... takze me by az tolik nevadilo, ze nedosahnu. tam kde bych z motorky padal, nemohl na ni nalezt atd... do takovych mist se radeji nepoustim proste nemam rad takovej ten "polskej" zpusob endura, vystrelovat motorku v kolmem vyjezdu, nechat ji kutalet po skale, tahat na kurte z bahna kdyz z ni koukaji jen riditka atd...

Naposledy editováno 12.10.2023 08:55:10

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 09:38 | Nahoru | #7579

assassin píše: Opet, je mi jasne, ze vis o cem mluvis, ale porad mi prijde, ze pokud je stoupani tak mirne, ze motorka co stoji cumakem do kopce se rozjede, tak se na ni da nalezt.

Navic mi prijde, ze hledate dualsporty a pak z nich slozite stavite ostry, protoze chcete jezdit extrem… z psaneho textu muze clovek chytit spatnej dojem…

Me to nove po lese zase bavi, tak uvidime kam se posunu ja. Splnil jsem si sen a muzu rict, ze nelituju… moje prvni nova motorka. A vlastne ji muzu zaradit i mezi ty tupe 250…kdyz si v appce naklikam 23ps


to je nádhera,ten design.. tady dává elektrika smysl-pěkně potichu. CRF 300 Taky moc neřve, vidím rozdíl proti ostrý, že člověk si v pohodě zajede i na místa kde by ho s uřvanou motorkou hnali + mám dobrý pocit ,že nedělám bordel.
elektriku bych taky jednou bral...

Naposledy editováno 12.10.2023 09:39:43

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 09:42 | Nahoru | #7580
assassin> bláto už taky moc nemusím, toho jsem si v mém 4kolkovém období užil až dost. I na ostre jsem taky mnohem méně řešil jaký je počasí a kolik sraček
Ale se i dost těším, jak dopadnou úpravy na CRF, je to trochu výzva, jestli jde z rozpočtovky udělat slušný stroj a stále to bude za rozumný peníz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 09:46 | Nahoru | #7581
assassin> včera jsem na živo viděl a ohmatal si Tenere, kde borec udělal za 120tis jen podvozek + kokpit a navic extra pevný nový kola atd. Byl v tom přes 400, ale říkal ze zkoušel i KTMky a tam by ke spokojenosti potřeboval taky dělat podvozek a navíc se mu motor na T7 líbí do offu víc než na 890

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 10:02 | Nahoru | #7582
Palomoto> taky uz jsem naky takovy videl, ostatne jsem delal airbox pro tovarnu - jezdil/jezdi na tom Tarres, takze jsem mel v ruce jeho motorku...

kamaradi co jezdi rally tak taky rikaji ze t700 je top zaklad pro takovou stavbu...

typek co stavi pro yamahu je manuel lucchese - stranky hyr, pro inspiraci treba:
https://rebelxsports.com/

jinak KTM v serii asi nema zadnej zvlastni podvozek, aspon co vim u ostrych. vetsina znamych treba okamzite meni vnitrky WP AER vidlic (ja je mam na sve husqvarne jen upravene). U mx motorek je ted jako etalon povazovan podvozek od KYB co maji yamahy YZ ... a Varg

factory kajaba pro T7 za krasnych 4900E :
https://rebelxsports...m-factory-forks-kit/

Naposledy editováno 12.10.2023 10:08:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 10:25 | Nahoru | #7583
assassin> Když už jste tu nakousli ty tenerky... vyplatí se skrz podvozek připlácet cca těch 50-60 tis. za verzi worldraid?
planované použití - dopravní prostředek, občas nějaký offík, dvakrát ročně "adventure" dovolená...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 11:19 | Nahoru | #7584
Wenca24> mě se furt motá v hlavě jestli po letech na jednoválcích zase nepřikoupit zpátky dvouválec na dlouhé cesty a přesuny po silnici

teď je těch modelů víc, ale tenerka je pořád na špici výběru (spolehlivost, průběh motoru) a mám stejné dilema - WR má podvozek znatelně lepší, ale je vizuálně bachratá a o něco těžší, ale díky bočním nádržím to s těžištěm naštěstí tolik nehýbe - v podstatě pro cestovatelské použití to je lepší motorka, ale ztrácí to ten pocit úzké motorky

na normální tenerce jsme něco najel a příjemná motorka, ale podvozek zaostal za očekáváním, ale zase dávat hromadu peněz za upgrade podvozku mi u jinak levné a jednoduché motorky nejde moc do hlavy a proto přemýšlím nad WR která to řeší

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 11:32 | Nahoru | #7585
Factory kajaba pro T7 za krasnych 4900E :
https://rebelxsports...y-forks-kit/ [/quote]
Měl tam nějakou Kayabu, taky 48mm a včetně brejli a všeho, dokonce včetně jejich blatníku a vedení brzdových hadic a k tomu zadní tlumení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 11:36 | Nahoru | #7586

Wenca24 píše: assassin> Když už jste tu nakousli ty tenerky... vyplatí se skrz podvozek připlácet cca těch 50-60 tis. za verzi worldraid?
planované použití - dopravní prostředek, občas nějaký offík, dvakrát ročně "adventure" dovolená...



ja na velkym enduru neumim jezdit, respektive jezdim jeste hur nez na malym a na pujcene motorce si nedovolim testovat limity. takze nedokazu mluvit na zaklade vlastnich zkusenosti.

ale obecne se da funkcnost podvozku zjednodusit do nasledujiciho - tyhle drahe "racing" podvozky si kupuji lide co maji zkusenosti, jezdi rychle a narocnejsi teren, pripadne i zavodi. Pro tento typ pouziti musi ten podovozek prevysit ten zaklad... jinak by si ho zkuseni nekupovali.

problem je, ze tlumice z principu funkce neumi fungovat pri pomale jizde a zaroven pri rychle... tzn pokud postavim podvozek pro zavodnika, hobikovi se v jeho rychlostech bude chovat dost mozna hur nez zakladni.

ta problematika je samozrejme slozitejsi a pokud ma zakladni motorka osizeny podvozek, treba nema kartridz ale nakej obyc tlumic bez hi-speed obvodu, tak se i nespravne fungujici racing tlumic bude chovat lepe...

ja treba zatim nemel cas vzit varga na trat, jezdim jen po lese, krokem... motorka nezehli a je pomerne nepohodlna, jakmile zacnu tahat pohybovat se ve vyssich rychlostech, nastane zasadni zmena - je tam top podvozek, jak uz jsem psal, ale nastavenej na MX trat, tzn na vyrazne rychlejsi jizdu bez klickovani mezi stromy...

takze obecne takhle, idealni je samo si to vyzkouset. ja jsem na tohle ulitlej a chtel bych rally raid - pokud bych neplanoval tam nakoupit jeste neco lepsiho...pak bych tunil zaklad...
edit: pokud ma RR hmotnost navic a velkou nadrz co nechci, tak bych asi zvazoval zaklad + tuning. To uz je individualni, nekdo treba velke nadrze oceni...

Naposledy editováno 12.10.2023 11:39:27

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 11:37 | Nahoru | #7587
Honza-TA950> Já jsem zvyklý na horší motorky, ktm jsem nikdy neměl, takže by mi nejspíš stačil i ten podvozek na obyč tenerce... U té základní verze mě spíš se.re ta nádrž trčící až k oblakům... nejen, že to zvyšuje těžiště a nelíbí se mi to opticky, ale když jsem si s kamarádem na ukrošce měnil v náročnějsším terénu motorky (byl jsem tam na odstrojeném alpu 600), aby se mu tam lépe jelo, několikrát jsem si nabyl i kule... Což o to, děti už mám, ale stejně je to nepříjemný
Ale zase připlácet raketu jen za jinou nádrž...to mi trochu skřípou zuby.. proto jsem se ptal na ten podvozek, jestli je tam zásadní rozdíl...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 11:38 | Nahoru | #7588
Wenca-Honza: pry už modely 2023 měli nějaký vylepšený podvozek, já dával jen pružiny Hyperpro a i na offovani mne to přišlo v pohodě, spousta borců na sériové Tenere jezdi závody, takže to zase takový průser není. Ale je pravda že mám malou váhu a se 100kg to bude jinak.
Příští rok má být verze Extréme, tedy úzká standardní T7, ale s vysim a lepším podvozkem.
Každopádně na mě T7 jezdi teď kámoš, a co projede, to spousta borců má problém na ostre a to je model 2019 a jen ty pružiny Hyperpro. Blbě se chová jen ve vysoké rychlosti, tam ten podvozek teprve dava smysl. Tedy když chci v offu lítat přes 100, tak podvozek jo.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 11:41 | Nahoru | #7589
Palomoto> skills pilota jsou zasadni... co projede treba Zlabek na te sve BMW podivnosti ja nedam na ostre... z toho se neda nic odvodit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 11:43 | Nahoru | #7590
assassin> Díky
Já palbu moc nemusím...mám i strach...jde mi o to se někam dostat, někam se podívat...daleko raději mám pomalé spíš techničtější pasáže (nechci říct trialové), kde je potřeba třeba i pracovat se spojkou, kličkování mezi překážkama, hledání si cesty atd... Samozřejmě v rámci možností těžkého endura a mého (ne)umu...
takže bych lepší podvozek nejspíš nedocenil, podle toho, co píšeš...
Zase na druhou stranu mám 110 kg..

To, co mezi tím napsal Palo mě asi taky vede spíš k té základní verzi...

Naposledy editováno 12.10.2023 11:45:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist