zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: Tak to ja myslel treba motor s1000rr…
Páka má 11 g, kmitavý pohyb konájú len 2/3 z nej
Hrnček má 20 g kmitá celý... + veľké trenie obvodom o stenu hlavy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ja pouzivam 100% armega, podobne to maji oakley airbrake.
Jinak od 100% mam i racecrafty - ty jsou obyc a sedi a drzi. Mam je uz nekolik let, vyndam sklo a vyperu v pracce a porad ok.
No a pak mam jako spotrebak spoustu brejli od HZ… ty mam levne protoze je "dovazi" kamarad… ty beru tam kde by ty drahe utrpely, kdyz se jede ve srackach a tak…
Takze pokud nechces utracet, tak zlata střední cesta jsou racecrafty - na fotce ty čiré - koupis k nim i dvojvrstve sklo a nemlzi se v zime (vozím je i na lyže)
Vzpomnel jsem si, ze jsem predvcirem vypral rámečky, tak jsem je k teto příležitosti poskladal, jsem na to abych dobre videl trochu ulitlej, tak mam vzdy bryle na dane podminky plus náhradní
Naposledy editováno 05.09.2023 11:08:53
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
P.S: Asassin - pěkná sbírka...
Naposledy editováno 05.09.2023 20:13:23
Naposledy editováno 05.09.2023 20:17:49
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
V sobotu se mi párkrát stalo, že jsem vjel do něčeho, co vypadalo jako tráva, ale ta tráva měla kořeny v blátě, minimálně 30cm pod hladinou vody. Byl jsem celkem rád, že mi neteče do bot
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
lidi co jedou tak maji vse x5 proti me, mezi rozjizdkama vse nove, aby dobre vypadali... fakt vtipny vzhledem k tomu jakej je motocross masakr
kazdopadne, ja dnes zaplatil svoji prvni fungl novou motorku... krosku... tak uz budu skoro jako supersic, uz budu moci ostatnim rikat, ze jsou socky a ze nova je nova
Naposledy editováno 05.09.2023 23:21:48
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Protože https://www.idnes.c..._liberec-zpravy_jape
Tohle mi hlava nebere, úroveň jako někde v kokotstánu.
Dle dopravce si to mám objednat znovu, že mi ten nedoručený balík proplatí na základě deklarované hodnoty. Prodejce ale některé položky už nemá skladem.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CRF 250 Rally, 2018, KN filtr, jinak základ.
Po vyčištění KN filtru je znatelný propad výkonu v rozmezí 4000-6000 otáček. Motor v těchto otáčkách najednou více duní. Od 6000 do 8000 to tahne dobře.
No, popravdě nepoznám, jestli je to propad výkonu v nižších otáčkách a nebo naopak nárůst výkonu ve vyšších otáčkách a tím znatelný výkonový rozdíl mezi těmito spektry.
a) je možné, že nově naolejovaný filtr je jen momentálně "ucpaný" olejem a časem se to protáhne?
b) KN způsobuje chudou směs v nižších otáčkách, tzn. chce to něco jako EJK a poladit dávku paliva?
c) velká díra do motoru (KN), malá díra z motoru (standard vejfuk)?
Důležitá poznámka, vyndal jsem zároveň šnorchl z airboxu - zkusím vrátit.
Předem díky!
Naposledy editováno 08.09.2023 09:56:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pokud je to bohatý, doporučuji znovu vyčistit a naolejovat znovu, opatrněji.
Upravy sání se projeví hodně.
Vstřikování něco dožene na základě lambdy, ale plně se to projeví až si to uloží nové dlouhodobé korekce (možná by pomohl reset adaptací) a rozsah korekcí je omezený, např +-10% nebo 20% dle modelu a také je ten rozsah různý v různých otáčkách. Ale to jsou zkušenosti s 20 let starýma autama, software v dnešních motorkách může být výrazně jiný.
Naposledy editováno 08.09.2023 10:27:42
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
By mě právě zajímalo, jak moc to jednotka dožene podle lambdy a jestli je to dramatický rozdíl při použití EJK nebo obdobné krabičky.
Reset adaptací se dělá odpojením baterky, či pomocí nějaké DIA?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Slávek-TDM píše: Obavam se, ze tupa jednotka v CRF zadny adaptace nema. Rozhodne bych vratil upravu sani do puvodniho stavu a i ten KN filtr bych zvazil nahradit originalem nebo asekvatni druhovyrobou...
Obávám se, že něco jako "adaptace" je kachna vypuštěná do éteru věci neznalými novináři v dobách, kdy se v Evropě objevily první elektronicky řízené stříkačky.
Deadman píše: Mathew94> Moje zkušenost s KN filtrem je, že jeho propustnost hodně záleží na naolejování. Má se to posprejovat fakt jen lehce, nesmí být vysloveně mokrý.
Pokud je to bohatý, doporučuji znovu vyčistit a naolejovat znovu, opatrněji.
Upravy sání se projeví hodně.
Vstřikování něco dožene na základě lambdy, ale plně se to projeví až si to uloží nové dlouhodobé korekce (možná by pomohl reset adaptací) a rozsah korekcí je omezený, např +-10% nebo 20% dle modelu a také je ten rozsah různý v různých otáčkách. Ale to jsou zkušenosti s 20 let starýma autama, software v dnešních motorkách může být výrazně jiný.
V okamžiku, kdy pojedou v létě dva za sebou a ten první bude druhému prášit, tak je nějaké lehké posprejování naprosto k ničemu. Následkem bude úplné a velmi rychlé zničení nikasilu ve válci.
Fic6 by mohl povyprávět .
K těm adaptacím viz. můj předchozí příspěvek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Krautkopf píše: Obávám se, že něco jako "adaptace" je kachna vypuštěná do éteru věci neznalými novináři v dobách, kdy se v Evropě objevily první elektronicky řízené stříkačky.
auta ale opravdu urcite adpatacni hodnoty maji...
Deadman píše: Mathew94> Moje zkušenost s KN filtrem je, že jeho propustnost hodně záleží na naolejování. Má se to posprejovat fakt jen lehce, nesmí být vysloveně mokrý.
Pokud je to bohatý, doporučuji znovu vyčistit a naolejovat znovu, opatrněji.
Upravy sání se projeví hodně.
Vstřikování něco dožene na základě lambdy, ale plně se to projeví až si to uloží nové dlouhodobé korekce (možná by pomohl reset adaptací) a rozsah korekcí je omezený, např +-10% nebo 20% dle modelu a také je ten rozsah různý v různých otáčkách. Ale to jsou zkušenosti s 20 let starýma autama, software v dnešních motorkách může být výrazně jiný.
bohuzel vychazis ze zkusenosti s autama - krome toho, ze u aut je dodavka benzinu rizena jinak (az na par vyjimek) tak maji i radove slozitejsi ridici jednotku a pokud se podle lambdy adaptuji... tak hlavne podle sirokopasmove...
motorka jede v alpah-n rezimu... a ikdyby chcela neco doladovat v closed loop rezimu, ktery tam zcasti taky implementovany je tak jen co se tyka jizdy bez zateze/volnobeh... protoze pomoci te skokove lambda sondy v podstate nejde naladit nic jineho nez lambda 1 ... a na lambda 1 obvykle motorka jede dost nahovno...
Naposledy editováno 08.09.2023 12:03:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: auta ale opravdu urcite adpatacni hodnoty maji...
Píše se to, občas, u něčeho. Já tomu ale nevěřím. Ještě jsem neviděl auto, které by se "samo" opravilo, nebo které jelo blbě po výměně nějaké komponenty, že by začalo jet "samo", jak má.
Stejne tak se treba muzes v diagnostice podivat na opravné koeficienty u vstriku, kdy to jejich opotřebení dorovnava prodloužením/zkrácením davky … kdyz uz jsou hodne mimo, hodi to chybu. Stejne tak to bezi mizerne, kdyz das nove vstriky a ty adaptace nesmazes…
Dalsi vec je treba baterka, pocita to s jejím stárnutím a podle toho to volí strategii nabíjení. Kdyz “nenakodujes” novou baterku, nabijí ji to jako tu starou…
Tomu vsemu muzes a nemusis rikat adaptacni hodnoty…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Krautkopf píše: Majkee> A jak ty SFT a LFT ošetříš na čtyřválci, když se změní parametry u jednoho vstřikovače, např. tlak paliva?
rovnomernost chodu? meris uhlove zrychleni na klice mezi zapalama?
motorky s ride by wire uz maji ty jednotky taky slozitejsi a maji podobne ficury jako ty u aut...
ale to teda levny / jednoduchy motorky kolem 250ccm ze zemi nekde daleko na vychod nejsou...
Naposledy editováno 08.09.2023 12:32:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |